wellicht.. maar Koeman wacht op zijn momentquote:Op zondag 3 september 2017 19:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En nog zou het beter gaan als dan nu.
Heeft ie stout semen?quote:Op zondag 3 september 2017 19:38 schreef Onnoman het volgende:
propper wordt gepijpt zo.. ik weet het zeker
Hard gelachen. Dank je welquote:Op zondag 3 september 2017 19:38 schreef Jaytje07 het volgende:
Waarom ook dat vasthouden aan 433...
Cilessen (bij gebrek aan beter)
Karsdorp, de Vrij, van Dijk, Blind, Kongolo
Wijnaldum, Toornstra, Fer
Robben, Dost
Vind je jezelf nou niet ontzettend raar doen?quote:Op zondag 3 september 2017 19:38 schreef Onnoman het volgende:
Pak een willekeurige Nederlandse keeper uit de Eredivisie, mits die elke week speelt, en je hebt beter.quote:Op zondag 3 september 2017 19:38 schreef Jaytje07 het volgende:
Waarom ook dat vasthouden aan 433...
Cilessen (bij gebrek aan beter)
Karsdorp, de Vrij, van Dijk, Blind, Kongolo
Wijnaldum, Toornstra, Fer
Robben, Dost
Heb je het wel gevraagd aan hem?quote:Op zondag 3 september 2017 19:38 schreef Onnoman het volgende:
Kennen fokkers enige zelfreflectie?quote:Op zondag 3 september 2017 19:39 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Vind je jezelf nou niet ontzettend raar doen?
Absoluut. Ik denk dat hij het belangrijkste verschil is met afgelopen donderdag.quote:Op zondag 3 september 2017 19:39 schreef KingRoland het volgende:
Vilhena doet het goed mag gezegd worden
Armoequote:Op zondag 3 september 2017 19:40 schreef Dejannn het volgende:
Nu zit je dus de komende wedstrijden wel aan Propper vast. Tegen Bulgarije is dit misschien net genoeg, maar thuis tegen Zweden of uit bij zo'n Oostbloklandje, betwijfel het.
ja, maar dat zie ik als een positieve eigenschapquote:Op zondag 3 september 2017 19:39 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Vind je jezelf nou niet ontzettend raar doen?
Doelsaldo jaquote:Op zondag 3 september 2017 19:41 schreef Klummie het volgende:
Dickie ziet er slecht uit. Saldo valt tegen?
Hier gaat iets mis.quote:Op zondag 3 september 2017 19:41 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ja, maar dat zie ik als een positieve eigenschap
Hier gaat iets misquote:Op zondag 3 september 2017 19:41 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ja, maar dat zie ik als een positieve eigenschap
In het stadion van Almere City.quote:Op zondag 3 september 2017 19:41 schreef raptorix het volgende:
Nederland zou als strategische zet tegen Zweden op kunstgras moeten spelen, zou goede troll actie zijn.
PEC heeft wel prima kunstgras.quote:Op zondag 3 september 2017 19:41 schreef raptorix het volgende:
Nederland zou als strategische zet tegen Zweden op kunstgras moeten spelen, zou goede troll actie zijn.
goed uitgevondenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |