Who cares anyway.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:16 schreef Molo het volgende:
Ik sta vandaag vast weer heel laag in de stats
Gaat ie goed?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:16 schreef Voxs het volgende:
Stoned zijn is onaangenaam, beetje high is lekker.
beetje hetzelfde als aangeschoten vs bezopenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:16 schreef Voxs het volgende:
zoveel beter dan pammetjes tho.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:16 schreef Voxs het volgende:
johnny deppquote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Downers met Johnny. En dan alleen maar depressievelingen in de uitzending. 🤔
Neuh, deze beperking zit alleen op de 'aantal keer gequote' stats. De andere beperking is dat je bij sommige niet over langer dan een bepaalde periode kunt weergeven, maar dat geeft het script dan aan. Dat kan echter wel aangepast worden nu ik nieuwe servers heb, 256gig aan geheugen pas genoeg in.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Stats zijn dus een houtje touwtje idee.. , maar niet op de werkelijke waarheid berustend
Ik ben nuchter, ook zonder stimulerende middelen kan ik zwevenquote:
nooit gezien maar zulke programma's zijn echt zonder uitzondering altijd kut.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Downers met Johnny. En dan alleen maar depressievelingen in de uitzending. 🤔
QFTquote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:18 schreef Molo het volgende:
[..]
nooit gezien maar zulke programma's zijn echt zonder uitzondering altijd kut.
Als ik hem kan vinden, dan ga ik dat doenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:17 schreef bondage het volgende:
[..]
Monitor nieuwe activatie dm sturen
Is de leeftijdquote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:17 schreef DerRabbit het volgende:
Jezus wat ben ik moe vandaag, al twee keer in slaap gesukkeld vanavond
IC .. Draait echt lokaal bij je .. ?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:17 schreef bondage het volgende:
[..]
Neuh, deze beperking zit alleen op de 'aantal keer gequote' stats. De andere beperking is dat je bij sommige niet over langer dan een bepaalde periode kunt weergeven, maar dat geeft het script dan aan. Dat kan echter wel aangepast worden nu ik nieuwe servers heb, 256gig aan geheugen pas genoeg in.
Nijn is een late puberquote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Is de leeftijd
Pubers hebben nu eenmaal veel slaap nodig mien jong
Vandaar dat ik altijd als laatste wakker ben en blijf.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:19 schreef Molo het volgende:
Is de leeftijd
Pubers hebben nu eenmaal veel slaap nodig mien jong
Ik ben nooit gestopt met puberenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |