Met dit deelnemersveld doet hij gewoon mee voor de zege.quote:Op vrijdag 1 september 2017 15:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die is niet bepaald de topfavoriet, kunnen ze toch beter sparen?
Dit is de Vuelta, waar massasprints worden gewonnen door Tranten, Meersman en Van fucking Genechten. Als die kunnen winnen, kan Lobatoquote:Op vrijdag 1 september 2017 15:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Op dit soort aankomsten kan hij zeker winnen en voor TLJ een van de beste mogelijkheden om een etappe te winnen.quote:Op vrijdag 1 september 2017 15:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 september 2017 15:23 schreef Koffieplanter het volgende:
40.420656, -3.706487 was m'n locatie. Drie minuten lopen en ik was bij Cibeles, waar ik geen fluit van het podium heb gezien. Mooie tijden.
Goed manquote:Op zondag 11 september 2016 17:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Ze kennen Gaviria en Miguel niet eens hier. Vroeg er een of ik de politicus bedoelde.
Ja, maar als Lotto niet rijdt, dan rijdt QS wel, omdat Trentin een grotere kans te verliezen heeft. Kunnen ze toch beter afwachten?quote:Op vrijdag 1 september 2017 15:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met dit deelnemersveld doet hij gewoon mee voor de zege.
Dat was echt lachwekkend en hemeltergend tegelijk. Er staat overal een horde aan Colombianen, maar ze weten niks, ze kennen niemand. Ze zijn daar puur voor Colombia. Als je nu Bernal noemt, denken ze dat je het over de weerman hebt. Ik distantieer mij daarvan.quote:
SPT / Vuelta 2017 #22 Val Froome met gevolgen voor morgen?quote:Op vrijdag 1 september 2017 15:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, maar als Lotto niet rijdt, dan rijdt QS wel, omdat Trentin een grotere kans te verliezen heeft. Kunnen ze toch beter afwachten?
Klopt, maar QS zal niet alleen het werk willen opknappen denk ik.quote:Op vrijdag 1 september 2017 15:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, maar als Lotto niet rijdt, dan rijdt QS wel, omdat Trentin een grotere kans te verliezen heeft. Kunnen ze toch beter afwachten?
Klopt ja, maar aan de andere kant heb je er ook figuren, nee, debielen, als classicomano rondlopen.quote:Op vrijdag 1 september 2017 15:35 schreef Columbiafan het volgende:
Ik keek onlangs nog eens op het forum van cyclingnews , die Libertine Seguros blijft me toch verbazen met zijn/haar kennis/output. Opvallende Saganhaat en Baskenliefde wel
Ik hoop vooral dat jij DNP-Old bent en niet Ryo Hazuki.quote:Op vrijdag 1 september 2017 15:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Klopt ja, maar aan de andere kant heb je er ook figuren, nee, debielen, als classicomano rondlopen.
Zou het wat uitmaken?quote:Op vrijdag 1 september 2017 15:42 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat jij DNP-Old bent en niet Ryo Hazuki.
Ik ben DAOTEC.quote:Op vrijdag 1 september 2017 15:42 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat jij DNP-Old bent en niet Ryo Hazuki.
Nogal.quote:
quote:My guess is there are a couple of posters who have links with riders/teams/agents etc - They may receive information from time to time and choose to divulge information in this thread - My experience is DNP Old has good links with the Colombian scene.
Weten we ook gelijk weer hoe serieus we dat forum moeten nemen.quote:
Nominee for worst post of the yearquote:Op vrijdag 1 september 2017 15:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Weten we ook gelijk weer hoe serieus we dat forum moeten nemen.
Het is vooral pijnlijk dat sommige jongens hier krampachtig fan blijven van renners die niks laten zien als het er echt om gaat, zoals Kudus en Anton.quote:
Ik naar Alberta, waar de grote Oscar Sevilla meedoet.quote:Op vrijdag 1 september 2017 15:48 schreef Columbiafan het volgende:
Benieuwd ook naar de uitslagen uit Lunigiana en Rüebliland.
De straten zijn leeg want iedereen wil dat weten.quote:Op vrijdag 1 september 2017 15:48 schreef Columbiafan het volgende:
Benieuwd ook naar de uitslagen uit Lunigiana en Rüebliland.
Zijn tijdrit wordt enorm overschat.quote:Op vrijdag 1 september 2017 15:49 schreef Columbiafan het volgende:
MAL kan wel top 15 rijden in die tijdrit in deze vorm.
Lol, door wie in godsnaam.quote:Op vrijdag 1 september 2017 15:49 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zijn tijdrit wordt enorm overschat.
Dat is z'n eigen schuld.quote:Op vrijdag 1 september 2017 15:49 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zijn tijdrit wordt enorm overschat.
Iedereen denkt dat hij kan tijdrijden omdat hij een keer tweede is geworden in ene lastige tijdrit in Zwitserland.quote:
Dat is inderdaad zo'n beetje de enige user waarvoor ik ooit cyclingnews bezoek. Echt geniaal.quote:Op vrijdag 1 september 2017 15:35 schreef Columbiafan het volgende:
Ik keek onlangs nog eens op het forum van cyclingnews , die Libertine Seguros blijft me toch verbazen met zijn/haar kennis/output. Opvallende Saganhaat en Baskenliefde wel
Die tegel over Meintjes heb ik ingelijst.quote:Op vrijdag 1 september 2017 15:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is inderdaad zo'n beetje de enige user waarvoor ik ooit cyclingnews bezoek. Echt geniaal.
Ik geloof al in Miguel sinds hij in 2014 Oscar Sevilla op een hoopje reed in het Colombiaanse circuit.quote:Op vrijdag 1 september 2017 15:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik dacht altijd dat er maar 1 user was die Miguel overschatte.
Ik ben slechts realist.quote:Op vrijdag 1 september 2017 15:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik dacht altijd dat er maar 1 user was die Miguel overschatte.
Ik heb hem anders nog steeds niet zien schroeien in een GT GCquote:
Dat gaat ook moeilijk als je nu pas je eerste grote ronde van betekenis rijdt, waarvan een deel als knecht.quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb hem anders nog steeds niet zien schroeien in een GT GC
Kijk zijn uitslagen in vlakke tijdritten eens terug.quote:Op vrijdag 1 september 2017 15:54 schreef papert het volgende:
Heb vooral het idee dat zijn tijdrit wordt onderschat. Wordt regelmatig in 1 adem met Chaves genoemd als het over tijdrit capaciteiten gaat.
quote:Voici la liste des coureurs pré sélectionnés pour Bergen, mis à part les quatre titulaires déjà désignés, et qui sont, rappelons-le :
Julian Alaphilippe (Quick Step Floors),
Tony Gallopin (Lotto-Soudal),
Anthony Roux (FDJ)
Lilian Calmejane (Direct Energie)
Warren Barguil (Sunweb),
Flavien Dassonville (HP BTP Auber 93),
Julien Duval, (AG2R La Mondiale)
Cyril Gautier, (AG2R La Mondiale)
Alexis Gougeard (AG2R La Mondiale),
Matthieu Ladagnous,(FDJ),
Olivier Le Gac (FDJ),
Kévin Ledanois, (Fortunéo-Oscaro.com)
Florian Vachon (Fortunéo-Oscaro.com),
Anthony Pérez, (Cofidis)
Julien Simon (Cofidis).
Ik vermoed eerder als elitaire eikelsquote:Op vrijdag 1 september 2017 16:05 schreef Columbiafan het volgende:
Staan wij buiten Fok! eigenlijk bekend als kenners?
Dan blijven er nog drie over.quote:
Nog geen moment in beeld gereden. Die gast moet de rest van z'n leven lekker in Amerika blijven.quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:15 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Gelukkig doet Lachlan Morton nog mee.
Ik vrees dat deze jongen er ook zo eentje wordt.quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nog geen moment in beeld gereden. Die gast moet de rest van z'n leven lekker in Amerika blijven.
King, Dougall, Reguigui, Pauwels en Fraile allemaal door ziekte. Hebben elkaar aangestoken, goed bezig.quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hebben er serieus al 6 opgegeven van hun
Buiten KUDUS boeit dat ook geen fuck.quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hebben er serieus al 6 opgegeven van hun
Misschien kunnen ze Tejay vragen om tipsquote:Op vrijdag 1 september 2017 16:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
King, Dougall, Reguigui, Pauwels en Fraile allemaal door ziekte. Hebben elkaar aangestoken, goed bezig.
KUDUS door een zware val.
Kan Jose weer op hem soppen tijdens de Ronde van Californië/Utah/Alberta.quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nog geen moment in beeld gereden. Die gast moet de rest van z'n leven lekker in Amerika blijven.
Ik zeker.quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:05 schreef Columbiafan het volgende:
Staan wij buiten Fok! eigenlijk bekend als kenners? Als ik het niveau op wielerflits.nl, Reddit peloton, live-radsport.ch,... zie
Ik weet mijn vrienden meestal wel aardig te vernederen in de pooltjes.quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:05 schreef Columbiafan het volgende:
Staan wij buiten Fok! eigenlijk bekend als kenners? Als ik het niveau op wielerflits.nl, Reddit peloton, live-radsport.ch,... zie
Ik ben berucht op meerdere websites.quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:05 schreef Columbiafan het volgende:
Ik las "mijn vriendin"quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik weet mijn vrienden meestal wel aardig te vernederen in de pooltjes.
twitter:TourDeJose twitterde op vrijdag 01-09-2017 om 16:25:40@hetiskoers adem uit. Geen stress #TeamJetse #beton reageer retweet
Bijna alle mensen die op online fora posten over wielrennen overschatten hun eigen kennis en belang enorm.quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:05 schreef Columbiafan het volgende:
Die "kenners" op het wielerflits forum zijn altijd wel lachwekkend om te volgenquote:Op vrijdag 1 september 2017 16:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Bijna alle mensen die op online fora posten over wielrennen overschatten hun eigen kennis en belang enorm.
Ik ben nochtans een behoorlijk realistische/nuchtere jongen.quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Bijna alle mensen die op online fora posten over wielrennen overschatten hun eigen kennis en belang enorm.
Firstcycling.quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:31 schreef Columbiafan het volgende:
http://firstcycling.com/race.php?r=3674&y=2017&k=etapper&e=01
Unai Yus koerst nog
In het echt kom ik inderdaad zelden mensen tegen die ook maar iets van wielrennen weten. Mensen die de Tour kijken maar bijvoorbeeld geen flauw idee hebben wie Quintana is, dat idee.quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:34 schreef DeLuna het volgende:
Ik weet echt weinig over wielrennen in vergelijking met sommige users hier. Maar het is gewoon leuk om te volgen je leert vanzelf wel hoe en wat, als ik het buiten het forum over wielrennen heb dan valt pas op hoeveel je er eigenlijk van af weet in vergelijking met de noobs die ook kijken
quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:32 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Die "kenners" op het wielerflits forum zijn altijd wel lachwekkend om te volgenZo overtuigd dat hun denkwijze de juiste is.
Dit soort weerzinwekkende reacties zijn daar dagelijkse kost.quote:assen - 30 april 2017 om 13:34 - Bewerkt op 30 april 2017 om 12:36
Kamna is echt een grote verrassing. Vorig jaar 4e op WK tijdrijden onder 23, maar voor de rest helemaal niets gepresteerd nog. Mooi voor Sunweb!
VDB heeft vaker een goede tijdrit gereden terwijl ie tegelijkertijd bergop niet goed meekwam.
Dat klopt toch gewoon?quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:39 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
[..]
Dit soort weerzinwekkende reacties zijn daar dagelijkse kost.
Of die mensen die niet begrepen waarom Gesink eerst een achterstand moest oplopen voordat hij een etappe kon winnenquote:Op vrijdag 1 september 2017 16:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In het echt kom ik inderdaad zelden mensen tegen die ook maar iets van wielrennen weten. Mensen die de Tour kijken maar bijvoorbeeld geen flauw idee hebben wie Quintana is, dat idee.
Nee joh. Voorlopig rijden ze vooral tegen De Tier, die dan weer geen erkende hardrijder is. Dat gaat in de finale nog wel losbarsten.quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:42 schreef Columbiafan het volgende:
Is het triootje gepatenteerde hardrijders hier bezig Quick-Step te trollen?
Niet meer dan terecht.quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:43 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Ook wel leuk als ze helemaal op hun teentjes zijn getrapt als hun "geheime wapen" openbaar wordt genoemd
Ik ga ervan uit dat zo'n jongen dan PCS raadpleegt en Lennard's uitslagen bekijkt. Hoe kan je dan in godsnaam die 4e plaats op het WK aanhalen terwijl ie drie weken eerder Europees kampioen werd en in 2015 al 3e was op het WK.quote:
In mijn positie heb je meer aan gokken dan braaf in de pas te lopen met Theuns of Van Asbroeck.quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:47 schreef Slobeend het volgende:
Alsof Moscon de ruimte gaat krijgen van Froome.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |