RIP FELTETquote:Op maandag 4 september 2017 12:32 schreef Pino112 het volgende:
https://www.facebook.com/(...)9547/?type=3&theater
CM in actie tegen preview-lijstjes.
[..]
Wutquote:Op maandag 4 september 2017 17:48 schreef Pistolero het volgende:
http://www.wielerflits.nl(...)verlaten-vuelta.html
Leuke vuelta voor Dennis
Godverdomme.quote:Op maandag 4 september 2017 17:48 schreef Pistolero het volgende:
Leuke vuelta voor Dennis
Lekker zo dagje voor de tijdritquote:Op maandag 4 september 2017 17:48 schreef Pistolero het volgende:
Leuke vuelta voor Dennis
En dit natuurlijkquote:Op maandag 4 september 2017 17:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Godverdomme.
Heb ik m voor morgen in Scorito, gaat ie naar huis.
Teringlijer.
Misschien een 6?quote:Op maandag 4 september 2017 18:10 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik dacht een 4 te zien, maar Domont is al naar huis.
Terpstraquote:Op maandag 4 september 2017 08:13 schreef Montagui het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Matig grapje, niettemin een grapje.....
Benieuwd welke gevolgen dat voor het WK tijdrijden gaat hebben.quote:Op maandag 4 september 2017 17:48 schreef Pistolero het volgende:
Leuke vuelta voor Dennis
Hij zegt zelf dat hij geen risico's wil nemen met het oog op het WK tijdrijden, dus neem aan dat het wel goed gaat komen. Al is Sjors Bennett ook nog steeds niet hersteld van het virus van de Tour, dus het is vrij onvoorspelbaar ja..quote:Op maandag 4 september 2017 18:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Benieuwd welke gevolgen dat voor het WK tijdrijden gaat hebben.
quote:“Yesterday after a very hard stage we had a long transfer from Sierra Nevada to the north of Spain. Overnight Rohan Dennis developed an upper respiratory tract infection and is not fit to continue racing tomorrow. Taking Rohan’s upcoming goal of the UCI World Championships into consideration, it is in Rohan’s best interests to stop now and recover fully before he goes to Norway,” Dr. Zaccaria said.
Dennis, the Australian time trial champion, is disappointed to withdraw from racing before the stage 16 individual time trial.
“I had a bit of a dry throat during the travel after stage 15 and then I woke up in the middle of the night in a full sweat and with a bad throat and it only got worse by this morning. It’s difficult to pull out now knowing that I’m one of the favorites for the time trial tomorrow. But my priority is getting my health right before the UCI World Championships so I know it’s the right thing to do,” Dennis said.
Denk dat niemand Froome gaat kloppen, denk dat ook Dennis het lastig had gekregen als je kijkt naar de tijdrit van Froome in de Vuelta vorig jaar.quote:Op maandag 4 september 2017 17:54 schreef Columbiafan het volgende:
Kansen voor Lampaert en Keldermerkcx wel dan.
Aan de andere kant; misschien kweken de Colombianen na verloop van tijd een beetje een dikkere huid als ze inzien dat dit soort intimidatie niet werkt.quote:Op maandag 4 september 2017 18:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
TerpstraTotaal onnodig dit. Bovendien is het tegenwoordig niet echt handig om in het openbaar grappen over bommen te maken...trotse Colombianen daarin betrekken is al helemaal dom.
TerpstraGate maakt veel goed.quote:Op maandag 4 september 2017 16:41 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
zit echt in een dip tegenwoordig, kan één rustdag al nauwelijks aan. existentiële crisis
Er woest over worden en het gaan hebben over 'respect voor andere nationaliteiten, we zijn allemaal gelijk!!11!' is nog wel een enorme mate van onnodigheid verder. Een niet-grappig woordgrapje...niet eens een kwetsend woordgrapje, gewoon een niet-grappig woordgrapje...en daar boos over worden, wat is dat ongelooflijk kansloos.quote:Op maandag 4 september 2017 18:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
TerpstraTotaal onnodig dit. Bovendien is het tegenwoordig niet echt handig om in het openbaar grappen over bommen te maken...trotse Colombianen daarin betrekken is al helemaal dom.
Denk het ook, hij benaderde al de perfectie in de tijdrit en heeft nu ook nog eens hard leren trappen.quote:Op maandag 4 september 2017 18:23 schreef komrad het volgende:
Ik voorspel voor morgen dat Keldermerkx Vroem erop gaat leggen in de tijdrit
Met dit soort grappen laat je doorschemeren dat je een sterke minachting heb richting andere bevolkingsgroepen. Dit problematische gedrag zie je wel vaker bij witte mannen. Hij mag het dan niet racistisch bedoeld hebben maar onbewust doe je dit soort dingen alleen als je een diepgewortelde racistische koloniale inborst hebt.quote:Op maandag 4 september 2017 19:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er woest over worden en het gaan hebben over 'respect voor andere nationaliteiten, we zijn allemaal gelijk!!11!' is nog wel een enorme mate van onnodigheid verder. Een niet-grappig woordgrapje...niet eens een kwetsend woordgrapje, gewoon een niet-grappig woordgrapje...en daar boos over worden, wat is dat ongelooflijk kansloos.
quote:Op maandag 4 september 2017 19:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Met dit soort grappen laat je doorschemeren dat je een sterke minachting heb richting andere bevolkingsgroepen. Dit problematische gedrag zie je wel vaker bij witte mannen. Hij mag het dan niet racistisch bedoeld hebben maar onbewust doe je dit soort dingen alleen als je een diepgewortelde racistische koloniale inborst hebt.
Dat was ook een legendarische quote ja.quote:Op maandag 4 september 2017 19:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Denk het ook, hij benaderde al de perfectie in de tijdrit en heeft nu ook nog eens hard leren trappen.
Ik denk/hoop dat Boem daarbij gewoon dacht "haha, nou, doei he en groetjens aan je moeder".quote:Op maandag 4 september 2017 19:43 schreef TargaFlorio het volgende:
Was er ook zo'n ophef toen gelijksoortige woordgrappen gemaakt werden over Nicola BOEM?
quote:ilco Kelderman heeft hulp gekregen in aanloop naar de individuele tijdrit in de Vuelta a España van dinsdag. Team Sunweb heeft coach Adriaan Helmantel over laten komen.
Helmantel is bij de van oorsprong Nederlandse equipe verantwoordelijk voor de training en begeleiding op het onderdeel. Hij is ingevlogen om de nummer vier van het klassement optimaal klaar te stomen voor de ruim 40 kilometer lange rit tegen de klok rond Logroño.
Kelderman staat in het klassement op drie seconden van nummer drie Ilnur Zakarin. De achterstand op de nummers een en twee (respectievelijk Chris Froome en Vincenzo Nibali) bedraagt 2.11 ten opzichte van de Brit en 1.10 op de Italiaan.
"Wilco voelt zich prima, hij rijdt hartstikke goed en dat is over het algemeen een voorspellende waarde om te zeggen dat hij tot een sterke tijdrit in staat is", zegt Helmantel maandag.
Verkenning
De coach verkende maandagmorgen met ploegleider Arthur van Dongen (in de auto) en Kelderman (op de fiets) het parcours van de tijdrit.
"Wilco was er erg over te spreken. Het is geen erg technische omloop qua bochten of andere moeilijkheden, maar wel een traject waarop je niet gemakkelijk in je ritme kunt komen", aldus Helmantel.
"Als je in het routeboek kijkt, denk je dat het mooi vlak is met alleen middenin een klimmetje. Niet dus. Er komen voortdurend van die ‘hupjes’, de een net weer wat langer dan een ander. Ideaal voor een type renner als Wilco."
De eerste renner gaat dinsdag om 13.32 uur van start. Rodetruidrager Froome is om 16.52 uur de laatste renner die van het startpodium rolt.
Wielco dus!quote:Op maandag 4 september 2017 19:53 schreef Columbiafan het volgende:
Voor welke renners moeten we nu nog kijken naar de tijdrit? Kelderman? Contador?...
Mas.quote:Op maandag 4 september 2017 19:53 schreef Columbiafan het volgende:
Voor welke renners moeten we nu nog kijken naar de tijdrit? Kelderman? Contador?...
Ik las eerst alleen de titel. Dacht even dat ze Tom hadden ingevlogenquote:Op maandag 4 september 2017 19:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Adriaan Helmantel, nee, dan weet ik zeker dat ik Wilco op 1 moet zetten.
Koentje Bouwman gaat schroeienquote:Op maandag 4 september 2017 19:53 schreef Columbiafan het volgende:
Miguel Angel Lopez.quote:Op maandag 4 september 2017 19:53 schreef Columbiafan het volgende:
Wat verwacht je morgen van hem? Zie hem op de bekende sites al als outsider naar voren worden geschoven. Dat lijkt mij wel erg optimistisch. Al kan een mens in vorm vaak wel wat meer.quote:
Mas doet niets. Kämna hoef ik zelfs niet te zien, te pijnlijk contrast met z'n schroeiende ploeggenoot.quote:
Wat is prima?quote:Op maandag 4 september 2017 20:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Jammer dat jij die jongen zo onderschat trouwens. Ik denk dat hij het prima gaat doen.
Positie zegt geen reet. Het gaat om tijd, en dat worden gewoon meer dan twee minuten. Of hij dan 7e of 18e wordt, maakt niet uit.quote:Op maandag 4 september 2017 20:02 schreef Columbiafan het volgende:
Top 10-20 lijkt me voor MAL in dit veld haalbaar?
Misschien kan Superman wat tips vragen aan Adriaan Helmantel.quote:Op maandag 4 september 2017 20:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Positie zegt geen reet. Het gaat om tijd, en dat worden gewoon meer dan twee minuten. Of hij dan 7e of 18e wordt, maakt niet uit.
Bandwagons weet jij alles van.quote:Op maandag 4 september 2017 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaat KP eens een keer niet enthousiast op de Colombia-bandwagon dansen, doen jullie het.
Staf neem ik aanquote:Op maandag 4 september 2017 20:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Eerste naam is ingevoerd in CM. U raadt het nooit
Anthony Rouxquote:Op maandag 4 september 2017 20:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Eerste naam is ingevoerd in CM. U raadt het nooit
Ik heb Staf niet een keer gezien tot zover. Maar goed ik heb dan ook heel weinig Vuelta gekekenquote:
Ik ga voortaan bescheiden te werk. Mijn Zenit-afgang was de druppel.quote:Op maandag 4 september 2017 20:05 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Bandwagons weet jij alles van.
Doet het redelijk goed in klassement!quote:Op maandag 4 september 2017 20:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb Staf niet een keer gezien tot zover. Maar goed ik heb dan ook heel weinig Vuelta gekeken
Serieus? is nota bene een keer 5e geworden in een etappe uit een vlucht en deed het gisteren eigenlijk ook prima voor zijn doen.quote:Op maandag 4 september 2017 20:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb Staf niet een keer gezien tot zover. Maar goed ik heb dan ook heel weinig Vuelta gekeken
Ik zou een bril overwegen als ik jou was.quote:Op maandag 4 september 2017 20:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik merk nog weinig van die bescheidenheid.quote:Op maandag 4 september 2017 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga voortaan bescheiden te werk. Mijn Zenit-afgang was de druppel.
Bescheiden in bandwagons, eikel.quote:Op maandag 4 september 2017 20:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik merk nog weinig van die bescheidenheid.
Nou fantastisch!quote:Op maandag 4 september 2017 20:06 schreef franklop het volgende:
[..]
Doet het redelijk goed in klassement!
quote:Op maandag 4 september 2017 20:06 schreef TheArt het volgende:
[..]
Serieus? is nota bene een keer 5e geworden in een etappe uit een vlucht en deed het gisteren eigenlijk ook prima voor zijn doen.
Ja serieus, ik zeg toch al dat ik heel weinig heb gezien. Blijft vooral bij uitslagen lezenquote:Op maandag 4 september 2017 20:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik zou een bril overwegen als ik jou was.
Niks valse sneer, je post gisteren nota bene de hele dag in het Vuelta topic.quote:Op maandag 4 september 2017 20:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jammer dat jullie mij een valse sneer proberen uit te delen
Zal vanuit een vlucht moeten gebeuren natuurlijkquote:Op maandag 4 september 2017 20:08 schreef Columbiafan het volgende:
De Gendt zal vast ook een verschroeiende tijdrit uit de benen schudden, nu niemand hem verwacht.
Want 1 dag staat gelijk aan 15 etappes kijken?quote:Op maandag 4 september 2017 20:09 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Niks valse sneer, je post gisteren nota bene de hele dag in het Vuelta topic.
''Ik heb Staf niet een keer gezien tot zover.''quote:Op maandag 4 september 2017 20:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Want 1 dag staat gelijk aan 15 etappes kijken?
Wat een rare redenatie
Vind ik geen gekke suggestie.quote:Op maandag 4 september 2017 20:09 schreef Columbiafan het volgende:
Valgren gaat voor Tobias L. morgen.
Dat klopt. Gisteren heb ik hem ook niet gezien.quote:Op maandag 4 september 2017 20:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
''Ik heb Staf niet een keer gezien tot zover.''
Feltet zet in op Trentinquote:Op maandag 4 september 2017 20:09 schreef Columbiafan het volgende:
Valgren gaat voor Tobias L. morgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
#164quote:Op maandag 4 september 2017 20:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat klopt. Gisteren heb ik hem ook niet gezien.
Mensen die op bandwagons springen zijn overigens loeivervelend, maar dat geheel terzijde.quote:Op maandag 4 september 2017 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bescheiden in bandwagons, eikel.
Was de enige Lotto renner in het peloton en meerdere keren duidelijk aan het elastiek in beeldquote:Op maandag 4 september 2017 20:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat klopt. Gisteren heb ik hem ook niet gezien.
Enige die ik op elastiek heb gezien is Louis Meintjesquote:Op maandag 4 september 2017 20:11 schreef franklop het volgende:
[..]
Was de enige Lotto renner in het peloton en meerdere keren duidelijk aan het elastiek in beeld
Startgeld : ¤ 1.233.810quote:Op maandag 4 september 2017 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien zijn die verkapte ''Laat ik wat over mijn CM posten in de hoop dat mensen aan namedropping doen'' posts het ergst.
Als je gewoon de top 9 van feltet kiest ben je een heel eind.quote:Op maandag 4 september 2017 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien zijn die verkapte ''Laat ik wat over mijn CM posten in de hoop dat mensen aan namedropping doen'' posts het ergst.
Ik bewijs netjes hoe het is om zonder Feltet een pooltje in elkaar te zetten. Dan zak je als een waardig, nederig mens als een baksteen in de rankings.quote:Op maandag 4 september 2017 20:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je gewoon de top 9 van feltet kiest ben je een heel eind.
CruijffGOD stelde zoiets al eens voor om tijdens een grote ronde een wielrenner te kunnen wisselen bij evt blessurequote:Op maandag 4 september 2017 19:56 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik las eerst alleen de titel. Dacht even dat ze Tom hadden ingevlogen
Eigenlijk zou Piti vanaf morgen ook gewoon ingezet moeten kunnen worden door Movistarquote:Op maandag 4 september 2017 20:15 schreef Evertjan het volgende:
[..]
CruijffGOD stelde zoiets al eens voor om tijdens een grote ronde een wielrenner te kunnen wisselen bij evt blessure
quote:Op maandag 4 september 2017 19:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Met dit soort grappen laat je doorschemeren dat je een sterke minachting heb richting andere bevolkingsgroepen. Dit problematische gedrag zie je wel vaker bij witte mannen. Hij mag het dan niet racistisch bedoeld hebben maar onbewust doe je dit soort dingen alleen als je een diepgewortelde racistische koloniale inborst hebt.
Wie niet?quote:Op maandag 4 september 2017 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie nu pas dat ik boven Mani89 sta. Haha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |