SPOILER: Enschede-meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh dude hou eens op met jezelf zo omlaag te halenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben meer verlept dan mijn pesters. Er is geen karma
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh dude hou eens op met jezelf zo omlaag te halen
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Whehe, ben ik ook een beetje schuldig aanquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Is wel vaak zo. Soms zoek ik de mensen op die mij pestten toen ik 15 was en hoewel ik graag een vergevingsgezind en goed mens ben maakt mijn hart toch een blij huppeltje als ik zie dat ze verlept zijn inmiddels![]()
Ik zat tussen de kakkers die nu allemaal succesvol zijn. Maar van binnen vind ik ze nog steeds lelijkquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Neuh.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:23 schreef HostiMeister het volgende:
Is iedereen hier vroeger gepest?
Op de basisschool al een vriendinnetje hebben wtf. Daar kon ik alleen van dromen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Whehe, ben ik ook een beetje schuldig aan![]()
Vooral m'n basisschoolvriendinnetje (mooiste meisje van de klas blabla, dat was nog voordat ik in auti-modus ging) is een hork geworden
Ja.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:23 schreef HostiMeister het volgende:
Niks mis meequote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:22 schreef ElDinosaur het volgende:
Ja, sowieso als ik m'n middelbare school klasgenoten voorbij zie komen. Die zijn het dorp nog steeds nooit uitgekomen volgens mij.
Nee.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:23 schreef HostiMeister het volgende:
Ik vind dat een moeilijke vraag. Ik wel, noteer dat maar voor de telling.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:23 schreef HostiMeister het volgende:
Ja, jij bent nog een jonge godin.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:23 schreef Samzz het volgende:
De helft van mijn klas heeft geen FB.
De rest ziet er gewoon normaal en goed uit.
Nee. Hoezo dat?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:23 schreef HostiMeister het volgende:
Neuh.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:23 schreef HostiMeister het volgende:
Ja duh. Wat denk je dat ik hier doe.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:23 schreef HostiMeister het volgende:
Hele stomme vraag misschien, maar had je toen al je coming out dan / wist je het toen al?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Op de basisschool al een vriendinnetje hebben wtf. Daar kon ik alleen van dromen.
Middelbare school ook eigenlijk. En studietijd. O wacht.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Op de basisschool al een vriendinnetje hebben wtf. Daar kon ik alleen van dromen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |