Ik gok dat het voornamelijk speelt bij de huidige dertigers en veertigers die nu kinderen op de lagere school hebben.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:51 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn ouders zijn wel lief anders.
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb ooit nog eens een KvK meisje "gedate".
Ik was 11.
Ik weet bij god niet meer hoe ze heet, ik "weet" het eigenlijk alleen nog omdat mijn ouders me het hadden verteldquote:
Ik had ook al vriendjes op school waarvan de ouders zo waren als in dat stuk, en die zijn nu al vijftigers.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:54 schreef STING het volgende:
[..]
Ik gok dat het voornamelijk speelt bij de huidige dertigers en veertigers die nu kinderen op de lagere school hebben.
Had je toen al zo veel vriendinnetjes dat je ze vergat?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet bij god niet meer hoe ze heet, ik "weet" het eigenlijk alleen nog omdat mijn ouders me het hadden verteld.
Uiteraardquote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:05 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Had je toen al zo veel vriendinnetjes dat je ze vergat?
Zij was het hequote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet bij god niet meer hoe ze heet, ik "weet" het eigenlijk alleen nog omdat mijn ouders me het hadden verteld.
Ik had ook toen vast wel een beetje smaakquote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:07 schreef STING het volgende:
[..]
Zij was het he
-edit-
Oh, blond dus
Ik weet de voor en achternaam nog van mijn vriendje in groep 3. Niet omdat me dat verteld is volgens mij.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard.
Nee, ik weet het gewoon echt niet meer, ik weet alleen nog dat ze blond was.
Kan, toentertijd waren er nog geen groepen, alleen klassenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:12 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik weet de voor en achternaam nog van mijn vriendje in groep 3. Niet omdat me dat verteld is volgens mij.
dan ben je echt oudquote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan, toentertijd waren er nog geen groepen, alleen klassen.
Bij de Action kosten ze ook niets.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kringloop barst toch van de knuffels?
Niet zulke.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kringloop barst toch van de knuffels?
Houdt je van de straat.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:00 schreef Samzz het volgende:
Wat de neuk. Dinsdag t gras gemaaid en t is nu alweer dik 2 cm aangegroeid
.
Een beetje zon en regen doet wonderenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:00 schreef Samzz het volgende:
.
Groeizaam weer veel regen en zon. Hier dan tenminste.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:00 schreef Samzz het volgende:
.
Ja maar kolere, ik zie t gewoon groeienquote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:01 schreef STING het volgende:
[..]
Een beetje zon en regen doet wonderen
Lijkt me best humor voor een weekendje maar dan moet je wel zeker weten dat alles afgeschermd is, dat er geen gekke dingen te eten zijn voor ze enzo.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja maar kolere, ik zie t gewoon groeien.
Ga de pony's van t werk meenemen denk ik.
groeizaam weerquote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:00 schreef Samzz het volgende:
.
Of je neemt een knijnquote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja maar kolere, ik zie t gewoon groeien.
Ga de pony's van t werk meenemen denk ik.
Dat haalt de gemeente toch gewoon voor je weg?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:10 schreef STING het volgende:
Hier gelukkig geen grasmat om te onderhouden, wel veel onkruid dat tussen alle tegels groeit
Misschien heeft hij het wel over zijn keukenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat haalt de gemeente toch gewoon voor je weg?
Dat zou mooi zijn, als de gemeente mijn erf zou onderhoudenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat haalt de gemeente toch gewoon voor je weg?
Daar is geen plek voor in mijn keukenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:24 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Misschien heeft hij het wel over zijn keuken
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:25 schreef STING het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn, als de gemeente mijn erf zou onderhouden
Met twee jachthonden in huisquote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Of je neemt een knijn
Vetmesten en dan met kerst opeten
Liever een grasmat dan een tegeltuin.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:10 schreef STING het volgende:
Hier gelukkig geen grasmat om te onderhouden, wel veel onkruid dat tussen alle tegels groeit
Ja, in mijn toekomstige tuin komt ook een grasmat, want groenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Liever een grasmat dan een tegeltuin.
RIP aan mijn nabestaanden.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:53 schreef STING het volgende:
[..]
Je was oke
http://nieuwspaal.nl/letter-q-verdwijnt-uit-alfabet/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |