kan zo 10 keepers noemen die beter zijn dan cillessenquote:Op zondag 3 september 2017 19:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het Nederlands elftal dat speelt bij de gratie van reserve spelers.²
2 in de kut 2 in de kontquote:Op zondag 3 september 2017 19:30 schreef PicoMMP het volgende:
Als het nog 2-2 wordt ga ik straks een Bulgaarse hoer neuken
Je eigen moeder? Sick.quote:Op zondag 3 september 2017 19:30 schreef PicoMMP het volgende:
Deze quote ik even voor het nageslachtquote:Op zondag 3 september 2017 19:30 schreef PicoMMP het volgende:
Kan beide tegelijk.quote:Op zondag 3 september 2017 19:30 schreef Groby het volgende:
Als dit nog gelijk wordt dan weet ik even niet of ik moet huilen of lachen.
Kan die wat wedstrijdritme opdoen.quote:Op zondag 3 september 2017 19:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom staat die Cillessen er weer in?
In de opbouw had ik het over he, trouwens, bij Robben speelde hij hem ook weer achteruit.quote:Op zondag 3 september 2017 19:30 schreef gniffie het volgende:
Is die user die zei dat Blind alles terugspeelde al geband trouwens?
Hij werkt bij de NOSquote:Op zondag 3 september 2017 19:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Werken aan het doelsaldo... wat lult Grueter toch
Altijd blijven lachenquote:Op zondag 3 september 2017 19:30 schreef Groby het volgende:
Als dit nog gelijk wordt dan weet ik even niet of ik moet huilen of lachen.
Sindsdien is het ook ineens een mooie aantrekkelijke pot gewordenquote:Op zondag 3 september 2017 19:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ging met 1-0 effe lekker kakken en ineens staat het 2-1
Zweden 3-0 voorquote:Op zondag 3 september 2017 19:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Cillessen is altijd kansloos. Dat is het probleem juist.quote:Op zondag 3 september 2017 19:31 schreef Wilskracht het volgende:
Cillesen was kansloos. 1 Nederlander hief het buitenspel op.
Alle Bulgaarse vrouwen zijn hoerenquote:Op zondag 3 september 2017 19:30 schreef PicoMMP het volgende:
Vlak daarna 2-1quote:Op zondag 3 september 2017 19:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit lijkt dus op iedere Nederlandse club zijn 15 jaarquote:Op zondag 3 september 2017 19:32 schreef Smoofie het volgende:
God wat lijkt dit op Ajax. Niet kunnen verdedigen en balletjes breed
Deze uitspraak is niet heel netjes.quote:Op zondag 3 september 2017 19:31 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Alle Bulgaarse vrouwen zijn hoeren
Neuer had die bal ook niet gehad.quote:Op zondag 3 september 2017 19:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Cillessen is altijd kansloos. Dat is het probleem juist.
Stront vervelend dat domme gelul van die kerel..quote:Op zondag 3 september 2017 19:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Kom jij toevallig uit Bulgarije of daaromtrent?quote:Op zondag 3 september 2017 19:31 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Alle Bulgaarse vrouwen zijn hoeren
aan het scoren in de portugese ligaquote:
Iedereen is mad op Janssen. Serieus, zelfs Kramer zou het nog beter doenquote:Op zondag 3 september 2017 19:32 schreef Coco. het volgende:
Robben mad op Janssen.
Uiteraard terecht.
Dit.quote:Op zondag 3 september 2017 19:33 schreef Gtaboy107 het volgende:
We hebben Miedema nodig. En Martens. En Groenen.
tijd voor WOUTquote:Op zondag 3 september 2017 19:34 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Iedereen is mad op Janssen. Serieus, zelfs Kramer zou het nog beter doen
Zo verschrikkelijk dom en irritant, begrijp dat nooit, zulke overtredingen.quote:Op zondag 3 september 2017 19:33 schreef Tagliano het volgende:
Zou Janssen de speler zijn met de meeste overtredingen (buitenspel meegerekend) op het veld?
Dickie let niet op, is zijn saldo aan het checken.quote:Op zondag 3 september 2017 19:34 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Volgens mij is advocaat dement, hij vergeet te wisselen.
Heeft die een Bulgaarse moeder dan?quote:
Daar zijn de spelregels nog complexer en hij vindt buitenspel al lastigquote:Op zondag 3 september 2017 19:33 schreef thedeedster het volgende:
Misschien is rugby wat voor Jansen. Die goals zijn lekker hoog en zonder lat.
Deze was inderdaad echt helemaal nergens voor nodig. En daar heeft hij er nogal wat vanquote:Op zondag 3 september 2017 19:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zo verschrikkelijk dom en irritant, begrijp dat nooit, zulke overtredingen.
quote:Op zondag 3 september 2017 19:33 schreef Zorro het volgende:
Kom jij toevallig uit Bulgarije of daaromtrent?
Janssen is niveautje Wout Weghorstquote:Op zondag 3 september 2017 19:34 schreef Scrummie het volgende:
Janssen is echt compleet ongeschikt. Die heeft echt belachelijk veel geluk gehad dat half jaartje bij AZ, dat heeft hem nu al miljoenen gebracht, terwijl hij nooit het niveau AZ zal ontstijgen.
hij haalt Robben eruitquote:Op zondag 3 september 2017 19:34 schreef klaasweetalles het volgende:
kut commentator
iedere idioot snapt dat je nu niet moet gaan wisselen
Dan moet je wel backs hebben die veel ballen erin slingerenquote:Op zondag 3 september 2017 19:34 schreef KingRoland het volgende:
Dost + Robben zou gewoon prima zijn
Als Dost niet speelt niet neequote:Op zondag 3 september 2017 19:34 schreef onlogisch het volgende:
Dat doelsaldo op die Zweden gaan we toch nooit meer goed maken?
Dost moet gewoonbedanken...quote:Op zondag 3 september 2017 19:33 schreef gniffie het volgende:
A
[..]
aan het scoren in de portugese liga
Het was het proberen waardquote:
Echt hè..quote:Op zondag 3 september 2017 19:33 schreef Groby het volgende:
Niet wisselende kleine generaal is seniel geworden
Zit Bosvelt op de bank?quote:Op zondag 3 september 2017 19:35 schreef Onnoman het volgende:
[..]
hij haalt Robben eruit
ik weet het zeker
Ja, en het vertraagd het spel enorm, je verliest er zo irritant veel tijd mee.quote:Op zondag 3 september 2017 19:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Deze was inderdaad echt helemaal nergens voor nodig. En daar heeft hij er nogal wat van
Die is allergisch voor wissels sinds Robben 2004.quote:Op zondag 3 september 2017 19:33 schreef Groby het volgende:
Niet wisselende kleine generaal is seniel geworden
yepquote:
Die spelen met het hart tegen Luxemburg.. wordt een dikke overwinning. Dan is de laatste wedstrijd tegen Zweden voor de statistiekenquote:Op zondag 3 september 2017 19:34 schreef onlogisch het volgende:
Dat doelsaldo op die Zweden gaan we toch nooit meer goed maken?
Dat zou wel gerechtigheid zijn. Hoeven wij deze ellende ook niet meer te kijken de komende wedstrijden.quote:
niet. En dat gaat ons de das om doen. Zweden staan op +10,wij slechts +4quote:Op zondag 3 september 2017 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer gaan we werken aan t doelsaldo?
Dat moet je in de komende wedstrijden net zoveel als nu natuurlijkquote:Op zondag 3 september 2017 19:36 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Dat zou wel gerechtigheid zijn. Hoeven wij deze ellende ook niet meer te kijken de komende wedstrijden.
quote:Op zondag 3 september 2017 19:36 schreef Klummie het volgende:
kan die marokkaan met die zaadobsessie niet optyfen?
Dan zou je met 3 verschil van Zweden moeten winnen om gelijk te komenquote:Op zondag 3 september 2017 19:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
niet. En dat gaat ons de das om doen. Zweden staan op +10,wij slechts +4
2-0 verliezen van deze zaadbulgaren heeft ons de das omgedaan.quote:Op zondag 3 september 2017 19:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
niet. En dat gaat ons de das om doen. Zweden staan op +10,wij slechts +4
de laatste 4 kwalificatie wedstrijden won Zweden maar met 1 goal verschil tegen Luxemburgquote:Op zondag 3 september 2017 19:36 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Die spelen met het hart tegen Luxemburg.. wordt een dikke overwinning. Dan is de laatste wedstrijd tegen Zweden voor de statistieken
Kijk jij deze wedstrijd?quote:Op zondag 3 september 2017 19:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan zou je met 3 verschil van Zweden moeten winnen om gelijk te komen
Op zich niet onmogelijk
koeman wil zijn handen en carriere niet vuil maken aan dit groepje neppers man..quote:Op zondag 3 september 2017 19:36 schreef Scrummie het volgende:
De enige goede optie als trainer voor Oranje is Koeman, die snapt het wel qua tactiek tegenwoordig. Maar die wil, logisch, niet.
quote:Op zondag 3 september 2017 19:38 schreef raptorix het volgende:
Ik schrok even, dacht dat Janssen scoorde!
Mods, kan deze gast even een ban krijgen.quote:Op zondag 3 september 2017 19:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Nederland kan dit doelsaldo alleen maar goedmaken als Marokko de laatste wedstrijden voor ze speelt²
En nog zou het beter gaan als nu.quote:Op zondag 3 september 2017 19:38 schreef Onnoman het volgende:
[..]
koeman wil zijn handen en carriere niet vuil maken aan dit groepje neppers man..
en terecht, je wil met een groep werken die de potentie uitstraalt om een kampioenschap te winnen..
Dat middenveld hahahaquote:Op zondag 3 september 2017 19:38 schreef Jaytje07 het volgende:
Waarom ook dat vasthouden aan 433...
Cilessen (bij gebrek aan beter)
Karsdorp, de Vrij, van Dijk, Blind, Kongolo
Wijnaldum, Toornstra, Fer
Robben, Dost
Dus daarin krijg je wel gelijk.. Maar jij voorspelde dat je nooit gelijk kreeg.. dus dat is fout..quote:Op zondag 3 september 2017 19:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Uiteraard niet, zoals zelf ook al voorspeld
quote:Op zondag 3 september 2017 19:38 schreef Syntix het volgende:
[..]
die kutlampen hebben ons ook dit probleem bezorgd
wellicht.. maar Koeman wacht op zijn momentquote:Op zondag 3 september 2017 19:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En nog zou het beter gaan als dan nu.
Heeft ie stout semen?quote:Op zondag 3 september 2017 19:38 schreef Onnoman het volgende:
propper wordt gepijpt zo.. ik weet het zeker
Hard gelachen. Dank je welquote:Op zondag 3 september 2017 19:38 schreef Jaytje07 het volgende:
Robben, Dost
Vind je jezelf nou niet ontzettend raar doen?quote:Op zondag 3 september 2017 19:38 schreef Onnoman het volgende:
Pak een willekeurige Nederlandse keeper uit de Eredivisie, mits die elke week speelt, en je hebt beter.quote:Op zondag 3 september 2017 19:38 schreef Jaytje07 het volgende:
Robben, Dost
Heb je het wel gevraagd aan hem?quote:Op zondag 3 september 2017 19:38 schreef Onnoman het volgende:
Kennen fokkers enige zelfreflectie?quote:Op zondag 3 september 2017 19:39 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Vind je jezelf nou niet ontzettend raar doen?
Absoluut. Ik denk dat hij het belangrijkste verschil is met afgelopen donderdag.quote:Op zondag 3 september 2017 19:39 schreef KingRoland het volgende:
Vilhena doet het goed mag gezegd worden
Armoequote:Op zondag 3 september 2017 19:40 schreef Dejannn het volgende:
Nu zit je dus de komende wedstrijden wel aan Propper vast. Tegen Bulgarije is dit misschien net genoeg, maar thuis tegen Zweden of uit bij zo'n Oostbloklandje, betwijfel het.
ja, maar dat zie ik als een positieve eigenschapquote:Op zondag 3 september 2017 19:39 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Vind je jezelf nou niet ontzettend raar doen?
Doelsaldo jaquote:Op zondag 3 september 2017 19:41 schreef Klummie het volgende:
Dickie ziet er slecht uit. Saldo valt tegen?
Hier gaat iets mis.quote:Op zondag 3 september 2017 19:41 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ja, maar dat zie ik als een positieve eigenschap
Hier gaat iets misquote:Op zondag 3 september 2017 19:41 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ja, maar dat zie ik als een positieve eigenschap
In het stadion van Almere City.quote:Op zondag 3 september 2017 19:41 schreef raptorix het volgende:
Nederland zou als strategische zet tegen Zweden op kunstgras moeten spelen, zou goede troll actie zijn.
PEC heeft wel prima kunstgras.quote:Op zondag 3 september 2017 19:41 schreef raptorix het volgende:
Nederland zou als strategische zet tegen Zweden op kunstgras moeten spelen, zou goede troll actie zijn.
goed uitgevondenquote:
Het is nog niet voorbijquote:Op zondag 3 september 2017 19:42 schreef Tagliano het volgende:
JR voorspelde 3-1 trouwens toch
JRgod
Dat kan ie sowieso maar beter doenquote:Op zondag 3 september 2017 19:43 schreef Geo4kant het volgende:
Als Nederland zich zou plaatsen moet die Vilhena die bezem van zn kop afscheren
Da's niet genoeg.quote:Op zondag 3 september 2017 19:43 schreef Smoofie het volgende:
NL - Zweden is de laatste wedstrijd toch? 3-0 winnen dan
Gewoon een undercover supporter tussen de Zweden zetten, ff een pijpbom naar Cillissen zwiepen en hoppa 3-0 reglementaire overwinning.quote:Op zondag 3 september 2017 19:41 schreef raptorix het volgende:
Ik zie het nog eerder 0-3 wordenquote:Op zondag 3 september 2017 19:43 schreef Smoofie het volgende:
Dan ben je er nog niet.quote:
Zweden treft ook nog Luxemburg.quote:Op zondag 3 september 2017 19:43 schreef Smoofie het volgende:
quote:Op zondag 3 september 2017 19:41 schreef raptorix het volgende:
Nee hoor. Niet alleen dat. Ze gaan ook de slechtste nummer 2 zijn van de 9 groepen.quote:
Robben in 2004.quote:
En dan ben je er dus nog niet.quote:Op zondag 3 september 2017 19:44 schreef Vasion het volgende:
Wel jammer dat het op doelsaldo bepaald wordt en niet onderling resultaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |