Ik dacht ook even aan ratten, maar voordat ik een rat of een chinchilla in de buurt van mijn tepels zou latenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:47 schreef knokkels het volgende:
[..]
chinchilla's? Ratten? Ik weet het ook niet meer
Niet visualiseren Mad, niet doen...quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik dacht ook even aan ratten, maar voordat ik een rat of een chinchilla in de buurt van mijn tepels zou laten
Jij bent ook geen redneck. Die vangen ook vissen met hun vuisten.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik dacht ook even aan ratten, maar voordat ik een rat of een chinchilla in de buurt van mijn tepels zou laten
Bij muizen durf ik niet meer van de bank af te komen totdat dat ding zelf heeft verzonnen dat ie naar buiten moetquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Dapper hoor. Als ze te groot worden (of te snel) dan durf ik niet meer. Mijn huis zit nu vol met van die kruisspinnen, maar die mogen van mij binnenshuis blijven.
Bijen doen weinig als je ze niet irriteert. Wespen moeten gewoon dood. Kamikazes van het dierenrijkquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Bij muizen durf ik niet meer van de bank af te komen totdat dat ding zelf heeft verzonnen dat ie naar buiten moetEn wespen en bijen word ik ook panisch van, maar da's een allergiedingetje.
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:50 schreef knokkels het volgende:
oei. de tijd is alweer bijna voorbij![]()
wie komt er na mij?
Bijen kom ik niet zoveel tegen. Wespen daarentegenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:52 schreef knokkels het volgende:
[..]
Bijen doen weinig als je ze niet irriteert. Wespen moeten gewoon dood. Kamikazes van het dierenrijk
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:54 schreef Tuned22 het volgende:
Ik moet er vandoor![]()
Bedankt weer knok, leuk dat je weer boven water bent![]()
Fijne avond iedereen
Ja leuk, die instelling wordt constant geresetquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:56 schreef ToT het volgende:
Je mic is overstuurd! volkomen verneukt!
Maar nu met Hands Held High én Chris Cornellquote:
dank voor het luisteren en slaap lekker spijkerbroekquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:56 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik val om van de slaap. Dus ik ga nog even relaxen op de bank (en daar waarschijnlijk in slaap donderen).
Bedankt knokkels en fijn dat je er weer bent
Linkin Park - By Myselfquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
Maar nu met Hands Held High én Chris Cornell
oeps, lekker laat, ik ben er ook weer blijd meequote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:54 schreef Tuned22 het volgende:
Ik moet er vandoor![]()
Bedankt weer knok, leuk dat je weer boven water bent![]()
Fijne avond iedereen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |