quote:Op maandag 4 september 2017 08:22 schreef Braindead2000 het volgende:
Valt niet mee he. Al jouw favoriete zieligheidsgroepjes spelen een rol.
Volgens jouw derde "bron" werkt ie daar niet meer. Zijn werkgever heeft hem op non-actief gezet. Verder vind ik een scheet op Facebook geen NWS. Als je over iedere controversiele of idiote uitspraak op Facebook een topic wil openen dan blijf je bezig.quote:Op maandag 4 september 2017 08:15 schreef Braindead2000 het volgende:
Een uitspraak van Abid Jee, een "cultural mediator" werkzaam bij een Italiaanse "migrant-reception cooperative", een organisatie die vluchtelingen helpt.
Niks ervan!quote:Op maandag 4 september 2017 08:43 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Volgens jouw derde "bron" werkt ie daar niet meer. Zijn werkgever heeft hem op non-actief gezet. Verder vind ik een scheet op Facebook geen NWS. Als je over iedere controversiele of idiote uitspraak op Facebook een topic wil openen dan blijf je bezig.
Ik had al zo'n vermoeden dat je de verkrachte vrouw als eerste onder de bus zou gooien. Geen enkel woord van afkeuring, opnieuw probeer je je utopische fantasiewereld te verdedigen.quote:Op maandag 4 september 2017 08:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niks ervan!
Dit is wereldnieuws en vooral is het nu zaak dat al die Gutmenschen zich kapotschamen omdat dit precies het sentiment is waar zij voor staan. Want zo zit het. En niet anders.
quote:Op maandag 4 september 2017 08:49 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik had al zo'n vermoeden dat je de verkrachte vrouw als eerste onder de bus zou gooien. Geen enkel woord van afkeuring, opnieuw probeer je je utopische fantasiewereld te verdedigen.
Het ging me in de eerste plaats om die groepsverkrachtingen. Later zag ik pas die uitspraak.quote:Op maandag 4 september 2017 08:49 schreef speknek het volgende:
Het is wat, als je je goed moet voelen over wat een enkele random mongool in een ander land (of voor Breitbart een ander continent) op Facebook heeft gepost. Alt right lijkt in zijn doodsreutel te zitten.
Ik denk dat alt Braindead weer eens te veel Aldi Energy en dito vodka heeft gezopen.quote:Op maandag 4 september 2017 08:49 schreef speknek het volgende:
Het is wat, als je je goed moet voelen over wat een enkele random mongool in een ander land (of voor Breitbart een ander continent) op Facebook heeft gepost. Alt right lijkt in zijn doodsreutel te zitten.
En hij had de schijn nog wel zo lang en zo perfect weten op te houden.quote:Op maandag 4 september 2017 08:55 schreef Ludachrist het volgende:
Braindead heeft alle pretenties van niveau laten varen, zie ik.
Donderslag bij heldere hemel dit.quote:Op maandag 4 september 2017 08:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
En hij had de schijn nog wel zo lang en zo perfect weten op te houden.
Ik denk dat als links zich publiekelijk en luidruchtig zorgen mag maken over de tendens en algemene mentaliteit van rechts en alle mensen die zich aan die kant bewegen dat rechts datzelfde mag doen mbt links en de mensen die zich aan die kant bewegen.quote:Op maandag 4 september 2017 08:49 schreef speknek het volgende:
Nee joh, heeft meer potentie dan dat. Het is wachten nog op Islamitisch/Westers.quote:Op maandag 4 september 2017 09:00 schreef Hathor het volgende:
En het is alweer verworden tot een links-rechts tennismatch, gooi maar weer op slot.
Je verwacht het niet, met zo'n OP.quote:Op maandag 4 september 2017 09:00 schreef Hathor het volgende:
En het is alweer verworden tot een links-rechts tennismatch, gooi maar weer op slot.
En daarom gebruik je die maar meteen als TT. Alhoewel het je daar in de eerste plaats niet om ging.quote:Op maandag 4 september 2017 08:51 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het ging me in de eerste plaats om die groepsverkrachtingen. Later zag ik pas die uitspraak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |