Ik weet niet wat Ani is, dus zocht definitie opquote:
Nah, flauw grapje.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:02 schreef bondage het volgende:
[..]
Sarcasme?![]()
Of is het zo vanzelfsprekend?
Ik kan nog wel wat vaker dan twee keer komen ook, har har harquote:
Eigenlijk wel, we maken er immers deel van uit.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:01 schreef DeZwabber het volgende:
We zijn het universum dat zichzelf ervaart.
*interesting*quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:01 schreef Molo het volgende:
Ja voor mij hè, voor zat anderen ligt naakt prima
Aangezien ik ook weleens na slaapwandelen ben wakker geworden in de woonkamer op de grond met mijn armen om een doos heen, zou ik niet van mij als standaard uit gaan
Meervoud van anusquote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik weet niet wat Ani is, dus zocht definitie op
De meeste vrouwen kunnen dat wel, toch?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:03 schreef Molo het volgende:
Ik kan nog wel wat vaker dan twee keer komen ook, har har har
Animatie krijgt ineens een andere betekenis..quote:
'we hebben zelf de touwtjes in handen'quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:03 schreef bondage het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, we maken er immers deel van uit.
Ok Maar hoe het dan werkelijk werkt..quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:03 schreef bondage het volgende:
[..]
Aantal keer gequote stats tellen ze mee.
nquote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:03 schreef bondage het volgende:
[..]
Aantal keer gequote stats tellen ze mee.
Ja, zo kun je nog lang doorgaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mag ik hopen van wel jaquote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:04 schreef Techno het volgende:
[..]
De meeste vrouwen kunnen dat wel, toch?
Yes. Meer dan sommige mensen zich beseffen. Als in, we zijn gemaakt van dooie sterren en zo. Klinkt allemaal wat cosmischer.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:03 schreef bondage het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, we maken er immers deel van uit.
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:05 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, zo kun je nog lang doorgaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Aniko van Santenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:04 schreef Voxs het volgende:
[..]
Animatie krijgt ineens een andere betekenis..
Ja en wellicht een toevalligheid.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yes. Meer dan sommige mensen zich beseffen. Als in, we zijn gemaakt van dooie sterren en zo. Klinkt allemaal wat cosmischer.
Wacht even, jij bent geen maagd meer?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik spreek alleen uit eigen ervaring.
Govver, hoe red ik me hier nu weer uit...quote:
Animusquote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Aniko van Santen
Anita Meyer
Anime
Touwtjesquote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:05 schreef Molo het volgende:
[..]
'we hebben zelf de touwtjes in handen'
Oh mènnnnn wat een goeie oneliners deze avond
Nu ben ik twee keer gequote jaquote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok Maar hoe het dan werkelijk werkt..
[..]
n
Enjoyquote:
Hahahaha, busted jongeman!!!!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Govver, hoe red ik me hier nu weer uit...
Toeval is een menselijke constructie. Het impliceert dat er ook een doelbewuste tegenhanger is vam toeval.quote:
Soort warme wietmelk maar dan andersquote:
Hij neemt ze niet allemaal mee, op een gegeven moment kapt hij af als er teveel quotes in een post staan. Ik moet het splitsen helaas afhandelen in een query en dat gaat wat moeizaam.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dus dit telt aan
Ik ook!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:13 schreef Koen66 het volgende:
ik ben echt blij dat ik dat voetbal niet gekeken heb
Inderdaad, de wellicht was als zekerheid ingebouwd omdat onzeker; we weten (nog) niet.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Toeval is een menselijke constructie. Het impliceert dat er ook een doelbewuste tegenhanger is vam toeval.
In een creatorloos universum een vrij betekenisloos begrip eigenlijk.
Tuurlijk.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:13 schreef chufi het volgende:
Als ik mezelf quote telt dat ook mee ?
Door jou nu zin om morgen Grieks te gaan eten terwijl ik al eten in huis hebquote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:13 schreef Koen66 het volgende:
ik ben echt blij dat ik dat voetbal niet gekeken heb
oehquote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Door jou nu zin om morgen Grieks te gaan eten terwijl ik al eten in huis heb
Souflaki
kom je mee vapen?quote:
ik ben sowieso een downer dus whatever.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Wiet, meh... beter uppers dan downers.
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Soort warme wietmelk maar dan anders
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:13 schreef Techno het volgende:
[..]
*snel een topic in R&P openen gaat...
Stats zijn dus een houtje touwtje idee.. , maar niet op de werkelijke waarheid berustendquote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:13 schreef bondage het volgende:
[..]
Hij neemt ze niet allemaal mee, op een gegeven moment kapt hij af als er teveel quotes in een post staan. Ik moet het splitsen helaas afhandelen in een query en dat gaat wat moeizaam.
Beter een downer dan een downie!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:15 schreef isax het volgende:
[..]
kom je mee vapen?
[..]
ik ben sowieso een downer dus whatever.
[..]
In spiritquote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:15 schreef isax het volgende:
[..]
kom je mee vapen?
[..]
ik ben sowieso een downer dus whatever.
[..]
ik las tietmelkquote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Soort warme wietmelk maar dan anders
Who cares anyway.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:16 schreef Molo het volgende:
Ik sta vandaag vast weer heel laag in de stats
Gaat ie goed?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:16 schreef Voxs het volgende:
Stoned zijn is onaangenaam, beetje high is lekker.
beetje hetzelfde als aangeschoten vs bezopenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:16 schreef Voxs het volgende:
zoveel beter dan pammetjes tho.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:16 schreef Voxs het volgende:
johnny deppquote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Downers met Johnny. En dan alleen maar depressievelingen in de uitzending. 🤔
Neuh, deze beperking zit alleen op de 'aantal keer gequote' stats. De andere beperking is dat je bij sommige niet over langer dan een bepaalde periode kunt weergeven, maar dat geeft het script dan aan. Dat kan echter wel aangepast worden nu ik nieuwe servers heb, 256gig aan geheugen pas genoeg in.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Stats zijn dus een houtje touwtje idee.. , maar niet op de werkelijke waarheid berustend
Ik ben nuchter, ook zonder stimulerende middelen kan ik zwevenquote:
nooit gezien maar zulke programma's zijn echt zonder uitzondering altijd kut.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Downers met Johnny. En dan alleen maar depressievelingen in de uitzending. 🤔
QFTquote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:18 schreef Molo het volgende:
[..]
nooit gezien maar zulke programma's zijn echt zonder uitzondering altijd kut.
Als ik hem kan vinden, dan ga ik dat doenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:17 schreef bondage het volgende:
[..]
Monitor nieuwe activatie dm sturen
Is de leeftijdquote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:17 schreef DerRabbit het volgende:
Jezus wat ben ik moe vandaag, al twee keer in slaap gesukkeld vanavond
IC .. Draait echt lokaal bij je .. ?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:17 schreef bondage het volgende:
[..]
Neuh, deze beperking zit alleen op de 'aantal keer gequote' stats. De andere beperking is dat je bij sommige niet over langer dan een bepaalde periode kunt weergeven, maar dat geeft het script dan aan. Dat kan echter wel aangepast worden nu ik nieuwe servers heb, 256gig aan geheugen pas genoeg in.
Nijn is een late puberquote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Is de leeftijd
Pubers hebben nu eenmaal veel slaap nodig mien jong
Vandaar dat ik altijd als laatste wakker ben en blijf.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:19 schreef Molo het volgende:
Is de leeftijd
Pubers hebben nu eenmaal veel slaap nodig mien jong
Ik ben nooit gestopt met puberenquote:
Ja, dit draait lokaal bij mij. Upload is 30mbit, niet de snelste maar voor een beetje html meer dan zat.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
IC .. Draait echt lokaal bij je .. ?
Heb je gnoeg upload op je verbinding?
Ik kijk al helemaal geen tv dus ik weet niet of het iets is.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:18 schreef Molo het volgende:
[..]
nooit gezien maar zulke programma's zijn echt zonder uitzondering altijd kut.
Ja OK alleen voor ons moet het genoeg zijn.. Wat je er voor de rest mee doet hoef ik niet te wetenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:21 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, dit draait lokaal bij mij. Upload is 30mbit, niet de snelste maar voor een beetje html meer dan zat.
quote:
Trustenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:22 schreef Molo het volgende:
Goeie wel, ik ga ook maar verder puberen hier
ik ga ff verhuizenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:23 schreef DerRabbit het volgende:
Ben ik net weer een beetje bijgeslapen, begint de grote leegloop alweer hier
Het is alleen maar tekst.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:20 schreef chufi het volgende:
Heb je gnoeg upload op je verbinding?
Er draait naast stats een geïsoleerde omgeving op voor het testen van mijn scripts, verder niets. Ik heb gewoon zoveel mogelijkheden met deze machines, kan ik leuke stats mee gaan maken.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja OK alleen voor ons moet het genoeg zijn.. Wat je er voor de rest mee doet hoef ik niet te weten
Ok alleen het lawaai..quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:28 schreef bondage het volgende:
[..]
Er draait naast stats een geïsoleerde omgeving op voor het testen van mijn scripts, verder niets. Ik heb gewoon zoveel mogelijkheden met deze machines, kan ik leuke stats mee gaan maken.
misschien wel een bot die steeds post als de folie in de bonus isquote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tja. Geen idee wat hij verder host maar dat viel ook wel buiten het onderwerp.
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:30 schreef isax het volgende:
[..]
misschien wel een bot die steeds post als de folie in de bonus is
Ja, maar ze gaan naar een andere kamer in een rack.quote:
Folie haal ik niet bij de AHquote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:30 schreef isax het volgende:
[..]
misschien wel een bot die steeds post als de folie in de bonus is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |