abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 4 september 2017 @ 12:17:16 #1
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_173580232


Welkom in het Metallica-topic. Een plek waar de Fok! Metallica fan terecht kan! Uiteraard zijn ook alle overige metal- en muziekliefhebbers welkom! Discussieer hier over alles wat met de band te maken heeft.

Welkom in het Metallica-topic!





Jason Newsted
Basgitaar
Jaren actief: 1986 - 2001

Cliff Burton
Basgitaar
Jaren actief: 1983 - 1986
overleden op 27 september 1986 door een busongeval tijdens een tour met Metallica

Dave Mustaine
Sologitarist
Jaren actief: 1981 - 1983

Ron McGovney
basgitaar
Jaren actief: 1981 - 1982



EP's

Metallica - Garage Days Re-Revisited (1987)
Alternatieve titel: The $5.98 E.P.
Metallica - The Unnamed Feeling E.P. (2003)
Metallica - St. Anger (2003)
Metallica - Some Kind of Monster (2004)

Albums




Alternatieve albums

Metallica - The Good, the Bad & the Live (1990)
Metallica - Bay Area Thrashers (1997)
Alternatieve titel: The Early Days

Vorige topics!
Bron afbeeldingen: wikipedia
Klik hier voor startpost!
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  maandag 4 september 2017 @ 12:22:55 #2
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_173580319
Woensdag _O_ _O_
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_173580345
Maandag _O_ _O_
pi_173580397
Ik wil ook :(
  maandag 4 september 2017 @ 12:31:11 #5
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_173580429
Ik heb in de voorverkoop twee kaarten gekocht, voor mij en mijn vader, beiden op mijn naam. Toen kwamen er later (paar weken terug) nog wat kaartjes vrij, dus mijn vader regeltje nog een kaartje voor een vriend/neef. We hadden aan zijn mijn nicht/zijn vriendin gevraagd of ie heen wilde en ze zei ja. Dus mijn vader dat ticket gehaald, wil ie alsnog niet heen. Nouja, geen probleem ik kende nog wel iemand die heen wilde, dus mijn kaart (voor gewone prijs) verkocht aan die vriend zodat we samen op mijn kaarten gaan en mijn vader zou dan ook op zijn eigen kaart mee heen gaan. Maar nieuw als dit namensysteem is heeft mijn vader lekker slim die kaart op de naam van vriend/neef gezet :'(

Zo wil je iemand helpen aan een kaart en zo kan je zelf niet heen ;( Leuk systeem hoor, hij heeft verdomme die kaart zelf betaald met zijn eigen rekening etc. dus niets doorverkoop :N Alleen maar om een stom naampje wordt er dus geen gebruik van een ticket gemaakt. Dure les, maar ik vind het ook gewoon niet gezellig :{
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_173581393
quote:
7s.gif Op maandag 4 september 2017 12:31 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb in de voorverkoop twee kaarten gekocht, voor mij en mijn vader, beiden op mijn naam. Toen kwamen er later (paar weken terug) nog wat kaartjes vrij, dus mijn vader regeltje nog een kaartje voor een vriend/neef. We hadden aan zijn mijn nicht/zijn vriendin gevraagd of ie heen wilde en ze zei ja. Dus mijn vader dat ticket gehaald, wil ie alsnog niet heen. Nouja, geen probleem ik kende nog wel iemand die heen wilde, dus mijn kaart (voor gewone prijs) verkocht aan die vriend zodat we samen op mijn kaarten gaan en mijn vader zou dan ook op zijn eigen kaart mee heen gaan. Maar nieuw als dit namensysteem is heeft mijn vader lekker slim die kaart op de naam van vriend/neef gezet :'(

Zo wil je iemand helpen aan een kaart en zo kan je zelf niet heen ;( Leuk systeem hoor, hij heeft verdomme die kaart zelf betaald met zijn eigen rekening etc. dus niets doorverkoop :N Alleen maar om een stom naampje wordt er dus geen gebruik van een ticket gemaakt. Dure les, maar ik vind het ook gewoon niet gezellig :{
Ja, goed verhaal. Maar dit is echt meer dan duidelijk gecommuniceerd voor en tijdens de VVK. Dus dit is toch echt een beetje 'eigen schuld...'

Eerst janken we massaal over doorverkopen van tickets, woekeraars, weet ik wat. Nu wil een band daar eens wat tegen doen en dan is het weer 'boehoe ik kan niet op goed geluk een beetje tickets kopen en een week van te voren die toch weer dumpen omdat ik er achter kwam dat ik dan ongesteld ben / ome flippie jarig is / m'n kat net dood is / ik dinsdag/donderdag een tentamen heb / ik dinsdag/donderdag vroeg moet werken / de treinen niet rijden / de brug open gaat staan / m'n auto net een dure reparatie had / weet ik wat.
  maandag 4 september 2017 @ 14:00:20 #7
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_173581499
quote:
2s.gif Op maandag 4 september 2017 13:52 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Ja, goed verhaal. Maar dit is echt meer dan duidelijk gecommuniceerd voor en tijdens de VVK. Dus dit is toch echt een beetje 'eigen schuld...'

Eerst janken we massaal over doorverkopen van tickets, woekeraars, weet ik wat. Nu wil een band daar eens wat tegen doen en dan is het weer 'boehoe ik kan niet op goed geluk een beetje tickets kopen en een week van te voren die toch weer dumpen omdat ik er achter kwam dat ik dan ongesteld ben / ome flippie jarig is / m'n kat net dood is / ik dinsdag/donderdag een tentamen heb / ik dinsdag/donderdag vroeg moet werken / de treinen niet rijden / de brug open gaat staan / m'n auto net een dure reparatie had / weet ik wat.
Op zich wel een goed systeem, behalve als je om de één of andere reden niet kan. Daar zijn de tickets gewoon te duur voor. Het is gewoon niet ideaal.

Maar goed, dit is eigen (stomme) schuld, maar wel zuur aangezien er gewoon een ticket verloren gaat terwijl iemand wel heen wilt, alleen om dat naampje. Je moet snel beslissen want voor je het weet is het ticket weer weg, weet mijn vader veel, die haalde in 1972 voor 2 gulden een ticket bij het postkantoor. :+

Je gaat gewoon lege stoelen zien, waar fans hadden kunnen zitten :{
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  maandag 4 september 2017 @ 14:02:01 #8
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_173581527
Alhoewel, echte fans staan natuurlijk, maar die leegte valt minder op.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_173581528
quote:
6s.gif Op maandag 4 september 2017 14:00 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Op zich wel een goed systeem, behalve als je om de één of andere reden niet kan. Daar zijn de tickets gewoon te duur voor. Het is gewoon niet ideaal.

Maar goed, dit is eigen (stomme) schuld, maar wel zuur aangezien er gewoon een ticket verloren gaat terwijl iemand wel heen wilt, alleen om dat naampje. Je moet snel beslissen want voor je het weet is het ticket weer weg, weet mijn vader veel, die haalde in 1972 voor 2 gulden een ticket bij het postkantoor. :+

Je gaat gewoon lege stoelen zien, waar fans hadden kunnen zitten :{
Het is niet ideaal hoor, dat ben ik met je eens. Je zou - op z'n minst - de mogelijkheid moeten hebben om je ticket 'terug te geven', minus dan wat administratiekosten oid. Dan kan de organisator dat ticket weer verkopen (plus wéér administratiekosten vangen). Zo is er een (klein) drempeltje om zomaar op de bonnefooi tickets te kopen, plus wordt de organisator voldoende gecompenseerd doordat hij sowieso die administratiekosten mag houden.

Maar goed, als je vader zich heel even had ingelezen had hij geweten dat er niks aan het handje was als hij de tickets op eigen naam had gezet ;)
  maandag 4 september 2017 @ 14:03:16 #10
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_173581547
quote:
2s.gif Op maandag 4 september 2017 14:02 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Het is niet ideaal hoor, dat ben ik met je eens. Je zou - op z'n minst - de mogelijkheid moeten hebben om je ticket 'terug te geven', minus dan wat administratiekosten oid. Dan kan de organisator dat ticket weer verkopen (plus wéér administratiekosten vangen). Zo is er een (klein) drempeltje om zomaar op de bonnefooi tickets te kopen, plus wordt de organisator voldoende gecompenseerd doordat hij sowieso die administratiekosten mag houden.

Maar goed, als je vader zich heel even had ingelezen had hij geweten dat er niks aan het handje was als hij de tickets op eigen naam had gezet ;)
Hebben we nu niets aan.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_173581804
Tickets teruggeven had handig geweest ja. Ik voel me nu dubbel genaaid.
Spoilers!
pi_173581839
quote:
6s.gif Op maandag 4 september 2017 14:03 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Hebben we nu niets aan.
Neef kan dus niet mee?

Ik zou gewoon proberen, bij Green Day controleerden ze niet eens vanwege de gigantische rij voor de poort
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_173582275
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 12:03 schreef Gehenna het volgende:
Lijkt me toch sterk dat ze in de Ziggo dome zo'n centraal podium gaan neerzetten?
Waarom niet? Hebben ze in Ahoy ook gedaan.
Ook deze keer weer podium in het midden.

You could take anything! ...a benign object of any sort ...you could take a cheeseburger and deconstruct it to it's source!
  maandag 4 september 2017 @ 15:18:28 #14
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_173582896
quote:
10s.gif Op maandag 4 september 2017 14:22 schreef Godshand het volgende:

[..]

Neef kan dus niet mee?

Ik zou gewoon proberen, bij Green Day controleerden ze niet eens vanwege de gigantische rij voor de poort
Neef wilde al niet mee (zei hij een half uur nadat mn vader een ticket had geregeld). Dus dat ticket hebben we toen verkocht aan een vriend (we dachten: kan die met mij mee naar binnen en mijn vader op dat later gekochte enkele ticket), maar nu kwam hij er vanochtend achter dat hij niet zijn eigen naam op het ticket had ingevuld. ( :X ) En we kunnen het ook niet maken die vriend niet te laten gaan door die fout van mijn vader natuurlijk :P

Maar goed, we gaan kijken hoe het loopt. Kunnen altijd neef nog bellen, dat alleen hij op dat ticket naar binnen kan. Hij is niet een type die dan ook even onverwacht een uur in de auto zit om het te doen denk ik maar goed.

Ik zal zo maar eens richting de trein :)

[ Bericht 6% gewijzigd door Dagoduck op 04-09-2017 15:25:37 ]
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  maandag 4 september 2017 @ 15:24:44 #15
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_173583024
quote:
17s.gif Op maandag 4 september 2017 14:45 schreef Mashina het volgende:

[..]

Waarom niet? Hebben ze in Ahoy ook gedaan.
Ook deze keer weer podium in het midden.

Inderdaad, was bij Muse ook wel vet. Als vind ik een gewoon podium toch het beste.


Het ouwe principe, en geen flauwekulletjes!

Maar even serieus, bij Foo Fighters hadden ze zo'n uitloper in het midden (waar Dave op zijn troon zat), en ik stond daar in zo'n hoek, dan sta je steeds te draaien als ie langskomt, en dat podium is al zo hoog.



Hmm, doe me toch maar gewoon een kleine concertzaal. Ik wil Tivoli Oudegracht terug _O_
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_173583040
quote:
10s.gif Op maandag 4 september 2017 14:22 schreef Godshand het volgende:

[..]

Neef kan dus niet mee?

Ik zou gewoon proberen, bij Green Day controleerden ze niet eens vanwege de gigantische rij voor de poort
Ik vermoed dat ze daar niet controleerden op naam omdat dat geen KVK op naam event was.
  maandag 4 september 2017 @ 15:27:33 #17
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_173583072
QotSA in Tivoli Oudegracht mocht je alleen naar binnen als je ook ticket voor Ziggo Dome had, niet dat ze daar naar keken maar goed.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  maandag 4 september 2017 @ 15:32:29 #18
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_173583162
Hebben we al fashion besproken? Wat voor shirt doen jullie aan? 8-)
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_173583165
quote:
17s.gif Op maandag 4 september 2017 14:45 schreef Mashina het volgende:

[..]

Waarom niet? Hebben ze in Ahoy ook gedaan.
Ook deze keer weer podium in het midden.

Oh dus toch. Tja leek me de zaal wat klein voor. Maar ben benieuwd hoe dat bevalt :Y
nee, jij dan!
pi_173583180
quote:
11s.gif Op maandag 4 september 2017 15:32 schreef Dagoduck het volgende:
Hebben we al fashion besproken? Wat voor shirt doen jullie aan? 8-)
nee, jij dan!
  maandag 4 september 2017 @ 15:39:43 #21
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_173583292
quote:
14s.gif Op maandag 4 september 2017 15:33 schreef Gehenna het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Een wit shirt, toe maar.

Ik heb mijn Gojira-shirt aan.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_173583475
quote:
6s.gif Op maandag 4 september 2017 15:39 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Een wit shirt, toe maar.
Dubbel provocerend :P
nee, jij dan!
  maandag 4 september 2017 @ 16:27:22 #23
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_173584164
quote:
10s.gif Op maandag 4 september 2017 15:48 schreef Gehenna het volgende:

[..]

Dubbel provocerend :P
Metallica is wel heel wat meer met hun tijd meegegaan de afgelopen jaren qua online media.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_173584282
:o Is het vanavond al! Veel plezier dan allemaal! Heb het idee dat het nog heel ver weg is omdat ik 3 november naar het Sportpaleis ga. Wat zit daar lang tussen dan, meestal is het in dezelfde week.
  maandag 4 september 2017 @ 19:02:22 #25
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_173586752
Jahaha, binnen _O_ mét vaders. Ze keek nog een keer extra omdat de naam anders was maar scande het ticket gewoon en we mochten door *;
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_173588579
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 19:02 schreef Dagoduck het volgende:
Jahaha, binnen _O_ mét vaders. Ze keek nog een keer extra omdat de naam anders was maar scande het ticket gewoon en we mochten door *;
Oké dat is wel apart, maar gelukje voor jou haha. Bedankt voor het melden en veel plezier !
  maandag 4 september 2017 @ 20:56:51 #27
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_173589168
Iedereen veel plezier.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_173589725
quote:
2s.gif Op maandag 4 september 2017 13:52 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Ja, goed verhaal. Maar dit is echt meer dan duidelijk gecommuniceerd voor en tijdens de VVK. Dus dit is toch echt een beetje 'eigen schuld...'

Eerst janken we massaal over doorverkopen van tickets, woekeraars, weet ik wat. Nu wil een band daar eens wat tegen doen en dan is het weer 'boehoe ik kan niet op goed geluk een beetje tickets kopen en een week van te voren die toch weer dumpen omdat ik er achter kwam dat ik dan ongesteld ben / ome flippie jarig is / m'n kat net dood is / ik dinsdag/donderdag een tentamen heb / ik dinsdag/donderdag vroeg moet werken / de treinen niet rijden / de brug open gaat staan / m'n auto net een dure reparatie had / weet ik wat.
Ticketswap vind ik wel een eerlijk systeem van doorverkopen. Al heel wat concerten gezien via ticketswap. Jammer dat dit systeem, ook voorkomt dat kaarten via ticketswap gekocht kunnen worden!

En ja, bij de koop goed de voorwaarden doorlezen, is in deze wel slim :)
Are you nuts??
pi_173592687
The Memory Remains & The Day That Never Comes genot _O_
pi_173592951
Wat een super show! Ik vond de setlist zeer gevarieerd. Publiek deed ook lekker mee.


Ik ben wel vergeten de poster te kopen van 4 september. Kan je deze ook online scoren? Ik zou die poster zeer graag willen hebben.
You could take anything! ...a benign object of any sort ...you could take a cheeseburger and deconstruct it to it's source!
pi_173593111
Was lachen, maar had niet naar de Kopenhagen setlist moeten kijken. Bijna exact hetzelfde, op Am I Evil, Memory Remains en Blackened na. Ook instrumentaal I Disappear was wel geinig.

Maar toch, nieuwe nummers waren gaaf, mn Hardwired zelf, Now We Are Death en Dreaming No More.

Verder heb ik ze te vaak gezien, Enter Sandman etc heb ik nu wel gezien.


Desalniettemin leuk, en de val van James in het podium was schrikken!
:o
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_173593140
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 00:52 schreef Godshand het volgende:
Was lachen, maar had niet naar de Kopenhagen setlist moeten kijken. Bijna exact hetzelfde, op Am I Evil, Memory Remains en Blackened na. Ook instrumentaal I Disappear was wel geinig.

Maar toch, nieuwe nummers waren gaaf, mn Hardwired zelf, Now We Are Death en Dreaming No More.

Verder heb ik ze te vaak gezien, Enter Sandman etc heb ik nu wel gezien.


Desalniettemin leuk, en de val van James in het podium was schrikken!
:o
Ja, James viel echt keihard in dat gat volgens mij. Ik denk dat hij nog wat moet wennen aan dit podium.
You could take anything! ...a benign object of any sort ...you could take a cheeseburger and deconstruct it to it's source!
pi_173593194
quote:
11s.gif Op dinsdag 5 september 2017 01:02 schreef Mashina het volgende:

[..]

Ja, James viel echt keihard in dat gat volgens mij. Ik denk dat hij nog wat moet wennen aan dit podium.
Gat? Ik dacht gewoon een dikke faceplant... Zal morgen wel op youtube te zien zijn
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 5 september 2017 @ 01:14:14 #34
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_173593198
Dit was mijn tiende keer Metallica, maar damn wat kunnen die lui nog steeds spelen. Geen enkel moment verveeld.

Memory Remains _O_
Day That Never comes _O_
Halo On Fire _O_

Prima setlist.

Geluk dat James zich niet heeft geblesseerd zeg, die viel echt hard. Aan het einde duwde één van de crewleden Kirk ook nog weg van alle pyro dat uit zelfde gat waar James in was gevallen moest komen.

Ze hadden ook gewoon mega grote schermen op het podium waarop stond dat ze moesten oppassen voor de gaten / pyro / drones etc. maar ze moeten duidelijk nog even wennen.

Prima show, prime sfeer, prima publiek. Genoten _O_
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 5 september 2017 @ 01:15:51 #35
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_173593206
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 01:13 schreef Exterminator het volgende:

[..]

Gat? Ik dacht gewoon een dikke faceplant... Zal morgen wel op youtube te zien zijn
Waren vier gaten in podium waar bijvoorbeeld die trommels uitkwamen, later ook de drones voor Moth and pyro voor tijdens Enter Sandman etc. De gaten waren normaal gesproken dicht, maar gingen dus af en toe open (en de bandleden kregen op hun schermen te zien dat ze op moesten passen). James keek niet, draaide zich om en viel plop zo naar beneden. Bleef even stil staan en ik dacht echt dat die zich flink had geblesseerd, maar denk dat die of erg geschrokken was of gewoon de slappe lach had, want kwam daarna zonder problemen er uit.
  dinsdag 5 september 2017 @ 01:31:50 #36
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_173593290
Vond het ook wel grappig dat de iedereen ook gewoon door bleef spelen en James door de roadies weer op de been werd geholpen.
Ik denk dat het ook mijn 10e show was ofzo, was nog verbaasd door het aantal debutanten. Maar op die paar keer dat Lars weer eens missloeg (Seek was echt een ramp) verder wel een topshow. Vind het jammer dat ik woensdag niet kan gaan.
  dinsdag 5 september 2017 @ 01:41:50 #37
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_173593311
Ik zag dat ze hem weer omhoog hielpen maar in die hoek stonden net twee mannen van 2+ meter voor me. Ik heb me weer vermaakt en Lars zat er inderdaad een paar keer goed naast, maar ja, dat zijn we van hem gewend.

Ook wel vaag om te zien dat de setlist, nog voor de helft van de show gespeeld was compleet op setlist.fm stond :')
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  dinsdag 5 september 2017 @ 01:43:29 #38
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_173593314
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 11:06 schreef Tokus het volgende:

[..]

Ze hebben tegenwoordig plectrums met de stad op... dus nog keuzes voor de verzamelaars...
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 5 september 2017 @ 01:47:46 #39
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_173593324
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 september 2017 01:41 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zag dat ze hem weer omhoog hielpen maar in die hoek stonden net twee mannen van 2+ meter voor me. Ik heb me weer vermaakt en Lars zat er inderdaad een paar keer goed naast, maar ja, dat zijn we van hem gewend.

Ook wel vaag om te zien dat de setlist, nog voor de helft van de show gespeeld was compleet op setlist.fm stond :')
Er zaten net voor mij een paar mensen die denk ik een soort van meet and greet hadden gewonnen/gekocht/gekregen. Die kwamen binnen met o.a. wat setlists en andere papieren met handtekeningen van de bandleden, dus dat zou wel eens een bron kunnen zijn geweest :D
  dinsdag 5 september 2017 @ 08:53:22 #40
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_173594712
Morgen die kant op. Zin in!
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_173595030
http://www.dumpert.nl/mediabase/7234387/685c7617/james_hetfield_(metallica)_valt_door_podium_in_a_dam.html

baggerkwaliteit...

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 05-09-2017 09:33:32 ]
  dinsdag 5 september 2017 @ 09:37:16 #42
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_173595084
quote:
7s.gif Op maandag 4 september 2017 12:31 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb in de voorverkoop twee kaarten gekocht, voor mij en mijn vader, beiden op mijn naam. Toen kwamen er later (paar weken terug) nog wat kaartjes vrij, dus mijn vader regeltje nog een kaartje voor een vriend/neef. We hadden aan zijn mijn nicht/zijn vriendin gevraagd of ie heen wilde en ze zei ja. Dus mijn vader dat ticket gehaald, wil ie alsnog niet heen. Nouja, geen probleem ik kende nog wel iemand die heen wilde, dus mijn kaart (voor gewone prijs) verkocht aan die vriend zodat we samen op mijn kaarten gaan en mijn vader zou dan ook op zijn eigen kaart mee heen gaan. Maar nieuw als dit namensysteem is heeft mijn vader lekker slim die kaart op de naam van vriend/neef gezet :'(

Zo wil je iemand helpen aan een kaart en zo kan je zelf niet heen ;( Leuk systeem hoor, hij heeft verdomme die kaart zelf betaald met zijn eigen rekening etc. dus niets doorverkoop :N Alleen maar om een stom naampje wordt er dus geen gebruik van een ticket gemaakt. Dure les, maar ik vind het ook gewoon niet gezellig :{
Voor diegenen die woensdag gaan en geen eigen naam op hun kaart hebben. Wacht tot het flink druk is om in de rij te gaan staan. Later op de avond was er geen ID-check meer omdat de wachttijd te lang werd.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_173595436
quote:
Ja hij ging ff goed op z'n plaat zeg, gelukkig niets aan de hand verder. Ik had helaas een lege stoel naast me. Mijn vriendin kon op het laatste moment toch niet mee helaas en ik was zo slim om de kaart op haar naam te zetten... Ik heb gewoon tijdens het bestellen niet door gehad dat ik ook beide kaarten op mijn naam had kunnen laten staan, dan had ik nog iemand mee kunnen nemen... Nu dus niet, ze controleerden echt alles bij deur, naam op ticket en ID, foullieren. En ohja als je gaat, NEEM GEEN RUGZAK MEE die mag je buiten laten staan die komen niet door de controle. Ik was gelukkig goed voorbereid :) Hele vette show
pi_173595938
Nog een sfeerverslagje voor de liefhebber
pi_173596207
Hoe was het voorprogramma eigenlijk, die leek me ook wel tof namelijk :)
nee, jij dan!
pi_173596247
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 10:50 schreef Gehenna het volgende:
Hoe was het voorprogramma eigenlijk, die leek me ook wel tof namelijk :)
Ben ik ook wel benieuwd naar.

Oh en waar moet ik woensdag gaan staan, of maakt dat niet zoveel uit.
Well, what possible harm could one insane, mutant tentacle do?
pi_173596249
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 10:50 schreef Gehenna het volgende:
Hoe was het voorprogramma eigenlijk, die leek me ook wel tof namelijk :)
Was wel tof alleen heb ik wel 30 a 40 minuten in de rij gestaan voor de deur. En let goed op, de rechter rij is Ringen Noord, de middelste rij is Zaal en de linkerrij is Ringen Zuid. Zorg dat je in de juiste rij gaat staan anders sturen ze je gewoon weer naar de juiste rij en moet je aansluiten. Kijk dus ff goed
  dinsdag 5 september 2017 @ 11:02:23 #49
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_173596422
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 10:50 schreef Gehenna het volgende:
Hoe was het voorprogramma eigenlijk, die leek me ook wel tof namelijk :)
Was wel vet, had gistermiddag even wat nummers van ze geluisterd. Zou er op een festival na een paar andere bands meer van genieten denk, nu stond ik daar toch wat onopgewarmd als je begrijpt wat ik bedoel :P
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')