Een boze ouder!quote:Op vrijdag 1 september 2017 14:12 schreef 8777 het volgende:
[..]
Zo werkt het hier niet.
Wij beslissen zelf wat ons kindjes moeten, niet de school.
Je bevestigd hier precies wat er mis is met de opvoeding tegenwoordig. Onze kinderen zijn engeltjes en niemand zegt er iets over.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:51 schreef 8777 het volgende:
[..]
Ik heb geen Facebook maar ik woon in deze buurt en heb zelf ook op de Don Sarto gezeten, alle mensen die hier worden genoemd ken ik persoonlijk. En het zijn geen verkeerde mensen, het zijn goede ouders en ze dragen ze op handen, de laatste jaren komt er alleen helaas steeds meer betutteling en bemoeienis van de school.
Op de andere scholen hier in de wijk hadden ze dit ook maar dat is inmiddels terug gedraaid.
De Don Sarto zal waarschijnlijk wel volgen, de ouders die in de ouderkamer komen zullen er waarschijnlijk ook wel op aangesproken worden.
En als het om onze kindjes gaat dulden wij geen tegenspraak.
als de ouders daarin falen wel jaquote:Op vrijdag 1 september 2017 13:07 schreef Infection het volgende:
Natuurlijk is water een stuk beter voor je, maar het verplichten? Is dit niet een taak voor de ouders?
Jouw kind drinkt geen water?quote:Op vrijdag 1 september 2017 14:12 schreef 8777 het volgende:
[..]
Zo werkt het hier niet.
Idem. Dit riekt me wat teveel naar politieagentje spelen.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:43 schreef RAVW het volgende:
[..]
dat dacht ik ook al ... WTF .. en de rest van de dieren en mensen dan ??
maar het is gewoon te achterlijk voor woorden
Zo wel school als ouders tegenwoordig
In mijn schooltijd begon dat gezeik al ...
- Niet meer roken in de klas ...... wat later voor de hele school gelden
- geen kauwgom meer eten in de klas... ( ik had daar vrijstelling voor ivm oren ) moest het eten omdat de arts gezegd had dat ik de druk op mijn oren moest houden door kauwen ... ( binnen twee weken was die regel ook weer weg ........( ja toen was ik al rebels )
- bij te laat komen ( meer dan 5 min mocht je de les niet meer in )
terwijl de onderwijzers steeds 10 a 15 min telaat kwamen .. ( dus die kwamen bij ons de klas ook niet meer in ....... ( handig met zo'n lopen van de klaslokalen )
regel was ook snel weer weg ......![]()
maar echt een super tijd gehad toen , maar dat ze nu al gaan uitmaken wat je mag gaan eten en drinken ... nog even dan wordt er alleen maar halal gegeten op en in de school
nee ik ben blij dat ik nu niet meer op school zit ...
Hahaha.quote:Op vrijdag 1 september 2017 14:20 schreef vincenzo78 het volgende:
Misschien zien we iets over het hoofd.
Sommige mensen (met name mannen) zijn honden. Dus voor dat soort mensen is water.
Zo worden we allemaal genderfluid.quote:Op vrijdag 1 september 2017 14:21 schreef Manke het volgende:
[..]
Voor een x gender. Je moet bij de jeugd zijn met nieuwe indoctrinatie.
is ook wat voor te zeggen wij zijn geloof ik de enigste zoogdieren die op volwassen leeftijd nog melk drinkenquote:
En de enige grote zoogdieren die graan etenquote:Op vrijdag 1 september 2017 14:23 schreef Evertjan het volgende:
[..]
is ook wat voor te zeggen wij zijn geloof ik de enigste zoogdieren die op volwassen leeftijd nog melk drinken
quote:Op vrijdag 1 september 2017 14:22 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Zo worden we allemaal genderfluid.
Ik ben het in principe ook eens met je, en dan niet alleen in die wijk. Het gros van de ouders kan dat zelf beslissen natuurlijk. Het is alleen jammer (of juist heel vermakelijk) dat dan zo'n ouder die duidelijk niet zo'n goed idee heeft wat normaal is in de krant gaat lopen roepen dat zijn kind geen water "lust" en daarmee laat zien waarom deze school waarschijnlijk voor deze aanpak gekozen heeft.quote:Op vrijdag 1 september 2017 14:12 schreef 8777 het volgende:
[..]
Zo werkt het hier niet.
Dat kun je thuis doen. Op school beslist de school.quote:Op vrijdag 1 september 2017 14:12 schreef 8777 het volgende:
Zo werkt het hier niet.
bewegen? Leren?quote:Op vrijdag 1 september 2017 14:14 schreef Captain_Ghost het volgende:
Ouders die beweren dat water voor de honden is, is een egoïsten idioten.
In de pak sap zitten ook veel water in, maar vooral ook berg suikerklonten.. Je geeft zijn kind namelijk een doping voor. Daardoor zijn veel kinderen juist drukker.
Door water, fruiten, af en toe brood met beleg is prima. en zijn ze minder druk en beter geconcentreerd. O,ja kinderen moeten gewoon vaker bewegen, en leuk dingen doen. IPV alles moeten en stil zitten... Dat gaat ook niet werken.
Melk blijkt ook niet goed te zijn en het fruit moet wel onbespoten zijn.quote:Op vrijdag 1 september 2017 15:04 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat kun je thuis doen. Op school beslist de school.
Jee, je dumpt je kind op school en wilt ook nog bepalen hoe men op school met elk individueel kind om hoort te gaan.
Overigens vind ik persoonlijk puur water ook wel wat ver gaan, doe er dan wat Karvan Cevitam door. Verder lijkt schoolmelk me wel een goed idee en fruit in de kleine pauzes. Zet er wat hulpmoeders op om dat te snijden en uit te delen.
Obesitas is tegenwoordig een veel grotere bedreiging voor de volksgezondheid dan anorexia ooit was.quote:Op vrijdag 1 september 2017 15:04 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
bewegen? Leren?
Op water en een stuk brood? Kunnen die van jou nog staan of zijn ze door de ondervoeding al bedliggerig?
Niet huilen je als ze straks anorexia of een andere stoornis oplopen. Doorgeslagen gedrag is het, net als dat Superfood.
Who gives a fuckquote:Op vrijdag 1 september 2017 15:08 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Obesitas is tegenwoordig een veel grotere bedreiging voor de volksgezondheid dan anorexia ooit was.
Klopt, maar ik mag ook hun vet terugduwen over de rand als ik naast ze zit in het vliegtuig.quote:Op vrijdag 1 september 2017 15:09 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Who gives a fuckMoeten mensen toch zelf weten?
Ja dan doe je dat toch. Mooi he, gewoon vrijheid in plaats van de overheid die je vertelt hoe je moet levenquote:Op vrijdag 1 september 2017 15:10 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Klopt, maar ik mag ook hun vet terugduwen over de rand als ik naast ze zit in het vliegtuig.
Gewoon paffen in de klas moet ook gewoon kunnen. En op het werk. Geen probleem allemaal.quote:Op vrijdag 1 september 2017 15:11 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ja dan doe je dat toch. Mooi he, gewoon vrijheid in plaats van de overheid die je vertelt hoe je moet leven
Daar breng je anderen ongevraagd door in gevaar.quote:Op vrijdag 1 september 2017 15:11 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Gewoon paffen in de klas moet ook gewoon kunnen. En op het werk. Geen probleem allemaal.
Suikerziekte ook, dan kan je zomaar mensen overrijden.quote:Op vrijdag 1 september 2017 15:12 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Daar breng je anderen ongevraagd door in gevaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |