Ik snap dat niet. Water niet goed genoeg?quote:Op vrijdag 1 september 2017 21:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb als volwassene een fles cola naast m'n bed staan![]()
Baklava geeft je instant diabetis, maar het is allerjezust lekker..quote:Op vrijdag 1 september 2017 23:30 schreef agter het volgende:
Overigens is onze lunchtrommel ook een keer terug gestuurd. Niet goed bevonden door de kleuterschool-juf.
Ik had pannenkoeken meegegeven.
Gemaakt van havermout, 1 ei, volle melk, 1 banaan, wat kaneel. Gestaafmixt.
Pannenkoeken waren niet de bedoeling volgens de juf.
Heel sneu voor onze kleuter.
Oh.. en het ergste: haar (Turkse) buurjongetje had baklava bij zich. Maar dat kende de juf niet. Dus dat was goed.![]()
Omdat voor die tokkies die kinderen hun alles zijn. Voor hun godenzonen en -dochters horen geen regels te gelden.quote:Op zaterdag 2 september 2017 07:15 schreef spierbal het volgende:
Ik vind dat een school dit wel kan doen. Vooral na het zien van het soort mensen daar
Ouders verwachten ook deels opvoedkundige taken van een leerkracht, daar hoort een stukje voeding ook bij.
Als dit eenmaal de huisregels zijn van de school, dan kan je ook een andere school uitkiezen.
Daarbij, als het school het beste voor heeft met het gezondheid van een kind, waarom wordt daar überhaupt al negatief op gereageerd?
Omdat aso's.quote:Op zaterdag 2 september 2017 07:15 schreef spierbal het volgende:
Daarbij, als het school het beste voor heeft met het gezondheid van een kind, waarom wordt daar überhaupt al negatief op gereageerd?
Okay dus als je het niet eens bent met een beslissing van school dan maakt dat je gelijk een tokkiequote:Op zaterdag 2 september 2017 07:32 schreef Nielsch het volgende:
Tijdens schooltijd gelden de (huis)regels van de school. Als tokkies daar problemen mee hebben zoeken ze maar een andere school voor hun verwende kutkroost. Wel zo fijn voor de normale kinderen in de klas die iets willen leren.
Maar gaat dit leiden tot gezondere kinderen, of tot kinderen en ouders die een nog grotere aversie van gezond eten ontwikkelen?quote:Op zaterdag 2 september 2017 07:15 schreef spierbal het volgende:
Ik vind dat een school dit wel kan doen. Vooral na het zien van het soort mensen daar
Ouders verwachten ook deels opvoedkundige taken van een leerkracht, daar hoort een stukje voeding ook bij.
Als dit eenmaal de huisregels zijn van de school, dan kan je ook een andere school uitkiezen.
Ja oogkleppen op doen is een makkelijke tactiek, dat kan je ook doen ja.quote:Op zaterdag 2 september 2017 08:29 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Maar gaat dit leiden tot gezondere kinderen, of tot kinderen en ouders die een nog grotere aversie van gezond eten ontwikkelen?
nu is de meneer in de OP wel meteen het boegbeeld van de klagende ouders, met zijn ijzersterke argumenten. Neem daarbij ook nog eens zijn Facebook profielquote:Op zaterdag 2 september 2017 08:28 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Okay dus als je het niet eens bent met een beslissing van school dan maakt dat je gelijk een tokkie.
Ik heb daar een ander referentiekader bij maar goed ..
Dus als het leidt tot meer ongezond eten dan vind jij dat ok?quote:Op zaterdag 2 september 2017 08:42 schreef spierbal het volgende:
[..]
Ja oogkleppen op doen is een makkelijke tactiek, dat kan je ook doen ja.
quote:Op zaterdag 2 september 2017 08:48 schreef de_boswachter het volgende:
Paupers galore dit.
Kind lust geen waterKom nou toch.
Zal wel zo'n dikkerdje uit een Tilburgse volksbuurt zijn die op z'n 17e al gediagnostiseerde suikerziekte heeft
Walgelijk volk. De Kevin en Dylano generatie
Statistisch gezien krijg je er wel steeds minder van toch? Kevins en Dylanos bedoel ik, het aantal dikke mensen groeit blijkbaar nog steeds.quote:Op zaterdag 2 september 2017 08:48 schreef de_boswachter het volgende:
Paupers galore dit.
Kind lust geen waterKom nou toch.
Zal wel zo'n dikkerdje uit een Tilburgse volksbuurt zijn die op z'n 17e al gediagnostiseerde suikerziekte heeft
Walgelijk volk. De Kevin en Dylano generatie
Dat is dan de schuld van de ouders, jij als school hebt je steentje proberen bijdragen om ze gezond op te voeden je kunt echter niet in de huiskamer ook nog de baas spelen.quote:Op zaterdag 2 september 2017 08:46 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Dus als het leidt tot meer ongezond eten dan vind jij dat ok?
Appelsap is dan ook een appel minus al het gezonde (vruchtvlees/vezels).quote:Op vrijdag 1 september 2017 22:31 schreef mootie het volgende:
[..]
In een glas appelsap uit een pak zit evenveel suiker als in een glas cola.
quote:,,Mijn zoon komt huilend thuis: ik lust geen water'', zegt vader Kevin Rovers. ,,Dat hoeft hij van mij ook helemaal niet. Water is voor honden.''
Dit is een grappige topic. Geen water lusten. Inderdaad, één dag geen vocht en ze gaan erom smeken. Wat een verschrikkelijke verwen-generatie. Daar winnen we toch nooit een oorlog mee.quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:54 schreef Hathor het volgende:
Mijn kind lust geen water![]()
![]()
![]()
![]()
Geef hem maar eens een dag lang niks te zuipen, moet je eens kijken hoe lang hij onder de kraan hangt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |