Als dat geen neuken wordt...quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:18 schreef Tem het volgende:
Remlof en Straatcommando gaan elkaar niet vinden ben ik bang.
Daarom waakzaak blijven.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:30 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ja, en banaliteit van het kwaad en zo. Duivel in de bureaucratie, etc. Hoe dan ook, de gemiddelde Duitser was toen niet toevallig even van een andere orde. Alsof de poorten van de hel een dag had opengestaan. Het waren gewoon mensen, zoals Whiskers en ik.
Natuurlijk spreek ik hem wel aan op z'n nickname als die geeïnspireerd is op een extreem politiek idee.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Spreek hem aan op zijn posts/meningen. Niet op zijn usernaam.
Zo zijn er vast meer users met een rare naar. Beoordeel mij op mijn mod acties en als je me als user niet kan uitstaan reageer je gewoon niet op me. Klaar.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Natuurlijk spreek ik hem wel aan op z'n nickname als die geeïnspireerd is op een extreem politiek idee.
Misschien was ie destijds jong en heel erg dom, maar dan had ie met het voleassen worden toch wel zo slim kunnen zijn om een normalere nickname te nemen.
En dat iemand met zo'n nickname mod is op een nieuwsforum dat zich niet als extreemrechts wil profileren vind ik echt van de zotte.![]()
Hoeveel euro zit er in zo pakje euro?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:33 schreef LelijKnap het volgende:
Ja, en mensen aanspreken op hun morele verantwoordelijkheid. Dat ga ik zo ook even doen bij de Texaco wanneer meneer 8 euro voor een pakje euro durft te vragen.
Show of force om de rebellen in toom te houden.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:37 schreef Tijger_m het volgende:
Zag ik Yvonne nou net voorbijflitsen? Damn...is het zo erg nu?
Je leest even een review op een andere site en all hell breaks loose
Midlive crises?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:37 schreef Tijger_m het volgende:
Zag ik Yvonne nou net voorbijflitsen? Damn...is het zo erg nu?
Je leest even een review op een andere site en all hell breaks loose
Ik had ze meer moeten slaan.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:31 schreef LelijKnap het volgende:
Het zijn jouw kinderen Yvonne. Stuk voor stuk.
Wait, whut?quote:
Extra zwaar.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:38 schreef Leandra het volgende:
Sommige mensen zouden gratis moeten mogen roken, een pakje of 2 per dag graag.
WaakzaaM.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wait, whut?
Waarom word ik erbij betrokken LK?!?!
Hoi!quote:
Alles wat in beslag wordt genomen op een plaats bij elkaar flikkeren en zeggen bedien U maar?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sommige mensen zouden gratis moeten mogen roken, een pakje of 2 per dag graag.
Precies, ga ik nu weer hakenbordurenbreien.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:38 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Show of force om de rebellen in toom te houden.
Hoe hij modt en wat hij post (zijn mening) lijkt me belangrijker dan zijn usernaam.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Natuurlijk spreek ik hem wel aan op z'n nickname als die geeïnspireerd is op een extreem politiek idee.
Misschien was ie destijds jong en heel erg dom, maar dan had ie met het voleassen worden toch wel zo slim kunnen zijn om een normalere nickname te nemen.
En dat iemand met zo'n nickname mod is op een nieuwsforum dat zich niet als extreemrechts wil profileren vind ik echt van de zotte.![]()
Heeft 'ie natuurlijk even snel door de shredder gehaald.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:39 schreef Tem het volgende:
Kan dat topic van GS niet meer vinden...
Het enige probleem dat ik met je heb is je nickname. Ik ga nog niet eens in je pohi spitten om je extreemrechtse posts hier te quoten.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:35 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Zo zijn er vast meer users met een rare naar. Beoordeel mij op mijn mod acties en als je me als user niet kan uitstaan reageer je gewoon niet op me. Klaar
Enjoyquote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Precies, ga ik nu weer hakenbordurenbreien.
Wat heb jij daaraan of daarvan dan?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:40 schreef remlof het volgende:
Het enige probleem dat ik met je heb is je nickname. Ik ga nog niet eens in je pohi spitten om je extreemrechtse posts hier te quoten.
Doe er wat aan danquote:
Denk het niet. Was wel een interessant topic maar al uit 2013/2014 ofzo.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:40 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Heeft 'ie natuurlijk even snel door de shredder gehaald.
Als het maar geen pannelappen met swastika's zijn.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Precies, ga ik nu weer hakenbordurenbreien.
Daar is ie weer haken mag maar die dingen niet.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Als het maar geen pannelappen met swastika's zijn.
Prima. Wilde eigenlijk voorstellen om eens een biertje te doen om dit ge-eikel uit de lucht te krijgen.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Het enige probleem dat ik met je heb is je nickname. Ik ga nog niet eens in je pohi spitten om je extreemrechtse posts hier te quoten.
Ik heb ooit eens opgevangen dat je in je jeugdige onbezonnenheid fervent pvv-aanhanger was, kan gebeuren. Maar neem dan ajb een andere nickname als je hier op dit forum serieus genomen wil worden. Zeker in NWS (als mod notabene!) en in POL.
En je persoonlijke aanval eerder neem ik je zeer kwalijk, ik heb jou nooit anders aangevallen dan juist om die in mijn ogen zeer kwalijke nickname, lowlife.
Maar goed, dat laatste toont waarschijnlijk aan dat je nog steeds niet volwassen bent, ik gooi je wel op ignore.
Zou leuk zijn om dat topic opnieuw te openen en te kijken wie en hoe er van gedachten is veranderd.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:42 schreef Tem het volgende:
[..]
Denk het niet. Was wel een interessant topic maar al uit 2013/2014 ofzo.
Nee, het worden pannenlappen met hamers en sikkelsquote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:42 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Lowlife is lekker volwassen... En iemand aanvallen op een username, ipv kijken naar hoe iemand modt en post..quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens opgevangen dat je in je jeugdige onbezonnenheid fervent pvv-aanhanger was, kan gebeuren. Maar neem dan ajb een andere nickname als je hier op dit forum serieus genomen wil worden. Zeker in NWS (als mod notabene!) en in POL.
En je persoonlijke aanval eerder neem ik je zeer kwalijk, ik heb jou nooit anders aangevallen dan juist om die in mijn ogen zeer kwalijke nickname, lowlife.
Maar goed, dat laatste toont waarschijnlijk aan dat je nog steeds niet volwassen bent, ik gooi je wel op ignore.
Was een soort gedachte-experiment. Zal wel ff aan hem vragen als hij weer online is.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zou leuk zijn om dat topic opnieuw te openen en te kijken wie en hoe er van gedachten is veranderd.
Mischien worden we nog een real life soap op TV, Lequote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:48 schreef Leandra het volgende:
Ah, gezellig weer.... kennelijk heeft het Utopia dat deze SC is een aantrekkingskracht op allerlei figuren die het met een postomgeving moeten doen die hier danig voor onderdoet.
Geeft verder niet, maar men moet zich wel beseffen dat dit Utopia niet blijft bestaan als ze hier net zo posten als in hun eigen postomgeving die kennelijk minder is.
Als ze dat geen probleem vinden dan is het doel kennelijk vooral kapot te maken wat kennelijk beter is, of anders.
Het is een leuk experimentquote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:48 schreef Tem het volgende:
[..]
Was een soort gedachte-experiment. Zal wel ff aan hem vragen als hij weer online is.
Nee dank je, ik heb al te lang in RLS meegepost om te weten dat ik daar geen onderdeel van wil zijn.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mischien worden we nog een real life soap op TV, Le
Jouw rol gaat natuurlijk door Katja Schuurman gespeeld worden.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee dank je, ik heb al te lang in RLS meegepost om te weten dat ik daar geen onderdeel van wil zijn.
Is goed, kom maar naar de volgende POL-meet.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:43 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Prima. Wilde eigenlijk voorstellen om eens een biertje te doen om dit ge-eikel uit de lucht te krijgen.
Ik ging inderdaad over de schreef met die opmerking. Excuses daarvoor, maar je weet zelf denk ik ook wel dat dat een cumulatieve reactie was. Niet dat dat 't goed praat.
Is die daar niet iets te klein of te min voor?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Jouw rol gaat natuurlijk door Katja Schuurman gespeeld worden.
Oh, persoonlijk denk ik dat Nelly Frijda een betere is voor die rol, maar die is net een beetje te oud.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Jouw rol gaat natuurlijk door Katja Schuurman gespeeld worden.
Nou ja, je kan ook pasta kokenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:45 schreef yvonne het volgende:
[..]nee mens, alsof ik kan breienpunnikkenborduren.
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, persoonlijk denk ik dat Nelly Frijda een betere is voor die rol, maar die is net een beetje te oud.
Nou moet ik nog gaan googlen ook...quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Esmee van Kampen dan maar, die kunnen ze makkelijker wat ouder twee keer zo oud schminken.
Jij en ik zijn toch een prima reflectie van de gemiddelde burger?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wait, whut?
Waarom word ik erbij betrokken LK?!?!
Ik was van mening dat jij alleen in de heupen gezet zou zijn?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Esmee van Kampen dan maar, die kunnen ze makkelijker wat ouder twee keer zo oud schminken.
Doe ik, maar wat betreft de naam moet ik je teleurstellen.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Is goed, kom maar naar de volgende POL-meet.
Maar ik raad je nog steeds een andere username aan, kan prima, ook als mod.
Vraag maar aan du_ke.
Doe dat eens ga je verantwoorden ervoor, komop zeg het is maar een Nick?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:53 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Doe ik, maar wat betreft de naam moet ik je teleurstellen.![]()
Is overigens de eerste keer dat ik dat hoor, ook van jou. Ik had je graag uitgelegd hoe ik tot die naam ben gekomen namelijk.
Vooral, heupen, benen.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:53 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik was van mening dat jij alleen in de heupen gezet zou zijn?
Misschien met de term dictator of zo?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:39 schreef Tem het volgende:
Kan dat topic van GS niet meer vinden...
Nou als iemand er moeite mee heeft, zeker nu ik mod ben, is een uitleg niet teveel gevraagd imo.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:54 schreef john2406 het volgende:
[..]
Doe dat eens ga je verantwoorden ervoor, komop zeg het is maar een Nick?
Al gezocht. Ging meer richting de genocide kant op of iets dergelijk. Althans je had een keuze.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:55 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Misschien met de term dictator of zo?
Ik deed net een googletje.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:56 schreef LelijKnap het volgende:
Straatcommando is toch een typische rapper-naam of zie ik dat verkeerd?
Altijd fijn om de keuze voor genocide te hebbenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:56 schreef Tem het volgende:
[..]
Al gezocht. Ging meer richting de genocide kant op of iets dergelijk. Althans je had een keuze.
Of niet natuurlijk. Naja, kom er nog wel op.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Altijd fijn om de keuze voor genocide te hebben
Rwanda belde..quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Altijd fijn om de keuze voor genocide te hebben
Ja, en ik herinner me nu ook 'straatsoldaat'. Dat was ook wel een vaak gebruikte term bij die figuren.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:57 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik deed net een googletje.
Je hebt gelijk ook nog
Dat is het Leger Des Heils, geloof ik.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:58 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ja, en ik herinner me nu ook 'straatsoldaat'. Dat was ook wel een vaak gebruikte term bij die figuren.
Ah, dat is ook een leuke discussie; het nut van genocide. Ooit eens geprobeerd maar het is helaas aan weinige besteedt.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:56 schreef Tem het volgende:
[..]
Al gezocht. Ging meer richting de genocide kant op of iets dergelijk. Althans je had een keuze.
Nee, dat is Heilsoldaat.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is het Leger Des Heils, geloof ik.
Moet ik nu weer een kant gaan kiezenquote:
Nee.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:53 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Jij en ik zijn toch een prima reflectie van de gemiddelde burger?
Maar goed, dan maar even onthouden voor wanneer ie er weer is.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:56 schreef Tem het volgende:
[..]
Tja, het is een genocide of niet, natuurlijkquote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:59 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Moet ik nu weer een kant gaan kiezen
Mycroft gaat ook maar terug tot 2014.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Of niet natuurlijk. Naja, kom er nog wel op.
Een Mod misstaat het niet om neutraal te zijn en blijven, en anders doe het met een kloon!quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:59 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Moet ik nu weer een kant gaan kiezen
Was ooit wel de bedoeling geloof ik maar ik weet de status niet.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:00 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Mycroft gaat ook maar terug tot 2014.
Kom Sherlock eigenlijk ooit weer online of is dat ook een stille dood gestorven?
Of jij mij nu gelooft of niet ze kennen zelfs rangen!quote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Die hebben toch ook straatsoldaten? Dacht ik?
we zijn toch allemaal kloons van Danny?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:00 schreef john2406 het volgende:
[..]
Een Mod misstaat het niet om neutraal te zijn en blijven, en anders doe het met een kloon!
Ja jullie is een vetleren medaile omgehangen gummi laarzen en een punt voor pet gegeven, en dat men maar rennen doet. Grapje hoor.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:01 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
we zijn toch allemaal kloons van Danny?
Er is vast wel ergens iemand die dat ook weer ontkent.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja, het is een genocide of niet, natuurlijk
Gelukkig niet... Zou erg saai worden dan...quote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:01 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
we zijn toch allemaal kloons van Danny?
Jij bent een kloon van yvonne heb ik gehoord.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gelukkig niet... Zou erg saai worden dan...
Yvonne is het daar vast niet mee eensquote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Jij bent een kloon van yvonne heb ik gehoord.
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:04 schreef Tijger_m het volgende:
Ik ben gelukkig van een leeftijd dat ik het hele rap gebeuren aan mij voorbij kan laten gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |