abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_173535813
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 september 2017 21:34 schreef DJMO het volgende:

[..]

ik heb als volwassene een fles cola naast m'n bed staan :@
Ik snap dat niet. Water niet goed genoeg?
  zaterdag 2 september 2017 @ 00:07:24 #177
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_173535860
Jonairo :')
pi_173538031
Ik heb medelijden met de kinderen. En om een reden die hier volgens mij nog niet genoemd is. Of 't nou water of appelsap is, ik drink zoiets t liefst koud en ik herinner me nog dat het meeste wat ouders van kinderen meegaven tegen de tijd van de pauze lauwe of met veel pech (als t zonnig was) warme troep werd. Het ergste was sponzig brood door doorgelopen honing.

Blikjes lauwe of warme cola waren ook een straf.

Als ik mn jeugd over kon doen zou ik een koeltas meenemen. *)
pi_173538037
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 23:30 schreef agter het volgende:
Overigens is onze lunchtrommel ook een keer terug gestuurd. Niet goed bevonden door de kleuterschool-juf.
Ik had pannenkoeken meegegeven.
Gemaakt van havermout, 1 ei, volle melk, 1 banaan, wat kaneel. Gestaafmixt.

Pannenkoeken waren niet de bedoeling volgens de juf.
Heel sneu voor onze kleuter.

Oh.. en het ergste: haar (Turkse) buurjongetje had baklava bij zich. Maar dat kende de juf niet. Dus dat was goed. _O-
Baklava geeft je instant diabetis, maar het is allerjezust lekker..
pi_173538193
Ik vind dat een school dit wel kan doen. Vooral na het zien van het soort mensen daar :')

Ouders verwachten ook deels opvoedkundige taken van een leerkracht, daar hoort een stukje voeding ook bij.

Als dit eenmaal de huisregels zijn van de school, dan kan je ook een andere school uitkiezen.

Daarbij, als het school het beste voor heeft met het gezondheid van een kind, waarom wordt daar überhaupt al negatief op gereageerd?
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_173538237
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 07:15 schreef spierbal het volgende:
Ik vind dat een school dit wel kan doen. Vooral na het zien van het soort mensen daar :')

Ouders verwachten ook deels opvoedkundige taken van een leerkracht, daar hoort een stukje voeding ook bij.

Als dit eenmaal de huisregels zijn van de school, dan kan je ook een andere school uitkiezen.

Daarbij, als het school het beste voor heeft met het gezondheid van een kind, waarom wordt daar überhaupt al negatief op gereageerd?
Omdat voor die tokkies die kinderen hun alles zijn. Voor hun godenzonen en -dochters horen geen regels te gelden.
pi_173538256
Tijdens schooltijd gelden de (huis)regels van de school. Als tokkies daar problemen mee hebben zoeken ze maar een andere school voor hun verwende kutkroost. Wel zo fijn voor de normale kinderen in de klas die iets willen leren.
  zaterdag 2 september 2017 @ 08:03:48 #183
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_173538393
quote:

Omdat aso's.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_173538568
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 07:32 schreef Nielsch het volgende:
Tijdens schooltijd gelden de (huis)regels van de school. Als tokkies daar problemen mee hebben zoeken ze maar een andere school voor hun verwende kutkroost. Wel zo fijn voor de normale kinderen in de klas die iets willen leren.
Okay dus als je het niet eens bent met een beslissing van school dan maakt dat je gelijk een tokkie :').

Ik heb daar een ander referentiekader bij maar goed .. :X
pi_173538579
Waar ik werk komen regelmatig groepen jongeren. Blijven een paar nachten slapen, eten dus ook, gezonde maaltijden, wel sober. Ik vind dat de kinderen zich nu veel beter aanpassen aan "wat de pot schaft" dan pakweg zo'n tien jaar geleden.
Volgens mij verandert er echt wel iets ten goede en ik denk dat dit schoolbeleid daaraan bijdraagt.
  zaterdag 2 september 2017 @ 08:29:53 #186
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_173538585
quote:

Maar gaat dit leiden tot gezondere kinderen, of tot kinderen en ouders die een nog grotere aversie van gezond eten ontwikkelen?
are we infinite or am I alone
pi_173538705
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 08:29 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Maar gaat dit leiden tot gezondere kinderen, of tot kinderen en ouders die een nog grotere aversie van gezond eten ontwikkelen?
Ja oogkleppen op doen is een makkelijke tactiek, dat kan je ook doen ja.
pi_173538730
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 08:28 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Okay dus als je het niet eens bent met een beslissing van school dan maakt dat je gelijk een tokkie :').

Ik heb daar een ander referentiekader bij maar goed .. :X
nu is de meneer in de OP wel meteen het boegbeeld van de klagende ouders, met zijn ijzersterke argumenten. Neem daarbij ook nog eens zijn Facebook profiel :')
  zaterdag 2 september 2017 @ 08:46:47 #189
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_173538754
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 08:42 schreef spierbal het volgende:

[..]

Ja oogkleppen op doen is een makkelijke tactiek, dat kan je ook doen ja.
Dus als het leidt tot meer ongezond eten dan vind jij dat ok?
are we infinite or am I alone
pi_173538769
Paupers galore dit.
Kind lust geen water :') Kom nou toch.
Zal wel zo'n dikkerdje uit een Tilburgse volksbuurt zijn die op z'n 17e al gediagnostiseerde suikerziekte heeft :r
Walgelijk volk. De Kevin en Dylano generatie :r
U MAD?
pi_173538985
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 08:48 schreef de_boswachter het volgende:
Paupers galore dit.
Zal wel zo'n dikkerdje uit een Tilburgse volksbuurt zijn die op z'n 17e al gediagnostiseerde suikerziekte heeft :r
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 08:48 schreef de_boswachter het volgende:
Paupers galore dit.
Statistisch gezien krijg je er wel steeds minder van toch? Kevins en Dylanos bedoel ik, het aantal dikke mensen groeit blijkbaar nog steeds.
pi_173539010
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 08:46 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Dus als het leidt tot meer ongezond eten dan vind jij dat ok?
Dat is dan de schuld van de ouders, jij als school hebt je steentje proberen bijdragen om ze gezond op te voeden je kunt echter niet in de huiskamer ook nog de baas spelen.
  zaterdag 2 september 2017 @ 09:27:45 #193
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_173539091
Geef dat tuig wat geld en ze krijgen kapsones. Maar het blijft gewoon tuig, daar valt niet tegenop te verheffen.
  Spellchecker zaterdag 2 september 2017 @ 09:47:45 #194
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_173539301
De Vogeltjesbuurt :D
Daar hebben ze toch een paar jaar geleden een docu opgenomen over de hele buurt die massaal ging sporten/lijnen vanwege een ongezonde leefstijl? 😆😆
  zaterdag 2 september 2017 @ 10:16:11 #195
22565 asco
Los in deze tent
pi_173539589
Toen ik kind was in de jaren 70 en 80 was er bij ons thuis altijd wel cola en sinas. Snoep was er ook altijd maar zat wel achter slot en grendel. Kunst was om de nieuwste plek van de sleutel weer te vinden. *) Maargoed, nooit in mijn leven dik geweest, zelfs nu ik een gevorderde 40-er ben heb ik nog steeds het lichaam van een twintiger. :7 Ja, daar moet ik nu wel wat moeite voor doen.
Dat ik nooit dik werd komt mede omdat ik vroeger heel vaak buiten was. Ik zat gewoon nooit stil en was altijd actief. Dat is nu volgens mij wel anders bij de meeste koters die te veel zooi naar binnen werken.

Bewust kinderloos godzijdank.
Ik vind het echt een prestatie om als normaal weldenkend mens überhaupt op het idee te komen om een productie van jezelf op deze wereld te zetten in deze tijd. Weet je wat ík allemaal heb kunnen doen de afgelopen 20 jaar? Dat vergeten mensen wel eens die tegen mij zeggen: "Je krijgt er zóó veel voor terug." :')
Maargoed, dat is natuurlijk ieders keuze. Jammere alleen is dat je elke dag geconfronteerd wordt met gevallen die daar misschien toch beter over hadden moeten nadenken. :s)
  zaterdag 2 september 2017 @ 10:28:21 #196
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_173539731
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 22:31 schreef mootie het volgende:

[..]

In een glas appelsap uit een pak zit evenveel suiker als in een glas cola.
Appelsap is dan ook een appel minus al het gezonde (vruchtvlees/vezels).
Suikerbommetje
Feyenoord!!! * Barça
  zaterdag 2 september 2017 @ 10:32:26 #197
262 Re
Kiss & Swallow
pi_173539768
nou ja, als het verse appelsap zou zijn zou ik het niet zo erg vinden, of perensap

verder goeie actie van de school
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_173539782
quote:
,,Mijn zoon komt huilend thuis: ik lust geen water'', zegt vader Kevin Rovers. ,,Dat hoeft hij van mij ook helemaal niet. Water is voor honden.''
pi_173539800
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 17:54 schreef Hathor het volgende:
Mijn kind lust geen water _O- _O- _O- _O-
Geef hem maar eens een dag lang niks te zuipen, moet je eens kijken hoe lang hij onder de kraan hangt.
Dit is een grappige topic. Geen water lusten. Inderdaad, één dag geen vocht en ze gaan erom smeken. Wat een verschrikkelijke verwen-generatie. Daar winnen we toch nooit een oorlog mee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')