Liefde.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:33 schreef Lot88 het volgende:
[..]
valt tegen in NL heb je geen oneindige kinderbijslag
Nee, die mag je soms uitleggen dat realistische gfx echt niet alles is en dat er zoiets is als gameplayquote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Op mn XT heb ik ook nog stapels tekst-adventures gespeeld. Beste game-ervaring ooit. Maar dat ga je de huidige verwende generatie niet wijsmaken.
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Liefde.
Waardering.![]()
Poepluiers.
Slaven.
Van de week Sonic Mania op de Switch gekocht.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:34 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, die mag je soms uitleggen dat realistische gfx echt niet alles is en dat er zoiets is als gameplay
Maar lang leve de Indie game revival, heel veel goede retro games tegenwoordig
Brr, als ik lees over hoe ouders in Nederland tegenwoordig omgaan met hun oh zo geweldige kinderen en de scholen/lerarenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:34 schreef Allures het volgende:
Ik denk wel dat je er flexibele kinderen voor terug krijgt
En dat is ook wel weer wat waard in de huidige generatie prinsjes en prinsesjes
Zwanger op de 13de !? Toen speelde ik nog met barbiesquote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:31 schreef Allures het volgende:
Omg gezin uit GB: 19 kinderen. Zwanger van de 1e op haar 13
Komt ie: De mama en de papa (van die 19) zijn beide geadopteerd
Goh probeer je een gat te vullen of zo? gokje
https://www.trouw.nl/same(...)oed-genoeg~af0ffe79/quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:35 schreef STING het volgende:
[..]
Brr, als ik lees over hoe ouders in Nederland tegenwoordig omgaan met hun oh zo geweldige kinderen en de scholen/leraren
Precies, dat artikel had ik inderdaad gelezen en een column met reactie erop.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:38 schreef Allures het volgende:
[..]
https://www.trouw.nl/same(...)oed-genoeg~af0ffe79/
Hun kindjes zijn natuurlijk allemaal perfect en kunnen ONMOGELIJK minder dan een 9,5 hebben gekregen. Het systeem is fout en de leraar / lerares is incompetent. Dat MOET wel!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:38 schreef Allures het volgende:
[..]
https://www.trouw.nl/same(...)oed-genoeg~af0ffe79/
Lijkt soms wel alsof we halve Amerikanen zijn geworden hier.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Hun kindjes zijn natuurlijk allemaal perfect en kunnen ONMOGELIJK minder dan een 9,5 hebben gekregen. Het systeem is fout en de leraar / lerares is incompetent. Dat MOET wel!
En dan vinden ze het raar dat niemand het onderwijs meer in wil. Met een hongerloontje tegen zulk achterlijk gedrag in moeten gaan. Ouders zouden een contract moeten ondertekenen waarbij ze moeten beloven de school / docent nooit verantwoordelijk te houden voor het falen van hun kind, anders mag het kind niet naar de school. Vind ik.
Ik weet van mensen op scholen dat nu vergaderpunten echt zijn 'wie is er aansprakelijk bij discussie over een cijfer'quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Hun kindjes zijn natuurlijk allemaal perfect en kunnen ONMOGELIJK minder dan een 9,5 hebben gekregen. Het systeem is fout en de leraar / lerares is incompetent. Dat MOET wel!
En dan vinden ze het raar dat niemand het onderwijs meer in wil. Met een hongerloontje tegen zulk achterlijk gedrag in moeten gaan. Ouders zouden een contract moeten ondertekenen waarbij ze moeten beloven de school / docent nooit verantwoordelijk te houden voor het falen van hun kind, anders mag het kind niet naar de school. Vind ik.
Nou ja, ik heb af en toe wat dingen op facebook voorbij zien komen in die discussie van leraren, die posts zaten ook vol taalfoutenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Toen werd ik nog jaren niet ongesteld zelfsquote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:38 schreef Elvi het volgende:
[..]
Zwanger op de 13de !? Toen speelde ik nog met barbies
Ik ook niet.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Toen werd ik nog jaren niet ongesteld zelfs
Ik heb ooit nog eens een KvK meisje "gedate".quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:53 schreef STING het volgende:
[..]
Aangezien we nog in de nostalgie mode zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |