Waaromquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:41 schreef superniger het volgende:
Maalderink is een vieze flikker.
Nederland dadelijk slechtste nummer 2.😂quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:40 schreef Haringkop het volgende:
De uitslagen tegen Luxemburg worden toch geschrapt bij de beoordeling van de beste nummer twee toch?
Klopt, net als jouw ouders.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:41 schreef Doublepain het volgende:
Reclame
Ze krijgen toch belastinggeld ofwat?
Paxcon vindt dit geen leuke opmerkingquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:41 schreef superniger het volgende:
Maalderink is een vieze flikker.
Omdat ie Bob de Jong liet janken omwille van de kijkcijfers.quote:
Op zich. Ik bedoel, niemand zal kunnen verklaren waarom Strootman uberhaupt nog op het veld stond.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:42 schreef BB-King het volgende:
Zou Danny Blind het beter gedaan hebben vraag ik mij af.
Ben jij nu je geld kwijt?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
volgende doe ik
''Robben to score vs Bulgarije''
Hoedt stapte als een debiel in bij de 1-0.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:41 schreef Andromache het volgende:
[..]
Wat vond je van Hoedt? Had niet hey idee dat die voor zijn taak wegliep.
Maar met dit team moet je toch ook niet naar een WK willen gaan?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:43 schreef Morendo het volgende:
Hopen dat Zweden punten laat liggen in Wit-Rusland.
jaaa achteraf bets plaatsenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
volgende doe ik
Bedankt voor de jynxquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
volgende doe ik
Beste Rene, wat staat er rechts op de afbeelding?quote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:43 schreef Andromache het volgende:
Ik ga een verdrietpoepje doen. Alle bilgeknepen derrie eruit.
Toen keek ik nog niet.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoedt stapte als een debiel in bij de 1-0.
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
we zijn er niet bij en dat is priiiimaaaaa
Nee jij dan met je crypto.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
jaaa achteraf bets plaatsen
leuk hoor
Van Persie erin was oerdom.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Maakt doelsaldo niet uit? Want anders zou ik voor schade beperken gaan.
Zoals ik al eerder aangaf lag het probleem niet bij de verdediging, al was Blind de zwakste schakel. Je miste gewoon een slot op de deur in de vorm van een verdedigend blok op het middenveld. Zet daar twee slopers neer en de verdediging blijft wel overeind.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:41 schreef Andromache het volgende:
[..]
Wat vond je van Hoedt? Had niet hey idee dat die voor zijn taak wegliep.
BURNquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee jij dan met je crypto.
Strootman ook (op de rode)quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:44 schreef Collide het volgende:
Fosu Mensah heeft zich wel op de kaart gezet
sowquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar heb je nu ook nog wat aan.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh, bedankt.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Won betekent dat ik het heb gewonnen René. Dat is Engels
Wees gerust de afzuiging staat aan.quote:
uh gewoon effe 3 keer winnen hoorquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:45 schreef Alegria07 het volgende:
Nederland zeg maar DAAAAAGGGGG met je WK![]()
Dat zei je moeder gister ookquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:45 schreef Andromache het volgende:
[..]
Wees gerust de afzuiging staat aan.
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:45 schreef Paul het volgende:
Gelukkig vanavond Giel bij Jinek als troost
Wil niet zeggen dat je er dan bent.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
uh gewoon effe 3 keer winnen hoor
nog niet vodoendequote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Yup dit werkt alleen als je 4-2-3-1 speelt met twee brekers voor dat centrale duo. Strootman en Wijnaldum zijn allebei verdedigend niet sterk genoeg. Ik zou alleen buiten Nigel de Jong geen breker meer kunnen noemenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:44 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder aangaf lag het probleem niet bij de verdediging, al was Blind de zwakste schakel. Je miste gewoon een slot op de deur in de vorm van een verdedigend blok op het middenveld. Zet daar twee slopers neer en de verdediging blijft wel overeind.
Nou ja, slopers hebben we ook niet. Maar Strootman met Vilhena samen had wel kunnen werken. Of zoiets. Eigenlijk is het gewoon armoe troef wat we op het middenveld hebben lopen op het moment.
Dat werd wel gesuggereerd net?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:46 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat je er dan bent.
Ik denk datquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:47 schreef Jojoortje het volgende:
Mensen die denken dat we ff drie keer winnen zijn niet wijs.
Wel een zeer grote kans.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:46 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat je er dan bent.
Mensen willen hossen. Bananen op hun hoofd. Gekke oranje hoedjes. Quasi homo dingen doen met hun maten. Al dat soort bullshit...quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar met dit team moet je toch ook niet naar een WK willen gaan?
Wat vind je alternatieven, eventueel uit exotische competities? Ik blijf gecharmeerd van De Roon.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:44 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder aangaf lag het probleem niet bij de verdediging, al was Blind de zwakste schakel. Je miste gewoon een slot op de deur in de vorm van een verdedigend blok op het middenveld. Zet daar twee slopers neer en de verdediging blijft wel overeind.
Nou ja, slopers hebben we ook niet. Maar Strootman met Vilhena samen had wel kunnen werken. Of zoiets. Eigenlijk is het gewoon armoe troef wat we op het middenveld hebben lopen op het moment.
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:43 schreef tralalala het volgende:
Wat moeten die Fransen gelachen hebben toen opa van Persie er in kwam.
NotLikeThisquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:47 schreef KingRoland het volgende:
Jullie denken dat Zweden de komende 3 wedstrijden ook gaat winnen?
lol
Veltman zou het kunnen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup dit werkt alleen als je 4-2-3-1 speelt met twee brekers voor dat centrale duo. Strootman en Wijnaldum zijn allebei verdedigend niet sterk genoeg. Ik zou alleen buiten Nigel de Jong geen breker meer kunnen noemen
Welk land is dit?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:47 schreef Slobeend het volgende:
Wat vinden jullie van deze verdediging?
Tete-Fosu Mensah-Aké-Haps
Ik denk dat Haps een grapje van jou is.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:47 schreef Slobeend het volgende:
Wat vinden jullie van deze verdediging?
Tete-Fosu Mensah-Aké-Haps
Thx liefiequote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jij bent ook een rasoptimist.
Ooh en dat gaan ze wel doen denk jij?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hier op fok waren er ook heel wat die dachten dat Oranje een kans zou maken tegen Frankrijk.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:47 schreef Jojoortje het volgende:
Je weet dat we zowel onder Zweden als Bulgarije staan?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:49 schreef Columbiafan het volgende:
Beetje dramatische gedoe hier. Prima dagje, Bulgarije kan er immers niet veel van en Zweden is een lachwekkende chokeploeg.
Klopt, bij Rome trekt hij volle stadions.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:49 schreef wimderon het volgende:
Strootman blinkt wekelijks uit bij Roma hoor ik Stekelenburg net zeggen.
Daarvoor volg ik die competities niet goed genoeg. Ik weet niet hoe Fer zich heeft ontwikkeld, maar hij is wel een type dat samen met Vilhena als stofzuigend duo zou kunnen spelen. Qua type dan, zijn kwaliteiten kan ik dus niet inschatten.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:47 schreef Andromache het volgende:
[..]
Wat vind je alternatieven, eventueel uit exotische competities? Ik blijf gecharmeerd van De Roon.
Ik had een 4-0 nederlaag ook niet verwacht, heel eerlijk.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:50 schreef franske19 het volgende:
[..]
Hier op fok waren er ook heel wat die dachten dat Oranje een kans zou maken tegen Frankrijk.
Bulgarije en Wit-Rusland moet je Nederland zijnde gewoon oprollen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:47 schreef Jojoortje het volgende:
Ik wacht op een mooie OP van StijnGodquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:50 schreef Zipportal het volgende:
We hebben nog geen Nederland - Bulgarije topic
Einde bericht
Ja met deze instelling kom je er nooit he!! Slapjanus!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:49 schreef Alegria07 het volgende:
[..]
Ooh en dat gaan ze wel doen denk jij?Dream on!!
Oh ja? Waar baseer jij dat op?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:50 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Bulgarije en Wit-Rusland moet je Nederland zijnde gewoon oprollen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |