Deden de vrouwen het toch beter.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:14 schreef STING het volgende:
Ok, voetbal uitgezet(voor de komende 3 jaar)
Jij kijkt nooit naar je rug?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:16 schreef Allures het volgende:
Ik vind het altijd zo lastig inschatten hoe lang je haar is
Volgens mij lijkt het voor jezelf minder omdat je de voorkant ziet. Die is bij mij in ieder geval korter dan achter
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:17 schreef Faxie het volgende:
Mijn haar is toch zeker 3 mm nu. Best lang
Kaklang is in deze genoeg.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:16 schreef Allures het volgende:
Ik vind het altijd zo lastig inschatten hoe lang je haar is
Volgens mij lijkt het voor jezelf minder omdat je de voorkant ziet. Die is bij mij in ieder geval korter dan achter
Je buikhaar of borsthaar?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Behalve m'n buikhaar. Da's toch zeker 5 cm
Een warm vachtjequote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
nee ik heb daar geen ogenquote:
Bij mij maar 2.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Slimme meidquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:18 schreef L-E het volgende:
Ik gebruik gewoon een spiegel om te zien hoe lang mijn haar is. Goed systeem wel.
What is this 'spiegel' you speak of?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:18 schreef L-E het volgende:
Ik gebruik gewoon een spiegel om te zien hoe lang mijn haar is. Goed systeem wel.
Ja zulk haar wil ik ook welquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:18 schreef Allures het volgende:
[..]
nee ik heb daar geen ogen
En zodra je moeilijk gaat doen in de spiegel is je haar al anders dan normaal omdat je je hoofd verder naar achter hebt of zo
Ik denk dat het zo lang is maar ik weet het niet echt (niet zo mooi helaas)
[ afbeelding ]
Hoezo moeilijk doenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:18 schreef Allures het volgende:
[..]
nee ik heb daar geen ogen
En zodra je moeilijk gaat doen in de spiegel is je haar al anders dan normaal omdat je je hoofd verder naar achter hebt of zo
Ik denk dat het zo lang is maar ik weet het niet echt (niet zo mooi helaas)
[ afbeelding ]
Of met je telefooncamera als je geen kleine spiegel hebt.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoezo moeilijk doen. Met een kleinere handspiegel kijken in de grote spiegel.
A NEW DISCOVERY ITS AMAZINGquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:18 schreef STING het volgende:
[..]
What is this 'spiegel' you speak of?
Ja klinkt totaal niet moeilijkquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoezo moeilijk doen. Met een kleinere handspiegel kijken in de grote spiegel.
Ik heb er ooit een gehad. Vond 'm maar lelijk dus weer weggedaanquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:18 schreef STING het volgende:
[..]
What is this 'spiegel' you speak of?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |