Als dat geen neuken wordt...quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:18 schreef Tem het volgende:
Remlof en Straatcommando gaan elkaar niet vinden ben ik bang.
Daarom waakzaak blijven.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:30 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ja, en banaliteit van het kwaad en zo. Duivel in de bureaucratie, etc. Hoe dan ook, de gemiddelde Duitser was toen niet toevallig even van een andere orde. Alsof de poorten van de hel een dag had opengestaan. Het waren gewoon mensen, zoals Whiskers en ik.
Natuurlijk spreek ik hem wel aan op z'n nickname als die geeïnspireerd is op een extreem politiek idee.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Spreek hem aan op zijn posts/meningen. Niet op zijn usernaam.
Zo zijn er vast meer users met een rare naar. Beoordeel mij op mijn mod acties en als je me als user niet kan uitstaan reageer je gewoon niet op me. Klaar.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Natuurlijk spreek ik hem wel aan op z'n nickname als die geeïnspireerd is op een extreem politiek idee.
Misschien was ie destijds jong en heel erg dom, maar dan had ie met het voleassen worden toch wel zo slim kunnen zijn om een normalere nickname te nemen.
En dat iemand met zo'n nickname mod is op een nieuwsforum dat zich niet als extreemrechts wil profileren vind ik echt van de zotte.![]()
Hoeveel euro zit er in zo pakje euro?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:33 schreef LelijKnap het volgende:
Ja, en mensen aanspreken op hun morele verantwoordelijkheid. Dat ga ik zo ook even doen bij de Texaco wanneer meneer 8 euro voor een pakje euro durft te vragen.
Show of force om de rebellen in toom te houden.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:37 schreef Tijger_m het volgende:
Zag ik Yvonne nou net voorbijflitsen? Damn...is het zo erg nu?
Je leest even een review op een andere site en all hell breaks loose
Midlive crises?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:37 schreef Tijger_m het volgende:
Zag ik Yvonne nou net voorbijflitsen? Damn...is het zo erg nu?
Je leest even een review op een andere site en all hell breaks loose
Ik had ze meer moeten slaan.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:31 schreef LelijKnap het volgende:
Het zijn jouw kinderen Yvonne. Stuk voor stuk.
Wait, whut?quote:
Extra zwaar.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:38 schreef Leandra het volgende:
Sommige mensen zouden gratis moeten mogen roken, een pakje of 2 per dag graag.
WaakzaaM.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wait, whut?
Waarom word ik erbij betrokken LK?!?!
Hoi!quote:
Alles wat in beslag wordt genomen op een plaats bij elkaar flikkeren en zeggen bedien U maar?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sommige mensen zouden gratis moeten mogen roken, een pakje of 2 per dag graag.
Precies, ga ik nu weer hakenbordurenbreien.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:38 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Show of force om de rebellen in toom te houden.
Hoe hij modt en wat hij post (zijn mening) lijkt me belangrijker dan zijn usernaam.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Natuurlijk spreek ik hem wel aan op z'n nickname als die geeïnspireerd is op een extreem politiek idee.
Misschien was ie destijds jong en heel erg dom, maar dan had ie met het voleassen worden toch wel zo slim kunnen zijn om een normalere nickname te nemen.
En dat iemand met zo'n nickname mod is op een nieuwsforum dat zich niet als extreemrechts wil profileren vind ik echt van de zotte.![]()
Heeft 'ie natuurlijk even snel door de shredder gehaald.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:39 schreef Tem het volgende:
Kan dat topic van GS niet meer vinden...
Het enige probleem dat ik met je heb is je nickname. Ik ga nog niet eens in je pohi spitten om je extreemrechtse posts hier te quoten.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:35 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Zo zijn er vast meer users met een rare naar. Beoordeel mij op mijn mod acties en als je me als user niet kan uitstaan reageer je gewoon niet op me. Klaar
Enjoyquote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Precies, ga ik nu weer hakenbordurenbreien.
Wat heb jij daaraan of daarvan dan?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:40 schreef remlof het volgende:
Het enige probleem dat ik met je heb is je nickname. Ik ga nog niet eens in je pohi spitten om je extreemrechtse posts hier te quoten.
Doe er wat aan danquote:
Denk het niet. Was wel een interessant topic maar al uit 2013/2014 ofzo.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:40 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Heeft 'ie natuurlijk even snel door de shredder gehaald.
Als het maar geen pannelappen met swastika's zijn.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Precies, ga ik nu weer hakenbordurenbreien.
Daar is ie weer haken mag maar die dingen niet.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Als het maar geen pannelappen met swastika's zijn.
Prima. Wilde eigenlijk voorstellen om eens een biertje te doen om dit ge-eikel uit de lucht te krijgen.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Het enige probleem dat ik met je heb is je nickname. Ik ga nog niet eens in je pohi spitten om je extreemrechtse posts hier te quoten.
Ik heb ooit eens opgevangen dat je in je jeugdige onbezonnenheid fervent pvv-aanhanger was, kan gebeuren. Maar neem dan ajb een andere nickname als je hier op dit forum serieus genomen wil worden. Zeker in NWS (als mod notabene!) en in POL.
En je persoonlijke aanval eerder neem ik je zeer kwalijk, ik heb jou nooit anders aangevallen dan juist om die in mijn ogen zeer kwalijke nickname, lowlife.
Maar goed, dat laatste toont waarschijnlijk aan dat je nog steeds niet volwassen bent, ik gooi je wel op ignore.
Zou leuk zijn om dat topic opnieuw te openen en te kijken wie en hoe er van gedachten is veranderd.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:42 schreef Tem het volgende:
[..]
Denk het niet. Was wel een interessant topic maar al uit 2013/2014 ofzo.
Nee, het worden pannenlappen met hamers en sikkelsquote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:42 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Lowlife is lekker volwassen... En iemand aanvallen op een username, ipv kijken naar hoe iemand modt en post..quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens opgevangen dat je in je jeugdige onbezonnenheid fervent pvv-aanhanger was, kan gebeuren. Maar neem dan ajb een andere nickname als je hier op dit forum serieus genomen wil worden. Zeker in NWS (als mod notabene!) en in POL.
En je persoonlijke aanval eerder neem ik je zeer kwalijk, ik heb jou nooit anders aangevallen dan juist om die in mijn ogen zeer kwalijke nickname, lowlife.
Maar goed, dat laatste toont waarschijnlijk aan dat je nog steeds niet volwassen bent, ik gooi je wel op ignore.
Was een soort gedachte-experiment. Zal wel ff aan hem vragen als hij weer online is.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zou leuk zijn om dat topic opnieuw te openen en te kijken wie en hoe er van gedachten is veranderd.
Mischien worden we nog een real life soap op TV, Lequote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:48 schreef Leandra het volgende:
Ah, gezellig weer.... kennelijk heeft het Utopia dat deze SC is een aantrekkingskracht op allerlei figuren die het met een postomgeving moeten doen die hier danig voor onderdoet.
Geeft verder niet, maar men moet zich wel beseffen dat dit Utopia niet blijft bestaan als ze hier net zo posten als in hun eigen postomgeving die kennelijk minder is.
Als ze dat geen probleem vinden dan is het doel kennelijk vooral kapot te maken wat kennelijk beter is, of anders.
Het is een leuk experimentquote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:48 schreef Tem het volgende:
[..]
Was een soort gedachte-experiment. Zal wel ff aan hem vragen als hij weer online is.
Nee dank je, ik heb al te lang in RLS meegepost om te weten dat ik daar geen onderdeel van wil zijn.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mischien worden we nog een real life soap op TV, Le
Jouw rol gaat natuurlijk door Katja Schuurman gespeeld worden.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee dank je, ik heb al te lang in RLS meegepost om te weten dat ik daar geen onderdeel van wil zijn.
Is goed, kom maar naar de volgende POL-meet.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:43 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Prima. Wilde eigenlijk voorstellen om eens een biertje te doen om dit ge-eikel uit de lucht te krijgen.
Ik ging inderdaad over de schreef met die opmerking. Excuses daarvoor, maar je weet zelf denk ik ook wel dat dat een cumulatieve reactie was. Niet dat dat 't goed praat.
Is die daar niet iets te klein of te min voor?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Jouw rol gaat natuurlijk door Katja Schuurman gespeeld worden.
Oh, persoonlijk denk ik dat Nelly Frijda een betere is voor die rol, maar die is net een beetje te oud.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Jouw rol gaat natuurlijk door Katja Schuurman gespeeld worden.
Nou ja, je kan ook pasta kokenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:45 schreef yvonne het volgende:
[..]nee mens, alsof ik kan breienpunnikkenborduren.
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, persoonlijk denk ik dat Nelly Frijda een betere is voor die rol, maar die is net een beetje te oud.
Nou moet ik nog gaan googlen ook...quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Esmee van Kampen dan maar, die kunnen ze makkelijker wat ouder twee keer zo oud schminken.
Jij en ik zijn toch een prima reflectie van de gemiddelde burger?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wait, whut?
Waarom word ik erbij betrokken LK?!?!
Ik was van mening dat jij alleen in de heupen gezet zou zijn?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Esmee van Kampen dan maar, die kunnen ze makkelijker wat ouder twee keer zo oud schminken.
Doe ik, maar wat betreft de naam moet ik je teleurstellen.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Is goed, kom maar naar de volgende POL-meet.
Maar ik raad je nog steeds een andere username aan, kan prima, ook als mod.
Vraag maar aan du_ke.
Doe dat eens ga je verantwoorden ervoor, komop zeg het is maar een Nick?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:53 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Doe ik, maar wat betreft de naam moet ik je teleurstellen.![]()
Is overigens de eerste keer dat ik dat hoor, ook van jou. Ik had je graag uitgelegd hoe ik tot die naam ben gekomen namelijk.
Vooral, heupen, benen.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:53 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik was van mening dat jij alleen in de heupen gezet zou zijn?
Misschien met de term dictator of zo?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:39 schreef Tem het volgende:
Kan dat topic van GS niet meer vinden...
Nou als iemand er moeite mee heeft, zeker nu ik mod ben, is een uitleg niet teveel gevraagd imo.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:54 schreef john2406 het volgende:
[..]
Doe dat eens ga je verantwoorden ervoor, komop zeg het is maar een Nick?
Al gezocht. Ging meer richting de genocide kant op of iets dergelijk. Althans je had een keuze.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:55 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Misschien met de term dictator of zo?
Ik deed net een googletje.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:56 schreef LelijKnap het volgende:
Straatcommando is toch een typische rapper-naam of zie ik dat verkeerd?
Altijd fijn om de keuze voor genocide te hebbenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:56 schreef Tem het volgende:
[..]
Al gezocht. Ging meer richting de genocide kant op of iets dergelijk. Althans je had een keuze.
Of niet natuurlijk. Naja, kom er nog wel op.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Altijd fijn om de keuze voor genocide te hebben
Rwanda belde..quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Altijd fijn om de keuze voor genocide te hebben
Ja, en ik herinner me nu ook 'straatsoldaat'. Dat was ook wel een vaak gebruikte term bij die figuren.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:57 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik deed net een googletje.
Je hebt gelijk ook nog
Dat is het Leger Des Heils, geloof ik.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:58 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ja, en ik herinner me nu ook 'straatsoldaat'. Dat was ook wel een vaak gebruikte term bij die figuren.
Ah, dat is ook een leuke discussie; het nut van genocide. Ooit eens geprobeerd maar het is helaas aan weinige besteedt.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:56 schreef Tem het volgende:
[..]
Al gezocht. Ging meer richting de genocide kant op of iets dergelijk. Althans je had een keuze.
Nee, dat is Heilsoldaat.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is het Leger Des Heils, geloof ik.
Moet ik nu weer een kant gaan kiezenquote:
Nee.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:53 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Jij en ik zijn toch een prima reflectie van de gemiddelde burger?
Maar goed, dan maar even onthouden voor wanneer ie er weer is.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:56 schreef Tem het volgende:
[..]
Tja, het is een genocide of niet, natuurlijkquote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:59 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Moet ik nu weer een kant gaan kiezen
Mycroft gaat ook maar terug tot 2014.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Of niet natuurlijk. Naja, kom er nog wel op.
Een Mod misstaat het niet om neutraal te zijn en blijven, en anders doe het met een kloon!quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:59 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Moet ik nu weer een kant gaan kiezen
Was ooit wel de bedoeling geloof ik maar ik weet de status niet.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:00 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Mycroft gaat ook maar terug tot 2014.
Kom Sherlock eigenlijk ooit weer online of is dat ook een stille dood gestorven?
Of jij mij nu gelooft of niet ze kennen zelfs rangen!quote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Die hebben toch ook straatsoldaten? Dacht ik?
we zijn toch allemaal kloons van Danny?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:00 schreef john2406 het volgende:
[..]
Een Mod misstaat het niet om neutraal te zijn en blijven, en anders doe het met een kloon!
Ja jullie is een vetleren medaile omgehangen gummi laarzen en een punt voor pet gegeven, en dat men maar rennen doet. Grapje hoor.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:01 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
we zijn toch allemaal kloons van Danny?
Er is vast wel ergens iemand die dat ook weer ontkent.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja, het is een genocide of niet, natuurlijk
Gelukkig niet... Zou erg saai worden dan...quote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:01 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
we zijn toch allemaal kloons van Danny?
Jij bent een kloon van yvonne heb ik gehoord.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gelukkig niet... Zou erg saai worden dan...
Yvonne is het daar vast niet mee eensquote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Jij bent een kloon van yvonne heb ik gehoord.
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:04 schreef Tijger_m het volgende:
Ik ben gelukkig van een leeftijd dat ik het hele rap gebeuren aan mij voorbij kan laten gaan
Kan wel verklaren waar ze opeens vandaan kwam.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Jij bent een kloon van yvonne heb ik gehoord.
Ik postte hier eeuwen geleden al...quote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:05 schreef john2406 het volgende:
[..]
Kan wel verklaren waar ze opeens vandaan kwam.
daar gaat mijn dekmantelquote:
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:07 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
daar gaat mijn dekmantel
Tering wat is dat slechts zeg.
jou onderschrift, kan iemand zijn geweest die niet meer posten doet.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik postte hier eeuwen geleden al...
Ik kan me niet voorstellen dat het roepen van dat woord door Wilders niet heeft meegespeeld toen je je registreerde in 2011.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:53 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Doe ik, maar wat betreft de naam moet ik je teleurstellen.![]()
Is overigens de eerste keer dat ik dat hoor, ook van jou. Ik had je graag uitgelegd hoe ik tot die naam ben gekomen namelijk.
Muziek om bij te slapen, en zich dan afvragen waarom het land niet uit de put komt?quote:
Toen was het nog leuk, rapquote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh mên, de allereerste rapplaat, en die kon ik destijds woord voor woord meezingen
Ah, cultuur van het MBO.quote:*Post van iemand met een filmpje*
Yep toen stond ik op de dansvloer en deed Travolta na.quote:
Dat heeft zeker meegespeeld ja. Dankzij hem kwam ik er opquote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat het roepen van dat woord door Wilders niet heeft meegespeeld toen je je registreerde in 2011.
Maar goed, daar kunnen we misschien beter een keer met een paar biertjes over babbelen. Je woont toch ook in Arnhem?
Velp Zuid zeker?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:11 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat heeft zeker meegespeeld ja. Dankzij hem kwam ik er op
Ja. Nou ja, Velp, maar dat is ook Arnhem
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:07 schreef john2406 het volgende:
[..]
jou onderschrift, kan iemand zijn geweest die niet meer posten doet.
Als het maar niet van korte duur is.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:12 schreef Tem het volgende:
Nu zie ik toch iets moois ontstaan tussen Remlof en Straatcommando.
Tering. VogelaarwijkFM.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:11 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Die ik er na postte is nog beter
Hahaha, ja. Vlakbij biljoenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Velp Zuid zeker?
Daar ben ik opgegroeid.
Hold your horsesquote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:12 schreef Tem het volgende:
Kortom, een liberale tokkie.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:14 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hahaha, ja. Vlakbij biljoennoord is niet te betalen voor mij.
Wel grappig, in velp heb je naar mijn idee maar een paar soort mensen. Liberalen zoals jijzelf, de welbekende tokkie en mensen die er een beetje tussenin zitten. Volgens mij procentueel gezien ook vrij veel (groen) links stemmers.
Ik ben overigens opgegroeid in presikhaaf.
Ik was vaak in Biljoen, ging er 's winters schaatsen op de vijver.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:14 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hahaha, ja. Vlakbij biljoennoord is niet te betalen voor mij.
Wel grappig, in velp heb je naar mijn idee maar een paar soort mensen. Liberalen zoals jijzelf, de welbekende tokkie en mensen die er een beetje tussenin zitten. Volgens mij procentueel gezien ook vrij veel (groen) links stemmers.
Ik blijf 'm wel gewoon knieënschieter noemen zolang ie deze nickname heeft.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:12 schreef Tem het volgende:
Dat schaatsen zit er al jaren niet meer in. Dat pand met die kassen eromheen, als je weet welke ik bedoel, is eindelijk opgekocht en de boel eromheen wordt opgeknapt. Het leek wel fallout 4 van tijd tot tijd.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik was vaak in Biljoen, ging er 's winters schaatsen op de vijver.
Woonde op de hoek van de Rietganssingel en de Talingsingel, bij het viaduct.
Daar heb ik vrede mee.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik blijf 'm wel gewoon knieënschieter noemen zolang ie deze nickname heeft.
Koosnaampje.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik blijf 'm wel gewoon knieënschieter noemen zolang ie deze nickname heeft.
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ze stonden zelf ook nog gewoon te dansen.
Was ook geen battle.
Volgens mij schelen we minstens 25 jaarquote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Straks blijkt het z'n buurjochie van vroeger te zijn
Remlof is wat ouder dan ik dus dat lijkt me sterkquote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Stel ze gingen voor elkaar op de loop?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zal er weer eens langsfietsen, is alweer een paar maanden geleden.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:17 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat schaatsen zit er al jaren niet meer in. Dat pand met die kassen eromheen, als je weet welke ik bedoel, is eindelijk opgekocht en de boel eromheen wordt opgeknapt. Het leek wel fallout 4 van tijd tot tijd.
Kan nog erger: kom je op zo'n meet, zie je ineens schoonfamilie staan.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Had bijna gekund dan, als Remlof de buurjongen van je moeder was die net uit huis ging toen jij geboren werd.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:18 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Remlof is wat ouder dan ik dus dat lijkt me sterk
Ik ben 27 in elk geval.
Dan schelen we 20 jaar.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:18 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Remlof is wat ouder dan ik dus dat lijkt me sterk
Ik ben 27 in elk geval.
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:19 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Kan nog erger: kom je op zo'n meet, zie je ineens schoonfamilie staan.
Weet zeker dat ik dan omdraai, pa is dement en moeder is nier meer!quote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:19 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Kan nog erger: kom je op zo'n meet, zie je ineens schoonfamilie staan.
Niet op de rug rollen met de pootjes omhoog aub...quote:
Dan snap ik onze verschillen van onze blik op het leven ook wel wat meer. Ik dacht dat je jonger was.quote:
Ach, als dat zijn koosnaampje is vind ik het best. Zolang het maar geen bruinhemd worst.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet op de rug rollen met de pootjes omhoog aub...
Gewoon terugschoppen..
Waarom niet dan,als die maar terugschoppen doet, maakt niet uit hoe en wanneer.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet op de rug rollen met de pootjes omhoog aub...
Gewoon terugschoppen..
Ja hallo, oud genoeg om je moeder te zijn hier.... dat is geen argument natuurlijk.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:21 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dan snap ik onze verschillen van onze blik op het leven ook wel wat meer. Ik dacht dat je jonger was.
Ja, mijn ouders hebben een fascistische overheid nog aan den lijve mogen ondervinden.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:21 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dan snap ik onze verschillen van onze blik op het leven ook wel wat meer. Ik dacht dat je jonger was.
Dat ze dan jouw hebben kunnen grootbrengen sta ik toch van te kijken of neem mijn petje voor af.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, mijn ouders hebben een fascistische overheid nog aan den lijve mogen ondervinden.
Mijn ouders anders ook niet hoor.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, mijn ouders hebben een fascistische overheid nog aan den lijve mogen ondervinden.
Ken die verhalen alleen van mijn opa's en oma's. Eentje leeft er nog. Die noemt Duitsers ook steevast moffen. Kan het haar niet kwalijk nemen. Haar ouders zijn omgekomen in de oorlog.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar die hebben jou nog wel geleerd dat fascisme echt heel erg fout is.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:25 schreef Euribob het volgende:
[..]
Mijn ouders anders ook niet hoor.
Geen schweinen?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:26 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ken die verhalen alleen van mijn opa's en oma's. Eentje leeft er nog. Die noemt Duitsers ook steevast moffen.
En die ander zat zeker bij de...quote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:26 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ken die verhalen alleen van mijn opa's en oma's. Eentje leeft er nog. Die noemt Duitsers ook steevast moffen. Kan het haar niet kwalijk nemen. Haar ouders zijn omgekomen in de oorlog.
Ze vertelde dat ze niet naar school ging wanneer er Duitse les werdt gegeven.quote:
Verkeerde kaaahnt. Nee die heeft daadwerkelijk bij het verzet gezeten en is daardoor ook toen een stel vingers kwijtgeraakt. Wel overleefd, maar overleden voor ik geboren was.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:27 schreef remlof het volgende:
[..]
En die ander zat zeker bij de...
Nee, grapje
En daarom ging jij niet als er Nederlandse les werd gegeven?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:27 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ze vertelde dat ze niet naar school ging wanneer er Duitse les werdt gegeven.
Serieus?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nog even en het zijn beste vrienden..
Maar ik sta op de blocklist..![]()
![]()
Dan verdedig je er ook niet voor, heb je geen benul wat de bedoeling ervan is?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:31 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik ben inderdaad slecht in grammatica
Spellingquote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:31 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik ben inderdaad slecht in grammatica
Zie je wel.quote:
Ja, die is hier.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:38 schreef Kaas- het volgende:
Straatcommando is hier? Hoewel ik de plaatjes uit heb staan en die dus nooit zie, is hij een van de weinige users van wie ik uit het hoofd weet welke het is.
Ja, ik heb de knieënschieter net uitgelegd waarom zijn nickname niet kan.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb jij vandaag al je dagelijkse gutmenschdaad verricht?
Zou het met de engnekken die nu de boventoon voeren hier nog een beetje leuk kunnen tegenwoordig?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:48 schreef Tem het volgende:
[..]
Was een soort gedachte-experiment. Zal wel ff aan hem vragen als hij weer online is.
Te sneu dit..quote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, ik heb de knieënschieter net uitgelegd waarom zijn nickname niet kan.
Tijd voor gedwongen vrijwillig levenseinde?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:42 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik probeer hier van mijn Duveltje te genieten terwijl er naast mij een hond met ontstoken anaalklieren ligt te rotten.
Nu nog kiezen voor hetzelfde geslacht en jij krijgt een koperen knoop op je pet!quote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Lekker van die muffe pedigree pal scheten.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:42 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik probeer hier van mijn Duveltje te genieten terwijl er naast mij een hond met ontstoken anaalklieren ligt te rotten.
Gadverdamme.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:42 schreef Pokkelmans het volgende:
Pedigreequote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:44 schreef Tem het volgende:
[..]
Lekker van die muffe pedigree pal scheten.
Zal er qua geur niet veel op achteruit kunnen gaan, in ieder geval.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:44 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Tijd voor gedwongen vrijwillig levenseinde?
Dit is echt heel goor.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:42 schreef Pokkelmans het volgende:
?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:40 schreef remlof het volgende:
[..]
En je hond heeft weer wat te eten.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:45 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zal er qua geur niet veel op achteruit kunnen gaan, in ieder geval.
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb jij vandaag al je dagelijkse gutmenschdaad verricht?
Hebben alle scouts zo'n teringhekel aan dieren als jij?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:44 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Tijd voor gedwongen vrijwillig levenseinde?
Alsof jij iemand kent hier..quote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:49 schreef john2406 het volgende:
[..]
Alsof Kaas Remlof niet ken of kan.
Ik niet wil het ook helemaal niet, is net als er op te koop aangeboden niks aangeboden wordt, kom ik hier mijn tijd doden.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Alsof jij iemand kent hier..
Tuurlijk johnjohnquote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:52 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik niet wil het ook helemaal niet, is net als er op te koop aangeboden niks aangeboden wordt, kom ik hier mijn tijd doden.
En als jij mij niet geloven doet maak ik je wel iets anders wijs, o je onderschift MAAK DAT DE KAT WIJS.
Nee.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:53 schreef Pokkelmans het volgende:
Ze hebben het met die luchtbrug steeds over vluchtelingen uit gebieden als Noord-Afrika en de Hoorn van Afrika.
Wat is daar aan de hand dat men massaal naar Europa moet vluchten? Bedoelen ze niet gewoon "migranten"?
Ik was naar Romequote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:55 schreef john2406 het volgende:
[..]
Jij snapt het opeens heel snel?
Watsk gebeurd?
En dat lossen we op door heel Afrika naar Europa te halen, goed planquote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee.
Er is nogal wat oorlog en honger in Afrika.
Ah ja, ik had met de Hoorn van Afrika een ander gedeelte in mijn hoofdquote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee.
Er is nogal wat oorlog en honger in Afrika.
Wat een domme reactie.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:56 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
En dat lossen we op door heel Afrika naar Europa te halen, goed plan
Die krijgen dan ook geen asiel in de EU en worden teruggestuurd.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:57 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ah ja, ik had met de Hoorn van Afrika een ander gedeelte in mijn hoofd.
Maar Noord-Afrika dan? Zo blijken er onder die vluchtenlingenstroom die rond Syrië op is gekomen ook ontzettend veel Marokkanen en Tunesiërs te zitten. Dat zijn relatief welvarende landen.
En in de tussentijd eten die mensen gebakken lucht?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 00:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Die krijgen dan ook geen asiel in de EU en worden teruggestuurd.
Tsja, ik weet nog niet hoe ik hier in sta.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:56 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
En dat lossen we op door heel Afrika naar Europa te halen, goed plan
Ik begreep juist dat men actief gehaald zou worden uit Noord-Afrika. Of het dan mensen met de Tunesische en Marokkaanse nationaliteit betreft, of migranten uit De Hoorn die het al tot Noord-Afrika hebben geschopt weet ik zo eigenlijk niet. Dat laatste zou namelijk ook kunnen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 00:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Die krijgen dan ook geen asiel in de EU en worden teruggestuurd.
Dat laatstequote:Op donderdag 31 augustus 2017 00:04 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik begreep juist dat men actief gehaald zou worden uit Noord-Afrika. Of het dan mensen met de Tunesische en Marokkaanse nationaliteit betreft, of migranten uit De Hoorn die het al tot Noord-Afrika hebben geschopt weet ik zo eigenlijk niet. Dat laatste zou namelijk ook kunnen.
Alleen mensen die daadwerkelijk vluchteling zijn.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 00:04 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik begreep juist dat men actief gehaald zou worden uit Noord-Afrika. Of het dan mensen met de Tunesische en Marokkaanse nationaliteit betreft, of migranten uit De Hoorn die het al tot Noord-Afrika hebben geschopt weet ik zo eigenlijk niet. Dat laatste zou namelijk ook kunnen.
Maar dat zijn er nogal wat en die moeten allemaal naar Europa immigreren?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 00:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Alleen mensen die daadwerkelijk vluchteling zijn.
Ze laten verrekken is een beter idee?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 00:08 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Maar dat zijn er nogal wat en die moeten allemaal naar Europa immigreren?
Maar dat ben je technisch gezien toch al niet meer zodra je de onveiligheid bent ontvlucht?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 00:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Alleen mensen die daadwerkelijk vluchteling zijn.
Naar de rest van de wereld. Die is groot genoeg voor de mensen die daadwerkijlijk vluchteling zijn.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 00:08 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Maar dat zijn er nogal wat en die moeten allemaal naar Europa immigreren?
Nee, goed opvangen in Afrikaquote:Op donderdag 31 augustus 2017 00:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze laten verrekken is een beter idee?
Hoeveel kamers heb jij nog vrij?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 00:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Naar de rest van de wereld. Die is groot genoeg voor de mensen die daadwerkijlijk vluchteling zijn.
Je weet hoeveel eral opgevangen worden in de regio? Je weet dar sommige opvanglanden al ad 50% zitten tov de eigen bevolking?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 00:10 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Nee, goed opvangen in Afrika
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 00:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je weet hoeveel eral opgevangen worden in de regio? Je weet dar sommige opvanglanden al ad 50% zitten tov de eigen bevolking?
Mooi. En je snapt dat dat veel onhoudbaarder is dan de aantallen die "wij" opvangenn?quote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 00:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mooi. En je snapt dat dat veel onhoudbaarder is dan de aantallen die "wij" opvangenn?
Ach man, met elk biertje dat je achterover tikt ontneem je een uitgehongerd kindje een dag eten. Like you give a fuck.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 00:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Naar de rest van de wereld. Die is groot genoeg voor de mensen die daadwerkijlijk vluchteling zijn.
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 00:20 schreef remlof het volgende:
Mensen die alleen smileys posten gaan ook op block.
Ruimt lekker op zo.
Moest wedstrijdje spelen. Opa is kapotquote:Op donderdag 31 augustus 2017 00:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Waar ben je op vakantie geweest?
Niet direct. Maar daar wil ik wel de dialoog over aangaan. Het gaat volgens mij onder andere om de culturele en economische verschillen en de duurzaamheid van de opvang.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 00:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mooi. En je snapt dat dat veel onhoudbaarder is dan de aantallen die "wij" opvangenn?
Je moet niks. Je wou het. Tennis?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 00:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
Moest wedstrijdje spelen. Opa is kapot
Effe lekker tot diep in de nacht een balletje slaan.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 00:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Je moet niks. Je wou het. Tennis?
Yes.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 00:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Je moet niks. Je wou het. Tennis?
Nee, wij gebruiken onbalans.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 00:26 schreef Pokkelmans het volgende:
Is disbalans een Nederlands woord?
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 00:26 schreef Pokkelmans het volgende:
Is disbalans een Nederlands woord?
twitter:onzetaal twitterde op zondag 07-02-2016 om 22:25:23@FritsvanWezel 'Onbalans' en 'disbalans' zijn synoniemen van elkaar. reageer retweet
Kut. Zal wel een Anglicisme zijn. Zit de laatste tijd weer veel op die internationale fora te kankeren op mensen.quote:
Pokkelmansquote:Op donderdag 31 augustus 2017 00:28 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]twitter:onzetaal twitterde op zondag 07-02-2016 om 22:25:23@FritsvanWezel 'Onbalans' en 'disbalans' zijn synoniemen van elkaar. reageer retweet
Na de Brexit moeten de anglicismen snel in de ban.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 00:28 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Kut. Zal wel een Anglicisme zijn. Zit de laatste tijd weer veel op die internationale fora te kankeren op mensen.
Focus je op je tentamens!!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 00:28 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Kut. Zal wel een Anglicisme zijn. Zit de laatste tijd weer veel op die internationale fora te kankeren op mensen.
Sowieso al. Enkel Duitse leenwoorden. Als je die überhaupt al nodig hebt.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 00:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Na de Brexit moeten de anglicismen snel in de ban.
Oh ik heb die lange post van je niet gelezen, ik heb belangrijkere dingen te doen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 00:30 schreef Pokkelmans het volgende:
Oh en ik ben de factor verzorgingsstaat nog vergeten. Hoe meer sociale voorzieningen waar de migrant aanspraak op maakt, hoe zwaarder de belasting. In Somalië kunnen ze volgens mij prima een miljoen migranten hebben. Drukt toch niet echt op de staatsbegroting.
En dan?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 00:32 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Heb geen tentamens meer. Alleen nog een veredeld toneelstukje doen.
Als je die 40.000 goed geschoolde vluchtelingen haalt, haal je ook weer 40.000 goed geschoolde mensen weg uit hun oorspronkelijke land. Wat weer negatieve gevolgen heeft voordat land.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 00:25 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Niet direct. Maar daar wil ik wel de dialoog over aangaan. Het gaat volgens mij onder andere om de culturele en economische verschillen en de duurzaamheid van de opvang.
Binnen tribaal Afrika lopen de landsgrenzen niet altijd overeen met de etnische grenzen. Zo kan het cultureel verschil tussen het oversteken van een landsgrens kleiner zijn dan wanneer men de andere kant van het "eigen" land bezoekt. Hoe groter het culturele verschil tussen de "thuiscultuur" en de "gastcultuur", hoe moeizamer de opvang gaat.
De duurzaamheid van de opvang is ook van belang. Worden mensen tijdelijk in grote vluchtelingenkampen opgevangen of worden ze op een traject gezet waarbij duurzame integratie binnen de gastsamenleving het doel is? In het eerste geval zijn culturele en economische verschillen te verwaarlozen, in het tweede geval gaan zij een grote rol spelen.
En wanneer voor duurzame integratie wordt gekozen kom je bij de economische verschillen tussen de thuis- en gastsamenleving: zijn die verschillen groot, dan werkt het niet. Binnen een grotendeels op diensten en kennis draaiende economie is de bijdrage van 40.000 ongeschoolde migranten minimaal. Men zal de ongeschoolde migranten daar ook op aankijken. Kun je echter ergens 40.000 apothekers, chirurgen, en ingenieurs vandaan halen, dan kunnen die migranten significant bijdragen aan het welvaartsniveau binnen de gastsamenleving en zo eventuele weerstand opheffen. Gaat het echter om een vrijwel vergelijkbare economie als de thuissamenleving, dan zullen de migranten zonder al te veel relatieve disbalans binnen de gastsamenleving gepast kunnen worden.
Het geheime wapen vd VS.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 00:33 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Als je die 40.000 goed geschoolde vluchtelingen haalt, haal je ook weer 40.000 goed geschoolde mensen weg uit hun oorspronkelijke land. Wat weer negatieve gevolgen heeft voordat land.
Joepie, Rotterdam.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 00:38 schreef skysherrif het volgende:
Nog minder dan een week en ik mag eindelijk weer aan de studie en in dat 010 gaan wonen, dat dan weer wel.
Goed zo. Als het lezen van mijn posts het belangrijkste in je leven zou zijn, had ik medelijden met je gehad.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 00:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh ik heb die lange post van je niet gelezen, ik heb belangrijkere dingen te doen.
Ik zal duimen voor je.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 00:39 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
In december een tentamentje halen en dan (INSHA'ALLAH) mijn LLB ophalen.
Ja, maar dat hebben de bommen die anders op hun knar worden gegooid natuurlijk ook.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 00:33 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Als je die 40.000 goed geschoolde vluchtelingen haalt, haal je ook weer 40.000 goed geschoolde mensen weg uit hun oorspronkelijke land. Wat weer negatieve gevolgen heeft voordat land.
tot dan kan je dus lekker PUBG spelenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 00:39 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
In december een tentamentje halen en dan (INSHA'ALLAH) mijn LLB ophalen.
Nee, wil eigenlijk een betaalde baan én ergens bij een advocatenkantoortje koffie gaan halen voor volwaardige medewerkers die jonger zijn dan ik.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 00:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
tot dan kan je dus lekker PUBG spelen
Medewerkersquote:Op donderdag 31 augustus 2017 00:42 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nee, wil eigenlijk een betaalde baan én ergens bij een advocatenkantoortje koffie gaan halen voor volwaardige medewerkers die jonger zijn dan ik.
Ik had allerlei snedige antwoorden klaar, tot ik besefte dat dit ook mijn situatie gaat zijn in het kwadraat.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 00:42 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nee, wil eigenlijk een betaalde baan én ergens bij een advocatenkantoortje koffie gaan halen voor volwaardige medewerkers die jonger zijn dan ik.
Nooit, ben ook gewoon een onderknuppel.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 00:47 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wanneer heb jij je ingekocht dan? Philadelphia Collins.
Ja, maar ze zullen productiever zijn in Nederland dan in hun land van herkomst. Dus globaal gezien gaan we erop vooruit.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 00:33 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Mocht je ooit nog eens in de provincie een kantoortje willen beginnen en een betrouwbare, extreem intelligente, hardwerkende, humoristische, knappe, smaakvolle, en bescheiden compagnon zoeken...quote:Op donderdag 31 augustus 2017 00:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nooit, ben ook gewoon een onderknuppel.
nadat ik een baan heb graag mvgquote:Op donderdag 31 augustus 2017 00:53 schreef Euribob het volgende:
Graag jaarlijks 50.000 hoogopgeleide vluchtelingen. Lijkt me hartstikke tof.
En 50.000 tokkies de landsgrenzen overquote:Op donderdag 31 augustus 2017 00:53 schreef Euribob het volgende:
Graag jaarlijks 50.000 hoogopgeleide vluchtelingen. Lijkt me hartstikke tof.
Dan kan hij nog altijd met Ryon gaan samenwerken.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 00:54 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Mocht je ooit nog eens in de provincie een kantoortje willen beginnen en een betrouwbare, extreem intelligente, hardwerkende, humoristische, knappe, smaakvolle, en bescheiden compagnon zoeken...
Tsja, als ik zulke inkoppertjes had willen voorkomen had ik natuurlijk het einde van die zin niet open moeten laten.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 00:55 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dan kan hij nog altijd met Ryon gaan samenwerken.
Kop dicht, flapoor.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 00:55 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dan kan hij nog altijd met Ryon gaan samenwerken.
Heb je al stages in het verschiet?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 00:57 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Tsja, als ik zulke inkoppertjes had willen voorkomen had ik natuurlijk het einde van die zin niet open moeten laten.
Nog niet concreet. Wel een paar lijntjes uit liggen nu. Zou het liefst gewoon drie maanden hebben, maar ben beperkt mobiel met het verlopen van mijn OV en het gebrek aan een rijbewijs. Binnenkort ergens op gesprek. Nieuwe schoentjes gehaald voor de gelegenheid, nog even netjes naar de kapper.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 00:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Heb je al stages in het verschiet?
Wat een gedoe, he, volwassen wordenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 01:03 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nog niet concreet. Wel een paar lijntjes uit liggen nu. Zou het liefst gewoon drie maanden hebben, maar ben beperkt mobiel met het verlopen van mijn OV en het gebrek aan een rijbewijs. Binnenkort ergens op gesprek. Nieuwe schoentjes gehaald voor de gelegenheid, nog even netjes naar de kapper.
Man man man, wat ik mezelf allemaal wel niet aandoe.
Oeh daar ben ik wel voor. Voor elke vluchteling die we hier toelaten een onrendabele deporteren.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 00:54 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
En 50.000 tokkies de landsgrenzen over
Gewoon elk jaar een kosten-baten analyse maken en de onderste 50.000 eruit tiefen.
Nadat ik ben afgestudeerd dan.
Ben er wel meer klaar voor dan pakweg twee jaar geleden. Moest er toen niet aan denken om fulltime te werken.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 01:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat een gedoe, he, volwassen worden
En wanneer ga je je rijbewijs halen?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 01:11 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ben er wel meer klaar voor dan pakweg twee jaar geleden. Moest er toen niet aan denken om fulltime te werken.
Zie je wel dat deporteren best leuk kan zijn, mits het maar met de voor jou juiste personen gebeurt?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 01:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Oeh daar ben ik wel voor. Voor elke vluchteling die we hier toelaten een onrendabele deporteren.
De personen die ik graag zou deporteren zijn diegenen die het hardst om deportatie schreeuwen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 01:12 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zie je wel dat deporteren best leuk kan zijn, mits het maar met de voor jou juiste personen gebeurt?
Waarom Nederlands?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 01:13 schreef remlof het volgende:
Ik wil nu wel een domme Nederlandse film zien op Videoland.
Wie heeft er suggesties?
Omdt ik nu een Nederlandse film wil zien.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 01:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Waarom Nederlands?
Salinui chueok (2003) - IMDb ik kijk nu deze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |