Na Rotterdam CS was voor de NS het geld op.quote:Op zondag 3 september 2017 16:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat station heeft ook wel verrassend weinig faciliteiten.
Een boekwinkel.quote:Op zondag 3 september 2017 16:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ah to go, hema, kledingwinkel, starbucks, broodzaak, kiosk, pastatent, wat de fuck wil je nog meer hebben op een station?
It's not race, it's culture?quote:Op zondag 3 september 2017 16:49 schreef Perrin het volgende:
Als het verschil alleen huidskleur zou zijn, was er geen probleem.
Lengte van de pener?quote:Op zondag 3 september 2017 16:49 schreef Perrin het volgende:
Meer dan station Breda, daar is zo ongeveer alleen maar koffie te krijgen.quote:Op zondag 3 september 2017 16:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat station heeft ook wel verrassend weinig faciliteiten.
Bijvoorbeeldquote:
En de Lush?quote:Op zondag 3 september 2017 16:49 schreef GSbrder het volgende:
Is wel ver lopen naar de pasta, de Smullers, de HEMA en de Rituals.
Hopelijk lossen ze dat straks inpandig op.
Dat station is ook om te janken.quote:Op zondag 3 september 2017 16:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Meer dan station Breda, daar is zo ongeveer alleen maar koffie te krijgen.
Zit in de Leidsestraat / Kalverstraat toch?quote:
Kom op zeg.quote:Op zondag 3 september 2017 16:49 schreef Perrin het volgende:
Van buiten vind ik het nog wel aardig.quote:Op zondag 3 september 2017 16:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is heel mooi, maar enorm leeg. Er is zo goed als niets.
Het is vooral een aaneenschakeling van lege ruimtes.quote:Op zondag 3 september 2017 16:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die is toch verbouwd recent? Vind het best mooi.
[ afbeelding ]
Dat zijn de renders.quote:Op zondag 3 september 2017 16:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die is toch verbouwd recent? Vind het best mooi.
[ afbeelding ]
Die paar positieve voorbeelden verbergen de treurige gemiddelde prestaties van de groep niet.quote:Op zondag 3 september 2017 16:51 schreef Igen het volgende:
[..]
Kom op zeg.
Je moet mensen individueel beoordelen. Je gaat toch ook Obama niet in de groep "kansenmensen" stoppen alleen maar omdat 'ie een kleurtje heeft
Uitstekende prestaties.quote:Op zondag 3 september 2017 16:53 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die paar positieve voorbeelden verbergen de treurige gemiddelde prestaties van de groep niet.
Ga anders ergens anders je rassentheorie spuien.quote:Op zondag 3 september 2017 16:53 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die paar positieve voorbeelden verbergen de treurige gemiddelde prestaties van de groep niet.
Erg... Sloterdijkig.quote:Op zondag 3 september 2017 16:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat zijn de renders.
En hier hoe je het als treinreiziger ervaart.
[ afbeelding ]
Liever hier, het besmettingsgevaar is in de POLSC nihil.quote:Op zondag 3 september 2017 16:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ga anders ergens anders je rassentheorie spuien.
Daar is het nog niet af.quote:Op zondag 3 september 2017 16:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat zijn de renders.
En hier hoe je het als treinreiziger ervaart.
[ afbeelding ]
Nou ja, die schuine afrit die blijft echt wel. Gemiste kans en jammerlijk compromis.quote:Op zondag 3 september 2017 16:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar is het nog niet af.
Ik vind de perrons wel mooi eigenlijk, lekker strak.
Maar ook de Kiosk-winkels op de perrons zijn bizar, je kan er niet inlopen, ze zijn gewoon een loket.
Je geeft geen antwoord. Waarom kan je niet in de complottheorie geloven zonder racist te zijn?quote:Op zondag 3 september 2017 15:25 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Omdat het een complottheorie is ontworpen door racisten en die blijven dat roepen.
Ziet er goed uit allemaal.quote:Op zondag 3 september 2017 16:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nou ja, die schuine afrit die blijft echt wel. Gemiste kans en jammerlijk compromis.
[ afbeelding ]
Daar ben ik allesbehalve blij mee. Ook vond ik het nogal laag toen ik het station inliep.
[ afbeelding ]
Positief is de gebruikte steensoort voor de passage en de perrontrappen.
[ afbeelding ]
Er vallen steentjes uit het plafond naar beneden.quote:
Obama is wel een halfbloedje, hè. Dat zou je bijna vergeten omdat ie één deel van z'n identiteit omhelst en de andere verstoten heeft. Dat gaat vaak gepaard met (zelf)haat jegens de groep van het verstotene deel, die als het ware een permanente herinnering is aan de existentiële identiteitscrisis. Zie je wel vaker bij half/mengelbloedjes.quote:Op zondag 3 september 2017 16:51 schreef Igen het volgende:
[..]
Kom op zeg.
Je moet mensen individueel beoordelen. Je gaat toch ook Obama niet in de groep "kansenmensen" stoppen alleen maar omdat 'ie een kleurtje heeft
Haha.quote:Op zondag 3 september 2017 17:11 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Obama is wel een halfbloedje, hè. Dat zou je bijna vergeten omdat ie één deel van z'n identiteit omhelst en de andere verstoten heeft. Dat gaat vaak gepaard met (zelf)haat jegens de groep van het verstotene deel, die als het ware een permanente herinnering is aan de existentiële identiteitscrisis. Zie je wel vaker bij half/mengelbloedjes.
Ah. Zoals half Amerika hem ook ziet als die elitaire koloniale blanke uit Hawaï bedoel je?quote:Op zondag 3 september 2017 17:11 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Obama is wel een halfbloedje, hè. Dat zou je bijna vergeten omdat ie één deel van z'n identiteit omhelst en de andere verstoten heeft. Dat gaat vaak gepaard met (zelf)haat jegens de groep van het verstotene deel, die als het ware een permanente herinnering is aan de existentiële identiteitscrisis. Zie je wel vaker bij half/mengelbloedjes.
Dat klopt niet. Zit wel een boekenzaak, Smullers, BroodZaak, Etos, Julia's, Appie, meerdere Kiosken, Kledingwinkels etc etc. Dat jij ze niet kon vinden is jouw gebrekquote:Op zondag 3 september 2017 16:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is heel mooi, maar enorm leeg. Er is zo goed als niets.
Prima station, niks mis mee. Free wifi zou wel leuk zijnquote:
Sluit elkaar niet uit. Als Afro-'Muricans 'm zo noemen dan zal dat ook zelftwijfel oproepen. Maar als ie zichzelf vereenzelvigd heeft met één kant, dan reageert ie waarschijnlijk anders op (de kritiek vanuit) de verschillende groepen.quote:Op zondag 3 september 2017 17:13 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ah. Zoals half Amerika hem ook ziet als die elitaire koloniale blanke uit Hawaï bedoel je?
Man, wat spuit jij toch een verschrikkelijke nonsens.
Akkoord.quote:Op zondag 3 september 2017 16:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Na Rotterdam CS was voor de NS het geld op.
Niets kan daaraan tippen.
Lijkt mij ook de goden verzoeken, zo'n constructie.quote:Op zondag 3 september 2017 17:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Er vallen steentjes uit het plafond naar beneden.
[ afbeelding ]
Man, flikker gewoon een eind op. Je bent totaal onbekend met hoe Obama over zijn identiteit denkt. Om dan maar met debiele aannames te gaan komen zodat je je stokpaardje genaamd "blanke zelfhaat" weer van stal kunt halen is echt belachelijk. De man heeft een Keniaanse vader die nul komma nul van invloed is geweest op zijn leven en opvoeding, en kan zich ondanks zijn Afrikaanse wortels dus niet minder met het Amerikaanse slavernijverleden identificeren.quote:Op zondag 3 september 2017 17:28 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Sluit elkaar niet uit. Als Afro-'Muricans 'm zo noemen dan zal dat ook zelftwijfel oproepen. Maar als ie zichzelf vereenzelvigd heeft met één kant, dan reageert ie waarschijnlijk anders op de kritiek vanuit de verschillende groepen.
Cursus toch?quote:Op zondag 3 september 2017 17:47 schreef Kaas- het volgende:
Zo even Nederlands elftalletje kijken en dan wekkertje zetten voor m'n eerste werkdag.
Hoelaat moet je eruit?quote:Op zondag 3 september 2017 17:47 schreef Kaas- het volgende:
Zo even Nederlands elftalletje kijken en dan wekkertje zetten voor m'n eerste werkdag.
Drie uur college, dan een uurtje lunchen, dan een kort bezoekje aan iets leuks en dan borrel. Belooft een zware eerste werkdag te worden.quote:Op zondag 3 september 2017 17:49 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Cursus toch?
Halve vakantie.
Pfff. Tergend.quote:
Eeuwige optimistquote:Op zondag 3 september 2017 17:59 schreef Tchock het volgende:
Wordt een eitje tegen Bulgarije. In weerwil van alles wat ik heb gezien van Oranje sinds 2014 blijf ik optimistisch.
klinkt heel zwaar inderdaadquote:Op zondag 3 september 2017 17:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Drie uur college, dan een uurtje lunchen, dan een kort bezoekje aan iets leuks en dan borrel. Belooft een zware eerste werkdag te worden.
Dat vertrouwen wordt vooralsnog beloond.quote:Op zondag 3 september 2017 17:59 schreef Tchock het volgende:
Wordt een eitje tegen Bulgarije. In weerwil van alles wat ik heb gezien van Oranje sinds 2014 blijf ik optimistisch.
Elke wedstrijd geeft Oranje een paar van zulke kansen weg. Volgens mij is dat de kern van het probleem met ons Vaderlands elftal.quote:
Oranje heeft eigenlijk altijd een relatief zwakke verdediging. Maar als zelf genoeg kansen benutten is dat niet zo erg. Alleen dat doen ze niet meerquote:Op zondag 3 september 2017 18:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Elke wedstrijd geeft Oranje een paar van zulke kansen weg. Volgens mij is dat de kern van het probleem met ons Vaderlands elftal.
Kans in je broek, ouwe boef!quote:Op zondag 3 september 2017 18:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Oranje heeft eigenlijk altijd een relatief zwakke verdediging. Maar als zelf genoeg kansen benutten is dat niet zo erg. Alleen dat doen ze niet meer
Daar is in livetopics geen tijd voor.quote:Op zondag 3 september 2017 18:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb al een grap over een paal gemaakt in het livetopic.
Niemand regeerde.
Totaal ingestort ja. Wat een amateurs die Bulgaren.quote:Op zondag 3 september 2017 18:32 schreef eriksd het volgende:
Het is wel echt heel rommelig spel allemaal. Dat slome gedoe hoef ik niet te flikken bij mijn dubbelpartner
De makkelijkste manier is via register and deregister > deregister. Dan krijg je een lijst met vakken waarvoor je bent ingeschreven. Daar staat vaak een code achter zoals A-WG (werkgroep A) en als je meer wil weten kun je er op klikken voor bijvoorbeeld:quote:Op zondag 3 september 2017 19:02 schreef KetchupFTW het volgende:
Thock, weet jij toevallig hoe je er achter komt in welke werkgroep je zit als je je eerder hebt ingeschreven via usis?
Alternatief kun je via de roostersite je werkgroepen bekijken.quote:Sem 1, blok 1: Wg A Belastingrecht in economisch perspectief - I, woensdag 15-18 uur, Hc maandag 19-22 uur
Hoho... hoe kom ik bij register?quote:Op zondag 3 september 2017 19:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
De makkelijkste manier is via register and deregister > deregister. Dan krijg je een lijst met vakken waarvoor je bent ingeschreven. Daar staat vaak een code achter zoals A-WG (werkgroep A) en als je meer wil weten kun je er op klikken voor bijvoorbeeld:
[..]
Alternatief kun je via de roostersite je werkgroepen bekijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |