Geen idee, ik had het over printers van het merk Canon.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:28 schreef eriksd het volgende:
Wat is een kanonprinter? Die schiet papier ofzo?
quote:
Die van mij is 1,5 inch groterquote:
Om niet te zeggen best heel vies. Net als Gulden Draak bijv.quote:
Ik had hiervoor ook de 5s en wou per se weer een kleine die gewoon in elke broekzak past. Voor dingen die je beter op een groter scherm kan doen heb ik m'n iPad Air. Die ik trouwens veel en veel meer gebruik dan m'n telefoon.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:34 schreef Tem het volgende:
[..]
Bevalt het? Mijn abo loopt weer af en zit te denken aan de 6, heb nu de 5s.
Vind het ook niets. Heb vandaag wat Deugnietjes gehaald, Delerium Tremens en Gouden Carolus. Die laatste twee op aanraden van Kaas-.quote:
Dat is idd het betere werk.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Vind het ook niets. Heb vandaag wat Deugnietjes gehaald, Delerium Tremens en Gouden Carolus. Die laatste twee op aanraden van Kaas-.
Vind Gulden Draak nog wel weer lekker. Dat Kanon is alleen echt zo'n alcoholkanon voor stoere menschen die snel dronken willen worden ofzo. Ik neem soms wel eens een 6-pack mee voor vrienden om het ze voor te zettenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
Om niet te zeggen best heel vies. Net als Gulden Draak bijv.
Bijna alles met meer dan 8% eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |