echt he misgunners dit.quote:Op zondag 3 september 2017 18:39 schreef Groby het volgende:
Beter gunt Bulgarije, ze kunnen toch niks meer
quote:
Wat staat er op het menu?quote:
Leuke.quote:Op zondag 3 september 2017 18:39 schreef Coco. het volgende:
2-0 voor rust graag, dan kan je nog uitlopen tot 10-0 in de tweede helft.
Marokaantjes staan bepaald niet bekend om hun inzicht he.quote:Op zondag 3 september 2017 18:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Pröpper terwijl je Ziyech had kunnen hebben. Pijnlijk.˛
Marokaantjes staan nu niet bekend om goed na te denken over hun toekomst.quote:Op zondag 3 september 2017 18:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Pröpper terwijl je Ziyech had kunnen hebben. Pijnlijk.˛
Ben je het EK 2012 vergeten?quote:Op zondag 3 september 2017 18:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vind dat zo'n onzin. Als je je kwalificeert heb je iets te zoeken. Bij de laatste twee WK's verwachte ook niemand iets en dat liep toch behoorlijk goed af. Veel andere landen op het WK stellen ook niet zo veel voor als Nederland gewoon zijn spel zou behalen. Spanje en Frankrijk versla je niet meer, nee, dat is een gepasseerd station.
Hoor je mij niet zeggen. Maar wel de meest creatieve Nederlander.quote:Op zondag 3 september 2017 18:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof Ziyech een wereldtopper is, kom op.
Dat is niet zijn positie.quote:Op zondag 3 september 2017 18:41 schreef Marmal het volgende:
Wat doet het pijn om Janssen in de spits te zien. Zet nou alsjeblieft Promes in de spits, dat is zijn positie! En dan Depay op de flank.
Nog niet zo lang geleden haddenquote:Op zondag 3 september 2017 18:38 schreef klaasweetalles het volgende:
Vincent Janssen is echt de slechtste spits van Oranje van de afgelopen 30 jaar......
dat is geen understatement....
Altijd als ik die zie voetballen denk ik terug aan de tijd dat Hasselbaink Makaay en van Hooijdonk de reserve spitsen waren van Oranje achter Van Nistelrode Kluivert en Bergkamp.quote:Op zondag 3 september 2017 18:38 schreef klaasweetalles het volgende:
Vincent Janssen is echt de slechtste spits van Oranje van de afgelopen 30 jaar......
dat is geen understatement....
ik denk dat depay zich dat ook aan het bevragen is.quote:Op zondag 3 september 2017 18:41 schreef Marmal het volgende:
Zet nou alsjeblieft Promes in de spits, dat is zijn positie! En dan Depay op de flank.
Tegen fokking Mali jaquote:Op zondag 3 september 2017 18:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoor je mij niet zeggen. Maar wel de meest creatieve Nederlander.˛
Klopt wel hoor. Maar dat er zo weinig creatieve spelers zijn zegt wel ietsquote:Op zondag 3 september 2017 18:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoor je mij niet zeggen. Maar wel de meest creatieve Nederlander.˛
#janssenkutmongool moet idd banken, nooit meer oproepenquote:Op zondag 3 september 2017 18:41 schreef Marmal het volgende:
Wat doet het pijn om Janssen in de spits te zien. Zet nou alsjeblieft Promes in de spits, dat is zijn positie! En dan Depay op de flank.
Leuke grap..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hebben we een systeem? Dacht dat we gewoon maar wat deden :squote:Op zondag 3 september 2017 18:42 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Al winnen we vanavond wij winnen met dit elftal en deze tactiek nooit van Zweden. We hebben een nieuw systeem nodig.
zeg maar gerust andere bondscoach want Dick flapdrol bakt er niks van, met zijn verdedigend voetbalquote:Op zondag 3 september 2017 18:42 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Al winnen we vanavond wij winnen met dit elftal en deze tactiek nooit van Zweden. We hebben een nieuw systeem nodig.
Ik vind dat Advocaat helemaal geen oplossing meer weet.quote:Op zondag 3 september 2017 18:42 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Nee, natuurlijk niet. Een slecht toernooi spelen is beter dan niet mee mogen doen. En ben jij WK 2014 vergeten?quote:
Schakelkanaal pak ik wel weer meequote:Op zondag 3 september 2017 18:43 schreef Columbiafan het volgende:
Wordt er vanavond nog gejuicht voor België?
Als je een rode kaart pakt tegen Androrra neem ik je als land niet meer serieus.quote:Op zondag 3 september 2017 18:43 schreef Columbiafan het volgende:
Nee, ik ga vanavond wel in het vagijn van een Vlaamse plassen..quote:Op zondag 3 september 2017 18:43 schreef Columbiafan het volgende:
Witsel bedoel je? Was tegen Gibraltar.quote:Op zondag 3 september 2017 18:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als je een rode kaart pakt tegen Androrra neem ik je als land niet meer serieus.
Nee, überhaupt. Was ie in Heerenveen, Twente, bij Ajax en bij Marokko. Zijn creativiteit is inmiddels wel een feit. Of heeft Oranje een betere op het moment?quote:
Gibraltarquote:Op zondag 3 september 2017 18:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als je een rode kaart pakt tegen Androrra neem ik je als land niet meer serieus.
same shitquote:Op zondag 3 september 2017 18:44 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Witsel bedoel je? Was tegen Gibraltar.
Gewoon geen bijzondere trainerquote:Op zondag 3 september 2017 18:43 schreef Sigaartje het volgende:
Advocaat kan er niks aan doen, hij is gewoon te oud.
quote:Op zondag 3 september 2017 18:44 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Nee, ik ga vanavond wel in het vagijn van een Vlaamse plassen..
Klopt, dat propper voor Sneijder doet hij ook omdat het in de media werd geroepen. Bulgarije is minder dan Frankrijk hij has Sneijder nu moeten opstellen. Hij weet zelf niet wat hij doet.quote:Op zondag 3 september 2017 18:43 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Ik vind dat Advocaat helemaal geen oplossing meer weet.
Oktober van welk jaar?quote:Op zondag 3 september 2017 18:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zie Nederland hier niet vlammen. Dan moet t in oktober gebeuren.
Ervan uitgaande dat beide winnen, jaquote:Op zondag 3 september 2017 18:45 schreef Columbiafan het volgende:
Theoretisch blijft kwalificatie ongeacht de uitslag mogelijk na vanavond?
Ja.quote:Op zondag 3 september 2017 18:45 schreef Columbiafan het volgende:
Dan speelt het vrouwen elftal?quote:Op zondag 3 september 2017 18:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zie Nederland hier niet vlammen. Dan moet t in oktober gebeuren.
Balbezit prediken en gelijk stellen aan beter zijn als de tegenstander!quote:Op zondag 3 september 2017 18:44 schreef Groby het volgende:
Achterin rondtikken terwijl je moet scoren![]()
De Ajax filosofie
Ja, idd. Valt me op dat Marokkaanse spelers wel de smaakmakers zijn in de eredivisie. Elke club waar er een of meerdere zitten zijn het de creatievelingen. De jongens waarvoor je naar het stadion gaat.quote:Op zondag 3 september 2017 18:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt wel hoor. Maar dat er zo weinig creatieve spelers zijn zegt wel iets
Nee, dat was mooi.quote:Op zondag 3 september 2017 18:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Een slecht toernooi spelen is beter dan niet mee mogen doen. En ben jij WK 2014 vergeten?
Dit is het probleem, de Ajax filosofie proberen aan te houden bij het Nederlands elftal. Dar systeem is te achterhaald en daar hebben we de spelers niet voor.quote:Op zondag 3 september 2017 18:44 schreef Groby het volgende:
Achterin rondtikken terwijl je moet scoren![]()
De Ajax filosofie
Nee, WK-zomers zijn altijd een beetje mager. De TDF, daar zult U het mee moeten doen.quote:Op zondag 3 september 2017 18:45 schreef Coco. het volgende:
[..]
Is er nog andere leuke sport volgende zomer?
zal samen met van persie en punt achter zijn interlandcarriere te zetten dan blijft er c ftal achterquote:Op zondag 3 september 2017 18:43 schreef raptorix het volgende:
Robben brengt ook geen fuck trouwens.
Ja en waarvan je weet dat je niets als gezeik hebt op de lange duur, waarom denk je dat er bijna geen 1 een toptransfer krijgt? Omdat grote clubs veel liever Deense of Zweedse spelers hebben omdat die zich wel weten te gedragen.quote:Op zondag 3 september 2017 18:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, idd. Valt me op dat Marokkaanse spelers wel de smaakmakers zijn in de eredivisie. Elke club waar er een of meerdere zitten zijn het de creatievelingen. De jongens waarvoor je naar het stadion gaat.˛
Als Nederland verliest kom je 5 en 6 punten achter Bulgarije en Zweden met nog twee te spelen. En je moet ze allebei inhalen, dat is dus theoretisch mogelijk maar praktisch absoluut niet. Als Oranje wint verandert er niets (alles moet gewonnen worden + doelsaldo).quote:Op zondag 3 september 2017 18:45 schreef Columbiafan het volgende:
Als hij zijn hele carričre geen blessures had gehad stonden er al 1 of meerdere gouden ballen boven de open haard.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |