Waren ook op volle oorlogssterkte vandaag. Totale marktwaarde 568 miljoen tegen 4,3 miljoen voor Luxemburg (waarvan 2 miljoen in drie spelers).quote:Op zondag 3 september 2017 22:40 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
En die Fransen hebben me toch een selectie...
Van dr Luxemburgers ken ik er zo op het eerste gezicht geen een.
En wat is de marktwaarde van Oranje?quote:Op zondag 3 september 2017 22:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waren ook op volle oorlogssterkte vandaag. Totale marktwaarde 568 miljoen tegen 4,3 miljoen voor Luxemburg (waarvan 2 miljoen in drie spelers).
Lachwekkend toch.
264 miljoen. Alle data van Transfermarkt.de trouwens.quote:Op zondag 3 september 2017 22:46 schreef remlof het volgende:
[..]
En wat is de marktwaarde van Oranje?
Ah interessant.quote:Op zondag 3 september 2017 22:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
264 miljoen. Alle data van Transfermarkt.de trouwens.
https://www.transfermarkt(...)rtseite/verein/3379/
Ja, dat is wel beschamend. Al die wereldspelers tegen het kleine Luxemburg.quote:Op zondag 3 september 2017 22:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waren ook op volle oorlogssterkte vandaag. Totale marktwaarde 568 miljoen tegen 4,3 miljoen voor Luxemburg (waarvan 2 miljoen in drie spelers).
Lachwekkend toch.
volgens laatste modellen lijkt het er op dat ze bij Florida aan land komt, maar dat is dan pas over een dag of 6 dus e rkan nog veel gebeuren.quote:Op zondag 3 september 2017 23:12 schreef skysherrif het volgende:
Zo, deze week kunnen we gaan "genieten" van Irma.
Ze maken er wel altijd een heel spektakel van, in de VS. En dan moet iedereen maar meedoen in de heisa.quote:Op zondag 3 september 2017 23:12 schreef skysherrif het volgende:
Zo, deze week kunnen we gaan "genieten" van Irma.
Ze kunnen daar ook nooit eens normaal en rustig doen, zelfs als noord korea een bommetje over japan heen gooit domineert amerika daarna weer het nieuws omdat trump erover heeft getweet.quote:Op zondag 3 september 2017 23:23 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ze maken er wel altijd een heel spektakel van, in de VS. En dan moet iedereen maar meedoen in de heisa.
Moet jij niet je werkgroepen alvast voorbereiden?quote:Op zondag 3 september 2017 23:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ze kunnen daar ook nooit eens normaal en rustig doen, zelfs als noord korea een bommetje over japan heen gooit domineert amerika daarna weer het nieuws omdat trump erover heeft getweet.
Morgen pas eerste introductie dag he, maar ga inderdaad wel zo slapen.quote:Op zondag 3 september 2017 23:30 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Moet jij niet je werkgroepen alvast voorbereiden?
Sherrif is kennelijk slimmer dan Nigel.quote:Op zondag 3 september 2017 23:30 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Moet jij niet je werkgroepen alvast voorbereiden?
Weet zeker dat op Blackboard (alternatieven) nu al huiswerk staat voor sommige vakken.quote:Op zondag 3 september 2017 23:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Morgen pas eerste introductie dag he, maar ga inderdaad wel zo slapen.
Heb het geluk dat een vriend van me in een dorp verderop, morgen ook vroeg moet beginnen aan stage, dus die pikt me op met de auto, hoef ik niet bizar vroeg op voor het OV.
Oh dat zal inderdaad wel ja, maargoed nog niet naar gekeken. Heb ook nog geen boekenlijst gehad, die krijg ik blijkbaar pas deze week.quote:Op zondag 3 september 2017 23:34 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Weet zeker dat op Blackboard (alternatieven) nu al huiswerk staat voor sommige vakken.
Wie is Nigel.quote:Op zondag 3 september 2017 23:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sherrif is kennelijk slimmer dan Nigel.
Niet dat dat een prestatie is.
Nee wist ik echt niet, maar ben op de laatste dagen na ook 2 weken amper hier geweest, is er dan iets om Nigel te doen geweest?quote:
Dat weet je wel, is al stiklang bekend dat hij Nigel heet.quote:Op zondag 3 september 2017 23:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee wist ik echt niet, maar ben op de laatste dagen na ook 2 weken amper hier geweest, is er dan iets om Nigel te doen geweest?
Ja eh, waarom zou ik erover liegen dat ik wel of niet weet dat hij Nigel heet haha, ik wist het gewoon niet.quote:Op zondag 3 september 2017 23:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat weet je w pel, is al stiklang bekend dat hij Nigel heet.
En zijn niet bestaande zelfredzamheid vaaaf was sickening.
Hij was hier dus "net" nog..quote:Op zondag 3 september 2017 23:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja eh, waarom zou ik erover liegen dat ik wel of niet weet dat hij Nigel heet haha, ik wist het gewoon niet.
Oh, maar niets nieuws dus oke. Mis hem wel in de sc.
quote:Op zondag 3 september 2017 23:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee wist ik echt niet, maar ben op de laatste dagen na ook 2 weken amper hier geweest, is er dan iets om Nigel te doen geweest?
Jip. En dat is een heel aimable mens hier die anderen volgens mij geen tyfusidioot noemt.quote:Op maandag 4 september 2017 01:32 schreef LelijKnap het volgende:
Welke tyfusidioot wenste ons hier laatst nou een fijn offerfeest?
Weet je het zeker? Zo iemand kan niet aimable zijn.quote:Op maandag 4 september 2017 01:34 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Jip. En dat is een heel aimable mens hier die anderen volgens mij geen tyfusidioot noemt.
Omdat?quote:Op maandag 4 september 2017 01:37 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Zo iemand kan niet aimable zijn.
Ik snap het verband niet tussen Jip en dit filmpje. Was dit in Nederland of zo?quote:
quote:
enquote:
?quote:Op maandag 4 september 2017 01:32 schreef LelijKnap het volgende:
wenste ons hier laatst nou een fijn offerfeest?
Ja, en? Offerfeest mag je ook gewoon vieren door geld naar een goed doel over te maken, dat ze daar in verweggistan op deze manier mee omgaan maakt zijn wens niet iets idioots of slechts. De enige tyfusidioot ben jij die zijn wens gelijkstelt met dit ranzige spektakel.quote:
Jij bent hier de tyfusidioot.quote:Op maandag 4 september 2017 01:32 schreef LelijKnap het volgende:
Welke tyfusidioot wenste ons hier laatst nou een fijn offerfeest?
Ga je nu de Marianne Thieme uithangen? Met Thanksgiving maken ze honderdduizenden kalkoenen af in de VS en zo zijn er nog wel meer religieuze feesten die niet zo diervriendelijk zijn.quote:Op maandag 4 september 2017 02:12 schreef LelijKnap het volgende:
De (massa)slachting staat centraal. Je kan niet enerzijds multicultipositief lopen doen en anderzijds je handen af halen vd slachtingen.
Vorm en doel wijken nogal af niet? Anyho, het ene kwaad vergoelijkt het andere niet. Als het slachten van kalkoenen inherent deel (doel) is van Thanksgiving, zal ik niemand een fijne kalkoenslachtdag toewensen.quote:Op maandag 4 september 2017 02:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ga je nu de Marianne Thieme uithangen? Met Thanksgiving maken ze honderdduizenden kalkoenen af in de VS en zo zijn er nog wel meer religieuze feesten die niet zo diervriendelijk zijn.
Maar dat is beslist niet exclusief iets van moslims.
Nee, Abraham die z'n zoon slacht omdat God hem dat heeft verteld staat centraal die dag. Allemaal trouw naar de joods-christelijke traditie hoor.quote:Op maandag 4 september 2017 02:12 schreef LelijKnap het volgende:
De (massa)slachting staat centraal. Je kan niet enerzijds multicultipositief lopen doen en anderzijds je handen af halen vd slachtingen.
Het mes sneed niet, Gekke Gerrit. Ook jij wilt te graag. Een ram bleek afdoende. Het offer, dat offer, staat centraal. De slachtingen zijn daar de uiting van.quote:Op maandag 4 september 2017 02:27 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nee, Abraham die z'n zoon slacht omdat God hem dat heeft verteld staat centraal die dag. Allemaal trouw naar de joods-christelijke traditie hoor.
Nogmaals LK; subtiel racisme kan ik mee leven maar die schaamteloze domheid van je irriteert me oprecht mateloos.
Ga gewoon ergens anders heen met je islamofobe gejank en wees blij dat iemand je überhaupt nog een prettige feestdag wenst.quote:Op maandag 4 september 2017 02:35 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Het mes sneed niet, Gekke Gerrit. Ook jij wilt te graag. Een ram bleek afdoende. Het offer, dat offer, staat centraal. De slachtingen zijn daar de uiting van.
Dom dom dom jongetje.
Amen.quote:Op maandag 4 september 2017 02:38 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ga gewoon ergens anders heen met je islamofobe gejank en wees blij dat iemand je überhaupt nog een prettige feestdag wenst.
quote:Op zondag 3 september 2017 21:59 schreef iemand het volgende:
Om even in het algemeen te reageren:
Ik vind dar blanke Nederlanders uitsluitend met Nederlanders om moeten gaan en kinderen krijgen. Ik ben absoluut tegenstander van het mengen van rassen. Daar komt alleen maar ellende van.
Heeft verder niks met cultuur te maken ofzo. Maar ik ga zowat kotsen als ik een neger met een blanke Hollandse vrouw ziet.
Zou deze iemand hetzelfde hebben wanneer hij een witte man tegenkomt die rondloopt met een vrouw met oost-aziatische roots? Of is het alleen erg wanneer het witte vrouwen en zwarte mannen betreft?quote:
In sommige delen van Nederland is de niet-blanke nog schaars.quote:Op maandag 4 september 2017 08:42 schreef Mystikvm het volgende:
Handig ook, om de 500 meter braken op straat omdat je een gemengd koppel ziet.
Ditquote:Op maandag 4 september 2017 08:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Racisme in zijn meest onverholen vorm.
@GS of Bob: ik snap best dat de vrijheid van meningsuiting heel erg heilig zijn enzo hoor, maar dit moet je toch niet willen op je forum?quote:
Als LK hier van alles mag roepen mag die user dat natuurlijk ook.quote:Op maandag 4 september 2017 09:00 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
@GS of Bob: ik snap best dat de vrijheid van meningsuiting heel erg heilig zijn enzo hoor, maar dit moet je toch niet willen op je forum?
Is 'gewoon FvD'. Niets ergs anquote:Op maandag 4 september 2017 09:00 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
@GS of Bob: ik snap best dat de vrijheid van meningsuiting heel erg heilig zijn enzo hoor, maar dit moet je toch niet willen op je forum?
Ja, dat is die jongen van de NVU.quote:
Er is vooral wat mis met z'n brein. Komt waarschijnlijk doordat z'n blanke vader ook z'n broer is.quote:Op maandag 4 september 2017 08:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit
En er zal wel een reden zijn dat dit soort figuren zich aanmelden, met de sluiting van Stormfront verwacht ik er nog meer, want kennelijk moet dit allemaal maar kunnen, want mening hè.
En dat terwijl een bezoek aan een arts me wel gewenst lijkt, want er is duidelijk wat mis met zijn kotsreflex.
twitter:JamesMelville twitterde op zaterdag 02-09-2017 om 09:56:22Graffiti artists in Germany are turning Nazi symbols into art. Art beats hate.https://t.co/liHVp5xt2u reageer retweet
Ja, nice.quote:Op maandag 4 september 2017 09:13 schreef motorbloempje het volgende:
twitter:JamesMelville twitterde op zaterdag 02-09-2017 om 09:56:22Graffiti artists in Germany are turning Nazi symbols into art. Art beats hate.https://t.co/liHVp5xt2u reageer retweet
Volgens mij wordt de lijn van wat wettelijk wel en niet mag dan ook nogal eens aangeraakt, en blijft het niet altijd binnen die lijnen.quote:Op maandag 4 september 2017 09:01 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Als LK hier van alles mag roepen mag die user dat natuurlijk ook.
Is de charme, de kracht van FOK!, dat weet je toch na al die jaren wel?quote:Op maandag 4 september 2017 09:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij wordt de lijn van wat wettelijk wel en niet mag dan ook nogal eens aangeraakt, en blijft het niet altijd binnen die lijnen.
Overigens zou ik niet weten waarom je alles zou moeten toestaan wat binnen de wettelijke kaders mag, en als het om andere zaken gaat dan wordt er wel flink gewist.
Of hebben we tegenwoordig een artikel in de grondwet dat het schelden met een zesletterige ziekte verbiedt?
Met andere woorden: het kader van de wet als grens wordt alleen maar gehanteerd als dat zo uitkomt, als het om andere dingen gaat heeft de user ineens niet de vrijheid van meningsuiting en wordt er wel gemod wegens ongepast of ongewenst.
En voor de duidelijkheid: ik probeer hiermee niet aan te geven dat ik vind dat allerlei gevloek maar moet kunnen, maar wel dat men wel meer mag modden wegens onfatsoenlijk en/of gebrek aan goede smaak.
Een dobberneger een lekke boot toewensen is kennelijk prima, maar hem kanker toewensen gaat te ver.
Zo ver zijn we al, totaal de weg kwijt.
En dan is het soms ook gewoon nog een kwestie van of de moderator het al gezien heeft of niet.quote:Op maandag 4 september 2017 09:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij wordt de lijn van wat wettelijk wel en niet mag dan ook nogal eens aangeraakt, en blijft het niet altijd binnen die lijnen.
Overigens zou ik niet weten waarom je alles zou moeten toestaan wat binnen de wettelijke kaders mag, en als het om andere zaken gaat dan wordt er wel flink gewist.
Of hebben we tegenwoordig een artikel in de grondwet dat het schelden met een zesletterige ziekte verbiedt?
Met andere woorden: het kader van de wet als grens wordt alleen maar gehanteerd als dat zo uitkomt, als het om andere dingen gaat heeft de user ineens niet de vrijheid van meningsuiting en wordt er wel gemod wegens ongepast of ongewenst.
En voor de duidelijkheid: ik probeer hiermee niet aan te geven dat ik vind dat allerlei gevloek maar moet kunnen, maar wel dat men wel meer mag modden wegens onfatsoenlijk en/of gebrek aan goede smaak.
Een dobberneger een lekke boot toewensen is kennelijk prima, maar hem kanker toewensen gaat te ver.
Goed gezegd! Volkomen onbegrijpelijk dat racisme hier gewoon wordt toegestaan, maar een paar krachttermen niet. Er wordt met twee maten gemeten en het is gewoon niet meer te verdedigen.quote:Op maandag 4 september 2017 09:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het staat er anders nog steeds. En nog meer van dergelijke uitlatingen van die neonazi.quote:Op maandag 4 september 2017 09:25 schreef Euribob het volgende:
[..]
En dan is het soms ook gewoon nog een kwestie van of de moderator het al gezien heeft of niet.
Dat is nou net wat ik niet bedoel eigenlijk.quote:Op maandag 4 september 2017 09:25 schreef Euribob het volgende:
[..]
En dan is het soms ook gewoon nog een kwestie van of de moderator het al gezien heeft of niet.
Het maakt het gewoon een grote kankerzooi.quote:Op maandag 4 september 2017 09:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Goed gezegd! Volkomen onbegrijpelijk dat racisme hier gewoon wordt toegestaan, maar een paar krachttermen niet. Er wordt met twee maten gemeten en het is gewoon niet meer te verdedigen.
In veel gevallen is dat eigenlijk helemaal niet de vraag. No offence.quote:Op maandag 4 september 2017 09:25 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dat. Wordt er gewoon meegepost, of TRs wordt niet op gereageerd.quote:Op maandag 4 september 2017 09:30 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
In veel gevallen is dat eigenlijk helemaal niet de vraag. No offence.
Deze SC is het enige lichtpuntje in de zee van duisternis die FOK!-forum heet.quote:Op maandag 4 september 2017 09:30 schreef motorbloempje het volgende:
Ergens weet ik niet wat ik hier nog doe, als ik zo verdrietig word van alles wat ik voorbij zie komen elke dag
Hoop doet levenquote:Op maandag 4 september 2017 09:31 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Deze SC is het enige lichtpuntje in de zee van duisternis die FOK!-forum heet.
Eerst noten, dan pas verwijderen. Doe eens rustig.quote:Op maandag 4 september 2017 09:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Het staat er anders nog steeds. En nog meer van dergelijke uitlatingen van die neonazi.
Gelukkig is deze SC nog een soort van veilige internet bubbel.quote:Op maandag 4 september 2017 09:30 schreef motorbloempje het volgende:
Ergens weet ik niet wat ik hier nog doe, als ik zo verdrietig word van alles wat ik voorbij zie komen elke dag
Jawel, Fok.quote:Op maandag 4 september 2017 09:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gelukkig is deze SC nog een soort van veilige internet bubbel.
Nou scheelt het wel dat ik die racist geblokkeerd heb, dus als de rest ook eens op zou houden hem te quoten dan krijg ik helemaal niks meer van zijn idioterie mee.
Hebben de PVV en FvD geen forum waar zulke figuren gewoon fijn kunnen gaan zitten circle-jerken?
Je collega had er hier ook al op gereageerd, dus de "niet gezien, eerst noten, dan verwijderen" argumenten gaan allemaal niet op.quote:Op maandag 4 september 2017 09:33 schreef Euribob het volgende:
[..]
Eerst noten, dan pas verwijderen. Doe eens rustig.
Ruim 3 kwartier nodig voor een note en een edit? Echt? Met een Nokia 3210 ofzo?quote:Op maandag 4 september 2017 08:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
In sommige delen van Nederland is de niet-blanke nog schaars.
User is niet helemaal goed.quote:Op maandag 4 september 2017 09:37 schreef motorbloempje het volgende:
Maar even zonder dollen, posten dat je tegen rassenvermenging bent enzo... WTF?dat moet je toch niet willen op een openbaar algemeen forum???
twitter:RutgerGW twitterde op maandag 04-09-2017 om 09:20:47Vertel nog eens over het verzet opa. 'Nou, we gingen kinderen bang maken op school. Nee, zonder varkenskop die keer. maar we hadden ze mooi' reageer retweet
Ik bedoel, het is de vraag in hoeverre hij zich bewust is van zijn buitensporige standpunt.quote:Op maandag 4 september 2017 09:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat was zonder die DM (dank!) ook wel duidelijk![]()
Dat doet niets af aan het feit dat je dit soort uitspraken gewoon niet moet willen op FOK!. En dat gebeurt nu dagelijks.quote:Op maandag 4 september 2017 09:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik bedoel, het is de vraag in hoeverre hij zich bewust is van zijn buitensporige standpunt.
Volgens mij ben je per definitie geschift als je dergelijke gal post, maar dat maakt voor de reactie van Fok natuurlijk niets uit.quote:Op maandag 4 september 2017 09:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik bedoel, het is de vraag in hoeverre hij zich bewust is van zijn buitensporige standpunt.
Daar ben ik het helemaal mee eens. Maar ik ben bang dat het te laat is, als je naar NWS kijkt.quote:Op maandag 4 september 2017 09:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat doet niets af aan het feit dat je dit soort uitspraken gewoon niet moet willen op FOK!. En dat gebeurt nu dagelijks.
Eigenlijk ironisch. De deuren zijn te lang wijd open blijven staan, waardoor we de ellende nu niet meer in de hand kunnen houden.quote:Op maandag 4 september 2017 09:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens. Maar ik ben bang dat het te laat is, als je naar NWS kijkt.
Vroeger zaten zulke mensen in een "beschermde omgeving", tegenwoordig hebben ze daar kennelijk internet.quote:Op maandag 4 september 2017 09:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat is heel erg jammer. Maar het is nog steeds beleid.quote:Op maandag 4 september 2017 09:42 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Eigenlijk ironisch. De deuren zijn te lang wijd open blijven staan, waardoor we de ellende nu niet meer in de hand kunnen houden.
Oh, dan meld ik me aanquote:Op maandag 4 september 2017 09:42 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ga gewoon sjw.forum.nl oprichten ofzo![]()
lekker in een bubbel posten de hele dag
Ach, in tijden van bezuinigingen kan er voor deze zielige medemensch natuurlijk geen plekje gevonden worden. Die moet 't doen met een grote broer-zus programma ofzo.quote:Op maandag 4 september 2017 09:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vroeger zaten zulke mensen in een "beschermde omgeving", tegenwoordig hebben ze daar kennelijk internet.
Ik heb die note en edits gezet. GS heeft waarschijnlijk niet gekeken naar remlofs bijdrage.quote:Op maandag 4 september 2017 09:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je collega had er hier ook al op gereageerd, dus de "niet gezien, eerst noten, dan verwijderen" argumenten gaan allemaal niet op.
[..]
Ruim 3 kwartier nodig voor een note en een edit? Echt? Met een Nokia 3210 ofzo?
Ik denk dat er niet veel zulke ideeën op nahouden.quote:Op maandag 4 september 2017 09:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vroeger zaten zulke mensen in een "beschermde omgeving", tegenwoordig hebben ze daar kennelijk internet.
Nee, hij heeft vast zomaar gereageerd, zonder te weten waar het over ging, dat denk ik ook.quote:Op maandag 4 september 2017 09:44 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik heb die note en edits gezet. GS heeft waarschijnlijk niet gekeken naar remlofs bijdrage.
Vingers in je oren en lalala roepen.quote:Op maandag 4 september 2017 09:46 schreef Euribob het volgende:
En het is nu wel meer mooi geweest met het analyseren van de situatie in POL en op FOK. Moderatie aanspreken kan verder in FB.
Wegkijken FTW, zijn we toch al goed inquote:Op maandag 4 september 2017 09:48 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Vingers in je oren en lalala roepen.
Nee, alleen wij, SJW, Social Justice Wegkijkers.quote:Op maandag 4 september 2017 09:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wegkijken FTW, zijn we toch al goed in
Spannend. Succes ermee!quote:Op maandag 4 september 2017 09:49 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, ik bereid me voor op een afwijzing vandaag, dan kan het alleen maar meevallen
Ja, mijn moeder kan dat zo benaderen, huis is 20.000 minder waard dan de WOZ, en dus gaat ze er minder voor krijgen: helemaal tevreden dat ze gelijk hadquote:Op maandag 4 september 2017 09:50 schreef motorbloempje het volgende:
Of ik heb gelijk, en gelijk hebben is ook leuk
GLAS IS HALFVOL!quote:Op maandag 4 september 2017 09:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, mijn moeder kan dat zo benaderen, huis is 20.000 minder waard dan de WOZ, en dus gaat ze er minder voor krijgen: helemaal tevreden dat ze gelijk had
Scheelt wel dat ze het huis aan ons verkocht
zobriseau!quote:Op maandag 4 september 2017 09:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat is de schuld van de buitenlanders, anders was hij helemaal vol!!!!11!11!!
Volgens het radionieuws is de politie nog 'met de demonstranten in gesprek'. Misschien moeten ze ze gewoon bij kop en kont pakken en van dat dak verwijderen. Kunnen ze op het bureau wel een keer in gesprekquote:Op maandag 4 september 2017 09:39 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Over "niet helemaal goed" gesproken.
[ afbeelding ]twitter:RutgerGW twitterde op maandag 04-09-2017 om 09:20:47Vertel nog eens over het verzet opa. 'Nou, we gingen kinderen bang maken op school. Nee, zonder varkenskop die keer. maar we hadden ze mooi' reageer retweet
Volgens mij is het kritiek op het gedoe dat ieders mening steeds gehoord moet worden, maar wel zonder het eens te zijn met het politieke besluit om referenda af te schaffen na twee ongewenste resultaten. Ik vind het dan ook niet flauw.quote:Op maandag 4 september 2017 09:59 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Met alleen het eerste plaatje had je een prima cartoon gehad. Nu is het flauw.
Is dit bij een school?quote:Op maandag 4 september 2017 10:01 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Volgens het radionieuws is de politie nog 'met de demonstranten in gesprek'. Misschien moeten ze ze gewoon bij kop en kont pakken en van dat dak verwijderen. Kunnen ze op het bureau wel een keer in gesprek
Islamitische basisschool in Amsterdam West.quote:
Altijd weer kritiek op het christendom maar je durft zeker geen kritiek te geven op de islam he? /LKquote:Op maandag 4 september 2017 10:07 schreef Mystikvm het volgende:
We kunnen zo'n demonstratie ook wel in Urk doen bij die refo-scholen. Wie Bijbelse waarden zaait, zal incest oogsten.
Religieuze scholen zijn altijd nonsens en moeten opgeruimd worden. Maar de verontwaardiging gaat natuurlijk alleen maar over islamitische scholen. Dat ik vroeger elke dag uit de Bijbel voor werd gelezen op mijn basisschool is dan weer geen probleem
Ja, laten we de hele vrijheid van onderwijs maar afschaffen omdat er een handjevol fanatiek-confessionelen, van welk allooi dan ook, misbruik van maakt.quote:Op maandag 4 september 2017 10:07 schreef Mystikvm het volgende:
We kunnen zo'n demonstratie ook wel in Urk doen bij die refo-scholen. Wie Bijbelse waarden zaait, zal incest oogsten.
Religieuze scholen zijn altijd nonsens en moeten opgeruimd worden. Maar de verontwaardiging gaat natuurlijk alleen maar over islamitische scholen. Dat ik vroeger elke dag uit de Bijbel voor werd gelezen op mijn basisschool is dan weer geen probleem
Die hebben inderdaad weinig nodig.quote:Op maandag 4 september 2017 09:15 schreef motorbloempje het volgende:
Haha, de FvD'ers zijn wel heel erg kort lonterig
Want de vrijheid van onderwijs is zo enorm in het geding als we stoppen met ons onderwijs te baseren op sprookjes?quote:Op maandag 4 september 2017 10:09 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja, laten we de hele vrijheid van onderwijs maar afschaffen omdat er een handjevol fanatiek-confessionelen, van welk allooi dan ook, misbruik van maakt.
De openbare scholen zijn hier stuk voor stuk beroerder dan de scholen van het bijzonder onderwijs, mijn kind gaat dus ook naar een Protestants Christelijke school. En ja, dat zou hij ook gaan als de openbare wel dichterbij was (die is nu nog verder dan de PC en de Katholieke).quote:Op maandag 4 september 2017 10:15 schreef motorbloempje het volgende:
Christelijk onderwijs is ook echt... pffff.. en ik heb zelf alleen maar op Christelijke scholen gezeten... Gewoon allemaal openbaar, opgelost, geloof doe je thuis maar. Maar zolang ze Christelijke scholen toestaan maken ze voor mijn part ook Spaghettimonsterscholen.
Triest altijd, dat soort figuren.... als ouder moet je je kind eigenlijk nog helemaal niet willen laten testen op intelligentie, zeker niet op die leeftijd.quote:Op maandag 4 september 2017 10:17 schreef Tijger_m het volgende:
Mooi stukje in het VK vanmorgen over een echtpaar wat naar de rechter stapte omdat hun, uiteraard hyper intelligente, dochter niet bij haar vriendinnetjes in de zelfde klas mocht. Kind is 7. Ook was de eis dat ze nooit in de klas zou mogen zitten bij 6 jarigen want hyper intelligent, natuurlijk.
Maar het liep pas echt fout toen bleek dat de rechtszaak openbaar was en dat de rechter er niet over peinsde de zaak achter gesloten deuren te behandelen, vader (blauw pak, bruine punt schoenen, wie kent ze niet?) viel de rechter in de rede en eiste op hoge toon dat de zaak besloten moest zijn.
Uiteindelijk, toen de rechter niet van plan bleek die eis in te willigen, kozen de ouders het hazepad tijdens een schorsing van 20 minuten...
Mooi, toch?
Le, dat kind is natuurlijk helemaal niet getest, deze ouders vinden dat gewoon en ja, dan is het zoquote:Op maandag 4 september 2017 10:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Triest altijd, dat soort figuren.... als ouder moet je je kind eigenlijk nog helemaal niet willen laten testen op intelligentie, zeker niet op die leeftijd.
quote:Op maandag 4 september 2017 10:17 schreef Tijger_m het volgende:
Mooi stukje in het VK vanmorgen over een echtpaar wat naar de rechter stapte omdat hun, uiteraard hyper intelligente, dochter niet bij haar vriendinnetjes in de zelfde klas mocht. Kind is 7. Ook was de eis dat ze nooit in de klas zou mogen zitten bij 6 jarigen want hyper intelligent, natuurlijk.
Maar het liep pas echt fout toen bleek dat de rechtszaak openbaar was en dat de rechter er niet over peinsde de zaak achter gesloten deuren te behandelen, vader (blauw pak, bruine punt schoenen, wie kent ze niet?) viel de rechter in de rede en eiste op hoge toon dat de zaak besloten moest zijn.
Uiteindelijk, toen de rechter niet van plan bleek die eis in te willigen, kozen de ouders het hazepad tijdens een schorsing van 20 minuten...
Mooi, toch?
En ik heb deze week geleerd dat sommige kinderen geen water lustenquote:Op maandag 4 september 2017 10:20 schreef motorbloempje het volgende:
Ach, iedereen vindt dat z'n kind hooggeleid is tegenwoordig. Zie ook in OUD hier, het zijn er verdacht veel die hooggeleid, hooggevoelig, sterrig en speciaal zijn.
Ja.quote:Op maandag 4 september 2017 10:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Want de vrijheid van onderwijs is zo enorm in het geding als we stoppen met ons onderwijs te baseren op sprookjes?
Oh, jij wil vrijheid van onderwijs behalve voor religieuzen? Zeg dat dan.quote:Op maandag 4 september 2017 10:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Waarom is de confessionele grondslag zo belangrijk?
Dat vroeg ik je niet. Ik vroeg waarom de confessionele grondslag zo belangrijk is. Het lijkt mij dat alles wat je kinderen over het geloof bij zou willen brengen ook prima buiten de schoolbankjes kan.quote:Op maandag 4 september 2017 10:24 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Oh, jij wil vrijheid van onderwijs behalve voor religieuzen? Zeg dat dan.
Oh, dat is nog erger....quote:Op maandag 4 september 2017 10:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Le, dat kind is natuurlijk helemaal niet getest, deze ouders vinden dat gewoon en ja, dan is het zo
De wet is zo aan het veranderen dat dit straks ook mag.quote:Op maandag 4 september 2017 10:15 schreef motorbloempje het volgende:
Christelijk onderwijs is ook echt... pffff.. en ik heb zelf alleen maar op Christelijke scholen gezeten... Gewoon allemaal openbaar, opgelost, geloof doe je thuis maar. Maar zolang ze Christelijke scholen toestaan maken ze voor mijn part ook Spaghettimonsterscholen.
Is Montessori Onderwijs ook niet een sprookje?quote:Op maandag 4 september 2017 10:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Want de vrijheid van onderwijs is zo enorm in het geding als we stoppen met ons onderwijs te baseren op sprookjes?
Het lijkt mij dat het aan ouders is om te bepalen welke opvoeding ze hun kind meegeven en welk type onderwijs daar het beste bij past.quote:Op maandag 4 september 2017 10:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat vroeg ik je niet. Ik vroeg waarom de confessionele grondslag zo belangrijk is. Het lijkt mij dat alles wat je kinderen over het geloof bij zou willen brengen ook prima buiten de schoolbankjes kan.
Ja ja ja, en dan leren ze op school zomaar over evolutie enzo.... doe niet zo gek, dat kan toch helemaal niet, dan zijn ze in de kerk van de gereformeerde gemeente helemaal van slag.quote:Op maandag 4 september 2017 10:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat vroeg ik je niet. Ik vroeg waarom de confessionele grondslag zo belangrijk is. Het lijkt mij dat alles wat je kinderen over het geloof bij zou willen brengen ook prima buiten de schoolbankjes kan.
Maar we kunnen ook de keuze maken om te zeggen "ouders bepalen de opvoeding en geloof, de school zorgt voor onderwijs en verder niets"quote:Op maandag 4 september 2017 10:28 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat het aan ouders is om te bepalen welke opvoeding ze hun kind meegeven en welk type onderwijs daar het beste bij past.
Ga chocola eten dan.quote:Op maandag 4 september 2017 10:33 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben misselijk van de zenuwen![]()
#vrouw
#mietje
#ffs
Dan gaat het kind dus dingen leren die in strijd zijn met de overtuiging van de ouders.... en dat willen ze niet.quote:Op maandag 4 september 2017 10:30 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Maar we kunnen ook de keuze maken om te zeggen "ouders bepalen de opvoeding en geloof, de school zorgt voor onderwijs en verder niets"
Waaaaaaaaaaaat? Transgender gespot!quote:Op maandag 4 september 2017 10:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik niet eens in huis man#nepvrouw
Andere toch? Die van vanmorgen had dubbel i tussen de t en de l.quote:
Ja, dat zou kunnen, maar er is wat mij betreft geen reden om dat te doen.quote:Op maandag 4 september 2017 10:30 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Maar we kunnen ook de keuze maken om te zeggen "ouders bepalen de opvoeding en geloof, de school zorgt voor onderwijs en verder niets"
Je hebt gelijk, deze heeft na 2009 niet meer gepost.quote:Op maandag 4 september 2017 10:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Andere toch? Die van vanmorgen had dubbel i tussen de t en de l.
En was pas in juli van dit jaar aangemeld.
Maar er zijn allerlei onderwijsvormen die niet zijn toegestaan. Iederwijs was geloof ik zo'n ding. Als het gaat over vrijheid van onderwijs kun je scholen wel op van alles willen baseren. Dus "vrijheid" van onderwijs is altijd aan regels gebonden.quote:Op maandag 4 september 2017 10:28 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat het aan ouders is om te bepalen welke opvoeding ze hun kind meegeven en welk type onderwijs daar het beste bij past.
KOmt door John Lewis:quote:Op maandag 4 september 2017 10:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaaaat? Transgender gespot!
twitter:ds13_manon twitterde op zondag 03-09-2017 om 11:00:41Boycott #johnlewis for pushing this cultural Marxist gender neutral BS https://t.co/bSqU18awcI reageer retweet
Die andere is wel weg:quote:Op maandag 4 september 2017 10:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, deze heeft na 2009 niet meer gepost.
Dat is 'm.quote:Op maandag 4 september 2017 10:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die andere is wel weg:
Mutiilation
In artikel 23 is, net als in veel grondwetsartikelen, het voorbehoud 'behoudens ieders verantwoordelijkheid voor de wet' opgenomen.quote:Op maandag 4 september 2017 10:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Maar er zijn allerlei onderwijsvormen die niet zijn toegestaan. Iederwijs was geloof ik zo'n ding. Als het gaat over vrijheid van onderwijs kun je scholen wel op van alles willen baseren. Dus "vrijheid" van onderwijs is altijd aan regels gebonden.
Zeggen dat je als religieuze een "vrijheid" wordt afgenomen als je je kind niet naar confessioneel onderwijs kunt sturen is hetzelfde als antroposofen die zeggen dat er aan hun vrijheden wordt getornd als ze een kind niet één of ander vrijzinnig en zelfbedacht onderwijssysteem aan kunnen bieden. Het zijn namelijk geen vrijheden, maar privileges. En daar mag je wat mij betreft gewoon vraagtekens bij zetten.
En natuurlijk werk ik niet in het onderwijs, jij wel. Ik ben dus niet gehinderd door enige kennis en misschien mis ik nuances die jij wel kent.. Maar ik zie echt niet wat we verloren zou gaan als de Bijbel of de Koran geen vormende functie in het klaslokaal heeft.
quote:Op maandag 4 september 2017 10:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, da's hetzelfde als een bivakmuts
Ik vind dat trouwens wel minder, wat mensen in mijn omgeving zien simpelweg niet dat een shirtje bijvoorbeeld pofmouwtjes heeft en dus van de meisjesafdeling komt.quote:Op maandag 4 september 2017 10:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
KOmt door John Lewis:twitter:ds13_manon twitterde op zondag 03-09-2017 om 11:00:41Boycott #johnlewis for pushing this cultural Marxist gender neutral BS https://t.co/bSqU18awcI reageer retweet
Hehe, goed om te weten dat ook in het VK de Baudet volgers hun stem laten horenquote:Op maandag 4 september 2017 10:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
KOmt door John Lewis:twitter:ds13_manon twitterde op zondag 03-09-2017 om 11:00:41Boycott #johnlewis for pushing this cultural Marxist gender neutral BS https://t.co/bSqU18awcI reageer retweet
Wat is er mis met een paarse broek met een rood shirt???quote:Op maandag 4 september 2017 10:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind dat trouwens wel minder, wat mensen in mijn omgeving zien simpelweg niet dat een shirtje bijvoorbeeld pofmouwtjes heeft en dus van de meisjesafdeling komt.
Sterker nog; ik vertel mijn man altijd dat als mij wat overkomt dat hij dan mijn schoondochter moet vragen eens per week voor de hele week kledingcombinaties voor Soneal neer te leggen, want anders loopt dat kind in een paarse broek met een rood shirt erboven
Dat is waar, het ging inderdaad om de kwaliteit, niet om de grondslag.quote:Op maandag 4 september 2017 10:39 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
In artikel 23 is, net als in veel grondwetsartikelen, het voorbehoud 'behoudens ieders verantwoordelijkheid voor de wet' opgenomen.
Dat betekent, kort samengevat, dat het stichten van een school niet ideologisch kan worden beperkt, maar wel aan kwaliteitseisen gebonden is. Iederwijs is niet 'verboden' (niet dus - het is gesloten) omdat de ideologie niet ok was, maar de kwaliteit ondermaats. Dat heeft ook tot het einde van Ibn Ghaldoun geleid, en ook nog wel van wat andere scholen die gewoon niet in het nieuws komen.
An sich vind ik het al een dramatische combinatie, maar in dit geval zit er ook nog een kind met oranje haar in...quote:Op maandag 4 september 2017 10:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat is er mis met een paarse broek met een rood shirt???
Zijn hier eigenlijk meer voorbeelden van dan alleen de evolutietheorie en de leeftijd van de aarde?quote:Op maandag 4 september 2017 10:46 schreef Mystikvm het volgende:
Maar ik vind het wel vreemd dat er in het confessioneel onderwijs een drijfveer is die in contradictie is met de verplichte lesstof en dat die drijfveer actief wordt bijgebracht aan kinderen en dat de feiten daarmee een beetje in het midden gelaten worden.
quote:Op maandag 4 september 2017 10:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
An sich vind ik het al een dramatische combinatie, maar in dit geval zit er ook nog een kind met oranje haar in...
Dat doen we niet dus
Betutteling!quote:Op maandag 4 september 2017 10:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
An sich vind ik het al een dramatische combinatie, maar in dit geval zit er ook nog een kind met oranje haar in...
Dat doen we niet dus
Zo hadden wij thuis gisteren nog een 'discussie' over een stoel met rode bekleding in de woonkamer, terwijl de rest van de van de meubels andere kleuren hebben. Mevrouw xpompompomx houdt niet van rood, maar ik kon me natuurlijk niet voorstellen dat je je daar druk om zou kunnen maken.quote:Op maandag 4 september 2017 10:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind dat trouwens wel minder, wat mensen in mijn omgeving zien simpelweg niet dat een shirtje bijvoorbeeld pofmouwtjes heeft en dus van de meisjesafdeling komt.
Sterker nog; ik vertel mijn man altijd dat als mij wat overkomt dat hij dan mijn schoondochter moet vragen eens per week voor de hele week kledingcombinaties voor Soneal neer te leggen, want anders loopt dat kind in een paarse broek met een rood shirt erboven
En als je wijs bent, zoals ik, dan ga je die onverschilligheid natuurlijk niet tot uitting brengenquote:Op maandag 4 september 2017 10:48 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zo hadden wij thuis gisteren nog een 'discussie' over een stoel met rode bekleding in de woonkamer, terwijl de rest van de van de meubels andere kleuren hebben. Mevrouw xpompompomx houdt niet van rood, maar ik kon me natuurlijk niet voorstellen dat je je daar druk om zou kunnen maken.
Hoort ook bij de evolutietheorie natuurlijk, maar het bestaan van dino's en als dat al erkend wordt dan zouden ze bestaan hebben naast mensenquote:Op maandag 4 september 2017 10:47 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zijn hier eigenlijk meer voorbeelden van dan alleen de evolutietheorie?
De Ark van Noach, de wonderen van Jezus, onbevlekte ontvangenis. Dat zijn gelukkig geen zaken die tot pseudo-wetenschap hebben geleid zoals creationisme, maar ik heb in elk geval nooit uit de mond van de pastor gehoord dat het illustratieve verhalen zijn en dat je ze met een korrel zout moet nemen.quote:Op maandag 4 september 2017 10:47 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zijn hier eigenlijk meer voorbeelden van dan alleen de evolutietheorie?
Yes.quote:Op maandag 4 september 2017 10:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Was dat dat blonde jochie met die bril, tegenover Sid?
Jip is weer met rassenvermening bezigquote:Op maandag 4 september 2017 10:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Was dat dat blonde jochie met die bril, tegenover Sid?
Shoa of Sjoaquote:Op maandag 4 september 2017 10:47 schreef Janneke141 het volgende:
Zijn hier eigenlijk meer voorbeelden van dan alleen de evolutietheorie en de leeftijd van de aarde?
Maakte een solide, intelligente indruk.quote:Op maandag 4 september 2017 10:52 schreef Jip141 het volgende:
Wel een beetje verliefd op Casper Thomas van de Groene sinds Buitenhof.
Lijkt mij niet moeilijk als je tegenover een ADHD autist als Lukassen zit.quote:Op maandag 4 september 2017 10:54 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Maakte een solide, intelligente indruk.
Ik ben nog steeds benieuwd naar wat gelovigen nou eigenlijk van zwaartekracht vinden. Als ik me niet vergis snappen 'we' beter hoe evolutie werkt dan hoe zwaartekracht werkt. Toch hebben de gelovigen de mond vol over evolutie, maar blijven ze stil over zwaartekracht.quote:Op maandag 4 september 2017 10:47 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zijn hier eigenlijk meer voorbeelden van dan alleen de evolutietheorie en de leeftijd van de aarde?
Dat is helaas mislukt.quote:Op maandag 4 september 2017 10:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En als je wijs bent, zoals ik, dan ga je die onverschilligheid natuurlijk niet tot uitting brengen
Ik hanteer een iets breder toetsingskader dan de direct aanwezigen.quote:Op maandag 4 september 2017 10:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Lijkt mij niet moeilijk als je tegenover een ADHD autist als Lukassen zit.
Nou ja, als je een keer een stoeptegel op je tenen laat vallen dan snap je meteen wat de zwaartekracht precies doet. Dat is met evolutie net iets lastiger.quote:Op maandag 4 september 2017 10:57 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds benieuwd naar wat gelovigen nou eigenlijk van zwaartekracht vinden. Als ik me niet vergis snappen 'we' beter hoe evolutie werkt dan hoe zwaartekracht werkt. Toch hebben de gelovigen de mond vol over evolutie, maar blijven ze stil over zwaartekracht.
Ziet er toch ook niet uit, de aarde van honderd miljoen jaar geleden. Ik kies ervoor daar niet in te geloven.quote:Op maandag 4 september 2017 10:58 schreef Leandra het volgende:
Dit zijn natuurlijk vuige leugens, als je strenggelovig bent:
Hebben ze over 100 miljoen jaar eindelijk genoeg water in Afrikaquote:Op maandag 4 september 2017 10:58 schreef Leandra het volgende:
Dit zijn natuurlijk vuige leugens, als je strenggelovig bent:
We kunnen er altijd al om lachen. Toen we verhuisden heb ik al gezegd dat ze niet moet verwachten dat ik ooit een mening zou kunnen hebben over zaken als gordijnen, kleuren van meubels, etc etcquote:
Nouja, als je een keer een klodder zaad in je volle nicht schiet snap je ook meteen wat evolutie precies doet. En daar hebben ze meer dan genoeg ervaring mee in de christelijke regionen.quote:Op maandag 4 september 2017 10:58 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nou ja, als je een keer een stoeptegel op je tenen laat vallen dan snap je meteen wat de zwaartekracht precies doet. Dat is met evolutie net iets lastiger.
Even in de bijbel zoeken naar iets over stoeptegels.quote:Op maandag 4 september 2017 10:58 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nou ja, als je een keer een stoeptegel op je tenen laat vallen dan snap je meteen wat de zwaartekracht precies doet. Dat is met evolutie net iets lastiger.
quote:Op maandag 4 september 2017 11:02 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nouja, als je een keer een klodder zaad in je volle nicht schiet snap je ook meteen wat evolutie precies doet. En daar hebben ze meer dan genoeg ervaring mee in de christelijke regionen.
quote:Baudet: ‘In mijn partij is er ruimte voor verschillende vormen van rassenleer’
FvD-leider heeft geen probleem met afwijkende theorie van Hiddema
4 september 2017 door Rudolf Julius
Thierry Baudet vindt het geen probleem dat Theo Hiddema heeft gepleit voor rassenvermenging onder de lakens. Volgens de leider van Forum voor Democratie is er binnen zijn partij ruimte voor meerdere vormen van rassenleer.Baudet waarschuwde zelf eerder dit jaar juist voor de homeopathische verdunning van de Nederlandse bevolking. “Theo heeft daar een andere kijk op. Daar moeten we niet te moeilijk over doen. In een volwassen politieke partij kun je verschillend over dingen denken. Daar ga je dan in alle openheid het debat over aan. Het belangrijkste is dat we allebei de rassenleer op de politieke agenda willen zetten.”
quote:Op maandag 4 september 2017 11:03 schreef Ryon het volgende:
Het belangrijkste is dat we allebei de rassenleer op de politieke agenda willen zetten.”
Dus, moeten we daar uit opmaken dat Baudet's ontkenning over zijn homeopathische vermenging opmerking een leugen was en dat hij wel degelijk tegen rassen vermenging is?quote:
Wat een vooruitgang mensen. De rassenleer staat eindelijk op de politieke agendaquote:
1932 called...quote:Op maandag 4 september 2017 11:05 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wat een vooruitgang mensen. De rassenleer staat eindelijk op de politieke agendaHet heeft even mogen duren.
Dat zijn de mooiste artikelen uit de Speld. Die waarvan je denkt dat ze echt waar zijn.quote:Op maandag 4 september 2017 11:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]![]()
Wat een afgang en achteruitgang dit.
Ja, dat vind ik inderdaad ook opmerkelijk. Destijds verklaarde hij dat hij het op cultureel gebied bedoelde, niet etnisch/raciaal. Maar achteraf dus toch?quote:Op maandag 4 september 2017 11:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dus, moeten we daar uit opmaken dat Baudet's ontkenning over zijn homeopathische vermenging opmerking een leugen was en dat hij wel degelijk tegen rassen vermenging is?
Was het Speld?quote:Op maandag 4 september 2017 11:05 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat zijn de mooiste artikelen uit de Speld. Die waarvan je denkt dat ze echt waar zijn.
quote:Op maandag 4 september 2017 11:06 schreef xpompompomx het volgende:
Binnenkort wordt bij bezoek van de schoolarts ook meteen de schedel van uw kind opgemeten.
En de neus! Joden moet je al in een vroeg stadium signaleren.quote:Op maandag 4 september 2017 11:06 schreef xpompompomx het volgende:
Binnenkort wordt bij bezoek van de schoolarts ook meteen de schedel van uw kind opgemeten.
"Holstein of Lakenvelder, dat maakt hier niet zoveel uit. In onze looierij maken wij van alle rassen leer".quote:Op maandag 4 september 2017 11:05 schreef motorbloempje het volgende:
Hoe krijgt hij het woord uit z'n strot, om te beginnen
En nog even wachten voor we weer alles over IQ en ras aan moeten horen enzoquote:Op maandag 4 september 2017 11:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En de neus! Joden moet je al in een vroeg stadium signaleren.
Die overstromingen van de VS hebben ze vast goed.... dat is al heel zichtbaarquote:Op maandag 4 september 2017 11:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hebben ze over 100 miljoen jaar eindelijk genoeg water in Afrika
Daar hoef je op FOK meestal maar heel erg kort op te wachten.quote:Op maandag 4 september 2017 11:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
En nog even wachten voor we weer alles over IQ en ras aan moeten horen enzo
Met dat achterhaalde onderzoekje van een paar jaar terug waaruit blijkt dat negers dom zouden zijn.quote:Op maandag 4 september 2017 11:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
En nog even wachten voor we weer alles over IQ en ras aan moeten horen enzo
Had daar laatst een interessant artikel over gelezen, maar kan het helaas niet meer vinden. Gebaseerd op wat wetenschappelijk onderzoek, uiteraard.quote:Op maandag 4 september 2017 11:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Daar hoef je op FOK meestal maar heel erg kort op te wachten.
God, begin niet over de Bellcurve, ik ben daar mee doodgegooid in mijn cursus toegepaste onderzoeksmethoden als voorbeeld hoe je niet een onderzoek moet doenquote:Op maandag 4 september 2017 11:12 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Met dat achterhaalde onderzoekje van een paar jaar terug waaruit blijkt dat negers dom zouden zijn.
Ben ik er ook eens ingetrapt. Geeft wel aan in wat voor tijd je leeft waarin zo'n artikel nauwelijks nog satire isquote:Op maandag 4 september 2017 11:20 schreef Ryon het volgende:
Ja, was dus een bericht van De Speld. Wel weer één van hun betere. Als het een persbericht was geweest van Baudet zelf had ik het ook willen geloven.
Seconded. Geeft maar aan hoe laag ik de lat leg bij Sjerriequote:Op maandag 4 september 2017 11:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ben ik er ook eens ingetrapt. Geeft wel aan in wat voor tijd je leeft waarin zo'n artikel nauwelijks nog satire is
quote:Op maandag 4 september 2017 11:20 schreef Ryon het volgende:
Ja, was dus een bericht van De Speld. Wel weer één van hun betere. Als het een persbericht was geweest van Baudet zelf had ik het ook willen geloven.
Ze moeten ook niet aan je gebiedsverbod zitten, is het wel?quote:Op maandag 4 september 2017 11:21 schreef Ryon het volgende:
Ik ben trouwens nog zo door het cultureelmarxisme van gisteren bevangen in Buitenhof dat ik volledig vergeten ben dat het eigenlijk Aboutaleb was die de grenzen van het toelaatbare heeft overschreden. Die man is levensgevaarlijk als je zijn betoog terughoort.
Tijd voor een blog, dat zal de burgemeester leren.
In Engeland wellicht.quote:Op maandag 4 september 2017 11:27 schreef motorbloempje het volgende:
BREAKING NEWS.
KATE IS WEER ZWANGER
BREAKING!!!
Wie?quote:Op maandag 4 september 2017 11:27 schreef motorbloempje het volgende:
BREAKING NEWS.
KATE IS WEER ZWANGER
BREAKING!!!
Het beschermen van de rechtsstaat. Het enige waar ik om geef.quote:Op maandag 4 september 2017 11:26 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ze moeten ook niet aan je gebiedsverbod zitten, is het wel?
Boeiend. Kom maar terug als de vliezen breaking zijn.quote:Op maandag 4 september 2017 11:27 schreef motorbloempje het volgende:
BREAKING NEWS.
KATE IS WEER ZWANGER
BREAKING!!!
Was ook niet moeilijk tegenover die dwaasquote:Op maandag 4 september 2017 10:54 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Maakte een solide, intelligente indruk.
Zelfde met een hoop berichtgeving over Trump.quote:Op maandag 4 september 2017 11:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]![]()
Zegt wel wat over het niveau van de politiek op het moment, dat men dit gewoon voor echt zou aanzien zonder bronvermelding...
Vergeet het beschermen van het neoliberalisme niet. Net zo belangrijk.quote:Op maandag 4 september 2017 11:28 schreef Ryon het volgende:
[..]
Het beschermen van de rechtsstaat. Het enige waar ik om geef.
Het neoliberalisme is een door links bedacht complot en vindt haar oorsprong bij de nazi's.quote:Op maandag 4 september 2017 11:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vergeet het beschermen van het neoliberalisme niet. Net zo belangrijk.
henkeningridpvvquote:Op maandag 4 september 2017 11:53 schreef motorbloempje het volgende:
mensen op twitter met 'PVV' in hun naam. Wat een... wow...
Uiteraard. Om de linkse internationale elite te verenigen en een nieuwe klasse cosmocraten te lanceren die hun slinkse plannetjes internationaal kunnen doorvoeren onder het mom van "armoedebestrijding", "globalisering", "democratisering", "white genocide" en "oikofobisch cultureel marxisme".quote:Op maandag 4 september 2017 11:54 schreef Ryon het volgende:
[..]
Het neoliberalisme is een door links bedacht complot en vindt haar oorsprong bij de nazi's.
twitter:AllisonKerwin twitterde op dinsdag 29-08-2017 om 05:02:32Came across this gem of an evaluation today- at least I'm great? https://t.co/dkGliErwIE reageer retweet
https://mobile.twitter.com/geertwilderspvvquote:Op maandag 4 september 2017 11:53 schreef motorbloempje het volgende:
mensen op twitter met 'PVV' in hun naam. Wat een... wow...
Knap dat Greet er van uit gaat dat Henk en Ingrid zo goed zijn in Engels.quote:Op maandag 4 september 2017 12:20 schreef Puddington het volgende:
[..]
https://mobile.twitter.com/geertwilderspvv
Tuurlijk zijn die goed in engels. moose limbs en shakira law!quote:Op maandag 4 september 2017 12:32 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Knap dat Greet er van uit gaat dat Henk en Ingrid zo goed zijn in Engels.
Lekker dan.quote:Op maandag 4 september 2017 12:36 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Prettig idee. Je wordt zo veel gefilmd in het openbaar zonder dat je het door hebt.
Geen camera zeggen ze, maar klopt volgens mij niet.quote:Op maandag 4 september 2017 12:36 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Prettig idee. Je wordt zo veel gefilmd in het openbaar zonder dat je het door hebt.
Of iets een sensor of een camera is lijkt me puur semantiek. Maar blijkbaar hangt de reclame die je ziet al af van dingen als je geslacht en afkomst:quote:Op maandag 4 september 2017 12:41 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Geen camera zeggen ze, maar klopt volgens mij niet.
https://twitter.com/ns_online/status/904631850219569157
Er waren campagnes waar je ook selfies kon maken.
Natuurlijk, Tchock.quote:Op maandag 4 september 2017 12:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Of iets een sensor of een camera is lijkt me puur semantiek. Maar blijkbaar hangt de reclame die je ziet al af van dingen als je geslacht en afkomst:
https://www.security.nl/p(...)legt+kijkgedrag+vast
Je mag stations alleen betreden als je een kaartje hebt gekocht, en bij het kopen van een kaartje accepteer je de reisvoorwaarden van de NS waar cameratoezicht ongetwijfeld in genoemd is.quote:Op maandag 4 september 2017 12:45 schreef Mystikvm het volgende:
Lijkt me een kwestie van een actie opstarten om met een stukje tape die dingen af te plakken als je er langs loopt. Op internet geef je toestemming voor het volgen van je gedrag als je een site bekijkt. Laat de adverteerder daar in het openbaar ook maar om vragen. Tot die tijd die zooi als reiziger gewoon afplakken.
Cameratoezicht van de NS, maar dat is toch wat anders dan een adverteerder die gaat kijken hoe lang ik een billboard bekijk.quote:Op maandag 4 september 2017 12:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je mag stations alleen betreden als je een kaartje hebt gekocht, en bij het kopen van een kaartje accepteer je de reisvoorwaarden van de NS waar cameratoezicht ongetwijfeld in genoemd is.
Ofwel alle treinreizigers. Die zijn immers per definitie niet te vertrouwen.quote:Op maandag 4 september 2017 12:46 schreef Reya het volgende:
We hebben die camera's nu eenmaal nodig om jihadi's, PVV-ers en andere ongewenste elementen in de gaten te kunnen houden.
Wat zou een jihadi voor reclame krijgen?quote:Op maandag 4 september 2017 12:46 schreef Reya het volgende:
We hebben die camera's nu eenmaal nodig om jihadi's, PVV-ers en andere ongewenste elementen in de gaten te kunnen houden.
Ik zal volgende keer testen of ik rollatorreclame krijg... ik weet nu welk perron ik moet zijnquote:Op maandag 4 september 2017 12:48 schreef Jip141 het volgende:
Wel lullig als de AI je ouder inschat dan je bent.
Is dat niet aan regels gebonden? Ik zou het niet prettig vinden als iedereen mee kan kijken naar wat blijkbaar mijn recente zoekgeschiedenis is.quote:Op maandag 4 september 2017 12:51 schreef Tchock het volgende:
Hoe lang zal het nog duren voor je gepersonaliseerde reclame (zoals je nu al op internet ziet) ook in de openbare ruimte naar je gericht krijgt?
Als je thuis de openingstijden van een sportwinkel opzoekt en daarna naar het station gaat, dan krijg je een individuele aanbieding voor sportschoenen op zo'n scherm te zien.
Dat de reclamezuil contact maakt met je telefoon en die zat thuis natuurlijk op dezelfde wifi als je laptop.quote:Op maandag 4 september 2017 12:51 schreef Tchock het volgende:
Hoe lang zal het nog duren voor je gepersonaliseerde reclame (zoals je nu al op internet ziet) ook in de openbare ruimte naar je gericht krijgt?
Als je thuis de openingstijden van een sportwinkel opzoekt en daarna naar het station gaat, dan krijg je een individuele aanbieding voor sportschoenen op zo'n scherm te zien.
mekkafood.nlquote:Op maandag 4 september 2017 12:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat zou een jihadi voor reclame krijgen?
De wet bescherming persoonsgegevens regelt hoe je data gebruikt mag worden. Maar als je zelf toestemming geeft voor dit soort dingen hebben bedrijven van wetgeving niet veel last (zo werkt gepersonaliseerde internetreclame in principe ook).quote:Op maandag 4 september 2017 12:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Is dat niet aan regels gebonden? Ik zou het niet prettig vinden als iedereen mee kan kijken naar wat blijkbaar mijn recente zoekgeschiedenis is.
Oh, dat gaat gebeuren. Er wordt nu al via het oppikken van wifi-signalen van alles bijgehouden en dat wordt alleen maar meer.quote:Op maandag 4 september 2017 12:51 schreef Tchock het volgende:
Ja, inderdaad. Maar met dit soort technologie en moderne gezichtsherkenningstechnieken kan het ook zonder wifi.quote:Op maandag 4 september 2017 12:56 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Oh, dat gaat gebeuren. Er wordt nu al via het oppikken van wifi-signalen van alles bijgehouden en dat wordt alleen maar meer.
Ja, zo geweldig overal die "gratis" wifi..... nee dank u, mijn abonnement is ruim genoeg om gewoon via 4G te blijven internetten.quote:Op maandag 4 september 2017 12:56 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Oh, dat gaat gebeuren. Er wordt nu al via het oppikken van wifi-signalen van alles bijgehouden en dat wordt alleen maar meer.
Technisch gezien wel knap dit trouwens. Ze kunnen zelfs registreren of iemand lacht of een bril draagt.quote:Op maandag 4 september 2017 12:43 schreef Jip141 het volgende:
Sowieso camera's lijkt mij. Maar ze slaan dus geen beelden op, denk ik dan.
[ afbeelding ]
Het lijkt me logisch dat we zoiets moeten willen voorkomen. Als ze mijn data willen gebruiken, dan betalen ze mij er maar voor. In geld. Niet in diensten. Het wordt tijd dat we zoiets in de wet vast gaan leggen.quote:Op maandag 4 september 2017 12:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
De wet beperking persoonsgegevens regelt hoe je data doorverkocht mag worden. Maar als je zelf toestemming geeft voor dit soort dingen hebben bedrijven van wetgeving niet veel last (zo werkt gepersonaliseerde internetreclame in principe ook).
In de toekomst is dit misschien gewoon een alinea in de algemene voorwaarden die je moet accepteren om populaire diensten te kunnen gebruiken.
"If you're not paying for the product then you are not a consumer but you are the product"quote:Op maandag 4 september 2017 12:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, zo geweldig overal die "gratis" wifi..... nee dank u, mijn abonnement is ruim genoeg om gewoon via 4G te blijven internetten.
Die patronen zijn niet uitzonderlijk moeilijk te herkennen, met behulp van machine learning.quote:Op maandag 4 september 2017 12:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Technisch gezien wel knap dit trouwens. Ze kunnen zelfs registreren of iemand lacht of een bril draagt.
je hoeft niet eens gebruik te maken van of in te loggen op die gratis wifi. Je telefoon zendt voortdurend signaal uit als je je wifi aan hebt staan (wat de meeste mensen hebben), dat signaal kan je oppikken en daar allerlei informatie uit halen (tot aan woonplaats en geschatte leeftijd aan toe). Erg interessante maar ook soms wat enge techniek.quote:Op maandag 4 september 2017 12:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, zo geweldig overal die "gratis" wifi..... nee dank u, mijn abonnement is ruim genoeg om gewoon via 4G te blijven internetten.
Daarom altijd je wifi uitzetten als je uit huis gaat. Is trouwens sowieso een goed plan want wifi aanhebben als je geen verbinding met een netwerk hebt vreet batterij.quote:Op maandag 4 september 2017 13:03 schreef 99.999 het volgende:
[..]
je hoeft niet eens gebruik te maken van of in te loggen op die gratis wifi. Je telefoon zendt voortdurend signaal uit als je je wifi aan hebt staan (wat de meeste mensen hebben), dat signaal kan je oppikken en daar allerlei informatie uit halen (tot aan woonplaats en geschatte leeftijd aan toe). Erg interessante maar ook soms wat enge techniek.
Ja okay, maar als je er wel gebruik van maakt hebben ze nog veel meer informatie.quote:Op maandag 4 september 2017 13:03 schreef 99.999 het volgende:
[..]
je hoeft niet eens gebruik te maken van of in te loggen op die gratis wifi. Je telefoon zendt voortdurend signaal uit als je je wifi aan hebt staan (wat de meeste mensen hebben), dat signaal kan je oppikken en daar allerlei informatie uit halen (tot aan woonplaats en geschatte leeftijd aan toe). Erg interessante maar ook soms wat enge techniek.
Ach, dat maakt het verschil tussen wel of niet dagelijks opladen toch niet, dus dat is ook geen overwegingquote:Op maandag 4 september 2017 13:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daarom altijd je wifi uitzetten als je uit huis gaat. Is trouwens sowieso een goed plan want wifi aanhebben als je geen verbinding met een netwerk hebt vreet batterij.
Uiteraard maar ze komen nu al een heel eind.quote:Op maandag 4 september 2017 13:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja okay, maar als je er wel gebruik van maakt hebben ze nog veel meer informatie.
Goed topic weer ja:quote:Op maandag 4 september 2017 13:42 schreef Tijger_m het volgende:
Tering, wat zijn die blanke mannetjes tegenwoordig bang, overal waar je kijkt zie je ze in de slachtoffer rol kruipen omdat ze dingen niet mogen zeggen of juist wel zeggen.
Dat is er een van, ja, het FvD topic is er ook zo een en dan het liefelijke topic over de slet van de zomer.quote:Op maandag 4 september 2017 13:45 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Goed topic weer ja:
NWS / [Opinie] Meerderheid durft haar mening niet meer te uiten
Genoeg mannetjes daar die luidkeels blèren dat ze het maar onzin vinden.quote:Op maandag 4 september 2017 13:46 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
en dan het liefelijke topic over de slet van de zomer.
En dan namen noemen. Helden. Echt. Zum kotzen.quote:Op maandag 4 september 2017 13:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Genoeg mannetjes daar die luidkeels blèren dat ze het maar onzin vinden.
Kan ik me wel wat bij indenken, op basis van de titel al, moet je kijken wat voor bak stront je over je heen krijgt als je iets genuanceerds zegt.quote:Op maandag 4 september 2017 13:45 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Goed topic weer ja:
NWS / [Opinie] Meerderheid durft haar mening niet meer te uiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |