abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 september 2017 @ 19:56:34 #61
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_173531308
Alleen de OP gelezen. Wat een vermaak _O_
SBS moet een programma over deze mensen maken.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_173531344
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 19:48 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Achterbuurten. Van die wijken waar niemand Nederlands kan.
Leuk, hij maakt een spelfout.

Verder lullen ze hier vooral plat brabants(i know geen erkend dialect/taal ;)
  vrijdag 1 september 2017 @ 19:59:53 #63
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173531352
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 19:38 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik las in het vorige topic dat het menneke Gta nr zoveel voor zijn verjaardag kreeg.
Daar heb ik wel een oordeel over. Die ook best iets met opleidingsniveau en sociale omgeving te maken heeft.
Dat is echt te zot voor woorden, dat is een 18+ spel.
Mijn 6-jarige zit zich er al op te verheugen dat hij 12 is en dan Jurassic Park mag kijken, want hoe onverschrokken hij ook is, en hoeveel hij ook van dino's weet, dat mag hij nu dus nog niet kijken.

En ja, wij hebben ook diverse GTA-spellen in huis, maar dus niet voor hem en die worden niet gespeeld als hij beneden is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_173531368
quote:
6s.gif Op vrijdag 1 september 2017 19:39 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Ik kom zelf uit de achterbuurt en bij mij straalde de genialiteit er al van vroeg vanaf.

Overigens speelde ik gewoon carmageddon als klein jochie. Mocht niet, maar daar heb je oudere broers en zussen voor.
Ja ik ken het probleem, mijn kind heeft een IQ van 131, ik ben een rasechte tokkie, geboren op het kamp, getrouwd met een slim burgervrouwtje en daar een kleine van gekregen.
Ben ik nu minder waard?
  vrijdag 1 september 2017 @ 20:01:50 #65
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173531375
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 19:37 schreef 8777 het volgende:

[..]

En jij hebt zeker 12 hoogbegaafde kinderen?
Hoeveel van de grootste blaters hebben zelf kinderen die je ook zelf groot moet krijgen?
En hoeveel van jullie wonen met kinderen in een achterbuurt?
Je kiest er zelf voor om in een achterbuurt te blijven wonen hè....
Je kunt ook verhuizen, naar een betere wijk of naar een dorpje net buiten de stad.

Oh, en ik heb 2 kinderen, hun IQ boeit me niet, maar de van die 2 heb ik er iig al één gezond volwassen gekregen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_173531376
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 20:01 schreef 8777 het volgende:

[..]

Ja ik ken het probleem, mijn kind heeft een IQ van 131, ik ben een rasechte tokkie, geboren op het kamp, getrouwd met een slim burgervrouwtje en daar een kleine van gekregen.
Ben ik nu minder waard?
Kamper is altijd min 1
  vrijdag 1 september 2017 @ 20:02:40 #67
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173531384
quote:

[..]

Ben ik nu minder waard?
Dennis, ben jij het?
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 1 september 2017 @ 20:03:26 #68
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_173531396
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 19:37 schreef 8777 het volgende:

[..]

En jij hebt zeker 12 hoogbegaafde kinderen?
Hoeveel van de grootste blaters hebben zelf kinderen die je ook zelf groot moet krijgen?
En hoeveel van jullie wonen met kinderen in een achterbuurt?
Ik heb er vijf en woon in een tokkiewijk. De oudste is nu bijna twintig en is kapster. De tweede is nu aan gymnasium begonnen. In groep 7 heb ik er een die ook wel atheneum aan gaat kunnen. De jongste twee in groep 3 en 1 doen ook mee met de beste in de klas.

Ze drinken allemaal graag water maar ook een fles cola als je ze de kans geeft. Eten alle groente die ik ze voorzet, vis is ook een optie. Opvoeden is een zware klus maar dan heb je ook wat.
And so is the past
pi_173531408
quote:

[..]

Ben ik nu minder waard?
Nee hoor, maar je kind bij voorkeur water geven in plaats van vloeibare suiker valt wel aan te bevelen. Dus niet boos worden als dat schoolbeleid wordt.
pi_173531417
quote:
Jonairo
:{
pi_173531441
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 19:51 schreef Gia het volgende:

[..]

Bij mij was het niet suiker wat mij dik maakte, maar vet eten, spek, vette jus, papje over de groente, onbeperkte hoeveelheid witbrood met boter en hagelslag.

Had het ook liever anders gezien.
Ik heb er wel van geleerd. Mijn kinderen zijn tenminste niet vetgemest met de vette hap en snoep. En ze lusten gewoon water. Liefst gerstenat, tja. Ze zijn volwassen, zonder overgewicht.
Dat jij dik bent/was komt niet door het specifieke eten, komt door een surplus van calorieën. Of je nou spekkoek of een kropsla eet.
  vrijdag 1 september 2017 @ 20:07:04 #72
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_173531444
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 20:05 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

:{
Ik ben normaal niet zo van het haten op namen maar die in dit topic zijn wel heel euh... apart.
And so is the past
pi_173531492
quote:
9s.gif Op vrijdag 1 september 2017 20:07 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Ik ben normaal niet zo van het haten op namen maar die in dit topic zijn wel heel euh... apart.
Ik ben voorstander van een namenlijst. Tegenwoordig meent vrijwel elke Nederlander zijn kind een zo origineel mogelijk naam te moeten geven. Alsof een veel voorkomende naam niet goed genoeg is. Er zijn tegenwoordig zelfs niet tokkies die hun kinderen tokkie namen geven.
pi_173531494
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 september 2017 20:03 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Ik heb er vijf en woon in een tokkiewijk. De oudste is nu bijna twintig en is kapster. De tweede is nu aan gymnasium begonnen. In groep 7 heb ik er een die ook wel atheneum aan gaat kunnen. De jongste twee in groep 3 en 1 doen ook mee met de beste in de klas.

Ze drinken allemaal graag water maar ook een fles cola als je ze de kans geeft. Eten alle groente die ik ze voorzet, vis is ook een optie. Opvoeden is een zware klus maar dan heb je ook wat.
Vrij matig je kinderen geen jeugd gunnen in een normale wijk.
pi_173531503
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 20:09 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Ik ben voorstander van een namenlijst. Tegenwoordig meent vrijwel elke Nederlander zijn kind een zo origineel mogelijk naam te moeten geven. Alsof een veel voorkomende naam niet goed genoeg is. Er zijn tegenwoordig zelfs niet tokkies die hun kinderen tokkie namen geven.
Op zen mocros?
pi_173531514
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 20:04 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Nee hoor, maar je kind bij voorkeur water geven in plaats van vloeibare suiker valt wel aan te bevelen. Dus niet boos worden als dat schoolbeleid wordt.
We gaven altijd wicky en roosvicee, Dat was prima, een pakje per dag, thuis kreeg ze slappe ranja,geen koek,want dat kreeg ze al op school, gezond eten kreeg mijn kind vanaf 0 jaar, ze kreeg geen potjes,
pi_173531526
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 20:10 schreef HendrikV het volgende:

[..]

Op zen mocros?
Bijvoorbeeld.
  vrijdag 1 september 2017 @ 20:15:05 #78
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_173531569
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 20:09 schreef HendrikV het volgende:

[..]

Vrij matig je kinderen geen jeugd gunnen in een normale wijk.
Al zou ik hier weg willen willen zij dat niet eens.
And so is the past
pi_173531657
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 september 2017 20:15 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Al zou ik hier weg willen willen zij dat niet eens.
Dat zegt niks. Een gezonde leefomgeving hoort ook bij het ouderschap.

Kennen ze al een beetje arabisch of turks?

Verhoudings gewijs geef je je kids een achterstand.

[ Bericht 1% gewijzigd door HendrikV op 01-09-2017 20:27:55 ]
pi_173531734
Zie hier de algemene kneusheid van NL.

Aan de ene kant van die kneuzen die denken hun levensstijl te moeten plempen op andere mensen.
Aan de andere kant volk wat een reality check nodig heeft.

Maar dan nog, ga voor jezelf even bepalen wat gezond is en val een ander daar niet mee lastig.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_173531811
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 20:27 schreef Red_85 het volgende:

Aan de ene kant van die kneuzen die denken hun levensstijl te moeten plempen op andere mensen.

Maar dan nog, ga voor jezelf even bepalen wat gezond is en val een ander daar niet mee lastig.
Als je dan als ouder bepaalt dat een pakje appelsap en een stuk boterkoek een goede keuze is voor je kind, heeft die ouder dan niet een pietsje sturing nodig?
  vrijdag 1 september 2017 @ 20:37:16 #82
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173531906
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 20:32 schreef mootie het volgende:

[..]

Als je dan als ouder bepaalt dat een pakje appelsap en een stuk boterkoek een goede keuze is voor je kind, heeft die ouder dan niet een pietsje sturing nodig?
Sap heb ik geen moeite mee, mits het puur sap is, en geen "vruchtendrank", maar ook daarvan gaat er maar één beker mee naar school, in de andere beker zit water.
Maar boterkoek? Echt... :X
Appel, watermeloen, mango, druiven, banaan, worteltjes... maar die laatste zal ook wel weer niet kunnen omdat zijn kind geen konijn is.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_173531912
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 20:27 schreef Red_85 het volgende:

En tegelijk jankmuilen dat de zorg zoveel geld kost, zeker?. Ja, dank je de koekoek met dit soort ouders, met een beetje mazzel obesitas voor zijn twintigste.
pi_173531935
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 20:37 schreef Leandra het volgende:

[..]

Sap heb ik geen moeite mee, mits het puur sap is, en geen "vruchtendrank", maar ook daarvan gaat er maar één beker mee naar school, in de andere beker zit water.
Maar boterkoek? Echt... :X
Appel, watermeloen, mango, druiven, banaan, worteltjes... maar die laatste zal ook wel weer niet kunnen omdat zijn kind geen konijn is.
Wat is puur sap ? Versgeperst?
  vrijdag 1 september 2017 @ 20:39:44 #85
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173531957
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 20:38 schreef HendrikV het volgende:

[..]

Wat is puur sap ? Versgeperst?
Geen toegevoegde suiker.
Anders mag het geen sap heten.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_173532120
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 19:54 schreef Gia het volgende:

[..]

Een keertje de frituurpan aan? Toch niet voor de lunch!
Dat je op zaterdag, bijvoorbeeld, frietjes eet met een snack. Prima, moet kunnen. Maar ik heb het over dagelijks als lunch, broodjes kroket. Met uiteraard een fles cola.
Dagelijks lijkt mij het probleem.

Met de lunch warm eten is juist gezond (zonder frietpan dan).
pi_173532156
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 20:01 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je kiest er zelf voor om in een achterbuurt te blijven wonen hè....
Je kunt ook verhuizen, naar een betere wijk of naar een dorpje net buiten de stad.

Oh, en ik heb 2 kinderen, hun IQ boeit me niet, maar de van die 2 heb ik er iig al één gezond volwassen gekregen.
Ja daar kies ik zelf voor, ik ben een dubbeltje en ik wordt nooit een kwartje.
De kwartjes accepteren onze soort niet dus waarom zou ik moeite doen? Omdat ze mijn kind is zou ze minder waard zijn?
Zij kan zijn en worden wie ze is en wil zijn.
Dat ik haar pa ben heeft daar niks mee te maken.
  vrijdag 1 september 2017 @ 20:50:10 #88
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_173532165
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 17:59 schreef deedeetee het volgende:
Water is het natuurlijkste dat er is om te drinken hoezo * lust niet * ? 8)7
Als jij van je ouders vanaf heel jong alleen zoete shit te drinken krijgt, dan is water een klap in je gezicht.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_173532174
Wij gingen tussen de middag thuis eten, volgens mij hadden we daar zo'n twee uur voor. (Kon je ook nog ff de hond uitlaten en en bakje water geven 😉)
Lopend altijd heen en weer, niemand werd gehaald of gebracht. We kregen nooit wat mee naar school (was natuurlijk ook niet nodig, je ging om negen uur in school en om twaalf uur er al weer uit, je kan best drie uurtjes zonder tussendoortje). Het was nog de tijd van drie maaltijden per dag en dat was het dan, limonade met chipjes alleen op zaterdagavond. Nooit het gevoel gehad dat we wat te kort kwamen.
Alleen het zoontje van de tandarts (!) kreeg wel eens snoep mee naar school en dat vonden we gek en daar roddelden we over.

Mijn zus was ook heel verontwaardigd dat de school van haar kinderen adviseerde om wat eetbaars voor de ochtendpauze mee te geven. Maar in die tijd kwam dat in de mode. Goed dat ze dat nu weer gaan afbouwen.
  vrijdag 1 september 2017 @ 20:51:02 #90
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_173532184
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 20:50 schreef watisernouweer het volgende:
Wij gingen tussen de middag thuis eten, volgens mij hadden we daar zo'n twee uur voor. (Kon je ook nog ff de hond uitlaten en en bakje water geven 😉)
Lopend altijd heen en weer, niemand werd gehaald of gebracht. We kregen nooit wat mee naar school (was natuurlijk ook niet nodig, je ging om negen uur in school en om twaalf uur er al weer uit, je kan best drie uurtjes zonder tussendoortje). Het was nog de tijd van drie maaltijden per dag en dat was het dan, limonade met chipjes alleen op zaterdagavond. Nooit het gevoel gehad dat we wat te kort kwamen.
Alleen het zoontje van de tandarts (!) kreeg wel eens snoep mee naar school en dat vonden we gek en daar roddelden we over.

Mijn zus was ook heel verontwaardigd dat de school van haar kinderen adviseerde om wat eetbaars voor de ochtendpauze mee te geven. Maar in die tijd kwam dat in de mode. Goed dat ze dat nu weer gaan afbouwen.
Twee uur? :o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')