Heel erg gefocussed geweest op studie en ook nogal wat persoonlijke problemen gehad vanwege flink gepest te zijn in het verleden. Maar dat heb ik nu wel grotendeels overwonnen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 11:00 schreef RobjeGeus het volgende:
Door allerlei zaken die speelden maakte ik daar geen ruimpte voor.
Vraag me dan af wat voor zaken je bedoeld ?
Die mannen kom ik inderdaad tegen met daten maar die kunnen m.i. dood vallen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 11:04 schreef 8777 het volgende:
Was jij niet de persoon bij wie seks geen probleem was maar een relatie wel vanwege je gewicht?
Zou hetzelfde zeggen hoor.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 11:08 schreef Velda het volgende:
[..]
Die mannen kom ik inderdaad tegen met daten maar die kunnen m.i. dood vallen.
Als ik per se seks zou moeten hebben dan is dat inderdaad geen enkel probleem. Maar ik heb geen behoefte aan seks om de seks.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 11:18 schreef Pharkus het volgende:
Je hebt kansen genoeg naar eigen zeggen KLB / Mannen die geen dikke vriendin durven te hebben
Waarom dit topic dan? Als het probleem het maagd-zijn is, dan zou je beter wél de eerste boerenpummel mee kunnen nemen naar huis.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 11:24 schreef Velda het volgende:
[..]
Als ik per se seks zou moeten hebben dan is dat inderdaad geen enkel probleem. Maar ik heb geen behoefte aan seks om de seks.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 11:28 schreef Harvest89 het volgende:
Bij vrouwen ligt dat een stuk anders hoor.
Denk niet dat mannen er een probleem van maken als een vrouw nog maagd is op 25+ jaar.
Heel veel zullen het juist leuk vinden.
Mannelijke maagden zullen zich wel erg schamen.
Als je als man 25+ en maagd bent, dan wordt al wel snel gezien als een loser of een mietje.
Jep, dit. Alleen al om hoe ts ermee omgaat. Voor mannen is het een prestatieding. Frustratie doordat ze letterlijk met hun pik denken. En dat resulteert af en toe in een nare persoonlijkheid, terwijl de persoon in kwestie misschien de goedheid zelve is.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 11:28 schreef Harvest89 het volgende:
Denk niet dat mannen er een probleem van maken als een vrouw nog maagd is op 25+ jaar.
Als je als man 25+ en maagd bent, dan wordt je al snel gezien als een loser of een mietje.
Maak daar maar 65 ofzo van, hoor.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 11:41 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Ja, totdat ze 35 wordt en opeens haar best moet doen om er nog een pummeltje in te krijgen.
Ja, leuk man, een vrouw zonder libido.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 11:28 schreef Harvest89 het volgende:
Eh Deezertje was al lang geen maagd meerquote:Op zaterdag 19 augustus 2017 11:07 schreef Fatoeman het volgende:
Erno-be, syndroom, deezertje. Allemaal (ex)-fok!ers die nog maagd zijn
Niet?quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 11:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eh Deezertje was al lang geen maagd meer
Denk ook dat mannen wel zoiets hebben van 'oké wat is er mis met haar'.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 11:28 schreef Harvest89 het volgende:
Als je als man 25+ en maagd bent, dan wordt je al snel gezien als een loser of een mietje.
Oké gelukkig maar, ik kan er verder niet over mee praten maar als je de juiste persoon hebt gevonden komt het vanzelf welquote:Op zaterdag 19 augustus 2017 11:06 schreef Velda het volgende:
[..]
Heel erg gefocussed geweest op studie en ook nogal wat persoonlijke problemen gehad vanwege flink gepest te zijn in het verleden. Maar dat heb ik nu wel grotendeels overwonnen.
Als een vrouw gewoon maagd is omdat ze eerst zeker wilt zijn van haar partner, denk ik niet dat dat raar bevonden wordt, hoogstens wat conservatief misschien?quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 11:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Denk ook dat mannen wel zoiets hebben van 'oké wat is er mis met haar'.
Voor mannen ligt het echter vaak wel wat moeilijker. Die zullen er meer op worden afgerekend.
Nou ja ik denk dat je in het conservatieve geval meestal geen wild seksleven hoeft te verwachten. Ook past zo iemand lang niet bij iedereen, denk ik.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 14:33 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Als een vrouw gewoon maagd is omdat ze eerst zeker wilt zijn van haar partner, denk ik niet dat dat raar bevonden wordt, hoogstens wat conservatief misschien?
Als een vrouw geen maagd is omdat ze sociaal incapabel is (zoals je vooral heel veel mannen hebt, genre syndroom enzo), dan komt het al dan niet maagd zijn volgens mij niet eens ter sprake![]()
Ik zelf ben nu bijna 21, en heb ook pas in m'n 20ste levensjaar (nog geen jaar geleden dus), voor het eerst seks gehad. Ik heb me daar wel voor geschaamd maar uiteindelijk is het geen grote big deal gebleken. Denk dat ik maagd zijn op m'n 25ste wel echt raar zou vinden.
Overigens vind ik het gek @ TS, dat je vrouwelijke kennissen hebt die zich schamen om het nog geen seks gehad te hebben. Als vrouw van 25-30 is het niet bepaald lastig om aan seks te komen lijkt me, als dàt tenminste het issue is. En niet per se met de eerste beste boerenpummel. Ik heb het idee dat het probleem dan meer is zoals bij jou, dat je er ook een leuke vent/relatie bij wilt hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |