De straten zijn leeg want iedereen wil dat weten.quote:Op vrijdag 1 september 2017 15:48 schreef Columbiafan het volgende:
Benieuwd ook naar de uitslagen uit Lunigiana en Rüebliland.
Zijn tijdrit wordt enorm overschat.quote:Op vrijdag 1 september 2017 15:49 schreef Columbiafan het volgende:
MAL kan wel top 15 rijden in die tijdrit in deze vorm.
Lol, door wie in godsnaam.quote:Op vrijdag 1 september 2017 15:49 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zijn tijdrit wordt enorm overschat.
Dat is z'n eigen schuld.quote:Op vrijdag 1 september 2017 15:49 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zijn tijdrit wordt enorm overschat.
Iedereen denkt dat hij kan tijdrijden omdat hij een keer tweede is geworden in ene lastige tijdrit in Zwitserland.quote:
Dat is inderdaad zo'n beetje de enige user waarvoor ik ooit cyclingnews bezoek. Echt geniaal.quote:Op vrijdag 1 september 2017 15:35 schreef Columbiafan het volgende:
Ik keek onlangs nog eens op het forum van cyclingnews , die Libertine Seguros blijft me toch verbazen met zijn/haar kennis/output. Opvallende Saganhaat en Baskenliefde wel
Die tegel over Meintjes heb ik ingelijst.quote:Op vrijdag 1 september 2017 15:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is inderdaad zo'n beetje de enige user waarvoor ik ooit cyclingnews bezoek. Echt geniaal.
Ik geloof al in Miguel sinds hij in 2014 Oscar Sevilla op een hoopje reed in het Colombiaanse circuit.quote:Op vrijdag 1 september 2017 15:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik dacht altijd dat er maar 1 user was die Miguel overschatte.
Ik ben slechts realist.quote:Op vrijdag 1 september 2017 15:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik dacht altijd dat er maar 1 user was die Miguel overschatte.
Ik heb hem anders nog steeds niet zien schroeien in een GT GCquote:
Dat gaat ook moeilijk als je nu pas je eerste grote ronde van betekenis rijdt, waarvan een deel als knecht.quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb hem anders nog steeds niet zien schroeien in een GT GC
Kijk zijn uitslagen in vlakke tijdritten eens terug.quote:Op vrijdag 1 september 2017 15:54 schreef papert het volgende:
Heb vooral het idee dat zijn tijdrit wordt onderschat. Wordt regelmatig in 1 adem met Chaves genoemd als het over tijdrit capaciteiten gaat.
quote:Voici la liste des coureurs pré sélectionnés pour Bergen, mis à part les quatre titulaires déjà désignés, et qui sont, rappelons-le :
Julian Alaphilippe (Quick Step Floors),
Tony Gallopin (Lotto-Soudal),
Anthony Roux (FDJ)
Lilian Calmejane (Direct Energie)
Warren Barguil (Sunweb),
Flavien Dassonville (HP BTP Auber 93),
Julien Duval, (AG2R La Mondiale)
Cyril Gautier, (AG2R La Mondiale)
Alexis Gougeard (AG2R La Mondiale),
Matthieu Ladagnous,(FDJ),
Olivier Le Gac (FDJ),
Kévin Ledanois, (Fortunéo-Oscaro.com)
Florian Vachon (Fortunéo-Oscaro.com),
Anthony Pérez, (Cofidis)
Julien Simon (Cofidis).
Ik vermoed eerder als elitaire eikelsquote:Op vrijdag 1 september 2017 16:05 schreef Columbiafan het volgende:
Staan wij buiten Fok! eigenlijk bekend als kenners?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |