Waaromquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:41 schreef superniger het volgende:
Maalderink is een vieze flikker.
Nederland dadelijk slechtste nummer 2.😂quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:40 schreef Haringkop het volgende:
De uitslagen tegen Luxemburg worden toch geschrapt bij de beoordeling van de beste nummer twee toch?
Klopt, net als jouw ouders.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:41 schreef Doublepain het volgende:
Reclame
Ze krijgen toch belastinggeld ofwat?
Paxcon vindt dit geen leuke opmerkingquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:41 schreef superniger het volgende:
Maalderink is een vieze flikker.
Omdat ie Bob de Jong liet janken omwille van de kijkcijfers.quote:
Op zich. Ik bedoel, niemand zal kunnen verklaren waarom Strootman uberhaupt nog op het veld stond.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:42 schreef BB-King het volgende:
Zou Danny Blind het beter gedaan hebben vraag ik mij af.
Ben jij nu je geld kwijt?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
volgende doe ik
''Robben to score vs Bulgarije''
Hoedt stapte als een debiel in bij de 1-0.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:41 schreef Andromache het volgende:
[..]
Wat vond je van Hoedt? Had niet hey idee dat die voor zijn taak wegliep.
Maar met dit team moet je toch ook niet naar een WK willen gaan?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:43 schreef Morendo het volgende:
Hopen dat Zweden punten laat liggen in Wit-Rusland.
jaaa achteraf bets plaatsenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
volgende doe ik
Bedankt voor de jynxquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
volgende doe ik
Beste Rene, wat staat er rechts op de afbeelding?quote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:43 schreef Andromache het volgende:
Ik ga een verdrietpoepje doen. Alle bilgeknepen derrie eruit.
Toen keek ik nog niet.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoedt stapte als een debiel in bij de 1-0.
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
we zijn er niet bij en dat is priiiimaaaaa
Nee jij dan met je crypto.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
jaaa achteraf bets plaatsen
leuk hoor
Van Persie erin was oerdom.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Maakt doelsaldo niet uit? Want anders zou ik voor schade beperken gaan.
Zoals ik al eerder aangaf lag het probleem niet bij de verdediging, al was Blind de zwakste schakel. Je miste gewoon een slot op de deur in de vorm van een verdedigend blok op het middenveld. Zet daar twee slopers neer en de verdediging blijft wel overeind.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:41 schreef Andromache het volgende:
[..]
Wat vond je van Hoedt? Had niet hey idee dat die voor zijn taak wegliep.
BURNquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee jij dan met je crypto.
Strootman ook (op de rode)quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:44 schreef Collide het volgende:
Fosu Mensah heeft zich wel op de kaart gezet
sowquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar heb je nu ook nog wat aan.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh, bedankt.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Won betekent dat ik het heb gewonnen René. Dat is Engels
Wees gerust de afzuiging staat aan.quote:
uh gewoon effe 3 keer winnen hoorquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:45 schreef Alegria07 het volgende:
Nederland zeg maar DAAAAAGGGGG met je WK![]()
Dat zei je moeder gister ookquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:45 schreef Andromache het volgende:
[..]
Wees gerust de afzuiging staat aan.
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:45 schreef Paul het volgende:
Gelukkig vanavond Giel bij Jinek als troost
Wil niet zeggen dat je er dan bent.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
uh gewoon effe 3 keer winnen hoor
nog niet vodoendequote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Yup dit werkt alleen als je 4-2-3-1 speelt met twee brekers voor dat centrale duo. Strootman en Wijnaldum zijn allebei verdedigend niet sterk genoeg. Ik zou alleen buiten Nigel de Jong geen breker meer kunnen noemenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:44 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder aangaf lag het probleem niet bij de verdediging, al was Blind de zwakste schakel. Je miste gewoon een slot op de deur in de vorm van een verdedigend blok op het middenveld. Zet daar twee slopers neer en de verdediging blijft wel overeind.
Nou ja, slopers hebben we ook niet. Maar Strootman met Vilhena samen had wel kunnen werken. Of zoiets. Eigenlijk is het gewoon armoe troef wat we op het middenveld hebben lopen op het moment.
Dat werd wel gesuggereerd net?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:46 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat je er dan bent.
Ik denk datquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:47 schreef Jojoortje het volgende:
Mensen die denken dat we ff drie keer winnen zijn niet wijs.
Wel een zeer grote kans.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:46 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat je er dan bent.
Mensen willen hossen. Bananen op hun hoofd. Gekke oranje hoedjes. Quasi homo dingen doen met hun maten. Al dat soort bullshit...quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar met dit team moet je toch ook niet naar een WK willen gaan?
Wat vind je alternatieven, eventueel uit exotische competities? Ik blijf gecharmeerd van De Roon.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:44 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder aangaf lag het probleem niet bij de verdediging, al was Blind de zwakste schakel. Je miste gewoon een slot op de deur in de vorm van een verdedigend blok op het middenveld. Zet daar twee slopers neer en de verdediging blijft wel overeind.
Nou ja, slopers hebben we ook niet. Maar Strootman met Vilhena samen had wel kunnen werken. Of zoiets. Eigenlijk is het gewoon armoe troef wat we op het middenveld hebben lopen op het moment.
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:43 schreef tralalala het volgende:
Wat moeten die Fransen gelachen hebben toen opa van Persie er in kwam.
NotLikeThisquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:47 schreef KingRoland het volgende:
Jullie denken dat Zweden de komende 3 wedstrijden ook gaat winnen?
lol
Veltman zou het kunnen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup dit werkt alleen als je 4-2-3-1 speelt met twee brekers voor dat centrale duo. Strootman en Wijnaldum zijn allebei verdedigend niet sterk genoeg. Ik zou alleen buiten Nigel de Jong geen breker meer kunnen noemen
Welk land is dit?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:47 schreef Slobeend het volgende:
Wat vinden jullie van deze verdediging?
Tete-Fosu Mensah-Aké-Haps
Ik denk dat Haps een grapje van jou is.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:47 schreef Slobeend het volgende:
Thx liefiequote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jij bent ook een rasoptimist.
Ooh en dat gaan ze wel doen denk jij?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hier op fok waren er ook heel wat die dachten dat Oranje een kans zou maken tegen Frankrijk.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:47 schreef Jojoortje het volgende:
Je weet dat we zowel onder Zweden als Bulgarije staan?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:49 schreef Columbiafan het volgende:
Beetje dramatische gedoe hier. Prima dagje, Bulgarije kan er immers niet veel van en Zweden is een lachwekkende chokeploeg.
Klopt, bij Rome trekt hij volle stadions.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:49 schreef wimderon het volgende:
Strootman blinkt wekelijks uit bij Roma hoor ik Stekelenburg net zeggen.
Daarvoor volg ik die competities niet goed genoeg. Ik weet niet hoe Fer zich heeft ontwikkeld, maar hij is wel een type dat samen met Vilhena als stofzuigend duo zou kunnen spelen. Qua type dan, zijn kwaliteiten kan ik dus niet inschatten.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:47 schreef Andromache het volgende:
[..]
Wat vind je alternatieven, eventueel uit exotische competities? Ik blijf gecharmeerd van De Roon.
Ik had een 4-0 nederlaag ook niet verwacht, heel eerlijk.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:50 schreef franske19 het volgende:
[..]
Hier op fok waren er ook heel wat die dachten dat Oranje een kans zou maken tegen Frankrijk.
Bulgarije en Wit-Rusland moet je Nederland zijnde gewoon oprollen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:47 schreef Jojoortje het volgende:
Ik wacht op een mooie OP van StijnGodquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:50 schreef Zipportal het volgende:
We hebben nog geen Nederland - Bulgarije topic
Einde bericht
Ja met deze instelling kom je er nooit he!! Slapjanus!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:49 schreef Alegria07 het volgende:
[..]
Ooh en dat gaan ze wel doen denk jij?Dream on!!
Oh ja? Waar baseer jij dat op?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:50 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Bulgarije en Wit-Rusland moet je Nederland zijnde gewoon oprollen.
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:50 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Bulgarije en Wit-Rusland moet je Nederland zijnde gewoon oprollen.
Denk het niet. Ik denk dat Duitsland als team beter is dan Frankrijk. Laten we wel wezen dat Frankrijk tegen Zweden heeft verloren + een rode kaart nodig had om de 4-0 neer te zetten.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:50 schreef TheVulture het volgende:
Frankrijk is wel echt de top natuurlijk, ik denk zelfs het sterkste land ter wereld momenteel...
De intrinsieke kwaliteit van de spelers. Met name Wit-Rusland is 3x niks johquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh ja? Waar baseer jij dat op?
Dat laatste is onzin. Pure onmacht.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:50 schreef Collide het volgende:
Gewoon bagger selectiebeleid, meeste spelers weten zich toch niet meer op te laden voor het Nederlands elftal.
Ake en Hapsquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:47 schreef Slobeend het volgende:
RBC?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:49 schreef Beathoven het volgende:
Positief bekeken is het Nederlands elftal toch nog net iets beter dan RBC.
Jij kent de spelers dus?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:51 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
De intrinsieke kwaliteit van de spelers. Met name Wit-Rusland is 3x niks joh
nee die van nl is beterquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:51 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
De intrinsieke kwaliteit van de spelers. Met name Wit-Rusland is 3x niks joh
Eens.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:53 schreef Sloggi het volgende:
Wel pijnlijk om te zien dat er 50.000 blanke Fransen in dat stadion zitten te juichen voor 11 jongens die als ze geen profvoetballer waren geworden waarschijnlijk het grootste deel van hun leven in de bijstand of in de bak door zouden brengen.
Ik zie wel degelijk niet willen werken of door angst niet kunnen en bevriezen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat laatste is onzin. Pure onmacht.
Frankrijk is op dit moment echt wel de sterkste vermoed ik. En dat baseer ik niet alleen op deze wedstrijd hoor.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Denk het niet. Ik denk dat Duitsland als team beter is dan Frankrijk. Laten we wel wezen dat Frankrijk tegen Zweden heeft verloren + een rode kaart nodig had om de 4-0 neer te zetten.
Nee, bij Nederland spelen ingenieurs en Nobelprijswinnaars.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:53 schreef Sloggi het volgende:
Wel pijnlijk om te zien dat er 50.000 blanke Fransen in dat stadion zitten te juichen voor 11 jongens die als ze geen profvoetballer waren geworden waarschijnlijk het grootste deel van hun leven in de bijstand of in de bak door zouden brengen.
ben je die negers in het Nederlands elftal vergeten?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:53 schreef Sloggi het volgende:
Hoezo is dat pijnlijk?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:53 schreef Sloggi het volgende:
strootman.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, bij Nederland spelen ingenieurs en Nobelprijswinnaars.
Dat lijkt altijd als je zoveel tekort komt. Je bent altijd te laat waardoor je amper in de duels komt. Dat lijkt dan op slappe hap, maar met lucht kun je geen duel aangaan.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:53 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ik zie wel degelijk niet willen werken of door angst niet kunnen en bevriezen.
Dat laatste is dus pure onmacht.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:53 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ik zie wel degelijk niet willen werken of door angst niet kunnen en bevriezen.
Dus het is pijnlijk dat een groep kansarme toch iets van hun leven hebben weten te maken.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:53 schreef Sloggi het volgende:
quote:
Beetje ziekelijke reactie wmb. Dus omdat ze donker zijn zullen ze, als ze niet konden voetballen, of crimineel zijn of bijstand trekken.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:53 schreef Sloggi het volgende:
Mwah, Bulgarije heeft ons geholpen, maar waarschijnlijk gaan ze onze oren ff wassen zondag. Dus nee, zeer waarschijnlijk geen WKquote:
Dat is juist het punt... Die Wit-Russen zijn een niveautje hoger dan Luxemburg en dat is het. Dat NL verschrikkelijk slecht presteert ligt heus niet enkel aan de kwaliteit van de spelers hoor, want die moeten veel beter kunnen dan 2-0 de boot in gaan tegen Bulgarije.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jij kent de spelers dus?
Wat een lulkoek.
quote:
Jammer zeg! Nouja.. 2021 misschienquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:55 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Mwah, Bulgarije heeft ons geholpen, maar waarschijnlijk gaan ze onze oren ff wassen zondag. Dus nee, zeer waarschijnlijk geen WK
Voor mij. Iemand die zonder fok totaal geen publiek heeft en kansarm is maar nu wordt toegejuicht.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:56 schreef Voetbalmeisje het volgende:
Dat hele blanke vs donker ook. Mijn hemels, je ziet wel wat voor volk hier vooral komt.
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus het is pijnlijk dat een groep kansarme toch iets van hun leven hebben weten te maken.
Klopt.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:58 schreef Pleun2011 het volgende:
De generatie Van Persie/Snijder/Robben kwam in 2002 tevoorschijn. Er is dus al 15 jaar geen nieuw toptalent meer opgestaan.
Het illustreert de verhoudingen daar. Grote tegenstellingen, verpauperde banlieues, weinig kansen om je omhoog te werken.quote:
Hij heet niet Snijder, hij heet Sneijder.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:58 schreef Pleun2011 het volgende:
De generatie Van Persie/Snijder/Robben kwam in 2002 tevoorschijn. Er is dus al 15 jaar geen nieuw toptalent meer opgestaan.
Geen aanvoerder meer op het veld dus?quote:
Een groot deel van blank Frankrijk is ook fors verpauperd hoor.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:59 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Het illustreert de verhoudingen daar. Grote tegenstellingen, verpauperde banlieues, weinig kansen om je omhoog te werken.
Stormfront is offline?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:53 schreef Sloggi het volgende:
AlbinoGenot.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer, ik wilde net vragen wat voor huidskleur jij hebt.
Klopt. En het ziet er naar uit dat het nog wel even zal duren voordat we weer mee gaan doen. Zelfs subtop zijn we al niet meer.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:58 schreef Pleun2011 het volgende:
Mijn hoop is voor 120% gevestigd op Siem de Jong. Ik wil niet teveel druk op zn schouders leggen maar die is alvast tot verlosser gebombardeerd.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:58 schreef Pleun2011 het volgende:
Ja, dus? Dat valt toch ook onder grote tegenstellingen etc.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:01 schreef Morendo het volgende:
[..]
Een groot deel van blank Frankrijk is ook fors verpauperd hoor.
twitter:thijszonneveld twitterde op donderdag 31-08-2017 om 23:02:33Volgend jaar zomer is de Tour bezig. We hebben geeneens tijd voor dat WK jongens. reageer retweet
Wat is de tegenstelling dan? Ik zie vooral een gemene deler.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:02 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ja, dus? Dat valt toch ook onder grote tegenstellingen etc.
tsja..quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:03 schreef superniger het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op donderdag 31-08-2017 om 23:02:33Volgend jaar zomer is de Tour bezig. We hebben geeneens tijd voor dat WK jongens. reageer retweet
Blank - donker. Eén van de tegenstellingen die deels overlappen, deels niet. Ook in Frankrijk is veel racisme.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:03 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat is de tegenstelling dan? Ik zie vooral een gemene deler.
Dat valt ook best wel mee. Doet het niet slecht daar maar is zeker niet de grote meneer van Roma.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:04 schreef Typisch het volgende:
Ik zat zaterdag bij Roma - Inter en daar is die Strootman een grote meneer. Erg gek.
Ik klaag over het gebrek aan kleurlingen in het stadion.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:05 schreef vincenzo78 het volgende:
Elke interlandronde is het dezelfde bullshit. Ipv over de wedstrijd of op spelers kankeren, zijn er altijd een paar verdwaalde stromfronters die aan het zeiken zijn over blankenquota en gebrek aan blanken.
Kijk dan niet of steun Wit-Rusland!
Zoals wel vaker heeft Thijs gelijk, en we kunnen mooi moreel superieur doen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:03 schreef superniger het volgende:
Allemaal erafquote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Geen aanvoerder meer op het veld dus?
Is soms ook aanvoerder als ik Doublepain mag geloven.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:05 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat valt ook best wel mee. Doet het niet slecht daar maar is zeker niet de grote meneer van Roma.
Want? Er is een regel dat het publiek een afspiegeling moet zijn van het elftal?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:06 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik klaag over het gebrek aan kleurlingen in het stadion.
Voetbal is dan ook geen sport voor blanke Fransen, die houden van stokbrood, Beaudelaire en jeu des boules. Het gaat daar om de glorie der republique en of er lucht of zand in een bal zit is daaraan verder ondergeschikt.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:06 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik klaag over het gebrek aan kleurlingen in het stadion.
Vast wel een model als vrouwquote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:08 schreef Sloggi het volgende:
Wat is die man toch ontstellend lelijk.
Idealiter is het Franse elftal: black, blanc, beur.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:04 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Blank - donker. Eén van de tegenstellingen die deels overlappen, deels niet. Ook in Frankrijk is veel racisme.
Verder moet je er niet te veel achter zoeken, het viel me gewoon op hoe roomblank het publiek was en hoe groot het contrast met de jongens op het veld was.
Aahah zie 'm voor het eerstquote:
Barguil, Bouhanni en Reza, wat een tricolore!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:09 schreef Morendo het volgende:
[..]
Idealiter is het Franse elftal: black, blanc, beur.
Wat dan eerder opvalt is het gebrek aan beur. Het is nu black, blanc, black.
Soooooooooo. Jij hebt wel de post van de dag gemaakt met de meeste quotes, respectquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:53 schreef Sloggi het volgende:
Pijnlijk van de dag #2: driekwart van de users projecteert hun eerste reactie (racisme!) op mij. Zoals de waard is...quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Soooooooooo. Jij hebt wel de post van de dag gemaakt met de meeste quotes, respect
WK = FIFA dus doelsaldoquote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:12 schreef Chiappucci het volgende:
Zal al wel ter sprake zijn gekomen, maar wat is nu de regel bij gelijke stand in de WK-kwalificatie? Kijken ze eerst naar onderling resultaat of eerst naar het doelsaldo?
Is namelijk nogal belangrijk voor de kansen van Nederland.
Het is gewoon een rare post.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:13 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Pijnlijk van de dag #2: driekwart van de users projecteert hun eerste reactie (racisme!) op mij. Zoals de waard is...
Ik denk dat je toch beter de racisme troef kunt spelen want als je het daadwerkelijk dusdanig bedoelde dan zegt het alsnog genoeg over je intellect hoe je het wist te verwoorden.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:13 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Pijnlijk van de dag #2: driekwart van de users projecteert hun eerste reactie (racisme!) op mij. Zoals de waard is...
Grueter heeft gesprokentwitter:Jeroen_Grueter twitterde op donderdag 31-08-2017 om 22:50:49Zit nog verdwaasd op de tribune na de volgende zeperd van Oranje. Idioot optimisme na #bulzwe. Alsof we zondag 'even' van Bulgarije winnen. reageer retweet
Het feit dat je dit waarneemt, is mijn optiek al veelzeggend. Als die zwartjes nou allemaal buiten stadion staan te juichen, wil dat dan ook iets zeggen?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:13 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat ze geen geld hadden voor een kaartje?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:16 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Het feit dat je dit waarneemt, is mijn optiek al veelzeggend. Als die zwartjes nou allemaal buiten stadion staan te juichen, wil dat dan ook iets zeggen?
Ik vertrek morgen naar Milaan. Maxgenot.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:15 schreef Montelly het volgende:
Jongens, we kunnen beter Max zondag kijken![]()
Wie?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:15 schreef Montelly het volgende:
Als Grueter een vogel was dan was hij een Emoequote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:16 schreef Paul het volgende:
Grueter heeft gesprokentwitter:Jeroen_Grueter twitterde op donderdag 31-08-2017 om 22:50:49Zit nog verdwaasd op de tribune na de volgende zeperd van Oranje. Idioot optimisme na #bulzwe. Alsof we zondag 'even' van Bulgarije winnen. reageer retweet
Kutomroep vind ik dat.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:15 schreef Montelly het volgende:
Is niet belangrijk want ook al winnen we ze alle 3 dan nog gaan we niet bij de beste 8 nummers 2 eindigen. Het is klaar.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:12 schreef Chiappucci het volgende:
Zal al wel ter sprake zijn gekomen, maar wat is nu de regel bij gelijke stand in de WK-kwalificatie? Kijken ze eerst naar onderling resultaat of eerst naar het doelsaldo?
Is namelijk nogal belangrijk voor de kansen van Nederland.
Klopt voor 8 rondjes en dan zijn debiele vader in beeldquote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:15 schreef Montelly het volgende:
Na 'm nog eens overgelezen te hebben moet ik je gelijk geven. Ik bedoelde 'm juist totaal tegenovergesteld: treurig dat het voor veel gasten met zo'n achtergrond ontzettend moeilijk is om zich op te werken. De sociale mobiliteit is volgens mij erg laag in Frankrijk (net als in veel andere Europese landen, waaronder Nederland).quote:
Krijg nog liever aids van je moeder.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:15 schreef Montelly het volgende:
Resultaat tegen Luxemburg vervaltquote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:32 schreef hafcfan het volgende:
Hoe kun je nou bij 2-0 met 10 man zo aanvallend gaan spelen. Wat een onbenul die Advocaat en de selectie ook. Zeker als Zweden achter staat koester je die 2-0. Dit ga je nooit meer goed maken op doelsaldo, want Zweden moet nog tegen Luxemburg.
Van een grenzeloze domheid inderdaad. We moeten winnen hadden ze in hun hoofd, niet rekening houdend met andere (vrij realistische) scenario's.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:32 schreef hafcfan het volgende:
Hoe kun je nou bij 2-0 met 10 man zo aanvallend gaan spelen. Wat een onbenul die Advocaat en de selectie ook. Zeker als Zweden achter staat koester je die 2-0. Dit ga je nooit meer goed maken op doelsaldo, want Zweden moet nog tegen Luxemburg.
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:30 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Na 'm nog eens overgelezen te hebben moet ik je gelijk geven. Ik bedoelde 'm juist totaal tegenovergesteld: treurig dat het voor veel gasten met zo'n achtergrond ontzettend moeilijk is om zich op te werken. De sociale mobiliteit is volgens mij erg laag in Frankrijk (net als in veel andere Europese landen, waaronder Nederland).
Laten we het weer over voetbal hebben. POL is een paar deuren verder.
Gelijkspel had je ook niks aan. Immers je had dan maximaal 20 punten kunnen halen wat heel misschien voldoende was geweest (niet alle nummers 2 gaan door).quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Van een grenzeloze domheid inderdaad. We moeten winnen hadden ze in hun hoofd, niet rekening houdend met andere (vrij realistische) scenario's.
Dat was echt de reden waarom we zo weggespeeld werden ja.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:33 schreef bianconeri het volgende:
Tja wat had je anders verwacht met Cillessen op doel. Dan sta je zelfs in zijn top tijd al 2-0 achter, laat staan nu hij nooit meer keept.
Alleen de nummer laatst niet. Ik weet niet of er poules zijn waar het nog spannender is?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gelijkspel had je ook niks aan. Immers je had dan maximaal 20 punten kunnen halen wat heel misschien voldoende was geweest (niet alle nummers 2 gaan door).
Dan zijn wij helemaal de lulquote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Resultaat tegen Luxemburg vervalt
Met Immers in de basis had je helemaal geen punten gehaald.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gelijkspel had je ook niks aan. Immers je had dan maximaal 20 punten kunnen halen wat heel misschien voldoende was geweest (niet alle nummers 2 gaan door).
Niet echt. Hij werd een paar keer grandioos uitgelopen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:35 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wat was Tonny goed hè, vergeleken met die tien andere kneuzen.
Wij stonden bij de slechtste nummers 2/3 van alle poules dusjaquote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Alleen de nummer laatst niet. Ik weet niet of er poules zijn waar het nog spannender is?
Frankrijk vond 2-0 ook wel prima. Echt ongelovelijk wat een debielen zegquote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Van een grenzeloze domheid inderdaad. We moeten winnen hadden ze in hun hoofd, niet rekening houdend met andere (vrij realistische) scenario's.
Acht van de negen staat hier? https://www.wk2018rusland.nl/groep-a-kwalificatie-wk-2018/quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
No shit. En dan nog steeds beter zijn dan de rest. Kun je nagaan hoe kut de rest dus was. De rest kon nog geen bal over vijf meter passen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Niet echt. Hij werd een paar keer grandioos uitgelopen.
Kans is wel groot dat als ze de resterende 3 wedstrijden winnen dat ze niet de slechtste nr. 2 zijn en dus de playoffs halen. Niet dat ze er wat te zoeken hebben overigens.quote:[b]Op donderdag 31 augustus 2017 23:34 schreef Poepz0r het volgende:[/b
[..]
Yes maar wij stonden voorafgaand aan deze partij al bij de slechtste 2-3 poules he van de 9quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Acht van de negen staat hier? https://www.wk2018rusland.nl/groep-a-kwalificatie-wk-2018/
Pogba dacht dat er een vlieg op z'n arm zat als Tonny het duel aanging.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Niet echt. Hij werd een paar keer grandioos uitgelopen.
Kans is niet heel groot. Gok 40% maar als we de playoff halen gaan we sowieso een sterk land treffen want Nederland heeft GEEN beschermde loting (wij staan immers buiten de top 16 van de fifa ranking) dus dat krijg je er ook nog eens bij. Dus je kan alleen landen loten zoals België, Italië etc etc etcquote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:37 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Kans is wel groot dat als ze de resterende 3 wedstrijden winnen dat ze niet de slechtste nr. 2 zijn en dus de playoffs halen. Niet dat ze er wat te zoeken hebben overigens.
In het scenario dat Nederland tweede zou worden, en dus nog drie keer wint, hou je er wel eentje onder je. Die durf ik wel aan.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Yes maar wij stonden voorafgaand aan deze partij al bij de slechtste 2-3 poules he van de 9
Weet ik niet zo zeker. Zeker nu je ook nog eens 4-0 hebt verloren. Zijn de nieuwe standen al ergens te vinden dan kunnen we dat even bekijken.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
In het scenario dat Nederland tweede zou worden, en dus nog drie keer wint, hou je er wel eentje onder je. Die durf ik wel aan.
Ah okay. Pittig.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wij stonden bij de slechtste nummers 2/3 van alle poules dusja
Wat een gelul. Fosu-Mensah was de beste van NL. Vilhena kwam net zoveel niveau tekort als de rest.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:37 schreef Sloggi het volgende:
[..]
No shit. En dan nog steeds beter zijn dan de rest. Kun je nagaan hoe kut de rest dus was. De rest kon nog geen bal over vijf meter passen.
Fosu is ook een heel groot talent. Baalde echt dat hij bij Ajax wegging toen. Die gozer is beestachtig goed. Zie hem overigens liever CV of CVM.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat een gelul. Fosu-Mensah was de beste van NL. Vilhena kwam net zoveel niveau tekort als de rest.
Veel hebben 12 of 13 punten, paar meer en eentje tien. Meesten wel wedstrijd minder gespeeld. Maar over het algemeen halen ze gemiddeld twee punten per wedstrijd, dus zes punten in drie wedstrijden.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Weet ik niet zo zeker. Zeker nu je ook nog eens 4-0 hebt verloren. Zijn de nieuwe standen al ergens te vinden dan kunnen we dat even bekijken.
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:37 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Kans is wel groot dat als ze de resterende 3 wedstrijden winnen dat ze niet de slechtste nr. 2 zijn en dus de playoffs halen. Niet dat ze er wat te zoeken hebben overigens.
1tje 10? Wij hebben er nu pas 10 he en 1 wedstrijd meer gespeeld koekoekquote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Veel hebben 12 of 13 punten, paar meer en eentje tien. Meesten wel wedstrijd minder gespeeld. Maar over het algemeen halen ze gemiddeld twee punten per wedstrijd, dus zes punten in drie wedstrijden.
En dan kun je in de playoff dus geen Ijsland loten ofzo maar Italie, Slowakije etc vanwege het niet hebben van een beschermde status.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:42 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Belooft niet veel goeds.
Valt toch wel mee ? Je moet er dan wel vanuit gaan dat Nederland de laatste 3 wedstrijden nog wint.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:42 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Belooft niet veel goeds.
Denk je dat die landen dat ook niet gewoon gaan doen? Ook die hebben landen als Andorra in de poule enz he.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:44 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Valt toch wel mee ? Je moet er dan wel vanuit gaan dat Nederland de laatste 3 wedstrijden nog wint.
Niet allemaal. Er zijn er ook bij die nog een pittig programma voor de boeg hebben. Maar het is dan ook louter theoretisch, Nederland heeft zelf ook nog een pittig programma en een heel matig elftal.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Denk je dat die landen dat ook niet gewoon gaan doen? Ook die hebben landen als Andorra in de poule enz he.
Dan nog halen we de playoff dan loten we een top land zoals ik al eerder zei. Wij kunnen geen Noord Ierland loten in de playoff ofzo en dat is heel kut.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Niet allemaal. Er zijn er ook bij die nog een pittig programma voor de boeg hebben. Maar het is dan ook louter theoretisch, Nederland heeft zelf ook nog een pittig programma en een heel matig elftal.
Zo kut is dat niet. Ik zou me eerlijk gezegd bijna gaan schamen als je met dit kwaliteitsarme team nog het WK haalt.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dan nog halen we de playoff dan loten we een top land zoals ik al eerder zei. Wij kunnen geen Noord Ierland loten in de playoff ofzo en dat is heel kut.
Alleen Robben en De Vrij zijn echt goed bij hun clubs.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:48 schreef Evertjan het volgende:
en dat gelul over dat spelers in het buitenland in toonaangevende competities spelen is ook allemaal gelul in de ruimte. Geen 1 van de spelers in Oranje is nog echt bepalend voor hun team. Allemaal waterdragers
Niet geheel waar. Wijnaldum is een van de bepalende spelers van Liverpool volgens zowel Klopp als Advocaat. Speelde vdweek ook weer bizar goed. Maar het is idd nog te weinig maar sommige komen er wel aan zoals een Tete enz maar kost tijd. Even een mindere fase/lichting kan gebeuren. Overkomt ieder land eens in de x jaar.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:48 schreef Evertjan het volgende:
en dat gelul over dat spelers in het buitenland in toonaangevende competities spelen is ook allemaal gelul in de ruimte. Geen 1 van de spelers in Oranje is nog echt bepalend voor hun team. Allemaal waterdragers
Wijnaldum en Strootman ook. Wijnaldum zeer vaak zelfs, Strootman wat minder maar erg belangrijk voor Roma. Juve wil hem niet voor niets kopen natuurlijk voor 45 miljoen ofzoiets dergelijks.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Alleen Robben en De Vrij zijn echt goed bij hun clubs.
Is wel kut want ik ga er liever nu uit dan op het aller allerlaatste moment tegen een Italië die ons in de kont nemen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:49 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zo kut is dat niet. Ik zou me eerlijk gezegd bijna gaan schamen als je met dit kwaliteitsarme team nog het WK haalt.
Eens. Nu op Robben ook de sleet zit hebben we geen enkele speler meer die het verschil kan maken bij zijn team. Wijnaldum en Blind bv spelen bij topclubs maar zijn niet echt een gemis als ze daar niet spelen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:48 schreef Evertjan het volgende:
Dat is inderdaad het probleem. Klaassen, Wijnaldum en Strootman zijn wel veel maar geen spelbepalers. Daarnaast zijn het ook geen slopers.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:48 schreef Evertjan het volgende:
Je volgt Liverpool/Wijnaldum niet. Is niet erg maar praat geen onzin. Was vorige week tegen Arsenal een vd belangrijkste spelersquote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:51 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Eens. Nu op Robben ook de sleet zit hebben we geen enkele speler meer die het verschil kan maken bij zijn team. Wijnaldum en Blind bv spelen bij topclubs maar zijn niet echt een gemis als ze daar niet spelen.
Blijf eens van je xtc af. Juve wil Strootman gratis nog niet.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wijnaldum en Strootman ook. Wijnaldum zeer vaak zelfs, Strootman wat minder maar erg belangrijk voor Roma. Juve wil hem niet voor niets kopen natuurlijk voor 45 miljoen ofzoiets dergelijks.
Gegenpressing is dan ook makkelijker dan de NL'se school.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je volgt Liverpool/Wijnaldum niet. Is niet erg maar praat geen onzin. Was vorige week tegen Arsenal een vd belangrijkste spelersKlopp geilt op Wijnaldum
http://www.fcupdate.nl/vo(...)over-voor-strootman/quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Blijf eens van je xtc af. Juve wil Strootman gratis nog niet.
Wijnaldum is bij Liverpool enorm bepalend. Bij NL helaas niet.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:53 schreef Morendo het volgende:
[..]
Gegenpressing is dan ook makkelijker dan de NL'se school.
Maar is geen bepalende speler, waterdrager. Heb je ook nodig maar het is geen speler die het verschil maakt. Overigens speelde iedere Liverpool speler goed tegen Arsenal, dit terzijde.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je volgt Liverpool/Wijnaldum niet. Is niet erg maar praat geen onzin. Was vorige week tegen Arsenal een vd belangrijkste spelersKlopp geilt op Wijnaldum
Is enorm bepalend. Klopp stelt hem als eerste op samen met Coutinho ouwe reus. Hij is geen assistenman of iets dergelijks maar stuurt het team wekelijks. Gini is enorm belangrijk. Wel in een andere rol als bij Feyenoord etc ja dat klopt.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:54 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Maar is geen bepalende speler, waterdrager. Heb je ook nodig maar het is geen speler die het verschil maakt. Overigens speelde iedere Liverpool speler goed tegen Arsenal, dit terzijde.
Nou, de fans zijn echt niet onverdeeld positief over hem hoor. Veel wedstrijden heeft hij ook nauwelijks balcontacten.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wijnaldum is bij Liverpool enorm bepalend. Bij NL helaas niet.
Klopp is sinds zijn transfer enorm positief over hem dusja? In elk interview; Wijnaldum is een van mn belangrijkste spelers etc etcquote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:55 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nou, de fans zijn echt niet onverdeeld positief over hem hoor. Veel wedstrijden heeft hij ook nauwelijks balcontacten.
Het is wel onze beste speler in buitenlandse dienst nu Robben aan het minderen is, dat dan weer wel. Overigens is waterdrager niet denigrerend bedoeld. Hij zorgt ervoor dat spelers als Mané kunnen schitteren.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is enorm bepalend. Klopp stelt hem als eerste op samen met Coutinho ouwe reus. Hij is geen assistenman of iets dergelijks maar stuurt het team wekelijks. Gini is enorm belangrijk. Wel in een andere rol als bij Feyenoord etc ja dat klopt.
PS Spelers hebben als Klavan
Ik bewonder je optimisme.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:56 schreef Poepz0r het volgende:
Moet wel zeggen Depay, Tete, Fosu, V Dijk die doen het goed bij hun clubs nu. Hopelijk trekken ze het door dan heb je wel een genotsteam over 2-3 jaar hoor.
Maak me meer zorgen over de keepers en het middenveld.
Ja dus ontzettend belangrijk. Robbengod is nog steeds top 3 beste buitenspelers ter wereld (pure buitenspeler dan). Robben komt net terug van blessa toch? Speelde vdweek ook maar helftje ofzo?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:57 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Het is wel onze beste speler in buitenlandse dienst nu Robben aan het minderen is, dat dan weer wel. Overigens is waterdrager niet denigrerend bedoeld. Hij zorgt ervoor dat spelers als Mané kunnen schitteren.
Update hahaha. Niet geklikt.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
http://www.fcupdate.nl/vo(...)over-voor-strootman/
Met Tete en V Dijk heb je 2 zeer goede spelers achterin. Zeker V Dijk is gewoon genot hoorquote:
Hij bleef achter de bal.quote:Op vrijdag 1 september 2017 00:08 schreef BdR het volgende:
Domme vraag misschien maar de 3-0, het derde doelpunt van Lemar, waarom was dat geen buitenspel?
ze hebben t zodanig verneukt dat de computers zijn gecrashed.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Weet ik niet zo zeker. Zeker nu je ook nog eens 4-0 hebt verloren. Zijn de nieuwe standen al ergens te vinden dan kunnen we dat even bekijken.
Enorm kan je weglaten.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wijnaldum is bij Liverpool enorm bepalend. Bij NL helaas niet.
Vrouwenvoetbal moet op een eigen zender.quote:Op vrijdag 1 september 2017 00:30 schreef MakkieR het volgende:
Ik denk dat de KNVB de komende jaren zich beter kunnen gaan richten op het vrouwenvoetbal. Met dat team hebben we nog iets te zoeken op het WK of EK. Het herenteam is inmiddels het lachertje geworden van de topvoetbal landen. Ik vraag me af of ik nou blij wordt van een gekwalificeerd Nederlands Elftal als ze kansloos zijn tegen toplanden.
- + - = +quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:54 schreef Littlerabbit het volgende:
En toch wint Nederland deze wedstrijd 1x in de 100 keer en vanavond had best deze ene keer kunnen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |