Vond jij serieus dat het schot van Pogba niet recht op hem afgeschoten werd ipv de rechterhoek te kiezen?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij vond serieus dat dit aan hem lag?
Wees eerlijk.
Jammer dat je de vraag ontwijkt.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vond jij serieus dat het schot van Pogba niet recht op hem afgeschoten werd ipv de rechterhoek te kiezen?
Heb het gemerkt iddquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was een grapje.
Drizzt en ik kunnen heel goed tegenwoordig.
Loopt die ook te cashen jaquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wie heeft Meunier ook weer?
Ikquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:17 schreef Vlaggenroof het volgende:
Wie wordt de nieuwe bondscoach?
De boer.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:17 schreef Vlaggenroof het volgende:
Danny Blindquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:17 schreef Vlaggenroof het volgende:
Twee van die vieze ventjes naast elkaar.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jammer, ik mist het stukje dat die kut Macron naar hem lacht en klapt
Dat komt omdat Van Persie altijd buitenspel staat Scrummie.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:19 schreef Scrummie het volgende:
Van Persie wil jagen, Robben reageert niet.
Kan iemand deze man bannen?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:19 schreef Almerian het volgende:
[..]
Weer? Het is leuk om er een geintje over te maken maar keept niet slecht vanavond.
Wat denk je?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:19 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Hoe kan het dat de afvallende bal steeds voor hen is![]()
sorrryquote:
Ja anders vraag ik het niet?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is dit een aanvraag voor een ban?
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Even off topic: ik heb kaartjes voor glory 45
Ik heb ook nog wel een paar verzoekjesquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is dit een aanvraag voor een ban?
Hmmquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja anders vraag ik het niet?
Andorra en Gibraltar.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
sorrry
Malta> cyprus> lichtenstein>luxemburg>nederland
naja hij staat in ieder geval niet altijd buitenspel i.t.t. van persiequote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:20 schreef Andromache het volgende:
Eerlijk, Robben was niet goed bereikbaar.
Mooi, even opschonen hier iddquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:20 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel een paar verzoekjes
Beste man aan Nederlandse kant.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:20 schreef VeX- het volgende:
Jammer van Fosu Mensah, hij ging er tenminste echt voor.
Aan alles komt een eind.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:20 schreef Jojoortje het volgende:
Ik vind het oprecht jammer dat we met dit zooitje opgescheept zitten.
Ik kijk met weemoed terug naar een belangrijke wedstrijd voor de EK kwalificatie die we toen moesten voetballen tegen Schotland. Eerste wedstrijd verloren met 1-0 geloof ik en toen moesten we de return winnen waar veel druk op lag en het elftal ging dan ook flink op de schop.
Jonkies als Sneijder, vd Vaart en Robben maakten het verschil en de basis voor een mooie voetbaltoekomst in Oranje werd gelegd.
Mooie tijden.En dat mis ik...
Jawel hoorquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:21 schreef BB-King het volgende:
Gelukkig komt Lacazette erin. Schijnt niet goed genoeg voor de basis van Arsenal te zijn.
Ik ook. Dit doet gewoon pijn.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:20 schreef Jojoortje het volgende:
Ik kijk met weemoed terug naar een belangrijke wedstrijd voor de EK kwalificatie die we toen moesten voetballen tegen Schotland. Eerste wedstrijd verloren met 1-0 geloof ik en toen moesten we de return winnen waar veel druk op lag en het elftal ging dan ook flink op de schop.
Jonkies als Sneijder, vd Vaart en Robben maakten het verschil en de basis voor een mooie voetbaltoekomst in Oranje werd gelegd.
Omdat het waarschijnlijk prijzig isquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is hier vlakbij dus ik dacht: waarom niet!
Komt vanzelf weer goed.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:20 schreef Jojoortje het volgende:
Ja, wat dacht je van 98..quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:20 schreef Jojoortje het volgende:
Nou ja voor een keertje kan het wel hoorquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat het waarschijnlijk prijzig is
Waarom stond hij er tegen Liverpool niet in dan?quote:
Dat toernooi was van ONS.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, wat dacht je van 98..
Dit is écht kut.
sorryquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:20 schreef vincenzo78 het volgende:
Malta> cyprus> lichtenstein>luxemburg>andora > Albanie>nederland
jaquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:22 schreef Karina het volgende:
Is Mensah eigenlijk familie van Koffie Mensah?
Een van de beteren, zegt genoeg.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:20 schreef VeX- het volgende:
Jammer van Fosu Mensah, hij ging er tenminste echt voor.
Heb ik ook gedaan bij UFC Rotterdam (vorig jaar), plaatsen van 200euroquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja voor een keertje kan het wel hoor
Die gouden generatie die alles had kunnen winnen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, wat dacht je van 98..
Dit is écht kut.
Ff wachten op de volgende generatie.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:20 schreef Jojoortje het volgende:
fixedquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:22 schreef Andromache het volgende:
[..]
Die gouden generatie die alles had moeten winnen.
En Les Blues in 2010 was ook genietenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:20 schreef Jojoortje het volgende:
Dat zou je Wenger moeten vragen, verder staat hij gewoon in de basisquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:22 schreef BB-King het volgende:
[..]
Waarom stond hij er tegen Liverpool niet in dan?
OH deze zijn 70 (die wij hebben dan).quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan bij UFC Rotterdam (vorig jaar), plaatsen van 200euro![]()
Ja maarquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:22 schreef spijkerbroek het volgende:
"We wilden sowieso al niet naar dat corrupte Rusland!"
Morgen eens naar de opticien dan.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mensen riepen steeds om Vilhena, maar die heb ik ook niet gezien
Tegen Liverpool wel jaquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:22 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Wenger kiest liever voor Welbeck.
Ik voel met je mee meidquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:20 schreef Jojoortje het volgende:
Gelukkig hebben we nu allerlei wielergodenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:20 schreef Jojoortje het volgende:
Ik riep om Depay.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
De generatie van een eventuele Kluivert?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:22 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Ff wachten op de volgende generatie.
Hij stond bijna in de weg bij die kans van Pogba.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ja, wij deden heel gek, langs de kooiquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
OH deze zijn 70 (die wij hebben dan).
Die vind ik het eigenlijk wel goed doenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dat zou ook in Frankrijk gebeurenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:23 schreef Geo4kant het volgende:
Ach een voordeel, zijn we er niet bij als er aanslagen komen in Roessia
Sporthallen Zuid is best klein dus ik denk dat we redelijk goed zittenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, wij deden heel gek, langs de kooi
Ja je hebt bijna geen bruikbaar materiaal.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:23 schreef klaasweetalles het volgende:
Robben kan ook niet meer
er moet gewoon een nieuw elftal opgebouwd worden
Ben blij dat Real niet voor Mbappe gingquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:24 schreef JanCees het volgende:
Mbappie en lacazet zijn allebei zwaar overgewaardeerd
Van nu af aan winnen!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:24 schreef kapiteintje het volgende:
Ik schakel net in. Wat moet er gebeuren wil Nederland het WK halen?
Zelf organiserenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:24 schreef kapiteintje het volgende:
Ik denk dat het opheffen van Frankrijk het meest realistische scenario isquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:24 schreef kapiteintje het volgende:
Klopt, daar moeten ze eerst voor scoren.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:24 schreef klaasweetalles het volgende:
nederland gaat niet zomaar winnen van bulgarije
4 jaar wachten helaas.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:24 schreef kapiteintje het volgende:
Nederland heeft toch een redelijk jong elftal met ook redelijk wat talent in jong lopen, maak me voor de toekomst wat dat betreft niet enorm veel zorgen. Alleen voorin blijft het ook qua talent nog wel matig.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:22 schreef xFriendx het volgende:
Nare is toch ook wetende dat er niets goeds aan zit te komen voorlopig
Burgeroorlogen in Frankrijk, Zweden en Bulgarije waardoor ze worden uitgesloten van deelname, zoals Joegoslavië in 1992.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:24 schreef kapiteintje het volgende:
Nederland gaat nergens zomaar van winnen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:24 schreef klaasweetalles het volgende:
nederland gaat niet zomaar winnen van bulgarije
De aarde stilstaanquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:24 schreef kapiteintje het volgende:
Ze moesten eerder kijken hoe het met bijvoorbeeld Duitsland ging. Die hadden jaren geleden ook zo een droogte, toen hebben ze het hele systeem en de doorschakeling naar de jeugd laten veranderen. In NL hebben ze dit te laat gedaan. Zie hier het voorbeeld.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:20 schreef Jojoortje het volgende:
Het vliegtuig van de elftallen van Frankrijk, Spanje en Portugal moet neerstorten.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:24 schreef kapiteintje het volgende:
Dopingschandaal Franse elftal en gokschandaal Zweedse elftal.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:24 schreef kapiteintje het volgende:
Als Nederland van Bulgarije wint zijn ze gekwalificeerd?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:25 schreef franske19 het volgende:
Bulgarije geeft Nederland nog even hoop. Tot zondag dan.
Malta> cyprus> lichtenstein>luxemburg>suriname>Albanie>nederlandquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nederland gaat nergens zomaar van winnen.
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als Nederland van Bulgarije wint zijn ze gekwalificeerd?
Nee, van Zweden winnen is ook nodig. Of gelijk wellicht, ligt aan saldo.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als Nederland van Bulgarije wint zijn ze gekwalificeerd?
gestoord dat ie 10 miljoen per jaar vraagt als 18 jarig jochiequote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ben blij dat Real niet voor Mbappe ging
Duh. Mag lekker invallen tegen een mentaal en fysiek kapot Oranje.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:24 schreef Bolasie het volgende:
Bizar hoe makkelijk die Mbappé voetbalt.
NL moet gewoon in Suriname scouten.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:26 schreef kapiteintje het volgende:
Wat een intens slechte selectie is dit zeg. De slechtste in mijn 30 jarig bestaam
hoezo is dat gestoordquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
gestoord dat ie 10 miljoen per jaar vraagt als 18 jarig jochie
Gestoorde zaakwaarnemerquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
gestoord dat ie 10 miljoen per jaar vraagt als 18 jarig jochie
Robben is te oud.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:25 schreef KingRoland het volgende:
Robben gaat tegen Bulgarije mondjes snoeren.
De quotes staan klaar Davy
Bedanktquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:26 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Nee, van Zweden winnen is ook nodig. Of gelijk wellicht, ligt aan saldo.
Te laat? Wat heb ik gemistquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ze moesten eerder kijken hoe het met bijvoorbeeld Duitsland ging. Die hadden jaren geleden ook zo een droogte, toen hebben ze het hele systeem en de doorschakeling naar de jeugd laten veranderen. In NL hebben ze dit te laat gedaan. Zie hier het voorbeeld.
Ronnie Brunswijk kan voor de nodige ervaring zorgen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
NL moet gewoon in Suriname scouten.
Winnen van Bulgarije. Winnen van Zweden. Hopen op beter doelsaldo. Dat is het dus.quote:
We stellen Jaap Stam toch ook niet meer opquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
We hebben niemand die beter is op dit moment.
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:25 schreef KingRoland het volgende:
Robben gaat tegen Bulgarije mondjes snoeren.
De quotes staan klaar Davy
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:27 schreef Coco. het volgende:
het is de bedoeling dat we vanaf nu alles moeten zetten op het feit dat we iedere wedstrijd moeten winnen
Ron en ik zijn het met je eens.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ronnie Brunswijk kan voor de nodige ervaring zorgen.
En daarom mag hij geen hoge eisen stellen?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
onbewezen jochie
Veel te grote gok
+ Asensio is beter
Zou kunnen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ze moesten eerder kijken hoe het met bijvoorbeeld Duitsland ging. Die hadden jaren geleden ook zo een droogte, toen hebben ze het hele systeem en de doorschakeling naar de jeugd laten veranderen. In NL hebben ze dit te laat gedaan. Zie hier het voorbeeld.
Eens, je hebt het tegen Zweden en Bulgarije al totaal verkloot, maar met die 6 punten was je nu al bijna zeker 2e geworden.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:27 schreef klaasweetalles het volgende:
Frankrijk is 1 van de beste ploegen van de wereld
dit kan gebeuren
Zijn er nog meer talentvolle 19-jarigen en geen onterecht opgehemeld Ajax-grut?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:28 schreef VeX- het volgende:
Fosu Mensah is de held van Oranje vandaag, samen met Cilessen.
Dat doet Frankrijk toch?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:28 schreef RipCity het volgende:
Lekker slim... werk dan aan t doelsaldo.
Sowquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:28 schreef Wereldgozer het volgende:
KIJK DIE RUTTE LACHEN KK LANDVERRADER
wie zegt dat hij het niet mag?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
En daarom mag hij geen hoge eisen stellen?
http://www.knvb.nl/nieuws(...)vragen-en-antwoordenquote:
Af en toe moet je ook geluk hebben met generaties.. we zitten ff in een dalquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:26 schreef kapiteintje het volgende:
Wat een intens slechte selectie is dit zeg. De slechtste in mijn 30 jarig bestaan
Ik kijk dat nooit wanneer is Pauw er weer?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:29 schreef Pedroso het volgende:
Giel bij Jinek jongens. Die gaat de wedstrijd van vanavond even duiden denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |