10 jaar laterquote:Op vrijdag 1 september 2017 13:39 schreef TheJanitor het volgende:
Je kinderen niet goed opvoeden en dan klagen dat ze geen water lusten en het moeten drinken.Lekker voor dat Tokkievolk.
Ik heb alleen een nep accountjequote:Op vrijdag 1 september 2017 13:40 schreef Spice het volgende:
[..]
Trollen met je eigen naam en foto? Niet zo'n goed idee
Goed zo.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:41 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
ik lach me inderdaad slap hier om al dat commentaar om anderen, krijgen jullie kinderen echt alleen water mee naar school?
Ik geloof er geen bal van namelijk.
dat dacht ik ook al ... WTF .. en de rest van de dieren en mensen dan ??quote:
quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:41 schreef Momo... het volgende:
[..]
10 jaar later
Hallo ik ben Jonairo 16 jaar en ben allergisch voor boeken lezen, kan alleen videogames doen.
Ik drink alleen euroschopper energiedrank en ik lust ook geen groente behalve de tomatensaus op de pizza
Ik vindt de banner onder jouw post wel passend.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:08 schreef Xan21 het volgende:
[..]
nee ouders geven vaak ook niet het juiste voorbeeld
Inderdaad, leven en laten leven.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:43 schreef 8777 het volgende:
[..]
Goed zo.
Zomaar ons mooie vogeltjesbuurt met zijn prachtige kleurrijke bewoners belachelijk maken kan niet.
Dat plaatje erbijquote:Op vrijdag 1 september 2017 13:17 schreef racerdkb het volgende:
beetje zo'n "het is de schuld van de rabobank!" / "die hoge heren in den haag!"-figuur
[ afbeelding ]
Niet alle dagen, maar meer dan regelmatig een beker melk en een beker water hier.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:41 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
ik lach me inderdaad slap hier om al dat commentaar om anderen, krijgen jullie kinderen echt alleen water mee naar school?
Ik geloof er geen bal van namelijk.
Huh? Wat? Hoe krijg je hier in vredesnaam de moslims weer bijgesleept?quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:43 schreef RAVW het volgende:
[..]
dat dacht ik ook al ... WTF .. en de rest van de dieren en mensen dan ??
maar het is gewoon te achterlijk voor woorden
Zo wel school als ouders tegenwoordig
In mijn schooltijd begon dat gezeik al ...
- Niet meer roken in de klas ...... wat later voor de hele school gelden
- geen kauwgom meer eten in de klas... ( ik had daar vrijstelling voor ivm oren ) moest het eten omdat de arts gezegd had dat ik de druk op mijn oren moest houden door kauwen ... ( binnen twee weken was die regel ook weer weg ........( ja toen was ik al rebels )
- bij te laat komen ( meer dan 5 min mocht je de les niet meer in )
terwijl de onderwijzers steeds 10 a 15 min telaat kwamen .. ( dus die kwamen bij ons de klas ook niet meer in ....... ( handig met zo'n lopen van de klaslokalen )
regel was ook snel weer weg ......![]()
maar echt een super tijd gehad toen , maar dat ze nu al gaan uitmaken wat je mag gaan eten en drinken ... nog even dan wordt er alleen maar halal gegeten op en in de school
nee ik ben blij dat ik nu niet meer op school zit ... ( en onderwijzers hebben ze al veel te kort , ik help ze daarmee ook nog wel even aan een burn out die nog kunnen werken )
zal niet de eerste zijn die gaat .........![]()
Jezus Christus te paard :’)quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:32 schreef Nielsch het volgende:
"Ons jonairo die horen we niet meer haha PlayStation 4 gehad en gta 5 en online abonnement voor zijn verjaardag !!"
GTA V voor een kind van 6
Ik heb geen Facebook maar ik woon in deze buurt en heb zelf ook op de Don Sarto gezeten, alle mensen die hier worden genoemd ken ik persoonlijk. En het zijn geen verkeerde mensen, het zijn goede ouders en ze dragen ze op handen, de laatste jaren komt er alleen helaas steeds meer betutteling en bemoeienis van de school.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:46 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Inderdaad, leven en laten leven.
Best triest dat gebash op die mensen. Zet anders ff je Facebook pagina hier neer, 100% garantie dat ze hier wat vinden om je compleet belachelijk te maken.
Nee, beter veilig anoniem he? Lafaardquote:Op vrijdag 1 september 2017 13:40 schreef Spice het volgende:
[..]
Trollen met je eigen naam en foto? Niet zo'n goed idee
ik heb het niet over moslims .. alleen over het eten ...... maar er zijn al bedrijven en winkels waar ze het ingevoerd hebben omdat de "klant" dat wil .. waarom zouden ze het op een school dan ook niet alleen in de pauzes alleen maar halal kunnen bereiden ?quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Huh? Wat? Hoe krijg je hier in vredesnaam de moslims weer bijgesleept?![]()
![]()
Dat heeft toch echt geen hol te maken met dat school wil dat de kinderen gezonder eten en drinken? Echt, je opmerking slaat helemaal nergens op!quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:52 schreef RAVW het volgende:
[..]
ik heb het niet over moslims .. alleen over het eten ...... maar er zijn al bedrijven en winkels waar ze het ingevoerd hebben omdat de "klant" dat wil .. waarom zouden ze het op een school dan ook niet alleen in de pauzes alleen maar halal kunnen bereiden ?
Beetje raar om van betutteling te spreken waar het om kinderen gaat. Thuis betuttelen ouders kinderen, op school betuttelen leerkrachten kinderen, daar zijn het kinderen voor.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:18 schreef Infection het volgende:
[..]
Dat je tegen deze betutteling bent kan ik goed begrijpen, maar om dan zo te reageren en volledig tegen water te zijn, dan ben je ook wel een rasmongool hoor.
Of gewoon niet trollen. Dat is netter.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, beter veilig anoniem he? Lafaard
Blijkbaar is men niet in staat om kinderen op te voeden. Waarom opkomen voor mensen die letterlijk waardeloos zijn?quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:36 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Jij hebt zeker ook een portret van Mengele boven je bed?
ja omdat later veel problemen te krijgen omdat het lichaam te weinig brandstof binnen krijgt ..quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:52 schreef MichelWuyts het volgende:
Goede actie!
De kinderen zullen ook minder wisselingen in humeur hebben doordat ze niet te veel suiker binnen krijgen. Hierdoor zullen ze zich beter concentreren.
Waarom kom je niet even langs om dit persoonlijk tegen Kevin te zeggen?quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:56 schreef -AMG- het volgende:
[..]
Blijkbaar is men niet in staat om kinderen op te voeden. Waarom opkomen voor mensen die letterlijk waardeloos zijn?
Ja nu je het zegt. Werklozen, zigeuners, verslaafden, allemaal chemisch castreren! Nee wat zeg ik, stop ze maar in een werkkamp toch? Waardeloos zijn zequote:Op vrijdag 1 september 2017 13:56 schreef -AMG- het volgende:
[..]
Blijkbaar is men niet in staat om kinderen op te voeden. Waarom opkomen voor mensen die letterlijk waardeloos zijn?
het gaat er om dat hier de school gaat bepalen wat de kinderen mogen eten en drinken dus waarom zou de school dan niet over een paar jaar halal eten kunnen gaan geven .....quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat heeft toch echt geen hol te maken met dat school wil dat de kinderen gezonder eten en drinken? Echt, je opmerking slaat helemaal nergens op!
Ik kan ze in ieder geval afraden naar Texas te verhuizen.quote:Op vrijdag 1 september 2017 12:55 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik vind het vrij ver gaan met afpakken etc., maar juist die ene vader van Jonairo laat zien waarom het nodig is. Als je serieus denkt dat altijd appelsap met boterkoek mee naar school normaal is en dat je kind geen water "lust" en "uitdroogt" als er geen appelsap wordt aangeboden, dan heb je echt even een reality check nodig.
Hier op de school van mijn kinderen zijn ze niet zo streng, maar zetten ze meer in op voorlichting en het aanbieden van groente en fruit. Een keer per jaar hebben ze waterweek o.i.d. en krijgen ze een gratis bidon. Ik zou dus eerder voor zo'n aanpak kiezen en snap de verontwaardiging van de ouders hier wel. Je mag zelf beslissen of je kind een Liga meekrijgt. En die papa van Jonairo heeft denk ik even een cursus opvoeden nodig als je kind geen water lust (vooropgesteld dat er geen stoornis meespeelt hier, want dan kan ik me er wel weer iets bij voorstellen, maar dat zou dan vast in het artikel gestaan hebben).
dat gebeurd al ... ( participatie bedrijven ( werk en leer bedrijven oude WSW bedrijven )quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:57 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ja nu je het zegt. Werklozen, zigeuners, verslaafden, allemaal chemisch castreren! Nee wat zeg ik, stop ze maar in een werkkamp toch? Waardeloos zijn ze
Ze mogen na werktijd nog wel terug naar huis toch? Nou wat ik hier lees kunnen we er beter sobere barakken van maken, prikkeldraad eromheen. Deze mensen kunnen toch beter doodgemaakt worden dan bestaan volgens velen hier.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:59 schreef RAVW het volgende:
[..]
dat gebeurd al ... ( participatie bedrijven ( werk en leer bedrijven oude WSW bedrijven )
quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:58 schreef RAVW het volgende:
[..]
het gaat er om dat hier de school gaat bepalen wat de kinderen mogen eten en drinken dus waarom zou de school dan niet over een paar jaar halal eten kunnen gaan geven .....
dus het heeft wel degelijk betrekking op het hele stuk ..
quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:51 schreef 8777 het volgende:
[..]
En als het om onze kindjes gaat dulden wij geen tegenspraak.
dat is ook het enige voordeel van die bedrijven dat je naar huis mag .. om dood neer te vallen van de stress en vermoeidheid , om vervolgens de volgende dag weer het zelfde te laten gebeurenquote:Op vrijdag 1 september 2017 14:00 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ze mogen na werktijd nog wel terug naar huis toch?
quote:
Straks mag je je kind niet eens meer een halve liter bier meegeven voor tussen de middagquote:Op vrijdag 1 september 2017 14:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja en straks mogen kinderen alleen nog maar astronautenvoedsel eten
Zo gaat het wel. Snap sowieso niet dat Don Sarto denkt dat de ouders als makke schapen meegaan in dit achterlijke besluit.quote:
Echt raar dat er geen leraren te vinden zijn.quote:
Gen-X in het water...quote:Op vrijdag 1 september 2017 14:06 schreef Manke het volgende:
Als zij hiermee komen en het verplichten, ga je je wel eens afvragen of ze wat met het water hebben gedaan.
Niet in deze wijk.quote:Op vrijdag 1 september 2017 14:06 schreef Montagui het volgende:
Tegenwoordig werken de vaders en de moeders en wordt de school uitermate geschikt bevonden als dumpplek, maar oh wee als de school ze dan ook nog eens wil gaan opvoeden....
Als de kinderen op school zijn moeten ze gewoon water drinken. Verpestte krengen mogen ze thuis zijn.quote:Op vrijdag 1 september 2017 14:05 schreef 8777 het volgende:
[..]
Zo gaat het wel. Snap sowieso niet dat Don Sarto denkt dat de ouders als makke schapen meegaan in dit achterlijke besluit.
Alsof ze niet weten wat voor volk hun kinderen naar die school brengt.
Zo werkt het hier niet.quote:Op vrijdag 1 september 2017 14:10 schreef Xan21 het volgende:
[..]
Als de kinderen op school zijn moeten ze gewoon water drinken. Verpestte krengen mogen ze thuis zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |