dat doe ik inderdaad nooitquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoezo moeilijk doen. Met een kleinere handspiegel kijken in de grote spiegel.
Maar haar broekje komt net boven haar navel, en haar haar tot aan het broekje.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:20 schreef Allures het volgende:
Het komt bij mij ook over mijn elleboog net als hij dat meisje. Maar dan weer niet zo ver over mijn tetten maar dat is meer omdat zij jonge, niet aangetaste tetten heeft denk ik
Ben je nu sarcastisch? Want het stelt idd geen fluit voorquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja klinkt totaal niet moeilijk![]()
Ik denk dat bijna iedereen dat heeftquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:20 schreef Elvi het volgende:
Ik heb altijd t idee dat ik in de spiegel iets heel anders zie dan anderen als ze naar me kijken
Handspiegel, wie heeft zo'n ding?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben je nu sarcastisch? Want het stelt idd geen fluit voor.
Mijn haar is altijd awesome. Net als de rest van mij.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:21 schreef L-E het volgende:
Maar jongens, soms moet je toch gewoon je achterkant bekijken? Je haar, of je ass in die nieuwe broek, of je rug nadat je hebt gezond en wil weten waar je rood of bruin of nog wit bent om je outfit er op aan te passen, etc.
Dat denk ik ook, ook gezien het feit dat ik afgelopen week door 2 verschillende mensen 27 werd geschatquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat bijna iedereen dat heeft.
Of de selfiestand van je telefoon, helder licht.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Handspiegel, wie heeft zo'n ding?Dat was het meer. Maar geod ik ben een vent ik heb mijn achterkant nog nooit gezien
Ben je zo oud?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, ook gezien het feit dat ik afgelopen week door 2 verschillende mensen 27 werd geschat![]()
![]()
Ja wederom, nog nooit gedaan, maar again, man.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of de selfiestand van je telefoon, helder licht.
neequote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:21 schreef L-E het volgende:
Maar jongens, soms moet je toch gewoon je achterkant bekijken? Je haar, of je ass in die nieuwe broek, of je rug nadat je hebt gezond en wil weten waar je rood of bruin of nog wit bent om je outfit er op aan te passen, etc.
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn haar is altijd awesome. Net als de rest van mij.
Herkenbaar, maar dan begin 30.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:22 schreef L-E het volgende:
Dat denk ik ook, ook gezien het feit dat ik afgelopen week door 2 verschillende mensen 27 werd geschat![]()
![]()
ja dat dus ookquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:20 schreef Elvi het volgende:
Ik heb altijd t idee dat ik in de spiegel iets heel anders zie dan anderen als ze naar me kijken
Toedels.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:24 schreef Samzz het volgende:
Mijn haar is wel tof. Nu hangt t lekker los want ik ga slapen.
Toedeloe.
Ik heb een grote bos dik haar en ik als ik m'n vader zie, zal ik dat m'n hele leven houden, tot later een grote witte bosquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:22 schreef Fripsel het volgende:
Mijn haar is ook echt.![]()
Terwijl mijn moeder heel lang gedacht heeft dat ik bijna geen haar zou krijgen.
Slaap lekker Samzz.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:24 schreef Samzz het volgende:
Mijn haar is wel tof. Nu hangt t lekker los want ik ga slapen.
Toedeloe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |