Positie zegt geen reet. Het gaat om tijd, en dat worden gewoon meer dan twee minuten. Of hij dan 7e of 18e wordt, maakt niet uit.quote:Op maandag 4 september 2017 20:02 schreef Columbiafan het volgende:
Top 10-20 lijkt me voor MAL in dit veld haalbaar?
Misschien kan Superman wat tips vragen aan Adriaan Helmantel.quote:Op maandag 4 september 2017 20:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Positie zegt geen reet. Het gaat om tijd, en dat worden gewoon meer dan twee minuten. Of hij dan 7e of 18e wordt, maakt niet uit.
Bandwagons weet jij alles van.quote:Op maandag 4 september 2017 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaat KP eens een keer niet enthousiast op de Colombia-bandwagon dansen, doen jullie het.
Staf neem ik aanquote:Op maandag 4 september 2017 20:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Eerste naam is ingevoerd in CM. U raadt het nooit
Anthony Rouxquote:Op maandag 4 september 2017 20:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Eerste naam is ingevoerd in CM. U raadt het nooit
Ik heb Staf niet een keer gezien tot zover. Maar goed ik heb dan ook heel weinig Vuelta gekekenquote:
Ik ga voortaan bescheiden te werk. Mijn Zenit-afgang was de druppel.quote:Op maandag 4 september 2017 20:05 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Bandwagons weet jij alles van.
Doet het redelijk goed in klassement!quote:Op maandag 4 september 2017 20:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb Staf niet een keer gezien tot zover. Maar goed ik heb dan ook heel weinig Vuelta gekeken
Serieus? is nota bene een keer 5e geworden in een etappe uit een vlucht en deed het gisteren eigenlijk ook prima voor zijn doen.quote:Op maandag 4 september 2017 20:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb Staf niet een keer gezien tot zover. Maar goed ik heb dan ook heel weinig Vuelta gekeken
Ik zou een bril overwegen als ik jou was.quote:Op maandag 4 september 2017 20:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik merk nog weinig van die bescheidenheid.quote:Op maandag 4 september 2017 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga voortaan bescheiden te werk. Mijn Zenit-afgang was de druppel.
Bescheiden in bandwagons, eikel.quote:Op maandag 4 september 2017 20:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik merk nog weinig van die bescheidenheid.
Nou fantastisch!quote:Op maandag 4 september 2017 20:06 schreef franklop het volgende:
[..]
Doet het redelijk goed in klassement!
quote:Op maandag 4 september 2017 20:06 schreef TheArt het volgende:
[..]
Serieus? is nota bene een keer 5e geworden in een etappe uit een vlucht en deed het gisteren eigenlijk ook prima voor zijn doen.
Ja serieus, ik zeg toch al dat ik heel weinig heb gezien. Blijft vooral bij uitslagen lezenquote:Op maandag 4 september 2017 20:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik zou een bril overwegen als ik jou was.
Niks valse sneer, je post gisteren nota bene de hele dag in het Vuelta topic.quote:Op maandag 4 september 2017 20:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jammer dat jullie mij een valse sneer proberen uit te delen
Zal vanuit een vlucht moeten gebeuren natuurlijkquote:Op maandag 4 september 2017 20:08 schreef Columbiafan het volgende:
De Gendt zal vast ook een verschroeiende tijdrit uit de benen schudden, nu niemand hem verwacht.
Want 1 dag staat gelijk aan 15 etappes kijken?quote:Op maandag 4 september 2017 20:09 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Niks valse sneer, je post gisteren nota bene de hele dag in het Vuelta topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |