abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 september 2017 @ 13:41:57 #81
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_173524843
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 september 2017 13:39 schreef TheJanitor het volgende:
Je kinderen niet goed opvoeden en dan klagen dat ze geen water lusten en het moeten drinken. _O_ Lekker voor dat Tokkievolk.
10 jaar later
Hallo ik ben Jonairo 16 jaar en ben allergisch voor boeken lezen, kan alleen videogames doen.
Ik drink alleen euroschopper energiedrank en ik lust ook geen groente behalve de tomatensaus op de pizza
  vrijdag 1 september 2017 @ 13:42:18 #82
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_173524848
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 13:40 schreef Spice het volgende:

[..]

Trollen met je eigen naam en foto? Niet zo'n goed idee :D
Ik heb alleen een nep accountje
pi_173524866
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 13:41 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

ik lach me inderdaad slap hier om al dat commentaar om anderen, krijgen jullie kinderen echt alleen water mee naar school?

Ik geloof er geen bal van namelijk.
Goed zo.
Zomaar ons mooie vogeltjesbuurt met zijn prachtige kleurrijke bewoners belachelijk maken kan niet.
  vrijdag 1 september 2017 @ 13:43:53 #84
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_173524877
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 13:32 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

_O- _O-
dat dacht ik ook al ... WTF .. en de rest van de dieren en mensen dan ??
maar het is gewoon te achterlijk voor woorden
Zo wel school als ouders tegenwoordig

In mijn schooltijd begon dat gezeik al ...

- Niet meer roken in de klas ...... wat later voor de hele school gelden
- geen kauwgom meer eten in de klas... ( ik had daar vrijstelling voor ivm oren ) moest het eten omdat de arts gezegd had dat ik de druk op mijn oren moest houden door kauwen ... ( binnen twee weken was die regel ook weer weg ........ ~O> ( ja toen was ik al rebels )
- bij te laat komen ( meer dan 5 min mocht je de les niet meer in )
terwijl de onderwijzers steeds 10 a 15 min telaat kwamen .. ( dus die kwamen bij ons de klas ook niet meer in ....... ( handig met zo'n lopen van de klaslokalen )

regel was ook snel weer weg ...... :W

maar echt een super tijd gehad toen , maar dat ze nu al gaan uitmaken wat je mag gaan eten en drinken ... nog even dan wordt er alleen maar halal gegeten op en in de school

nee ik ben blij dat ik nu niet meer op school zit ... ( en onderwijzers hebben ze al veel te kort , ik help ze daarmee ook nog wel even aan een burn out die nog kunnen werken )
zal niet de eerste zijn die gaat ......... :9 :9
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_173524892
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 13:41 schreef Momo... het volgende:

[..]

10 jaar later
Hallo ik ben Jonairo 16 jaar en ben allergisch voor boeken lezen, kan alleen videogames doen.
Ik drink alleen euroschopper energiedrank en ik lust ook geen groente behalve de tomatensaus op de pizza
:Y Grote kans
pi_173524905
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 13:08 schreef Xan21 het volgende:

[..]

nee ouders geven vaak ook niet het juiste voorbeeld
Ik vindt de banner onder jouw post wel passend.

pi_173524929
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 13:43 schreef 8777 het volgende:

[..]

Goed zo.
Zomaar ons mooie vogeltjesbuurt met zijn prachtige kleurrijke bewoners belachelijk maken kan niet.
Inderdaad, leven en laten leven.

Best triest dat gebash op die mensen. Zet anders ff je Facebook pagina hier neer, 100% garantie dat ze hier wat vinden om je compleet belachelijk te maken.
pi_173524945
quote:
13s.gif Op vrijdag 1 september 2017 13:17 schreef racerdkb het volgende:
beetje zo'n "het is de schuld van de rabobank!" / "die hoge heren in den haag!"-figuur

[ afbeelding ]
Dat plaatje erbij _O-
  vrijdag 1 september 2017 @ 13:48:48 #89
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_173524972
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 13:41 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

ik lach me inderdaad slap hier om al dat commentaar om anderen, krijgen jullie kinderen echt alleen water mee naar school?

Ik geloof er geen bal van namelijk.
Niet alle dagen, maar meer dan regelmatig een beker melk en een beker water hier. :Y En als dat vanuit school zo zou moeten blijven, prima. :Y
Maar ik ben dan ook zo'n meut die ook vrijwel alleen maar fruit of hooguit een liga milkbreak mee geeft. Geen koekjes of andere shit. (Tot grote ergernis van mijn kinders 'ja, maar die-en-die krijgt het ook!!!')
pi_173524992
Jonairo :')
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  vrijdag 1 september 2017 @ 13:50:37 #91
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_173525007
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 13:43 schreef RAVW het volgende:

[..]

dat dacht ik ook al ... WTF .. en de rest van de dieren en mensen dan ??
maar het is gewoon te achterlijk voor woorden
Zo wel school als ouders tegenwoordig

In mijn schooltijd begon dat gezeik al ...

- Niet meer roken in de klas ...... wat later voor de hele school gelden
- geen kauwgom meer eten in de klas... ( ik had daar vrijstelling voor ivm oren ) moest het eten omdat de arts gezegd had dat ik de druk op mijn oren moest houden door kauwen ... ( binnen twee weken was die regel ook weer weg ........ ~O> ( ja toen was ik al rebels )
- bij te laat komen ( meer dan 5 min mocht je de les niet meer in )
terwijl de onderwijzers steeds 10 a 15 min telaat kwamen .. ( dus die kwamen bij ons de klas ook niet meer in ....... ( handig met zo'n lopen van de klaslokalen )

regel was ook snel weer weg ...... :W

maar echt een super tijd gehad toen , maar dat ze nu al gaan uitmaken wat je mag gaan eten en drinken ... nog even dan wordt er alleen maar halal gegeten op en in de school

nee ik ben blij dat ik nu niet meer op school zit ... ( en onderwijzers hebben ze al veel te kort , ik help ze daarmee ook nog wel even aan een burn out die nog kunnen werken )
zal niet de eerste zijn die gaat ......... :9 :9
Huh? Wat? Hoe krijg je hier in vredesnaam de moslims weer bijgesleept? :? :o :N
pi_173525015
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 13:32 schreef Nielsch het volgende:
"Ons jonairo die horen we niet meer haha PlayStation 4 gehad en gta 5 en online abonnement voor zijn verjaardag !!"

GTA V voor een kind van 6 :D
Jezus Christus te paard :’)
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173525024
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 13:46 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Inderdaad, leven en laten leven.

Best triest dat gebash op die mensen. Zet anders ff je Facebook pagina hier neer, 100% garantie dat ze hier wat vinden om je compleet belachelijk te maken.
Ik heb geen Facebook maar ik woon in deze buurt en heb zelf ook op de Don Sarto gezeten, alle mensen die hier worden genoemd ken ik persoonlijk. En het zijn geen verkeerde mensen, het zijn goede ouders en ze dragen ze op handen, de laatste jaren komt er alleen helaas steeds meer betutteling en bemoeienis van de school.
Op de andere scholen hier in de wijk hadden ze dit ook maar dat is inmiddels terug gedraaid.
De Don Sarto zal waarschijnlijk wel volgen, de ouders die in de ouderkamer komen zullen er waarschijnlijk ook wel op aangesproken worden.
En als het om onze kindjes gaat dulden wij geen tegenspraak.
  Forum Admin vrijdag 1 september 2017 @ 13:51:55 #94
35723 crew  GGMM
pi_173525031
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 13:40 schreef Spice het volgende:

[..]

Trollen met je eigen naam en foto? Niet zo'n goed idee :D
Nee, beter veilig anoniem he? Lafaard
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  vrijdag 1 september 2017 @ 13:52:16 #95
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_173525040
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 september 2017 13:50 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Huh? Wat? Hoe krijg je hier in vredesnaam de moslims weer bijgesleept? :? :o :N
ik heb het niet over moslims .. alleen over het eten ...... maar er zijn al bedrijven en winkels waar ze het ingevoerd hebben omdat de "klant" dat wil .. waarom zouden ze het op een school dan ook niet alleen in de pauzes alleen maar halal kunnen bereiden ?
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
pi_173525042
Goede actie!

De kinderen zullen ook minder wisselingen in humeur hebben doordat ze niet te veel suiker binnen krijgen. Hierdoor zullen ze zich beter concentreren.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
  vrijdag 1 september 2017 @ 13:54:30 #97
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_173525079
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 13:52 schreef RAVW het volgende:

[..]

ik heb het niet over moslims .. alleen over het eten ...... maar er zijn al bedrijven en winkels waar ze het ingevoerd hebben omdat de "klant" dat wil .. waarom zouden ze het op een school dan ook niet alleen in de pauzes alleen maar halal kunnen bereiden ?
Dat heeft toch echt geen hol te maken met dat school wil dat de kinderen gezonder eten en drinken? Echt, je opmerking slaat helemaal nergens op!
pi_173525083
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 13:18 schreef Infection het volgende:

[..]

Dat je tegen deze betutteling bent kan ik goed begrijpen, maar om dan zo te reageren en volledig tegen water te zijn, dan ben je ook wel een rasmongool hoor. _O-
Beetje raar om van betutteling te spreken waar het om kinderen gaat. Thuis betuttelen ouders kinderen, op school betuttelen leerkrachten kinderen, daar zijn het kinderen voor.

Alleen op de school doen de leerkrachten dat zoals zij dat goed achten, en hebben daarbij rekening te houden met het feit dat wat ene kind van huis meekrijgt invloed heeft op de andere kinderen. Zo wordt frisdrank en koekjes tussen de middag dus normaal gevonden terwijl het dat natuurlijk niet is.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_173525105
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 13:51 schreef GGMM het volgende:

[..]

Nee, beter veilig anoniem he? Lafaard
Of gewoon niet trollen. Dat is netter.
pi_173525122
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 13:36 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Jij hebt zeker ook een portret van Mengele boven je bed?
Blijkbaar is men niet in staat om kinderen op te voeden. Waarom opkomen voor mensen die letterlijk waardeloos zijn?
AMG heten en dan een Volvo rijden...
  vrijdag 1 september 2017 @ 13:56:21 #101
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_173525127
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 13:52 schreef MichelWuyts het volgende:
Goede actie!

De kinderen zullen ook minder wisselingen in humeur hebben doordat ze niet te veel suiker binnen krijgen. Hierdoor zullen ze zich beter concentreren.
ja omdat later veel problemen te krijgen omdat het lichaam te weinig brandstof binnen krijgt ..

lekker als je vol in de groei zit en je lichaam veel energie nodig heb , omdat juist wat je lichaam nodig heeft te gaan verminderen

vroeger eten we allemaal veel suiker
en mager dat we waren , omdat we genoeg verbranden en het lichaam het nodig had
daarbij als je lichaam te weinig brandstof binnen krijgt zal je lichaam dit gaan opslaan als reserves en kom je aan en wordt je dikker

omdat je lichaam er op gebouwd is om een reserves op te slaan omdat hij niet helemaal zonder energie wil zitten
pi_173525147
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 13:56 schreef -AMG- het volgende:

[..]

Blijkbaar is men niet in staat om kinderen op te voeden. Waarom opkomen voor mensen die letterlijk waardeloos zijn?
Waarom kom je niet even langs om dit persoonlijk tegen Kevin te zeggen?
pi_173525152
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 13:56 schreef -AMG- het volgende:

[..]

Ja nu je het zegt. Werklozen, zigeuners, verslaafden, allemaal chemisch castreren! Nee wat zeg ik, stop ze maar in een werkkamp toch? Waardeloos zijn ze
  vrijdag 1 september 2017 @ 13:58:24 #104
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_173525164
quote:
5s.gif Op vrijdag 1 september 2017 13:54 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Dat heeft toch echt geen hol te maken met dat school wil dat de kinderen gezonder eten en drinken? Echt, je opmerking slaat helemaal nergens op!
het gaat er om dat hier de school gaat bepalen wat de kinderen mogen eten en drinken dus waarom zou de school dan niet over een paar jaar halal eten kunnen gaan geven .....
dus het heeft wel degelijk betrekking op het hele stuk ..
  Overall beste user 2022 vrijdag 1 september 2017 @ 13:59:20 #105
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_173525180
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 12:55 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Ik vind het vrij ver gaan met afpakken etc., maar juist die ene vader van Jonairo laat zien waarom het nodig is. Als je serieus denkt dat altijd appelsap met boterkoek mee naar school normaal is en dat je kind geen water "lust" en "uitdroogt" als er geen appelsap wordt aangeboden, dan heb je echt even een reality check nodig. :')

Hier op de school van mijn kinderen zijn ze niet zo streng, maar zetten ze meer in op voorlichting en het aanbieden van groente en fruit. Een keer per jaar hebben ze waterweek o.i.d. en krijgen ze een gratis bidon. Ik zou dus eerder voor zo'n aanpak kiezen en snap de verontwaardiging van de ouders hier wel. Je mag zelf beslissen of je kind een Liga meekrijgt. En die papa van Jonairo heeft denk ik even een cursus opvoeden nodig als je kind geen water lust (vooropgesteld dat er geen stoornis meespeelt hier, want dan kan ik me er wel weer iets bij voorstellen, maar dat zou dan vast in het artikel gestaan hebben).
Ik kan ze in ieder geval afraden naar Texas te verhuizen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 1 september 2017 @ 13:59:38 #106
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_173525186
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 13:57 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Ja nu je het zegt. Werklozen, zigeuners, verslaafden, allemaal chemisch castreren! Nee wat zeg ik, stop ze maar in een werkkamp toch? Waardeloos zijn ze
dat gebeurd al ... ( participatie bedrijven ( werk en leer bedrijven oude WSW bedrijven )
pi_173525204
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 13:59 schreef RAVW het volgende:

[..]

dat gebeurd al ... ( participatie bedrijven ( werk en leer bedrijven oude WSW bedrijven )
Ze mogen na werktijd nog wel terug naar huis toch? Nou wat ik hier lees kunnen we er beter sobere barakken van maken, prikkeldraad eromheen. Deze mensen kunnen toch beter doodgemaakt worden dan bestaan volgens velen hier.
pi_173525223
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 13:58 schreef RAVW het volgende:

[..]

het gaat er om dat hier de school gaat bepalen wat de kinderen mogen eten en drinken dus waarom zou de school dan niet over een paar jaar halal eten kunnen gaan geven .....
dus het heeft wel degelijk betrekking op het hele stuk ..
:')

Ja en straks mogen kinderen alleen nog maar astronautenvoedsel eten :o
pi_173525229
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 13:51 schreef 8777 het volgende:

[..]

En als het om onze kindjes gaat dulden wij geen tegenspraak.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  vrijdag 1 september 2017 @ 14:02:32 #110
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_173525230
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 14:00 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Ze mogen na werktijd nog wel terug naar huis toch?
dat is ook het enige voordeel van die bedrijven dat je naar huis mag .. om dood neer te vallen van de stress en vermoeidheid , om vervolgens de volgende dag weer het zelfde te laten gebeuren

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 14:02 schreef Montagui het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O_ _O_ _O_
pi_173525253
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 14:02 schreef Chai het volgende:

[..]

:')

Ja en straks mogen kinderen alleen nog maar astronautenvoedsel eten :o
Straks mag je je kind niet eens meer een halve liter bier meegeven voor tussen de middag :')
  vrijdag 1 september 2017 @ 14:05:12 #112
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_173525280
:

[ Bericht 99% gewijzigd door Manke op 01-09-2017 14:30:48 ]
pi_173525291
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Zo gaat het wel. Snap sowieso niet dat Don Sarto denkt dat de ouders als makke schapen meegaan in dit achterlijke besluit.
Alsof ze niet weten wat voor volk hun kinderen naar die school brengt.
pi_173525296
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Echt raar dat er geen leraren te vinden zijn.

Uiteindelijk blijven er alleen nog maar middelmatige gekkies over die ook wel weten dat ze buiten het basisonderwijs toch nergens aan de bak zullen komen.
  vrijdag 1 september 2017 @ 14:06:50 #115
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_173525314
Als zij hiermee komen en het verplichten, ga je je wel eens afvragen of ze wat met het water hebben gedaan.
pi_173525317
Tegenwoordig werken de vaders en de moeders en wordt de school uitermate geschikt bevonden als dumpplek, maar oh wee als de school ze dan ook nog eens wil gaan opvoeden....
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_173525331
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 14:06 schreef Manke het volgende:
Als zij hiermee komen en het verplichten, ga je je wel eens afvragen of ze wat met het water hebben gedaan.
Gen-X in het water...
pi_173525356
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 14:06 schreef Montagui het volgende:
Tegenwoordig werken de vaders en de moeders en wordt de school uitermate geschikt bevonden als dumpplek, maar oh wee als de school ze dan ook nog eens wil gaan opvoeden....
Niet in deze wijk.
pi_173525371
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 14:05 schreef 8777 het volgende:

[..]

Zo gaat het wel. Snap sowieso niet dat Don Sarto denkt dat de ouders als makke schapen meegaan in dit achterlijke besluit.
Alsof ze niet weten wat voor volk hun kinderen naar die school brengt.
Als de kinderen op school zijn moeten ze gewoon water drinken. Verpestte krengen mogen ze thuis zijn.
pi_173525417
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 14:10 schreef Xan21 het volgende:

[..]

Als de kinderen op school zijn moeten ze gewoon water drinken. Verpestte krengen mogen ze thuis zijn.
Zo werkt het hier niet.
Wij beslissen zelf wat ons kindjes moeten, niet de school.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')