kan zo 10 keepers noemen die beter zijn dan cillessenquote:Op zondag 3 september 2017 19:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het Nederlands elftal dat speelt bij de gratie van reserve spelers.²
2 in de kut 2 in de kontquote:Op zondag 3 september 2017 19:30 schreef PicoMMP het volgende:
Als het nog 2-2 wordt ga ik straks een Bulgaarse hoer neuken
Je eigen moeder? Sick.quote:Op zondag 3 september 2017 19:30 schreef PicoMMP het volgende:
Deze quote ik even voor het nageslachtquote:Op zondag 3 september 2017 19:30 schreef PicoMMP het volgende:
Kan beide tegelijk.quote:Op zondag 3 september 2017 19:30 schreef Groby het volgende:
Als dit nog gelijk wordt dan weet ik even niet of ik moet huilen of lachen.
Kan die wat wedstrijdritme opdoen.quote:Op zondag 3 september 2017 19:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom staat die Cillessen er weer in?
In de opbouw had ik het over he, trouwens, bij Robben speelde hij hem ook weer achteruit.quote:Op zondag 3 september 2017 19:30 schreef gniffie het volgende:
Is die user die zei dat Blind alles terugspeelde al geband trouwens?
Hij werkt bij de NOSquote:Op zondag 3 september 2017 19:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Werken aan het doelsaldo... wat lult Grueter toch
Altijd blijven lachenquote:Op zondag 3 september 2017 19:30 schreef Groby het volgende:
Als dit nog gelijk wordt dan weet ik even niet of ik moet huilen of lachen.
Sindsdien is het ook ineens een mooie aantrekkelijke pot gewordenquote:Op zondag 3 september 2017 19:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ging met 1-0 effe lekker kakken en ineens staat het 2-1
Zweden 3-0 voorquote:Op zondag 3 september 2017 19:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Cillessen is altijd kansloos. Dat is het probleem juist.quote:Op zondag 3 september 2017 19:31 schreef Wilskracht het volgende:
Cillesen was kansloos. 1 Nederlander hief het buitenspel op.
Alle Bulgaarse vrouwen zijn hoerenquote:Op zondag 3 september 2017 19:30 schreef PicoMMP het volgende:
Vlak daarna 2-1quote:Op zondag 3 september 2017 19:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit lijkt dus op iedere Nederlandse club zijn 15 jaarquote:Op zondag 3 september 2017 19:32 schreef Smoofie het volgende:
God wat lijkt dit op Ajax. Niet kunnen verdedigen en balletjes breed
Deze uitspraak is niet heel netjes.quote:Op zondag 3 september 2017 19:31 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Alle Bulgaarse vrouwen zijn hoeren
Neuer had die bal ook niet gehad.quote:Op zondag 3 september 2017 19:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Cillessen is altijd kansloos. Dat is het probleem juist.
Stront vervelend dat domme gelul van die kerel..quote:Op zondag 3 september 2017 19:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Kom jij toevallig uit Bulgarije of daaromtrent?quote:Op zondag 3 september 2017 19:31 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Alle Bulgaarse vrouwen zijn hoeren
aan het scoren in de portugese ligaquote:
Iedereen is mad op Janssen. Serieus, zelfs Kramer zou het nog beter doenquote:Op zondag 3 september 2017 19:32 schreef Coco. het volgende:
Robben mad op Janssen.
Uiteraard terecht.
Dit.quote:Op zondag 3 september 2017 19:33 schreef Gtaboy107 het volgende:
We hebben Miedema nodig. En Martens. En Groenen.
tijd voor WOUTquote:Op zondag 3 september 2017 19:34 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Iedereen is mad op Janssen. Serieus, zelfs Kramer zou het nog beter doen
Zo verschrikkelijk dom en irritant, begrijp dat nooit, zulke overtredingen.quote:Op zondag 3 september 2017 19:33 schreef Tagliano het volgende:
Zou Janssen de speler zijn met de meeste overtredingen (buitenspel meegerekend) op het veld?
Dickie let niet op, is zijn saldo aan het checken.quote:Op zondag 3 september 2017 19:34 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Volgens mij is advocaat dement, hij vergeet te wisselen.
Heeft die een Bulgaarse moeder dan?quote:
Daar zijn de spelregels nog complexer en hij vindt buitenspel al lastigquote:Op zondag 3 september 2017 19:33 schreef thedeedster het volgende:
Misschien is rugby wat voor Jansen. Die goals zijn lekker hoog en zonder lat.
Deze was inderdaad echt helemaal nergens voor nodig. En daar heeft hij er nogal wat vanquote:Op zondag 3 september 2017 19:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zo verschrikkelijk dom en irritant, begrijp dat nooit, zulke overtredingen.
quote:Op zondag 3 september 2017 19:33 schreef Zorro het volgende:
Kom jij toevallig uit Bulgarije of daaromtrent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |