Het gebeurt wel eens dat ik een dag soendeer met een beetje gamen jaquote:Op woensdag 6 september 2017 12:03 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Klinkt wel als de gemiddelde Feyenoord-supporter dit.
beetje gamen, beetje blowen, wat stenen gooien als je daar gefrustreerd over bent.quote:Op woensdag 6 september 2017 11:39 schreef MPC60 het volgende:
Beetje gamen als dagbesteding opgeven.
quote:Op woensdag 6 september 2017 10:50 schreef Grifte het volgende:
Staan nu wat lui van de Coolsingelrellen terecht, dit accountje is wel lachen om te volgen:
https://twitter.com/PaulVerspeektwitter:PaulVerspeek twitterde op woensdag 06-09-2017 om 09:53:23Verdachte zegt gefrustreerd te zijn geweest. "Had gehoord dat mijn vrouw zwanger was van de buurman. Had wel wat gedronken." #voetbalrellen reageer retweet
twitter:PaulVerspeek twitterde op woensdag 06-09-2017 om 10:30:43Verdachte 5 heeft geen werk, opleiding. Geen dagbesteding, "beetje gamen." #voetbalrellen reageer retweet
Ga gewoon op losse kaarten?quote:Op woensdag 6 september 2017 12:36 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Goddomme, wat duurt dat lang voor er iets bekend is over Napoli uit...
ze moeten feyenoord supporters daar niet. terecht.quote:Op woensdag 6 september 2017 12:36 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Komen geen kaarten beschikbaar, dat snap je ook wel toch?quote:Op woensdag 6 september 2017 12:36 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Geen hoge verwachtingen hebben, dat scheelt alquote:Op woensdag 6 september 2017 12:36 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Zo normaal vind ik dat niet eigenlijk. Normaal is het aan UEFA om clubs te straffen voor misdragingen van fans in Europees verband. Zij kunnen ook een verbod opleggen voor uitsupporters. Zou fijn als lokale overheden dat soort straffen dan ook aan UEFA over laten.quote:Op woensdag 6 september 2017 14:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Komen geen kaarten beschikbaar, dat snap je ook wel toch?
Lokale overheden hebben soms wel iets betere info. Maar ze weten natuurlijk wel beter met al die Napolitaanse messentrekkers daar.quote:Op woensdag 6 september 2017 14:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zo normaal vind ik dat niet eigenlijk. Normaal is het aan UEFA om clubs te straffen voor misdragingen van fans in Europees verband. Zij kunnen ook een verbod opleggen voor uitsupporters. Zou fijn als lokale overheden dat soort straffen dan ook aan UEFA over laten.
Dat klopt wel, maar je hebt als club nou eenmaal het recht op kaarten voor uitsupporters. Zo lang dat recht niet ontzegt wordt zou je gewoon met supporters moeten kunnen afreizen. Anders krijg je straks dat de ene na de andere overheid uitsupporters gaat weren omdat ze in het verleden een keer onrust hebben veroorzaakt.quote:Op woensdag 6 september 2017 14:29 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Lokale overheden hebben soms wel iets betere info. Maar ze weten natuurlijk wel beter met al die Napolitaanse messentrekkers daar.
Zeker waar ja. En daarnaast is het natuurlijk vrij hypocriet dat Napels zoiets bepaalt, terwijl daar elke Europese wedstrijd weer een groepje buitenlanders neergeknuppeld of neergestoken worden. Maar je ziet het hier ook tussen Ajax en Feyenoord, toch. En Utrecht. En Ado. Die gemeentes zijn als de dood voor rellen en nemen elk excuus aan om uitsupporters te weren.quote:Op woensdag 6 september 2017 14:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat klopt wel, maar je hebt als club nou eenmaal het recht op kaarten voor uitsupporters. Zo lang dat recht niet ontzegt wordt zou je gewoon met supporters moeten kunnen afreizen. Anders krijg je straks dat de ene na de andere overheid uitsupporters gaat weren omdat ze in het verleden een keer onrust hebben veroorzaakt.
Hoe is dit hypocriet?quote:Op woensdag 6 september 2017 14:47 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Zeker waar ja. En daarnaast is het natuurlijk vrij hypocriet dat Napels zoiets bepaalt, terwijl daar elke Europese wedstrijd weer een groepje buitenlanders neergeknuppeld of neergestoken worden.
De UEFA die even de overheid gaat overrulen. Aha, ja man. Dat denk ik ook wel.quote:Maar je ziet het hier ook tussen Ajax en Feyenoord, toch. En Utrecht. En Ado. Die gemeentes zijn als de dood voor rellen en nemen elk excuus aan om uitsupporters te weren.
Ik wil dan best zeggen dat zo'n UEFA dat moet kunnen overrulen.
De UEFA heeft die datum vastgesteld, maar uiteindelijk is het de gemeente Eindhoven die het laatste woord heeft.quote:Maar zij hebben ook niet overal zicht op natuurlijk. Zo hadden ze er bijvoorbeeld ook een paar jaar geleden schijt aan dat Eindhoven, tijdens een CL-wedstrijd te weinig politie beschikbaar had vanwege andere feesten in de stad.
Ik denk dat die communicatie over het algemeen prima is.quote:En dan mag heel Politie-Nederland dus maar naar Eindhoven afreizen. Dat wil je ook weer niet eigenlijk. Tenzij je wint. Dan welVind het altijd maar lastig. Transparantie en communicatie tussen de steden en UEFA is wel belangrijk hier natuurlijk
Over die nationale vetes heb je zeker gelijk. Maar op het moment dat die uitsupporterverboden alleen maar in stand worden gehouden omdat de burgemeester van Amsterdam en Rotterdam geen zin hebben in gedoe en veel politie-inzet in plaats van dat het gebaseerd is op reële dreiging dat het uit de hand zou lopen gaat er wel iets mis wat mij betreft.quote:Op woensdag 6 september 2017 14:47 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Zeker waar ja. En daarnaast is het natuurlijk vrij hypocriet dat Napels zoiets bepaalt, terwijl daar elke Europese wedstrijd weer een groepje buitenlanders neergeknuppeld of neergestoken worden. Maar je ziet het hier ook tussen Ajax en Feyenoord, toch. En Utrecht. En Ado. Die gemeentes zijn als de dood voor rellen en nemen elk excuus aan om uitsupporters te weren.
Ik wil dan best zeggen dat zo'n UEFA dat moet kunnen overrulen. Maar zij hebben ook niet overal zicht op natuurlijk. Zo hadden ze er bijvoorbeeld ook een paar jaar geleden schijt aan dat Eindhoven, tijdens een CL-wedstrijd te weinig politie beschikbaar had vanwege andere feesten in de stad. En dan mag heel Politie-Nederland dus maar naar Eindhoven afreizen. Dat wil je ook weer niet eigenlijk. Tenzij je wint. Dan welVind het altijd maar lastig. Transparantie en communicatie tussen de steden en UEFA is wel belangrijk hier natuurlijk
Ja, totdat de overheid zegt dat ze jouw veiligheid en/of openbare orde niet kan garanderen. Dan kan je een hoop jammer vinden maar in de regel staat de overheid dan gewoon sterk.quote:Op woensdag 6 september 2017 14:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Over die nationale vetes heb je zeker gelijk. Maar op het moment dat die uitsupporterverboden alleen maar in stand worden gehouden omdat de burgemeester van Amsterdam en Rotterdam geen zin hebben in gedoe en veel politie-inzet in plaats van dat het gebaseerd is op reële dreiging dat het uit de hand zou lopen gaat er wel iets mis wat mij betreft.
Objectief gezien is het natuurlijk het inperken van vrijheid. Ik heb als burger zin om naar een publiek evenement te gaan, ik wil een kaartje kopen en ik word geweigerd omdat ik fan ben van een club met supporters die af en toe over de schreef gaan. Dat is gewoon jammer.
Omdat ze dan elke wedstrijd tegenstanders kunnen gaan weren dunkt me.quote:Op woensdag 6 september 2017 14:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe is dit hypocriet?Dit is toch gewoon het beschermen van mensen en/of openbare orde.
Ten eerste heb ik het over gemeenten. Daarnaast zeg ik dit helemaal niet. Maar dat wist je welquote:[quote]
De UEFA die even de overheid gaat overrulen. Aha, ja man. Dat denk ik ook wel.
Uiteindelijk kan de gemeente Eindhoven dit zeker verbieden ja. Maar dan is PSV wel zwaar de dupe natuurlijk. Erg flexibel is die UEFA nietquote:De UEFA heeft die datum vastgesteld, maar uiteindelijk is het de gemeente Eindhoven die het laatste woord heeft.
Als dat zo is en die kaarten komen er niet voor Feyenoord, zullen er inderdaad ook wel goede redenen uitgekomen zijn jaquote:Ik denk dat die communicatie over het algemeen prima is.
Gevalletje van 'een kleine groep verpest het voor de rest'. Altijd vervelend, ja.quote:Op woensdag 6 september 2017 14:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Over die nationale vetes heb je zeker gelijk. Maar op het moment dat die uitsupporterverboden alleen maar in stand worden gehouden omdat de burgemeester van Amsterdam en Rotterdam geen zin hebben in gedoe en veel politie-inzet in plaats van dat het gebaseerd is op reële dreiging dat het uit de hand zou lopen gaat er wel iets mis wat mij betreft.
Objectief gezien is het natuurlijk het inperken van vrijheid. Ik heb als burger zin om naar een publiek evenement te gaan, ik wil een kaartje kopen en ik word geweigerd omdat ik fan ben van een club met supporters die af en toe over de schreef gaan. Dat is gewoon jammer.
De gemeenten zijn niet de overheidquote:Op woensdag 6 september 2017 15:01 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Omdat ze dan elke wedstrijd tegenstanders kunnen gaan weren dunkt me.
[..]
Ten eerste heb ik het over gemeenten. Daarnaast zeg ik dit helemaal niet. Maar dat wist je wel
[..]
Uiteindelijk kan de gemeente Eindhoven dit zeker verbieden ja. Maar dan is PSV wel zwaar de dupe natuurlijk. Erg flexibel is die UEFA niet
[..]
Als dat zo is en die kaarten komen er niet voor Feyenoord, zullen er inderdaad ook wel goede redenen uitgekomen zijn ja
De gemeente is een onderdeel van de overheid. Zit een verschilletje als je het puur over overheid hebt, ja.quote:Op woensdag 6 september 2017 15:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De gemeenten zijn niet de overheid
Denk wel dat veel mensen met geboekte tickets er gewoon heen gaan. Juist dan krijg je problemen..quote:Op woensdag 6 september 2017 15:07 schreef MPC60 het volgende:
Je kan er kort over lullen of lang over lullen, het blijft klote voor degene die al een reis geboekt hebben. Puur omdat ze daar dus blijkbaar hun stad niet onder controle hebben. Napels.Napoli fans.
De tifosi van Napoli staan niet bekend als lieverdjes, dus die zullen ze een warm welkom geven.quote:Op woensdag 6 september 2017 17:22 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Denk wel dat veel mensen met geboekte tickets er gewoon heen gaan. Juist dan krijg je problemen..
Hey zwakzinnige. Toch knap hoe jij altijd je username eer aan doet.quote:Op woensdag 6 september 2017 17:48 schreef Craptacular het volgende:
[..]
De tifosi van Napoli staan niet bekend als lieverdjes, dus die zullen ze een warm welkom geven.
we kunnen de komende weken veel van Feyenoord genieten....quote:Feyenoord begint met vertrouwen aan weken van uitputting
Voor Feyenoord begint de periode waarin het fysiek in het nadeel is ten opzichte van concurrenten Ajax en PSV zaterdagavond met een uitwedstrijd tegen Heracles Almelo. Giovanni van Bronckhorst kijkt met vertrouwen uit naar de reeks van zeven wedstrijden in 23 dagen.
De Rotterdammers hadden in het einde van het kampioensjaar het voordeel dat er geen Europese verplichtingen waren, terwijl Ajax de Europa League-finale haalde. Door de vroege uitschakeling van de Amsterdammers (en ook PSV) zijn de rollen nu omgedraaid.
De Feyenoord-trainer wil het niet als een probleem benaderen, zo maakt hij duidelijk op het clubkanaal: 'Het is een fase waarbij het niveau hoger ligt, maar wij hebben de groep om daarmee om te gaan. We zijn er klaar voor.'
Manchester City komt volgende woensdag op bezoek in De Kuip voor de eerste wedstrijd in de groepsfase van de Champions League. De technische staf van Feyenoord is bezig met het inwinnen van informatie, maar wil niet te ver vooruitlopen bij de komende aaneenschakeling van wedstrijden. 'De volledige focus ligt op Heracles', legt Van Bronckhorst uit. 'Zeker uit hebben we de laatste jaren moeilijke wedstrijden gehad tegen ze. Het waren altijd kleine overwinningen. Heracles is een van de ploegen die goed begonnen en de overwinning thuis tegen Ajax heeft ze natuurlijk heel veel vertrouwen gegeven.'
Programma Feyenoord
9-sep Heracles-Feyenoord Eredivisie
13-sep Feyenoord-Manchester City Champions League
17-sep PSV-Feyenoord Eredivisie
20-sep Feyenoord-ADO Den Haag KNVB-beker
23-sep Feyenoord-NAC Breda Eredivisie
26-sep Napoli-Feyenoord Champions League
1-okt AZ-Feyenoord Eredivisie
Feyenoord heeft een drukke transferzomer achter de rug. Van buitenaf werden liefst zeven nieuwelingen aan de selectie toegevoegd om het verlies van onder anderen sterkhouders Terence Kongolo, Rick Karsdorp, Eljero Elia en Dirk Kuijt op te vangen. 'Juist in de komende periode zullen we ook iedereen nodig hebben. En vertrouwen komt met resultaat, dat hebben we vorig jaar gezien', refereert de succescoach aan het winnen van de landstitel.
Feyenoord is nog zonder puntenverlies na drie speelronden. Tegen Heracles moet zaterdagavond extra vertrouwen worden getankt op weg naar City-thuis. Van Bronckhorst vertrekt met goede moed naar Almelo: 'Het zal niet altijd even makkelijk gaan, maar het vertrouwen is er. Ik verwacht dat we daar de drie punten mee gaan nemen. Wij hebben een ploeg die daar resultaat kan behalen, dat hebben we de voorgaande jaren bewezen.'
De Rotterdammers speelden onder Van Bronckhorst in competitieverband twee keer uit tegen Heracles. In april 2016 werd met 2-2 gelijkgespeeld, waarna in augustus van dat jaar een 0-1 zege volgde.
vi.nl
quote:
Klagen? Feyenoord heeft juist zin in het moordende schema
Feyenoord begint zaterdag op het kunstgras in Almelo aan een moordend schema. Het zal spelen, herstellen en weer spelen worden voor de landskampioen. ,,Maar ik kijk er enorm naar uit'', zegt Jens Toornstra.
Door Mikos Gouka
Een loodzwaar schema, met zes officiële wedstrijden in slechts 23 dagen. Het slopende ritme wordt pas begin oktober weer even onderbroken door een interlandperiode. Landskampioen Feyenoord kan flink aan de bak in de komende weken. En dat ook nog eens in de wetenschap dat de twee andere titelkandidaten, Ajax en PSV, het een stuk minder zwaar voor de kiezen krijgen.
Beide ploegen faalden immers deze zomer in Europa en dat scheelt de clubs in september al twee zware wedstrijden en minimaal één vliegreis. En waar Feyenoord deze maand in het nationale bekertoernooi met ADO Den Haag gewoon een eredivisieploeg tegenover zich krijgt, kunnen Ajax en PSV tegen de amateurs van respectievelijk Scheveningen en SDC Putten eens lekker wat jeugdspelers de kans geven om hun neus aan het venster te drukken.
In Amsterdam en Eindhoven willen ze daarom doen wat Feyenoord afgelopen seizoen deed: de openingsfase van de competitie benutten om weg te lopen bij de concurrentie. Het zware zesgangenmenu begint voor Feyenoord zaterdagavond in Almelo, waar op kunstgras van Heracles moet worden gewonnen. Inderdaad, hetzelfde Heracles dat Ajax al vloerde op de eerste speeldag.
Maar opkijken tegen het moordende schema, dat is er in Rotterdam niet bij. In de Kuip heerst vooral nieuwsgierigheid. Meedraaien in de Champions League, het geeft volgens de spelers bij de selectie van Feyenoord bijna vlinders in de buik. ,,Ik kijk er enorm naar uit'', zegt Jens Toornstra. ,,Ik ben heel benieuwd hoe zwaar het zal zijn met zo’n vol programma. En dan ook nog eens voor het eerst in de Champions League.''
Meevallertjequote:Op donderdag 7 september 2017 10:55 schreef Zipportal het volgende:
Gelukje Feyenoord: Heracles-uitblinker Kuwas twijfelgeval
https://www.ad.nl/nederla(...)jfelgeval~a25806868/
Mooi toch. Die CL tune in het stadion. Dat is lang geleden en ook als enige stadion in NL.quote:Op donderdag 7 september 2017 10:34 schreef Gert het volgende:
Flutberichtje, maar goed, bij gebrek aan beter:
[..]
Nice! Hoop wel voor je dat ze niet moeilijk doen bij het zien van een Nederlands ID-bewijs.quote:Op donderdag 7 september 2017 10:42 schreef ElJardinero9 het volgende:
Heb vliegtickets van Malta naar Napoli geboekt, Napoli heeft een supportersvereniging hier dus een ticket voor een Napoli vak😂 is ook geregeld. Dan maar in een Diego shirtje de wedstrijd bekijken..
Ze kunnen (ok, mogen) je toch niet weigeren op het vliegveld omdat je uit een bepaald land komt...quote:Op donderdag 7 september 2017 12:30 schreef Oldground het volgende:
[..]
Nice! Hoop wel voor je dat ze niet moeilijk doen bij het zien van een Nederlands ID-bewijs.
Uiteraard niet. Dan wordt Rutte boos.quote:Op donderdag 7 september 2017 12:59 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ze kunnen (ok, mogen) je toch niet weigeren op het vliegveld omdat je uit een bepaald land komt...
Caland zei dus dat ze Nice supporters gewoon regelrecht uitzette, op een vliegtuig terug naar Frankrijk stuurde... Lijkt me ook niet helemaal volgens de Europese normen, maar goed...quote:Op donderdag 7 september 2017 12:59 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ze kunnen (ok, mogen) je toch niet weigeren op het vliegveld omdat je uit een bepaald land komt...
Heb een soort van Maltese ID card die je nodig hebt als je hier werkt, ze adviseerde me om die mee te nemen en dan zou het geen probleem moeten zijn.quote:Op donderdag 7 september 2017 12:30 schreef Oldground het volgende:
[..]
Nice! Hoop wel voor je dat ze niet moeilijk doen bij het zien van een Nederlands ID-bewijs.
Klopt, volgens mij zelfs verplicht. Ook voor bijvoorbeeld gemiddelde potjes in de Serie B.quote:Op donderdag 7 september 2017 13:22 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Verder denk ik dat Oldground eigenlijk doelt op de ingang van het stadion, aangezien ze daar vaak ID-controle doen...
Ah, dan zie ik inderdaad geen problemen. Leuke trip.quote:Op donderdag 7 september 2017 13:33 schreef ElJardinero9 het volgende:
[..]
Heb een soort van Maltese ID card die je nodig hebt als je hier werkt, ze adviseerde me om die mee te nemen en dan zou het geen probleem moeten zijn.
Begrijpelijk. de mensen kunnen zich niet gedragen.quote:Op donderdag 7 september 2017 14:43 schreef WethouderHekking het volgende:
Het stadion wordt weer volgehangen met netten. Dat is dan weer jammer.
Is iedereen weer welkom eigenlijk? Of krijg je weer zo'n armoedig halfgevulde Kuip als afgelopen seizoen?quote:Op donderdag 7 september 2017 14:43 schreef WethouderHekking het volgende:
Alleen Z (parterre lange zijde) wordt vrijgehouden (omdat ze daar vanwege de tv camera geen netten kunnen plaatsenquote:Op donderdag 7 september 2017 14:48 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Is iedereen weer welkom eigenlijk? Of krijg je weer zo'n armoedig halfgevulde Kuip als afgelopen seizoen?
Ga je samen met rooftopsoccergirl?quote:Op donderdag 7 september 2017 13:33 schreef ElJardinero9 het volgende:
[..]
Heb een soort van Maltese ID card die je nodig hebt als je hier werkt, ze adviseerde me om die mee te nemen en dan zou het geen probleem moeten zijn.
88,50 voor een los kaartje? Holy shit.quote:Op donderdag 7 september 2017 19:37 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb gisteren om 18:00 een kaartje voor de wedstrijd tegen City gekocht, maar blijk nu de passe partout van een vriend van me over te kunnen nemen. Als iemand interesse heeft in het losse kaartje voor dinsdag, stuur ff een PM. Heb er 88,50 voor betaald, Vak NN. Hoef er niet op te verdienen maar als er meerdere mensen interesse hebben gaat hij naar de hoogste bieder. Op te halen op loopafstand van De Kuip. (Vanaf morgen als het goed is, want het zou vandaag naar mij verstuurd moeten zijn.)
Ja, is best veel maar ze hadden er ook nog meer voor kunnen vragen want ze waren binnen drie minuten uitverkocht.quote:Op donderdag 7 september 2017 23:05 schreef Oldground het volgende:
[..]
88,50 voor een los kaartje? Holy shit.
quote:Spelers van wie het contract verlopen is, mogen in principe op ieder moment bij een nieuwe club aan de gang, ook buiten de transferperiodes om. Uitzondering daarop zijn echter spelers waarvan het contract verbroken is, zij moeten wachten tot de volgende transferperiode.
bron
Moet je er dan nog aan beginnen? Een niet wedstrijdfitte Van Persie in de winter halen betekent dat je het jaar erop er pas gebruik van kan maken. Ik vraag me af of hij volgend jaar nog van waarde is.quote:Op vrijdag 8 september 2017 10:13 schreef ThePlaneteer het volgende:
Janssen naar Fener.
Als RvP niet in de winter komt snap ik het ook niet meer.
Terecht, na al die rellen die jullie Europees de afgelopen jaren hebben veroorzaakt. En dat terwijl jullie zelden Europees hebben gespeeld.quote:Op donderdag 7 september 2017 14:43 schreef WethouderHekking het volgende:
De afgelopen 10 jaar precies 1 rel buiten het stadion en geen problemen daarbinnen.quote:Op vrijdag 8 september 2017 11:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Terecht, na al die rellen die jullie Europees de afgelopen jaren hebben veroorzaakt. En dat terwijl jullie zelden Europees hebben gespeeld.
Die opblaasbanaan was geen rel ja?quote:Op vrijdag 8 september 2017 12:01 schreef H.FR het volgende:
[..]
De afgelopen 10 jaar precies 1 rel buiten het stadion en geen problemen daarbinnen.
Deze straf komt voort uit een opblaasbanaan die op het veld beland is.
Iets wat meer dan 10 jaar geleden gebeurd is vind ik niet meer 'de afgelopen jaren'. Dat is niet bewust gekozen, 8 jaar geleden zou ook al te lang zijn om het 'de afgelopen jaren' te noemen.quote:Op vrijdag 8 september 2017 12:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die opblaasbanaan was geen rel ja?
En leuk dat je precies 10 jaar neemt, en niet, bijvoorbeeld, 11.
quote:Op vrijdag 8 september 2017 12:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die opblaasbanaan was geen rel ja?
En leuk dat je precies 10 jaar neemt, en niet, bijvoorbeeld, 11.
Oke, had ik dan de afgelopen 15 jaar moeten zeggen?quote:Op vrijdag 8 september 2017 12:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Iets wat meer dan 10 jaar gebeurd is vind ik niet meer 'de afgelopen jaren'. Dat is niet bewust gekozen, 8 jaar geleden zou ook al te lang zijn om het 'de afgelopen jaren' te noemen.
Ik zie oprecht ook niet wat er mis was met die opblaasbanaan. Dat het een rel werd kwam puur door Turpin en de UEFA.
Diegene die 'm gooide is zelf ook een neger. Opblaasspul vind je al jaren in de Kuip. Als er iets een storm in een glas water is geweest dan is het dat voorval met die fucking banaan wel.quote:Op vrijdag 8 september 2017 12:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oke, had ik dan de afgelopen 15 jaar moeten zeggen?
Dat was wellicht duidelijker geweest. En het is niet zo slim om een opblaasbanaan naar een neger te gooien. Dan roep je het over jezelf af. Het was misschien geen gewelddadig incident, maar wel een beetje raar gedrag.
Misschien niet racistisch bedoeld, maar het toont wel het totale gebrek aan intelligentie van het Feyenoord publiek, of in elk geval de stumperds in het vak waar die banaan vandaan kwam.quote:Op vrijdag 8 september 2017 12:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Diegene die 'm gooide is zelf ook een neger. Opblaasspul vind je al jaren in de Kuip. Als er iets een storm in een glas water is geweest dan is het dat voorval met die fucking banaan wel.
Ja, of van de UEFA. Als men zich klaarblijkelijk druk maakt om wat opblaasbare spulletjes is het einde wel een beetje zoek.quote:Op vrijdag 8 september 2017 12:11 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Misschien niet racistisch bedoeld, maar het toont wel het totale gebrek aan intelligentie van het Feyenoord publiek, of in elk geval de stumperds in het vak waar die banaan vandaan kwam.
De UEFA is de baas. En als je weet hoe debiel die reageren op dat soort zaken, dan is het extra debiel om toch zo'n banaan te gooien.quote:Op vrijdag 8 september 2017 12:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, of van de UEFA. Als men zich klaarblijkelijk druk maakt om wat opblaasbare spulletjes is het einde wel een beetje zoek.
Ach, iets met de heat of the moment. Slim? Nee natuurlijk niet. Maar de overtrokken reactie die volgde vanuit de UEFA is ook allerminst gebaseerd op een intelligente afweging.quote:Op vrijdag 8 september 2017 12:14 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
De UEFA is de baas. En als je weet hoe debiel die reageren op dat soort zaken, dan is het extra debiel om toch zo'n banaan te gooien.
Tenzij je er op uit bent natuurlijk. Maar dan ben je extra extra debiel.
https://www.npo.nl/2doc-forever-pure/22-08-2017/VPWON_1245803quote:Op vrijdag 8 september 2017 12:11 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Misschien niet racistisch bedoeld, maar het toont wel het totale gebrek aan intelligentie van het Feyenoord publiek, of in elk geval de stumperds in het vak waar die banaan vandaan kwam.
Ik ken het verhaal. Maar hoe is dit relevant?quote:Op vrijdag 8 september 2017 12:16 schreef Antaris het volgende:
[..]
https://www.npo.nl/2doc-forever-pure/22-08-2017/VPWON_1245803
Moet je eens voor de gein naar kijken.
Daar had Feyenoord het natuurlijk ook keihard zelf naar gemaakt.quote:Op vrijdag 8 september 2017 12:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ach, iets met de heat of the moment. Slim? Nee natuurlijk niet. Maar de overtrokken reactie die volgde vanuit de UEFA is ook allerminst gebaseerd op een intelligente afweging.
Zeker als je bedenkt dat er amper 1,5 jaar later in de CL Poolse hooligans stewards en ME overmeesteren en supporters van de tegenstanders te lijf gaan met de bemachtigde pepperspray. Daar komt nagenoeg 0 reactie op maar voor een opblaasbaar banaantje worden alle registers open getrokken
Inderdaad, het gedrag in Rome was niet zo slim.quote:Op vrijdag 8 september 2017 12:18 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Daar had Feyenoord het natuurlijk ook keihard zelf naar gemaakt.
En dan zo'n reactie plaatsenquote:Op vrijdag 8 september 2017 12:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oke, mijn schuld, het zijn allemaal toevallige incidenten en jullie zijn heel braaf. Keurig jongens, ga zo door!
Bejaarde zigeuners in Madrid laten opdrukken voor een euro getuigt van grote klasse.quote:Op vrijdag 8 september 2017 12:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Inderdaad, het gedrag in Rome was niet zo slim.
Wat een achterlijke redenering.quote:Op vrijdag 8 september 2017 12:14 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
De UEFA is de baas. En als je weet hoe debiel die reageren op dat soort zaken, dan is het extra debiel om toch zo'n banaan te gooien.
Tenzij je er op uit bent natuurlijk. Maar dan ben je extra extra debiel.
En dit is relevant omdat?quote:Op vrijdag 8 september 2017 12:24 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Bejaarde zigeuners in Madrid laten opdrukken voor een euro getuigt van grote klasse.
Opgefokte Carabinieriquote:Op vrijdag 8 september 2017 12:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Inderdaad, het gedrag in Rome was niet zo slim.
Oke.quote:Op vrijdag 8 september 2017 12:26 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Omdat we hier over (vermeend) wangedrag van supporters hebben.
quote:Op vrijdag 8 september 2017 08:06 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja, is best veel maar ze hadden er ook nog meer voor kunnen vragen want ze waren binnen drie minuten uitverkocht.
Zal flink wat kosten dan, die lege parterre-zijde.quote:Op vrijdag 8 september 2017 10:06 schreef ace_eleven het volgende:
NN is dan ook wel gewoon een van de duurste (normale) vakken.. Op geel betaal je met passe partout al 125/3 = ¤41.66 per kaartje, dus ik verbaas me niet over die prijs
Ja het zal allemaal wel. Als je over de schreef gaat moet je daarvoor boeten. Het inconsequente beleid van de UEFA is echter niet te volgen. Daarnaast is het bijna misdadig om het banaan incident te labelen als een racistische actie. Dat Feyenoord weer het braafste jongetje van de klas wil zijn door netten op te hangen is weer een ander verhaal.quote:Op vrijdag 8 september 2017 12:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oke.
Dan zal ik bij dezen bevestigen dat dat niet getuigt van enorme klasse. Maar ik zou het geen reden vinden voor maatregelen in het stadion tegen supportersgeweld of voorwerpen op het veld.
Ja, dan geef je die gappies die centjes naar bejaarde zwervers gooien gewoon een boete van 300 eurie, klaar is kees.quote:Op vrijdag 8 september 2017 12:36 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ja het zal allemaal wel. Als je over de schreef gaat moet je daarvoor boeten. Het inconsequente beleid van de UEFA is echter niet te volgen. Daarnaast is het bijna misdadig om het banaan incident te labelen als een racistische actie. Dat Feyenoord weer het braafste jongetje van de klas wil zijn door netten op te hangen is weer een ander verhaal.
Dat incident met die zigeuners is vele malen erger dan wat schade aan een fontein of een banaan op het veld. Dat is van zo'n verschrikkelijk laag niveau. Dan heb ik liever tienduizenden euro's schade aan een fontein, wat bussen en andere vervoersmiddelen.quote:Op vrijdag 8 september 2017 12:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dan geef je die gappies die centjes naar bejaarde zwervers gooien gewoon een boete van 300 eurie, klaar is kees.
Maar dat heeft niets te maken met supportersgeweld óf het verstoren van de wedstrijd. Die banaan had te maken met het laatste en vandalisme met het eerste.
En dan ook nog vanwege een trol.quote:Op vrijdag 8 september 2017 12:29 schreef MPC60 het volgende:
Moeten we het nu echt weer over die fokin banaan en gare fontein hebben?
Ik vond die banaan erger dan de holocaust.quote:Op vrijdag 8 september 2017 12:49 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Dat incident met die zigeuners is vele malen erger dan wat schade aan een fontein of een banaan op het veld. Dat is van zo'n verschrikkelijk laag niveau. Dan heb ik liever tienduizenden euro's schade aan een fontein, wat bussen en andere vervoersmiddelen.
Citroen! Citroen! Rood-Wit wordt kampioen!quote:Op vrijdag 8 september 2017 12:51 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan ook nog vanwege een trol.![]()
Banaan! Banaan! Heracles gaat eraan!
Dat incident is erger dan schade aan een fontein? Hahaha, nu maak je jezelf wel onsterfelijk belachelijk.quote:Op vrijdag 8 september 2017 12:49 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Dat incident met die zigeuners is vele malen erger dan wat schade aan een fontein of een banaan op het veld. Dat is van zo'n verschrikkelijk laag niveau. Dan heb ik liever tienduizenden euro's schade aan een fontein, wat bussen en andere vervoersmiddelen.
Lekker ridiculiseren, zo kom je er wel.quote:Op vrijdag 8 september 2017 12:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vond die banaan erger dan de holocaust.
Come on, laat die gast z'n buurjongetje gaan pesten of zo.
Jij doet niet anders hier, en voila: wéér een reactie gescoord. Fap ze.quote:Op vrijdag 8 september 2017 13:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lekker ridiculiseren, zo kom je er wel.
Te meer omdat de betreffende 'zwervers' niets anders waren dan een georganiseerde bende Oost-Europeanen die elkaar aan het overtreffen waren op dat moment. De ene deed nog achterlijker dan de andere voor wat muntjes. Dat was niet in opdracht, dat waren gewoon circusacts omdat ze door hadden dat het geld opleverde.quote:Op vrijdag 8 september 2017 13:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat incident is erger dan schade aan een fontein? Hahaha, nu maak je jezelf wel onsterfelijk belachelijk.
Dat je het erger vindt dan het incident met de banaan kan ik billijken, maar schade aan een antieke fontein is natuurlijk wel iets erger dan een paar muntjes gooien naar een paar toeristen.
[..]
Lekker ridiculiseren, zo kom je er wel.
Echt he. Dat ze dat hier niet in perspectief kunnen zetten is ronduit bizar.quote:Op vrijdag 8 september 2017 13:43 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Te meer omdat de betreffende 'zwervers' niets anders waren dan een georganiseerde bende Oost-Europeanen die elkaar aan het overtreffen waren op dat moment. De ene deed nog achterlijker dan de andere voor wat muntjes. Dat was niet in opdracht, dat waren gewoon circusacts omdat ze door hadden dat het geld opleverde.
Dat je daar niet aan mee moet doen als supporter lijkt me vanzelfsprekend, maar het was absoluut niet zo dat de supporters daar de touwtjes in handen hadden, eerder het tegendeel. Die lieten zich gewoon gebruiken door een stel slimmeriken die geld aan het verdienen waren.
Iedereen die ooit daar is geweest, weet hoe het werkt. Niet slim van die supporters, maar een stuk minder erg dan een stadscentrum slopen.
Er is geen enkel maar dan ook geen enkel bewijs dat 1. Die banaan bewust gegooid werd naar het veld. 2. De banaan gegooid werd naar Gervinho, hij liep later pas naar de plek waar de banaan lag 3. Er een racistisch motief aan ten grondslag lag.quote:Op vrijdag 8 september 2017 12:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oke, had ik dan de afgelopen 15 jaar moeten zeggen?
Dat was wellicht duidelijker geweest. En het is niet zo slim om een opblaasbanaan naar een neger te gooien. Dan roep je het over jezelf af. Het was misschien geen gewelddadig incident, maar wel een beetje raar gedrag.
Ik had me niet goed genoeg ingelezen over dit incident, ik dacht dat die banaan naar Gervinho gegooid wasquote:Op vrijdag 8 september 2017 13:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Er is geen enkel maar dan ook geen enkel bewijs dat 1. Die banaan bewust gegooid werd naar het veld. 2. De banaan gegooid werd naar Gervinho, hij liep later pas naar de plek waar de banaan lag 3. Er een racistisch motief aan ten grondslag lag.
Goedkoop scoren is dit, matig Mex.
Lekker nuanceren wat PSV supporters deden en dan zelf zoiets uit je toetsenbord krijgenquote:Op vrijdag 8 september 2017 13:43 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Te meer omdat de betreffende 'zwervers' niets anders waren dan een georganiseerde bende Oost-Europeanen die elkaar aan het overtreffen waren op dat moment. De ene deed nog achterlijker dan de andere voor wat muntjes. Dat was niet in opdracht, dat waren gewoon circusacts omdat ze door hadden dat het geld opleverde.
Dat je daar niet aan mee moet doen als supporter lijkt me vanzelfsprekend, maar het was absoluut niet zo dat de supporters daar de touwtjes in handen hadden, eerder het tegendeel. Die lieten zich gewoon gebruiken door een stel slimmeriken die geld aan het verdienen waren.
Iedereen die ooit daar is geweest, weet hoe het werkt. Niet slim van die supporters, maar een stuk minder erg dan een stadscentrum slopen.
De schade die de PSV-supporters hebben toegebracht tijdens dat incident lijkt mij minder groot dan de schade van de Feyenoord-supporters.quote:Op vrijdag 8 september 2017 13:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Lekker nuanceren wat PSV supporters deden en dan zelf zoiets uit je toetsenbord krijgen![]()
Op zo'n manier discussiëren is echt compleet kansloos. Wat beide groepen hebben gedaan is stom, klaar.
Ik hoop het. Jean Paul is trouwens speler van de maand geworden volgens het legioen.quote:Op vrijdag 8 september 2017 14:00 schreef Scrummie het volgende:
Veel belangrijker:
Larsson zit bij selectie voor morgen. Erg benieuwd of hij minuten kan maken.
Het gaat me niet om wat erger was. Het gaat erom dat je een hele post je best doet om genuanceerd over te komen over het ene incident (toevallig van een groep supporters van de club waar je zelf fan van bent) om vervolgens het andere incident volledig uit proporties te blazen. Daarom vind ik dat soort discussies altijd zo kansloosquote:Op vrijdag 8 september 2017 14:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De schade die de PSV-supporters hebben toegebracht tijdens dat incident lijkt mij minder groot dan de schade van de Feyenoord-supporters.
Natuurlijk is er ook een emotioneel aspect, maar dat speelt bij allebei mee.
De omstandigheden in Rome waren heel anders - het optreden van de autoriteiten was daar niet chique, maar alsnog..
Mja, goed punt. Vind het sowieso een beetje kinderachtig dat zoiets vergeleken moet worden.quote:Op vrijdag 8 september 2017 14:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het gaat me niet om wat erger was. Het gaat erom dat je een hele post je best doet om genuanceerd over te komen over het ene incident (toevallig van een groep supporters van de club waar je zelf fan van bent) om vervolgens het andere incident volledig uit proporties te blazen. Daarom vind ik dat soort discussies altijd zo kansloos
Heerlijk toch.quote:Op vrijdag 8 september 2017 14:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Boetius een betere speler dan Larsson.
Beetje een breedteaankoop..
Tsja, jullie hebben jullie huishouding wel op orde.quote:Op vrijdag 8 september 2017 14:07 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Heerlijk toch.
Deze luxe past ook wel bij ons als topclub zijnde
Boetius is een enorme gok, dus ik snap dat ze een backup kiezen. Maar Larsson is wel echt een hele matige speler.quote:Op vrijdag 8 september 2017 14:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Boetius een betere speler dan Larsson.
Beetje een breedteaankoop..
Volgens mij één van de buitenspelers met de beste statistieken, al een paar jaar. Logische transfer. Verder ook iemand die achter de spits kan geloof ik. Een ander type dan Toornstra is ook wel wenselijk soms.quote:Op vrijdag 8 september 2017 14:43 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Boetius is een enorme gok, dus ik snap dat ze een backup kiezen. Maar Larsson is wel echt een hele matige speler.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |