Ik gok dat het voornamelijk speelt bij de huidige dertigers en veertigers die nu kinderen op de lagere school hebben.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:51 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn ouders zijn wel lief anders.
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb ooit nog eens een KvK meisje "gedate".
Ik was 11.
Ik weet bij god niet meer hoe ze heet, ik "weet" het eigenlijk alleen nog omdat mijn ouders me het hadden verteldquote:
Ik had ook al vriendjes op school waarvan de ouders zo waren als in dat stuk, en die zijn nu al vijftigers.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:54 schreef STING het volgende:
[..]
Ik gok dat het voornamelijk speelt bij de huidige dertigers en veertigers die nu kinderen op de lagere school hebben.
Had je toen al zo veel vriendinnetjes dat je ze vergat?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet bij god niet meer hoe ze heet, ik "weet" het eigenlijk alleen nog omdat mijn ouders me het hadden verteld.
Uiteraardquote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:05 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Had je toen al zo veel vriendinnetjes dat je ze vergat?
Zij was het hequote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet bij god niet meer hoe ze heet, ik "weet" het eigenlijk alleen nog omdat mijn ouders me het hadden verteld.
Ik had ook toen vast wel een beetje smaakquote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:07 schreef STING het volgende:
[..]
Zij was het he
-edit-
Oh, blond dus
Ik weet de voor en achternaam nog van mijn vriendje in groep 3. Niet omdat me dat verteld is volgens mij.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard.
Nee, ik weet het gewoon echt niet meer, ik weet alleen nog dat ze blond was.
Kan, toentertijd waren er nog geen groepen, alleen klassenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:12 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik weet de voor en achternaam nog van mijn vriendje in groep 3. Niet omdat me dat verteld is volgens mij.
dan ben je echt oudquote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan, toentertijd waren er nog geen groepen, alleen klassen.
Bij de Action kosten ze ook niets.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kringloop barst toch van de knuffels?
Niet zulke.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kringloop barst toch van de knuffels?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |