Gibraltarquote:Op zondag 3 september 2017 18:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als je een rode kaart pakt tegen Androrra neem ik je als land niet meer serieus.
same shitquote:Op zondag 3 september 2017 18:44 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Witsel bedoel je? Was tegen Gibraltar.
Gewoon geen bijzondere trainerquote:Op zondag 3 september 2017 18:43 schreef Sigaartje het volgende:
Advocaat kan er niks aan doen, hij is gewoon te oud.
quote:Op zondag 3 september 2017 18:44 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Nee, ik ga vanavond wel in het vagijn van een Vlaamse plassen..
Klopt, dat propper voor Sneijder doet hij ook omdat het in de media werd geroepen. Bulgarije is minder dan Frankrijk hij has Sneijder nu moeten opstellen. Hij weet zelf niet wat hij doet.quote:Op zondag 3 september 2017 18:43 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Ik vind dat Advocaat helemaal geen oplossing meer weet.
Oktober van welk jaar?quote:Op zondag 3 september 2017 18:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zie Nederland hier niet vlammen. Dan moet t in oktober gebeuren.
Ervan uitgaande dat beide winnen, jaquote:Op zondag 3 september 2017 18:45 schreef Columbiafan het volgende:
Theoretisch blijft kwalificatie ongeacht de uitslag mogelijk na vanavond?
Ja.quote:Op zondag 3 september 2017 18:45 schreef Columbiafan het volgende:
Theoretisch blijft kwalificatie ongeacht de uitslag mogelijk na vanavond?
Dan speelt het vrouwen elftal?quote:Op zondag 3 september 2017 18:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zie Nederland hier niet vlammen. Dan moet t in oktober gebeuren.
Balbezit prediken en gelijk stellen aan beter zijn als de tegenstander!quote:Op zondag 3 september 2017 18:44 schreef Groby het volgende:
Achterin rondtikken terwijl je moet scoren![]()
De Ajax filosofie
Ja, idd. Valt me op dat Marokkaanse spelers wel de smaakmakers zijn in de eredivisie. Elke club waar er een of meerdere zitten zijn het de creatievelingen. De jongens waarvoor je naar het stadion gaat.quote:Op zondag 3 september 2017 18:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt wel hoor. Maar dat er zo weinig creatieve spelers zijn zegt wel iets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |