Zou best zo kunnen zijn. PSV wilde hem niet laten gaan, en ik geloof best dat Cocu initiator was in die keuze.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:14 schreef Zocalo het volgende:
Cocu heeft het vertrek van Locadia tegen gehouden las ik volgens Sky
trollface.jpgquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:43 schreef PSVCL het volgende:
waarom lach je Caland
Alleen jullie spits en linkback is beter dan wat er bij PSV in de basis staat
Ja maar ja maar.. Paal doet het goed hoor! aldus Marcel B.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:40 schreef tja77 het volgende:
Had dan gewoon Locadia laten gaan, dan kun je komende winter nog iets kopen.
Nee Guardado en Moreno mogen weg voor een habbekrats (ik weet het, clausule) en middelmaat laat je blijven. Die 12 miljoen (of hoeveel het ook was) krijg je nooit meer voor Locadia.
Om maar niet te spreken over die wekenlang beloofde LB. Wat een gekut zeg.
Nee joh, in de winterstop wordt Locadia verkocht voor 17 miljoen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:01 schreef Gutanoth het volgende:
Hou maar op jongens, slotje op dit topic. Halverwege 2018 proberen we het gewoon opnieuw
Godver wat was ie slecht.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:02 schreef BadderHaring het volgende:
Strootman is er zelfs mad van.
Dit seizoen krijgt hij meer basisplaats, dus die raken we aan de straatstenen niet meer kwijtquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:04 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nee joh, in de winterstop wordt Locadia verkocht voor 17 miljoen.
Nu niet meer neequote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:09 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Valt binnen dit Oranje nauwelijks op.
Inderdaad, dit seizoen krijgt hij uitgebreid de kans om te laten zien dat hij zich niet kan motiveren en ook te kort schiet.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:07 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dit seizoen krijgt hij meer basisplaats, dus die raken we aan de straatstenen niet meer kwijt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |