Niet zo makkelijk hoor..quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:55 schreef Pheno het volgende:
Ben thuis, zet tv aan, zie klote dans waar publiek moet juichen om elke scheet
ik kijk blijkbaar een ander programmaquote:
quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik kijk blijkbaar een ander programma
Singles Ladies als choreo krijgen en jij noemt het een afgang?quote:Op zondag 3 september 2017 15:53 schreef TheVoice4ever het volgende:
teruggekeken op YouTube, iedereen was kei goed behalve die houten plank Maan, OMG waarom heeft zij zich hier voor opgegeven
wat een afgang nu voor Maan![]()
![]()
![]()
ik kan beter dansen dan zij
Fockeline deed dit 1000x beter, dit van Maan was gewoon amateuristisch te noemen, niks professioneels aan of zoquote:Op zondag 3 september 2017 16:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Singles Ladies als choreo krijgen en jij noemt het een afgang?![]()
Ze heeft het gezien de moeilijkheidsgraad best prima gedaan. Ik heb zeker een ander optreden gezien.
Beyonce doet het ook nog beter.quote:Op zondag 3 september 2017 16:05 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Fockeline deed dit 1000x beter, dit van Maan was gewoon amateuristisch te noemen, niks professioneels aan of zo
het zal mij verbazen als Maan en Kaj er niet als eerste uitliggen
ja oke dat was het Maan was meer Beyonce na aan het doen, maar is dat eigenlijk het punt van dance dance dance, dat je videoclips nadoetquote:Op zondag 3 september 2017 16:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Beyonce doet het ook nog beter.
Amateuristisch was het niet. Tussen amateur en professioneel zit ongeveer de hele wereld.
Je was toch niet van de hunks?quote:Op zondag 3 september 2017 16:17 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ja oke dat was het Maan was meer Beyonce na aan het doen, maar is dat eigenlijk het punt van dance dance dance, dat je videoclips nadoet
want ik ben met strictly meer gewend dat je eigen dansroutines bedenkt voor die bepaalde dansstijl
strictly come dancing vind ik zo vele malen beter dan dance dance dance sorry dat ik het zeg, en daar doen dit jaar ook een aantal interessante hunks aan mee
ook een paralympier Jonnie Peacock
dat dacht ik ook maar tot nu toe van die line up vind ik de jongens leuker, dan de vrouwen die ik bijna allemaal wel saai vindquote:Op zondag 3 september 2017 23:14 schreef ato het volgende:
[..]
Je was toch niet van de hunks?
En weer dat wel, nietes Maan gezeik. Mijn god...
quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:40 schreef Pino112 het volgende:
Die Timor kan beter álles in het Engels zeggen, dit is ook maar kut.
rood leerquote:
madquote:
ja ik snap ook dat zij zich zo voor schut wil zettenquote:
i look like a houten plankquote:Op zaterdag 9 september 2017 10:08 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ja ik snap ook dat zij zich zo voor schut wil zettenmaar ja alles voor de aandacht
lolquote:
hij is erg bewegelijkquote:Op zaterdag 9 september 2017 15:11 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
lol
ik vond Roue Verveer niet slecht met dat blues brothers dansje, met Edsilia
ook ondanks zijn gewicht, want hier bij dance dance dance zijn al die dansen en choreography's (ik vind dat een leuk engels woordje) toch wel moeilijk
yep, maar ja als je soms verbaasd bent dat ik niet meer voor Maan ben, dat klopt ze is niet meer mijn favoriete zangeres, ik vind haar nu wel heel vaak wat arrogant overkomen en zo goed is ze nou ook weer nietquote:Op zaterdag 9 september 2017 15:23 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
hij is erg bewegelijk
Ik vond het een leuk optreden en ook zijn solo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |