Was zeker een tl;dr voor je?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 01:35 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Hoer klaagt over haar werk...
Kies dan een ander beroep!
Met andere woorden. Mevrouw is getuige geweest van misdadig gedrag zelf en heeft getuigenverklaringen gehoord van andere meisjes waarin misdadig gedrag werd beschreven. Zonder dat ze hiermee naar de politie is gegaan.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 01:18 schreef slashdotter3 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)llen_normaal___.html
Zelfs minderjarigen worden gelokt, vertelt ze aan De Telegraaf.
[...]
Ze is bedolven onder reacties van jonge lotgenotes, die het herkennen.
[...]
Het model vertelt aan De Telegraaf dat vermoedelijk ook minderjarigen de ’aanbiedingen’ krijgen. „Ik weet dat. Vriendinnen hebben dat verteld. George vroeg me ook nooit om mijn leeftijd. Het interesseerde hem duidelijk niet.”
Een medeplichtige die eerst uitgerangeerd moest raken om vervolgens terug te slaan. Nu ze weet dat haar modellencarrière alleen nog maar down hill kan heeft ze ineens interesse om deze minderjarige meisjes te helpen. Hiervoor heeft ze 7 jaar lang haar bek gehouden terwijl het gebeurde.quote:[...]
Kruistocht
Egger is een kruistocht begonnen om de misstanden in haar sector aan te pakken. Ze is inmiddels een oudgediende, met zeven jaar ervaring.
ALS JIJ MISSCHIEN EERDER JE BEK OPEN HAD GETROKKEN, KUTWIJF.quote:[...]
Ik hoop dat modellen, zeker de minderjarigen, geen vragen meer krijgen om te slapen met rijke en beroemde mannen. Het kan gevaarlijk zijn, zeker voor jonkies.
Dat is wat de bron insinueert, maar niet wat er staat. Je conclusie klopt niet.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 04:45 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Met andere woorden. Mevrouw is getuige geweest van misdadig gedrag zelf en heeft getuigenverklaringen gehoord van andere meisjes waarin misdadig gedrag werd beschreven. Zonder dat ze hiermee naar de politie is gegaan.
Dus ze is medeplichtig.
Hoe je het ook wend of keert er is iets raars aan dit artikel. Mevrouw lijkt intiem kennis te hebben over praktijken waarin seksdeals worden aangeboden aan minderjarigen. Of die kennis nou eerste of tweede hands is maakt wat dat betreft weinig uit. Als je weet dat er misdaden worden gepleegd en je houdt je 7 jaar lang stil dan ben je wat mij betreft niet geloofwaardig meer. Of je bent gewoon mede-schuldig. 1 van de 2.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 05:09 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Dat is wat de bron insinueert, maar niet wat er staat. Je conclusie klopt niet.
Er staat:quote:Op woensdag 30 augustus 2017 05:23 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Hoe je het ook wend of keert er is iets raars aan dit artikel. Mevrouw lijkt intiem kennis te hebben over praktijken waarin seksdeals worden aangeboden aan minderjarigen. Of die kennis nou eerste of tweede hands is maakt wat dat betreft weinig uit. Als je weet dat er misdaden worden gepleegd en je houdt je 7 jaar lang stil dan ben je wat mij betreft niet geloofwaardig meer. Of je bent gewoon mede-schuldig. 1 van de 2.
Ze weet dat het met volwassenen gebeurt. Dat het met minderjarigen gebeurt is een vermoeden. Wat zou de politie moeten doen dan?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 07:13 schreef Bloemkool het volgende:
Het is inderdaad de vraag waarom ze de politie niet eerder ingelicht geeft als ze weet dat dit soort dingen gebeuren.
De rest heeft er dan blijkbaar minder moeite mee en kiest voor het geld ipv iets aan de misstanden te doen.
Het klinkt allemaal fout en hypocriet.
Omdat de politie toch niks doet.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 07:13 schreef Bloemkool het volgende:
Het is inderdaad de vraag waarom ze de politie niet eerder ingelicht geeft als ze weet dat dit soort dingen gebeuren.
De rest heeft er dan blijkbaar minder moeite mee en kiest voor het geld ipv iets aan de misstanden te doen.
Het klinkt allemaal fout en hypocriet.
En nu?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 01:20 schreef Dagoduck het volgende:
Hier is, ik schat twee jaar terug, ook al eens een topic over geweest.
Verkracht worden als ze 'te uitdagend' gekleed zou zijn is inderdaad haar eigen schuld natuurlijk.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 02:07 schreef Tamabralski het volgende:
Altijd heel pretentieus als een slet op de foto. En dan klagen over seksistische mannen..
Ze gaan er toch gewoon zelf mee in?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 07:26 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Verkracht worden als ze 'te uitdagend' gekleed zou zijn is inderdaad haar eigen schuld natuurlijk.
Maar de meeste mannen durven echter niet zo luchtig en sexy gekleed te gaan. Bang om te worden nageroepen en te worden nagefloten.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 02:07 schreef Tamabralski het volgende:
Altijd heel pretentieus als een slet op de foto. En dan klagen over seksistische mannen..
Wat ze letterlijk heeft gehoord en meegemaakt weet je dus niet. Waar het was genoeg dat zij aangaf dat ze WEET dat minderjarigen geneukt worden in deze branchequote:Op woensdag 30 augustus 2017 05:48 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Er staat:
Het model vertelt aan De Telegraaf dat vermoedelijk ook minderjarigen de ’aanbiedingen’ krijgen. „Ik weet dat. Vriendinnen hebben dat verteld. George vroeg me ook nooit om mijn leeftijd. Het interesseerde hem duidelijk niet.”
Wat ze van de vriendinnen heeft gehoord is niet duidelijk: dat vermoedelijk minderjarigen worden geronseld, dat er een vermoeden is van seks, wat heeft ze gehoord?
Nee ze gaat over 2500 nachten ijs.quote:"George" vraagt niet naar haar leeftijd, maar waarom zou hij? Waarschijnlijk staat dat al bij de info die hij vroeg voordat hij haar liet komen.
En waar zou ze aangifte moeten doen als ze niet weet waar het misbruik plaatsvond en de namen van daders en slachtoffers niet kent? Dit is haar manier om het te doen en dat het zo lang moest duren: het is natuurlijk wel een meisje dat haar carrière op het spel zet, daarbij ga je niet over een nacht ijs.
Eerst genoeg geld binnenhalen, he.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 08:06 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Wat ze letterlijk heeft gehoord en meegemaakt weet je dus niet. Waar het was genoeg dat zij aangaf dat ze WEET dat minderjarigen geneukt worden in deze branche
[..]
Nee ze gaat over 2500 nachten ijs.
Dit ja. Maar ja, NWSquote:Op woensdag 30 augustus 2017 08:13 schreef VEM2012 het volgende:
Vrouw stelt misstanden aan de kaak waarbij jonge meisjes geronseld worden voor betaalde seks.
Gemiddelde fokker: wat een hoer!
Bizar gewoon.
Ik blijf me verbazen. Dit topic is weer pure triestheid gewoonquote:Op woensdag 30 augustus 2017 08:13 schreef VEM2012 het volgende:
Vrouw stelt misstanden aan de kaak waarbij jonge meisjes geronseld worden voor betaalde seks.
Bizar gewoon.
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 08:15 schreef de_boswachter het volgende:
Welke websites zijn hier dan voor?
Niet dat ik geïnteresseerd ben maar gewoon voor research.
Die zullen er zat zijn, maar dan is het vrijwilligerswerk.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 08:56 schreef Boris_Karloff het volgende:
En hoe zit het met de onbetaalde seks om juist in het wereldje te raken en er te blijven? Of geloven we dat dat niet gebeurt in het modellen wereldje, met zoveel meiden die er graag zouden werken? Hoe ver zijn die bereid te gaan om model te worden?
Om die grote deals te krijgen?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 08:56 schreef Boris_Karloff het volgende:
En hoe zit het met de onbetaalde seks om juist in het wereldje te raken en er te blijven? Of geloven we dat dat niet gebeurt in het modellen wereldje, met zoveel meiden die er graag zouden werken? Hoe ver zijn die bereid te gaan om model te worden?
Ze weet alleen dat jonge vrouwen worden meegevraagd, niet of ze seks hebben. In het verhaal in een link eerder in dit topic lees je dat er geen sprake hoeft te zijn van seks.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 08:06 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Wat ze letterlijk heeft gehoord en meegemaakt weet je dus niet. Waar het was genoeg dat zij aangaf dat ze WEET dat minderjarigen geneukt worden in deze branche
[..]
Nee ze gaat over 2500 nachten ijs.
Inderdaad. En ook "ze is zelf schuldig!"quote:Op woensdag 30 augustus 2017 08:13 schreef VEM2012 het volgende:
Bizar gewoon.
"Jazz Egger weigert het ’normaal’ te vinden dat modellen seks moeten hebben voor geld, of voor een betere carrière. Zelfs minderjarigen worden gelokt, vertelt ze aan De Telegraaf."quote:Op woensdag 30 augustus 2017 08:59 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Ze weet alleen dat jonge vrouwen worden meegevraagd, niet of ze seks hebben. In het verhaal in een link eerder in dit topic lees je dat er geen sprake hoeft te zijn van seks.
Dat wil een vriend van mij ook graag weten.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 08:15 schreef de_boswachter het volgende:
Welke websites zijn hier dan voor?
Niet dat ik geïnteresseerd ben maar gewoon voor research.
Gelokt? Volgens mij willen vele meiden graag model worden en een deel zal bereid zijn daarvoor ver te gaan. Veel mannen denken met hun geslachtdeel, dat zal in dat wereldje niet anders zijn als in de rest van de wereld. Wie gebruikt nou eigenlijk wie in dit verhaal?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 09:01 schreef SpecialK het volgende:
[..]
"Jazz Egger weigert het ’normaal’ te vinden dat modellen seks moeten hebben voor geld, of voor een betere carrière. Zelfs minderjarigen worden gelokt, vertelt ze aan De Telegraaf."
Gelokt voor seks voor geld dus. Dat zegt ze. Aan de telegraf.
Ach het zijn ook weer precies de users waarvan je het verwacht. Maatschappelijk teleurgestelden die hun eigen sneuheid afreageren op vrouwen, buitenlanders, de overheid.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 09:27 schreef Jigzoz het volgende:
De FOK!-cultuur mag heel snel homeopathisch verdund worden.
Dit.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 09:27 schreef Jigzoz het volgende:
De FOK!-cultuur mag heel snel homeopathisch verdund worden.
Het is inderdaad best wel heftig en nog taboe. De vrouw van John Legend heeft hier ook wat over gezegd.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 08:49 schreef Farenji het volgende:
Wat een vreselijke afzichtelijke geenstijl mentaliteit in dit topic. Blaming the victim op de meest nare seksistische manier. Ongelooflijk.
Echt nieuws is het dan niet hè.quote:
Welkom op FOK! 2.0.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 08:13 schreef VEM2012 het volgende:
Bizar gewoon.
En dan?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 09:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Echt nieuws is het dan niet hè.
Ok.quote:
Dat doen ze dan toch zelf, dat staat los van een modellenbureau of modellenwerk. Dat zou dus ook een Instagrammer kunnen gebeuren zonder dat ze model is, maar als zo'n prins haar wel een lekker hapje vindt.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 01:22 schreef Dagoduck het volgende:
Hmm, dat was misschien dit artikel:
https://www.vice.com/nl/a(...)t-hem-te-feesten-468
Ja, aan de Televaag waarin verderop weer wat anders wordt gezegd. Televaag heeft er belang bij dat sukkels als jij erin trappen, dat bevordert de verkoop. Elders heet dit riooljournalistiek.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 09:01 schreef SpecialK het volgende:
[..]
"Jazz Egger weigert het ’normaal’ te vinden dat modellen seks moeten hebben voor geld, of voor een betere carrière. Zelfs minderjarigen worden gelokt, vertelt ze aan De Telegraaf."
Gelokt voor seks voor geld dus. Dat zegt ze. Aan de telegraf.
Omdat jij er vanuit gaat dat precies dat gedeelte verzonnen moet zijn is het onwaar? Zelfs een kapotte klok als de telegraaf staat 2x per dag gelijk.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 10:12 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Ja, aan de Televaag waarin verderop weer wat anders wordt gezegd. Televaag heeft er belang bij dat sukkels als jij erin trappen, dat bevordert de verkoop. Elders heet dit riooljournalistiek.
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 08:13 schreef VEM2012 het volgende:
Bizar gewoon.
FOK! is FOK!, niet zijn losse delen. Consequent overal zijn, dit-dat-alles. Dus als dat hier normaal is, dan is dat dus gewoon des FOK!s. Jammer.quote:
Dit is op zich wel een hele mooie samenvatting!quote:Op woensdag 30 augustus 2017 09:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ach het zijn ook weer precies de users waarvan je het verwacht. Maatschappelijk teleurgestelden die hun eigen sneuheid afreageren op vrouwen, buitenlanders, de overheid.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 09:39 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Dit.
Ik snap ook serieus niet dat daar niet tegen opgetreden wordt.
Gaan die vrouwen er vanuit dat jij geld hebt omdat je op zo'n beurs komt? Dat is dan niet heel erg slim.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 09:55 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Jammer dat ze dan vergeet te melden dat er genoeg zijn die zich op rijke mannen gooien voor het geld.
Het werkt twee kanten op he.
Zelf ook aanbiedingen gehad op van die miljonairbeurzen waar ik twee keer ben geweest en beide keren behoorlijk lekkere meiden die wel wat wilde.
Voor de duidelijkheid, ik ben zelf zo lelijk als de nacht (okay ietwat overdreven) maar goed ik ken mijn "grenzen", dus dat valt gewoon op.
Wel afgewezen natuurlijk, heb al een vrouw en kind dus ja daar kom ik niet mee weg.
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 08:13 schreef VEM2012 het volgende:
Bizar gewoon.
Ik had net wat gekocht, bepaalde sieraden voor mijn vrouw (of nou ja vriendin, we zijn niet getrouwd) daarna ging ik even wat eten en drinken in de restaurantje daar.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 10:32 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Gaan die vrouwen er vanuit dat jij geld hebt omdat je op zo'n beurs komt? Dat is dan niet heel erg slim.
Of het verhaal klopt niet volledig, kan ook.
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 08:49 schreef Farenji het volgende:
Wat een vreselijke afzichtelijke geenstijl mentaliteit in dit topic. Blaming the victim op de meest nare seksistische manier. Ongelooflijk.
Omhoog neuken is inderdaad van alle tijden. Wat zij bedoelt is het volgende. Je staat ingeschreven bij een gerenommeerd modellenbureau. Je bent niet de It-girl maar hebt een leuk snoetje. Bureau belt met een leuke opdracht e of je daar zin in hebt. De opdracht is lekker feesten met 4 anderen modellen op een feest in zuid-Frankrijk van en met dhr Dicaprio. de meiden gaan naar zo'n bureau omdat ze modeshows, in bladen willen staan en het gezicht van een merk willen worden. Je denkt er dan niet bij dat je ook klussen krijgt als gezelschapsdame. Ik vind dat wel een verschil.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 09:52 schreef fathank het volgende:
Dit had niemand verwacht.
Net zoals iedere Insta-slet een hotmail/gmail adres heeft voor 'business inquiries'.
Overal neuken mensen zich omhoog. Of een volle portemonnee.
In een bedrijfstak waar je moet pronken met je lichaam is dit natuurlijk redelijk voor de hand liggend. Hoe verwerperlijk het ook is. Kan me niet voorstellen dat er ook maar iemand verbaasd over is. Dan ben je wel een beetje weteldvreemd. Macht corrumpeert en geld erotiseert.
Het zijn vaak tieners hè. Mogen zij nog naïef zijn.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 10:56 schreef fathank het volgende:
Ik vind het een beetje naïef om te denken dat zoiets niet gebeurd. Wat dat betreft heb ik weinig fiducie in de mensheid. Smeerkezen+dikke portemonnee=modellen neuken.
1+1=2
Iedereen isAlle meningen zijn welkomquote:Op woensdag 30 augustus 2017 10:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting. Duh.
Probleem blijft dat bij nee zeggen de carriere ernstig bemoeilijkt zal worden, of in ieder geval zal die schijn gewekt woorden.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 11:15 schreef BoneThugss het volgende:
Zijn ze toch zelf bij.
Moeilijk hè het woordje 'Nee'.
Man man man.
Als 1 of andere rijke stinkerd aan jou vraagt of je zin hebt om met hem te chillen in een club waar de goedkoopste fles 300 euro is, dan kan je zelf ook wel bedenken dat daar meer achter zit.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 11:17 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Probleem blijft dat bij nee zeggen de carriere ernstig bemoeilijkt zal worden, of in ieder geval zal die schijn gewekt woorden.
Wat ?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 11:21 schreef AnanYaw het volgende:
Het is natuurlijk wel een beetje dezelfde sector, model en prostituee.
Natuurlijk en er zijn vast ook genoeg vrouwen te vinden die gratis met hem mee zouden gaan. Maar wat als je eigenlijk niet mee wilt gaan, maar je gedwongen voelt met het oog op je carriere?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 11:20 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Als 1 of andere rijke stinkerd aan jou vraagt of je zin hebt om met hem te chillen in een club waar de goedkoopste fles 300 euro is, dan kan je zelf ook wel bedenken dat daar meer achter zit.
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 11:47 schreef Joppiez het volgende:
Ik snap ook niet echt wat het probleem is
Dan zeg je NEE.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 11:34 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Natuurlijk en er zijn vast ook genoeg vrouwen te vinden die gratis met hem mee zouden gaan. Maar wat als je eigenlijk niet mee wilt gaan, maar je gedwongen voelt met het oog op je carriere?
Wat ik niet snap he, wat heeft dit met geenstijl te maken?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 08:49 schreef Farenji het volgende:
Er is geen ander werk?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 11:17 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Probleem blijft dat bij nee zeggen de carriere ernstig bemoeilijkt zal worden, of in ieder geval zal die schijn gewekt woorden.
Wat is dat nou weer voor non-argument?quote:
Uh, ja?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor non-argument?
Als je in jouw sector alleen nog maar carrière kunt maken door een gerimpeld oud wijf te doen dan moet je ook maar in een andere sector gaan werken?
Duh.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je in jouw sector alleen nog maar carrière kunt maken door een gerimpeld oud wijf te doen dan moet je ook maar in een andere sector gaan werken?
En maar klagen dat vrouwen slechter betaald worden.quote:
Maar natuurlijk.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 11:21 schreef AnanYaw het volgende:
Ik zou niet weten wat hier verdrietig aan is. Ik vind het vrij logisch. Het is natuurlijk wel een beetje dezelfde sector, model en prostituee. Alleen kijken er meer mensen (onterecht) neer op prostituees, waaronder zijzelf.
Nee hoor. Snorkel op, regenjas aan en gaan. Alles voor de poen.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee jij draait het om. Hoe het nu gaat is niet oke. Dat mag best aan de kaak gesteld worden.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:04 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee hoor. Snorkel op, regenjas aan en gaan. Alles voor de poen.
Maar goed, vooral lekker naief blijven en denken vanuit 'hoe het hoort' in plaats van een beetje realitietszin.
De wereld is verrot en zodra de kans zich voordoet zal men misbruik van je maken. Daar moet je je tegen wapenen. We leven niet in Utopia.
Bron?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:04 schreef fathank het volgende:
[..]
Maar goed, vooral lekker naief blijven en denken vanuit 'hoe het hoort' in plaats van een beetje realitietszin.
De wereld is verrot en zodra de kans zich voordoet zal men misbruik van je maken. Daar moet je je tegen wapenen. We leven niet in Utopia.
Nee, je leeft in een van de welvarendste landen op deze planeet, maar blijkbaar is het nooit genoeg. Veel succes met je realitietszin.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:04 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik draai helemaal niks om. Het is inderdaad niet oke hoe het nu gaat, dat ben ik helemaal met je eens. Maar als ik er langer dan 2 tellen over nadenk kijk ik er niet van op.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:08 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nee jij draait het om. Hoe het nu gaat is niet oke. Dat mag best aan de kaak gesteld worden.
Voor wie is wat nooit genoeg? Mijn realitietszin laat me in ieder geval niet weerloos naïef op deze wereld rond huppelen.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:13 schreef OllieA het volgende:
[..]
Nee, je leeft in een van de welvarendste landen op deze planeet, maar blijkbaar is het nooit genoeg. Veel succes met je realitietszin.
Ik denk dat er eerder te weinig werk in het modellen wereldje is voor het aantal meiden dat graag model zou willen worden waardoor het makkelijk is de weinigen die het wel halen dit soort dingen die misschien tegen hun zin zijn te laten doen.quote:
Ik keek er wel vanop toen ik het de eerste keer hoorde. Mijn DiCaprio verhaal is waar. Dat model heeft er nee tegen gezegd. Maar ik wist echt niet dat er ook andere klusjes waren bij een modellenbureau en dit gaat echt niet om een vaag bureau.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:15 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik draai helemaal niks om. Het is inderdaad niet oke hoe het nu gaat, dat ben ik helemaal met je eens. Maar als ik er langer dan 2 tellen over nadenk kijk ik er niet van op.
Dit, zo'n bureau moet ook ergens de rekeningen van betalen....quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:18 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik denk dat er eerder te weinig werk in het modellen wereldje is voor het aantal meiden dat graag model zou willen worden waardoor het makkelijk is de weinigen die het wel halen dit soort dingen die misschien tegen hun zin zijn te laten doen.
Ik denk dat je mijn post niet goed begrijpt. Want ik heb serieuse twijfel of de echte modellen bureau's bewust meewerken aan dit soort praktijken. Ik denk dat deze praktijken veelal om de normale bedrijfsvoering van de bureaus's heen gaat, wat niet betekent dat mensen vanuit de organisatie er niet aan meewerkenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:19 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dit, zo'n bureau moet ook ergens de rekeningen van betalen....
Er werd eerder in dit topic door iemand de "GeenStijl mentaliteit" benoemd in combinatie met de "iedereen vindt verkrachtingen goed" gedachtekronkel en daarna nog beaamd door een ander. Ben zelf niet van GeenStijl en bezoek het ook nooit, maar als 'jullie' zulke termen gebruiken vind ik niet dat jullie zielig moeten doen als men de term "linkse gekkies" gebruiktquote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:11 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Je moet er onderhand echt moeite voor doen een topic te vinden waarin het niet vroeg of laat weer over "linkse gekkies" gaat, naast de standaard zondebokken die door het zelfde clubje posters altijd al te pas maar vooral ook te onpas werden aangewezen.
Grappig hè. Realitietszin. Prachtig woord, ik mag het graag quoten.quote:
Dat snap ik wel als je zelf een beetje simpel bent.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:23 schreef OllieA het volgende:
[..]
Fascinerend, die realitietszin van je.
Ik blijf het moeilijk vinden om te spreken van verkrachting in deze gevallen. Ik heb wel het idee dat als die meiden nee zeggen dat ze echt niet tegen hun zin gedwongen worden om seks te hebben. Ik heb wel het idee dat een bepaald percentage (hoeveel exact weet ik niet) toch een vorm van druk ervaart om het te doen omdat ze anders bang zijn dat het invloed heeft op hun carrière als model. Maar is dat verkrachting in de technische zin van het woord.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:23 schreef Cruseder4 het volgende:
[..]
Er werd eerder in dit topic door iemand de "GeenStijl mentaliteit" benoemd in combinatie met de "iedereen vindt verkrachtingen goed" gedachtekronkel en daarna nog beaamd door een ander. Ben zelf niet van GeenStijl en bezoek het ook nooit, maar als 'jullie' zulke termen gebruiken vind ik niet dat jullie zielig moeten doen als men de term "linkse gekkies" gebruikt
Ok en nu weer inhoudelijk. Zonet ook al aangegeven dat er bar weinig argumentatie uit de linkse gekkies hoek komt anders dan wat gesnotter over terminologie. Onderbouw nu maar eens wat er beweerd wordt en wat ik weerleg.
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:27 schreef OllieA het volgende:
[..]
Grappig hè. Realitietszin. Prachtig woord, ik mag het graag quoten.
Nee, er is oa een undercover docu gemaakt door Louis Theroux die misstanden laat zien. Heeft het jou en de wereld wakker geschud? Niet echt.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 04:45 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Met andere woorden. Mevrouw is getuige geweest van misdadig gedrag zelf en heeft getuigenverklaringen gehoord van andere meisjes waarin misdadig gedrag werd beschreven. Zonder dat ze hiermee naar de politie is gegaan.
Dus ze is medeplichtig.
Jij meent de hele ins en outs van iemands keuzes te kennen door een artikeltje. Misschien moet je je eens laten nakijken.quote:Een medeplichtige die eerst uitgerangeerd moest raken om vervolgens terug te slaan. Nu ze weet dat haar modellencarrière alleen nog maar down hill kan heeft ze ineens interesse om deze minderjarige meisjes te helpen. Hiervoor heeft ze 7 jaar lang haar bek gehouden terwijl het gebeurde.
Slachtoffers schofferen.quote:ALS JIJ MISSCHIEN EERDER JE BEK OPEN HAD GETROKKEN, KUTWIJF.
Zowel een model als een prostituee verkoopt seks. Alleen een model verkoopt het idee van seks en een prostituee de daadwerkelijke gemeenschap. Beide moeten gewoon kunnen natuurlijk en iemand geld bieden, om een klein uitstapje te maken qua werkzaamheden, vind ik nou niet direct een enorm misstand. Minderjarige protitutie dient natuurlijk evengoed bestreden te worden, of het nou een model of een raamprostituee betreft.quote:
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:23 schreef Boris_Karloff het volgende:
Begrijp niet goed hoe we nu weer op een rechts links discussie uitkomen?
Klinkt als een belangrijk onderscheid.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:43 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Zowel een model als een prostituee verkoopt seks. Alleen een model verkoopt het idee van seks en een prostituee de daadwerkelijke gemeenschap.
Daarom zijn het ook twee verschillende beroepen, maar dat maakt het nog niet verwonderlijk, of schandalig, dat iemand met voldoende geld probeert om van het idee daadwerkelijke gemeenschap te maken.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:44 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Klinkt als een belangrijk onderscheid.
Ik heb bij hetero mannen die in het modellen wereldje werken altijd een beetje het idee van de kat op het spek binden. Je kunt bijna niet anders dan verwachten dat er misbruik van gemaakt zal worden. Wat het in geen enkel geval goedpraat.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:46 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Daarom zijn het ook twee verschillende beroepen, maar dat maakt het nog niet verwonderlijk, of schandalig, dat iemand met voldoende geld probeert om van het idee daadwerkelijke gemeenschap te maken.
Je kunt geen vrouw krijgen zo te horen. Misschien moet je ff een stukje ijzer halen en je kop volblaffenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 08:10 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Ik heb nog een paar euro liggen, kijken of ik daar vanavond Doutzen voor kan volblaffen.
In speedo rondlopen is toch heel wat anders dan een fatsoenlijke zwembroek.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:49 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Je kunt geen vrouw krijgen zo te horen. Misschien moet je ff een stukje ijzer halen en je kop volblaffen
[..]
Dus als een man zn borstkas laat zien is het allemaal heel gewoon en een vrouw is meteen een snol.
Misschien moet je moslim worden als je dat vervelend vindt.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:50 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
In speedo rondlopen is toch heel wat anders dan een fatsoenlijke zwembroek.
Zelfde met een fatsoenlijke bikini of badpak.
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:53 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Misschien moet je moslim worden als je dat vervelend vindt.
Jij dacht, kom, laat ik eens ruzie gaan zoeken op Fok vandaag.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:49 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Je kunt geen vrouw krijgen zo te horen. Misschien moet je ff een stukje ijzer halen en je kop volblaffen![]()
Jij ziet zelf echt het verschil niet tussen zo'n kort broekje waar bodybuilders in rond lopen en een zwembroek.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:55 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Jij hangt hier de Andries Knevel uit, dus verdedig het maar.
Het "probleem" ligt, als ik de OP goed begrijp niet bij heteromannen in de modewereld. Dat zou wel een probleem zijn, dat is namelijk seksuele intimidatie, als een fotograaf bijvoorbeeld allerlei seksuele toespelingen zou maken, of dealtjes wil sluiten.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:48 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik heb bij hetero mannen die in het modellen wereldje werken altijd een beetje het idee van de kat op het spek binden. Je kunt bijna niet anders dan verwachten dat er misbruik van gemaakt zal worden. Wat het in geen enkel geval goedpraat.
Anno 2017 nog moeite hebben om met vrouwen om te gaan is redelijk triest.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:57 schreef OllieA het volgende:
[..]
Jij dacht, kom, laat ik eens ruzie gaan zoeken op Fok vandaag.
Voor mijn part gaan ze naakt.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:58 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Jij ziet zelf echt het verschil niet tussen zo'n kort broekje waar bodybuilders in rond lopen en een zwembroek.
Je ziet ook geen verschil tussen een bikini die alleen de tepels bedekt en een meer bedekkend badpak?
Tsja, je kunt ook heel hard je best doen om niet te zien dat de seksualiteit van modellen nogal prominent gebruikt wordt in de modewereld. Dan nog is dit geen misstand. Al lieten ze de mooiste basisschoolleraressen zoeken, om die te vragen of ze voor een paar duizend euro seks willen hebben, dan is er nog steeds niets aan de hand. Alleen verwacht ik persoonlijk een kleinere slagingskans.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:10 schreef Copycat het volgende:
Dus ... als je als model werkt in de fashionwereld, ben je bereid om op basis van seksualiteit geld te verdienen.
Oké. Je kunt maar een beeld van de modewereld hebben, natuurlijk.
Ikzelf niet.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:13 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Voor mijn part gaan ze naakt.
Als je het spaans benauwd krijgt van bepaalde dingen en je je pretstok niet kan beheersen moet je aan jezelf gaan werken. Misschien kun je met wat salafisten op cursus.
Dus dan lokt ze het uit?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:18 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ikzelf niet.
Maar als jij niet inziet waarom een vrouw sneller als 'hoer' wordt gezien als ze in een string-bikini over het strand loopt ipv een meer bedekkend badpak, is dat niet mijn probleem.
Het is niet jouw ding en dat kan, maar dat neemt niet weg dat je als een vrij bekrompen geloofsidioot overkomt als je zo krampachtig over kleding en uitlokken begint.quote:Zelfde dat je als man als patjepeeër wordt gezien in zo'n klein bodybuilder-broekje en niet als men in een normale korte broek loopt. En die salafisten opmerking slaat natuurlijk als kut op Dirk.
Misschien zou je je beeld van de gehele modeindustrie niet moeten laten afhangen van Victoria Secret shows. En dat dan weer buiten de context plaatsen. Een beetje een bekrompen beeld schets je zo namelijk.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:17 schreef AnanYaw het volgende:
Tsja, je kunt ook heel hard je best doen om niet te zien dat de seksualiteit van modellen nogal prominent gebruikt wordt in de modewereld. Dan nog is dit geen misstand. Al lieten ze de mooiste basisschoolleraressen zoeken, om die te vragen of ze voor een paar duizend euro seks willen hebben, dan is er nog steeds niets aan de hand. Alleen verwacht ik persoonlijk een kleinere slagingskans.
Man man manquote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:26 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Dus dan lokt ze het uit?
Vervolgens draagt ze normale kleding en een iets te korte broek en heeft ze inkijk en dan wordt ze als snol gezien omdat ze er te sexy bijloopt. Bedek je dat, dan is t haar makeup en lange haar etc etc. Tot aan de ogen (ze keek verleidelijk) en vervolgens de burqa aan toe. En het aantal verkrachtingen is in de Arabische cultuur echt niet afgenomen.
Dus als jij vindt dat een vrouw bepaalde dingen uitlokt dan ben je indirect voorstander voor totaalbedekkende kleding
[..]
Het is niet jouw ding en dat kan, maar dat neemt niet weg dat je als een vrij bekrompen geloofsidioot overkomt als je zo krampachtig over kleding en uitlokken begint.
Dat terwijl een pak dragen als woest geil wordt gezienquote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:39 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Man man man![]()
Publieke opinie, ooit van gehoord?
Als ik een lekker wijf zou zijn en ik plaats alleen foto's in bikini op Instagram, dan wordt die eerder als 'hoer' gezien dan een leerkracht die alleen foto's van zichzelf in pak post. Basislogica. Of ga jij ook in korte broek naar het werk?
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:42 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Dat terwijl een pak dragen als woest geil wordt gezien
Met ieder jaar dat je ouder wordt, wordt de wereld weer wat ingewikkelder hè. Je weet het niet meer, met al die moderne fratsen. Vroeger gaf je een jongen een bouwdoos en een meisje een pop, maar tegenwoordig moet het allemaal elektrisch wezen...quote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:23 schreef Braindead2000 het volgende:
Is het nou een vorm van feminisme om daar over te klagen of juist het tegenovergestelde? Ik zou zeggen het laatste maar je weet het niet met al dat moderne feminisme tegenwoordig.
Op instagram zie je zowel vrouwen als kerels in strandkleding. En? Je blijft er dus bij dat voor vrouwen andere regels gelden.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:39 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Man man man![]()
Publieke opinie, ooit van gehoord?
Als ik een lekker wijf zou zijn en ik plaats alleen foto's in bikini op Instagram, dan wordt die eerder als 'hoer' gezien dan een leerkracht die alleen foto's van zichzelf in pak post. Basislogica. Of ga jij ook in korte broek naar het werk?
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 10:31 schreef xminator het volgende:
http://tagthesponsor.com/
Insta-sletjes...
quote:
quote:
Victoria's Secret Angels zijn de top van de modellenwereld. De lat waarlangs de rest wordt gemeten en dé idolen voor heel veel andere modellen. Supermodel en Victoria's Secret Angels zijn haast synoniemen. Dat jij deze buiten de rest van de modewereld poogt te plaatsen is vooral tekenend voor hoe jij wat je wil zien projecteert op wat je ziet. Prima verder, moet je lekker doen als je je daar goed bij voelt.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien zou je je beeld van de gehele modeindustrie niet moeten laten afhangen van Victoria Secret shows. En dat dan weer buiten de context plaatsen. Een beetje een bekrompen beeld schets je zo namelijk.
Het maakt mij geen zak uit hoe iemand er bij loopt, behalve personeel in winkels en zo natuurlijk.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:48 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Op instagram zie je zowel vrouwen als kerels in strandkleding. En? Je blijft er dus bij dat voor vrouwen andere regels gelden.
En ik ga weleens in korte broek naar mn werk ja. Mijn salafistiche broeder.
Groot gelijk wat mij betreft.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:43 schreef BoneThugss het volgende:
[..]![]()
Heb een hekel aan pakken doe mij maar lekker spijkerbroek met gympies.
Daarom heb ik het ook tussen aanhalingstekens gezet. Vrouwen kunnen mij niet luchtig genoeg gekleed zijn. Nouja, lang niet allemaal natuurlijk.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:53 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Groot gelijk wat mij betreft.
Maar het laat wel een hiaat in je denkwijze zien. De man in kleding die als seksueel aantrekkelijk wordt gezien wordt geen hoer genoemd (krijgt eerder een schouderklopje ervoor). Terwijl vele mannen die dat dragen het wel degelijk (ook) dragen om die (seksuele) aantrekking ervan. Om zich (ook seksueel) op de markt te zetten.
Zo wordt ook die knappe jongeman met een strakker shirt die zijn vormen goed uit laat komen geen hoer genoemd door die kleding, of die die broek aantrekt waarin zijn kont weergaloos uitkomt.
Dat de kleding die als (seksueel) aantrekkelijk wordt gezien verschilt bij mannen en vrouwen maakt dat je als je daar eerlijk wat over wil zeggen die verschillende manieren naast elkaar moet zetten en dan komt er vrij duidelijk uit dat vrouwen veel eerder negatief beoordeeld worden erop. Dat bij mannen amper voorkomt.
Ik zie daar in de praktijk weinig van. Er zal bij een kerel hooguit een opmerking worden gemaakt dat hij lekker van zn vakantie geniet.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:53 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Het maakt mij geen zak uit hoe iemand er bij loopt, behalve personeel in winkels en zo natuurlijk.
En ik heb een tyfus hekel aan alles wat met geloof te maken heeft, dank je. Kerels die alleen maar in hun Speedo poseren worden anders behandeld dan wel bekeken als mannen die alleen maar foto's in pak posten. Wat begrijp je daar niet aan?
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 01:35 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Je kunt ook het artikel lezen.quote:Maar Jazz is potverdorie model, vertelt ze, geen prostituee.
Kom nou niet met feiten aan, dat snappen dit soort mensen niet.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:03 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
[..]
Je kunt ook het artikel lezen.
Zo denken sommige moslims ook over vrouwen zonder hoofddoek.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 02:07 schreef Tamabralski het volgende:
Als jij een salafist bent ben ik een 18 jarig onschuldig en maagdelijk meisjequote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:00 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Daarom heb ik het ook tussen aanhalingstekens gezet. Vrouwen kunnen mij niet luchtig genoeg gekleed zijn. Nouja, lang niet allemaal natuurlijk.![]()
Ik vind vrouwen geen 'hoeren' omdat ze een kort rokje dragen, dat zou ook nogal achterlijk zijn. Ik vind mannen in Speedo's ook geen gigolo's.
Maar blijkbaar ben ik een salafist, hoe hij het verzonnen krijgt weet ik niet, maar het is wel hilarisch.
Blaming the victim. Classy hoor.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 04:45 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dus ze is medeplichtig.
[..]
Een medeplichtige die eerst uitgerangeerd moest raken om vervolgens terug te slaan. Nu ze weet dat haar modellencarrière alleen nog maar down hill kan heeft ze ineens interesse om deze minderjarige meisjes te helpen. Hiervoor heeft ze 7 jaar lang haar bek gehouden terwijl het gebeurde.
[..]
ALS JIJ MISSCHIEN EERDER JE BEK OPEN HAD GETROKKEN, KUTWIJF.
Als ik niet zou inzien dat een vrouw sneller voor hoer zou worden aangezien als..quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:00 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Daarom heb ik het ook tussen aanhalingstekens gezet. Vrouwen kunnen mij niet luchtig genoeg gekleed zijn. Nouja, lang niet allemaal natuurlijk.![]()
Ik vind vrouwen geen 'hoeren' omdat ze een kort rokje dragen, dat zou ook nogal achterlijk zijn. Ik vind mannen in Speedo's ook geen gigolo's.
Maar blijkbaar ben ik een salafist, hoe hij het verzonnen krijgt weet ik niet, maar het is wel hilarisch.
'Model stelt cultuur van semi-gedwongen prostitutie aan de kaak'.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 08:32 schreef MichaelScott het volgende:
"Model wijst zakelijke transactie af."
Waar is het nieuws?
Oohja, als Justin Bieber een naaktfoto online gooit stikt het van de seksistische comments, net zoals bij Selena Gomez.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:00 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik zie daar in de praktijk weinig van. Er zal bij een kerel hooguit een opmerking worden gemaakt dat hij lekker van zn vakantie geniet.
Iig leuk om je dochter een beetje voor te waarschuwen als ze dat modellenwereldje in wil.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:07 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
'Model stelt cultuur van semi-gedwongen prostitutie aan de kaak'.
Best wel nieuws.
Laat die voorbeelden en comments maar zien.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:09 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Oohja, als Justin Bieber een naaktfoto online gooit stikt het van de seksistische comments, net zoals bij Selena Gomez.
Het probleem is dat ik in de tekst van de openingspost weinig 'semi-gedwongen' zie. Ze heeft het over een aanbod waarop ze nee kon en mocht zeggen (zonder verdere gevolgen die beschreven worden). En ze heeft het over de verleiding van extra verdiensten. Waarbij die verleiding soms best groot is, zeker in de opbouwfase van de carrière waarin iemand nog geen topsalaris heeft.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:07 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
'Model stelt cultuur van semi-gedwongen prostitutie aan de kaak'.
Best wel nieuws.
Want je Google is stuk of zo?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:13 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Laat die voorbeelden en comments maar zien.
Of hou je het liever op anekdotisch bewijs.
Jij worstelt nog met je seksualiteit oid?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:49 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Victoria's Secret Angels zijn de top van de modellenwereld. De lat waarlangs de rest wordt gemeten en dé idolen voor heel veel andere modellen. Supermodel en Victoria's Secret Angels zijn haast synoniemen. Dat jij deze buiten de rest van de modewereld poogt te plaatsen is vooral tekenend voor hoe jij wat je wil zien projecteert op wat je ziet. Prima verder, moet je lekker doen als je je daar goed bij voelt.
Dit zijn trouwens een paar foto's van Jazz Eggers zelf:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Hoezo seksualiteit? Ik zie het niet hoor!"
Dat zou best kunnen.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:05 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Als jij een salafist bent ben ik een 18 jarig onschuldig en maagdelijk meisje
Het is alleen wel een feit dat vrouwen hierin anders beoordeeld worden dan mannen en dat dat helaas ook betekend dat er op dit gebied meer victim blaming is bij vrouwen dan bij mannen. Direct en indirect.
Als je het zelf niet kunt ondersteunen met bewijs hoef ik dat niet voor je te proberen.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:17 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Want je Google is stuk of zo?
Lees de uitwisseling tussen mij en copycat eens terug voor je dit soort posts maakt. Nergens zeg ik dat het niet zou mogen of aanstootgevend zou zijn. Zij ontkende de seksuele component van modellenwerk en daaruit volgde een discussie.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:21 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Jij worstelt nog met je seksualiteit oid?
Waarom is seksualiteit überhaupt een probleem? Als dit jou opwindt ga je toch lekker even een potje rukken man. Kan toch ook gewoon zonder een vrouw voor hoer uit te makenEr zijn ook mensen die opgewonden raken van gewone huishoudelijke objecten, dat is mooi voor ze of hun probleem maar moet ik dan mijn radio bedekken?
Ze mag er zijn en is fotogeniek, maar bij mij gaan de alarmbellen niet rinkelen omdat het aanstoot zou geven oid.
Ik ga die comments echt niet voor je opzoeken. Je kan gewoon op de betreffende Instagram-pagina kijken.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:23 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Als je het zelf niet kunt ondersteunen met bewijs hoef ik dat niet voor je te proberen.
Je kunt de seksuele component ook inruilen voor de kunstzinnige component. Vrouwen zien bij zulke fotos een mooie vrouw en kleding en sommige mannen worden kleinzielig.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:24 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Lees de uitwisseling tussen mij en copycat eens terug voor je dit soort posts maakt. Nergens zeg ik dat het niet zou mogen of aanstootgevend zou zijn. Zij ontkende de seksuele component van modellenwerk en daaruit volgde een discussie.
Doe je eigen huiswerkquote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:26 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik ga die comments echt niet voor je opzoeken. Je kan gewoon op de betreffende Instagram-pagina kijken.
Ik heb geen bewijs gezien dus of dat wel of niet in mijn wijk past daar heb ik geen idee van.quote:Het past niet in jouw straatje, dat is wat anders.
Iets in mij zegt dat je deze vrouwen moet beschermen. Maar dan laat ik mijn seksistische kant spreken en dat is ook weer niet goed want man en vrouw zijn gelijk en ik heb ook geen medelijden met mannen die "lastiggevallen" worden door vrouwen die een ton willen betalen voor seks. Mannelijke idolen doen het zelfs vaak gratis, meisjes die zich aanbieden als hun idool hun stad bezoekt, is dat erger of minder erg volgens de feministische ideologie? Ik weet het niet meerquote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:43 schreef OllieA het volgende:
[..]
Met ieder jaar dat je ouder wordt, wordt de wereld weer wat ingewikkelder hè. Je weet het niet meer, met al die moderne fratsen. Vroeger gaf je een jongen een bouwdoos en een meisje een pop, maar tegenwoordig moet het allemaal elektrisch wezen...
Ik vind vooral de "onthulling" van de "duistere kant" van de modewereld een beetje kleinzielig. Mensen hebben seks, soms betaalt de één de ander er voor. Nou wat erg zeg!quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:30 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Je kunt de seksuele component ook inruilen voor de kunstzinnige component. Vrouwen zien bij zulke fotos een mooie vrouw en kleding en sommige mannen worden kleinzielig.
Uhm nee. Ik ontken dat ze hun geld verdienen in de modeindustrie verdienen op basis van seksualiteit, gelijk als hoeren. Dat is nogal erg kort door de bocht.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:24 schreef AnanYaw het volgende:
Lees de uitwisseling tussen mij en copycat eens terug voor je dit soort posts maakt. Nergens zeg ik dat het niet zou mogen of aanstootgevend zou zijn. Zij ontkende de seksuele component van modellenwerk en daaruit volgde een discussie.
.... ja, want dat is precies wat hier gebeurt. Uiteraard.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:37 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Ik vind vooral de "onthulling" van de "duistere kant" van de modewereld een beetje kleinzielig. Mensen hebben seks, soms betaalt de één de ander er voor. Nou wat erg zeg!
Dat is niet wat ik zei en derhalve niet waar jij tegenin ging.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uhm nee. Ik ontken dat ze hun geld verdienen in de modeindustrie verdienen op basis van seksualiteit, gelijk als hoeren. Dat is nogal erg kort door de bocht.
Dat is niet wat er staat. Dat is eigen invulling.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
.... ja, want dat is precies wat hier gebeurt. Uiteraard.
De tering zeg. Ben benieuwd wat je er straks van vindt als je modellendochter (als je je onverhoopt toch voortplant en er mocht wat degelijks uitkomen...) met dit nieuws thuis komt, dat d'r baas verwacht dat ze wel even wat klanten neukt.
Neuh, ik ga echt geen moeite doen om shit op te zoeken voor iemand die mij voor ''salafist'' uitmaakt. Helemaal omdat ik weet dat ik daarin gewoon gelijk heb. Kijk voor de grap eens op het account van George Clooney.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:35 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Doe je eigen huiswerk
[..]
Ik heb geen bewijs gezien dus of dat wel of niet in mijn wijk past daar heb ik geen idee van.
Als al je collega's onbetaald overwerken en jij weigert dat, wat denk je dat er dan met je carrière gebeurt? Ook al is het een verzoek van je baas en heb je het volste recht om 'nee' te zeggen?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:15 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik in de tekst van de openingspost weinig 'semi-gedwongen' zie. Ze heeft het over een aanbod waarop ze nee kon en mocht zeggen (zonder verdere gevolgen die beschreven worden). En ze heeft het over de verleiding van extra verdiensten. Waarbij die verleiding soms best groot is, zeker in de opbouwfase van de carrière waarin iemand nog geen topsalaris heeft.
Nogmaals, de grote vraag die ik heb is dus gaat dit om aanbod van dat soort extra werk wat redelijk normaal is in die branche, of gaat het over je kan naar een goede carrière fluiten als je er niet aan meedoet? Heeft nee zeggen op die aanbiedingen gevolgen voor je verdere carrière?
Ga je nou opeens de vrouwenzieligheidskaart trekken? Dat had ik niet verwacht van een SJW'er als jij. Of juist wel? Het is vaak zo'n warboel in de hoofd van SJW'ers dat je er geen peil op kan trekken wat ze willen.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
.... ja, want dat is precies wat hier gebeurt. Uiteraard.
De tering zeg. Ben benieuwd wat je er straks van vindt als je modellendochter (als je je onverhoopt toch voortplant en er mocht wat degelijks uitkomen...) met dit nieuws thuis komt, dat d'r baas verwacht dat ze wel even wat klanten neukt.
Hoeveel euro heb jij er voorover om gebruik te maken van mijn glorieuze lichaam? Bieden kan per DM.quote:
Dat is niet wat er staat. Dat is eigen invulling. Jazz Eggers zegt dat ze dringend geadviseerd werd om 'gewoon' akkoord te gaan. Dat advies kan gekomen zijn van een ander model, de betrefende headhunter, een bekende met wie ze het besproken heeft, haar psycholoog, haar werkgever of iemand anders. Jij maakt er voor het gemak van dat het niet alleen haar werkgever was, maar dat het voorstel sowieso van haar werkgever kwam. Daar bovenop leg je het uit als overwerk. Niks uit de OP wijst daar echter op. Anders was het ook meer een politiezaak dan een zaak voor de telegraaf.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:46 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Als al je collega's onbetaald overwerken en jij weigert dat, wat denk je dat er dan met je carrière gebeurt? Ook al is het een verzoek van je baas en heb je het volste recht om 'nee' te zeggen?
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:51 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hoeveel euro heb jij er voorover om gebruik te maken van mijn glorieuze lichaam? Bieden kan per DM.
Misschien niet, maar in mijn ogen is dit gewoon een vorm van peer pressure en onwenselijk bij de jonge modellen (vanaf 13-14 jarige leeftijd) vol in de puberteit. Die kun je niet genoeg hiervoor waarschuwen, aangezien dat een zeer kwetsbare groep is.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:40 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik zei en derhalve niet waar jij tegenin ging.
[..]
Dat is niet wat er staat. Dat is eigen invulling.
Denk eerder dat 99% van de zichzelf mannen noemende individuen kleinzielig worden.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:30 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Je kunt de seksuele component ook inruilen voor de kunstzinnige component. Vrouwen zien bij zulke fotos een mooie vrouw en kleding en sommige mannen worden kleinzielig.
Oké dan; als er gezegd wordt dat betaald overwerken heel normaal is in jouw branche, en je weigert het te doen, wat denk je dat er dan met je carrière gebeurt? Vraag het voor het gemak eens aan alle doktoren die hun co-schappen onder belachelijke omstandigheden lopen 'omdat het zo hoort'. Allemaal intelligente en weerbare mensen die zich laten misbruiken (niet seksueel, voor de duidelijkheid) omdat ze hun carrière torpederen als ze dat niet doen.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:53 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Dat is niet wat er staat. Dat is eigen invulling. Jazz Eggers zegt dat ze dringend geadviseerd werd om 'gewoon' akkoord te gaan. Dat advies kan gekomen zijn van een ander model, de betrefende headhunter, een bekende met wie ze het besproken heeft, haar psycholoog, haar werkgever of iemand anders. Jij maakt er voor het gemak van dat het niet alleen haar werkgever was, maar dat het voorstel sowieso van haar werkgever kwam. Daar bovenop leg je het uit als overwerk. Niks uit de OP wijst daar echter op. Anders was het ook meer een politiezaak dan een zaak voor de telegraaf.
Kijk, in welk wereldje mannen ook terechtkomen er zal weinig tot geen vraag naar een pijpbeurt of seks zijn om iets te bereiken.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:35 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Iets in mij zegt dat je deze vrouwen moet beschermen. Maar dan laat ik mijn seksistische kant spreken en dat is ook weer niet goed want man en vrouw zijn gelijk en ik heb ook geen medelijden met mannen die "lastiggevallen" worden door vrouwen die een ton willen betalen voor seks. Mannelijke idolen doen het zelfs vaak gratis, meisjes die zich aanbieden als hun idool hun stad bezoekt, is dat erger of minder erg volgens de feministische ideologie? Ik weet het niet meer
Ik stuur Bubba zo even naar je toe met wat Aldi Energydrink en een tientje.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:51 schreef Braindead2000 het volgende:
Hoeveel euro heb jij er voorover om gebruik te maken van mijn glorieuze lichaam? Bieden kan per DM.
Minderjarigen betalen voor seks is niet enkel onwenselijk, dat is heel erg illegaal. Daar kun je dus heel goed mensen voor vervolgen.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:54 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Misschien niet, maar in mijn ogen is dit gewoon een vorm van peer pressure en onwenselijk bij de jonge modellen (vanaf 13-14 jarige leeftijd) vol in de puberteit. Die kun je niet genoeg hiervoor waarschuwen, aangezien dat een zeer kwetsbare groep is.
Waarschijnlijk is vervolging voor dat soort praktijken te moeilijk, dus moeten we gewoon zorgen dat er genoeg voor gewaarschuwd wordt zodat die meiden er niet intrappen.
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik stuur Bubba zo even naar je toe met wat Aldi Energydrink en een tientje.
Ga jij lopen emmeren over dat soort fotos?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:56 schreef torentje het volgende:
[..]
Denk eerder dat 99% van de zichzelf mannen noemende individuen kleinzielig worden.
Precies dit. Natuurlijk zijn er modellen die zich op rijke kerels gooien, maar er zijn er ook zat die niet met die insteek model willen zijn. Nogal triest dat die laatste groep onder druk wordt gezet om zichzelf te gaan prostitueren.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 10:49 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Omhoog neuken is inderdaad van alle tijden. Wat zij bedoelt is het volgende. Je staat ingeschreven bij een gerenommeerd modellenbureau. Je bent niet de It-girl maar hebt een leuk snoetje. Bureau belt met een leuke opdracht e of je daar zin in hebt. De opdracht is lekker feesten met 4 anderen modellen op een feest in zuid-Frankrijk van en met dhr Dicaprio. de meiden gaan naar zo'n bureau omdat ze modeshows, in bladen willen staan en het gezicht van een merk willen worden. Je denkt er dan niet bij dat je ook klussen krijgt als gezelschapsdame. Ik vind dat wel een verschil.
Jazz Eggers werkt nog steeds in de branche en wordt volgens mij niet geboycot. Toch heeft ze, naar eigen zeggen, nooit geld aangenomen voor intimiteit.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:57 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Oké dan; als er gezegd wordt dat betaald overwerken heel normaal is in jouw branche, en je weigert het te doen, wat denk je dat er dan met je carrière gebeurt? Vraag het voor het gemak eens aan alle doktoren die hun co-schappen onder belachelijke omstandigheden lopen 'omdat het zo hoort'. Allemaal intelligente en weerbare mensen die zich laten misbruiken (niet seksueel, voor de duidelijkheid) omdat ze hun carrière torpederen als ze dat niet doen.
serieus kerel, spring van een flatgebouw ofzo... niemand die je zal missen.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 01:35 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Ten eerste gaat dit niet slechts om Eggers, maar ook om de meisjes die zij noemt. Daarnaast kun je je afvragen waar Eggers geëindigd was als ze wél had toegegeven.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:03 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Jazz Eggers werkt nog steeds in de branche en wordt volgens mij niet geboycot. Toch heeft ze, naar eigen zeggen, nooit geld aangenomen voor intimiteit.
Nogmaals, jij legt het voor jezelf uit alsof deze vrouwen een deal krijgen die direct verband houdt met hun carrièrekansen, maar daar heb je geen enkel aanknopingspunt voor. Het is gewoon zoeken naar verontwaardiging.
Is dat wel vergelijkbaar? Jouw vb gaat over hetzelfde werk, alleen dan gedeeltelijk onbetaald. Het topic onderwerp gaat over andersoortig werk/aanbiedingen naast het eigenlijke werk, verdomd goed betaald zelfs volgens die openingspost.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:46 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Als al je collega's onbetaald overwerken en jij weigert dat, wat denk je dat er dan met je carrière gebeurt? Ook al is het een verzoek van je baas en heb je het volste recht om 'nee' te zeggen?
Ze noemt geen meisjes, ze zegt dat de tussenpersoon namen noemde en vertelde hoe normaal het is om dat te doen. Dat is een vrij standaard verkooppraatje.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:06 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ten eerste gaat dit niet slechts om Eggers, maar ook om de meisjes die zij noemt. Daarnaast kun je je afvragen waar Eggers geëindigd was als ze wél had toegegeven.
deze topicquote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:07 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Tot nu toe zie ik daar weinig bewijs van, beter gezegd, in deze topic en haar verhaal zie ik daar niets van terug.
Het punt is vooral dat als er beweerd wordt dat iets heel normaal is, mensen zich nogal snel gedwongen voelen om daarin mee te gaan. Of dat nou overuren zijn, prostitutie of iets als zwart werken, frauderen, wat dies meer zij.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:07 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Is dat wel vergelijkbaar? Jouw vb gaat over hetzelfde werk, alleen dan gedeeltelijk onbetaald. Het topic onderwerp gaat over andersoortig werk/aanbiedingen naast het eigenlijke werk, verdomd goed betaald zelfs volgens die openingspost.
De vrouw van de openingspost heeft 7 jaar als model gewerkt tot nu toe. Blijkbaar nooit ingegaan op dat soort voorstellen en toch een carrière gemaakt.
Ze had meer geld kunnen verdienen als ze dit wel had gedaan, maar wilde dat niet (begrijp ik prima). De vraag is of ze minder goed behandeld/ingezet werd als model door haar weigering om andere 'taken' te doen naast modellen werk.
Tot nu toe zie ik daar weinig bewijs van, beter gezegd, in deze topic en haar verhaal zie ik daar niets van terug.
Nou zeg, doet ie een mooi aanbod, reageer je zo... Ik begrijp wel dat Braindead2000 het allemaal niet meer snapt.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik stuur Bubba zo even naar je toe met wat Aldi Energydrink en een tientje.
Lezen is echt te veel werk hé?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:09 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Ze noemt geen meisjes, ze zegt dat de tussenpersoon namen noemde en vertelde hoe normaal het is om dat te doen. Dat is een vrij standaard verkooppraatje.
quote:Maar ze krijgt veel reacties van vriendinnen. „Ze vertelden me over hun ervaringen. Het is verdrietig om te weten dat het zo normaal en gangbaar is. Veel meisjes krijgen niet genoeg geld voor foto’s. En zo’n aanbod is gemakkelijk geld.”
Het probleem is dat mannen en vrouwen anders denken over dit soort dingen. Of misschien zelfs hetzelfde als het over dit soort dingen gaat. Ik wil alleen de verschillende ideologieën aan de kaak stellen. Mannen (en misschien ook wel de meeste vrouwen) vinden het prachtig als hun 16-jarige zoon zich rond neukt. Of iig hebben ze daar minder problemen mee als het hun dochter is. Vaders hebben liever dat hun dochters tot hun dertigste maagd blijven. Hoewel het realiteit is wordt dat toch als seksistisch gezien en dat schijnt heel erg te zijn en ik begrijp daarom niet waarom het vooral SJW's zijn die schande spreken over de problemen die deze vrouw in dit topic aankaart.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:57 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Kijk, in welk wereldje mannen ook terechtkomen er zal weinig tot geen vraag naar een pijpbeurt of seks zijn om iets te bereiken.
En als we teruggaan naar t artikel lijkt het me zonder vrouwen voor hoer uit te maken zoals sommige wannabe-salafisten hier doen misschien handig om te kijken of er geen minderjarigen werken of vrouwen tot seks worden gedwongen. Waar dat wel gebeurd zal grondig gereinigd moeten worden.
Wat er voor de rest allemaal met wederzijdse toestemming plaatsvindt is niet belangrijk.
Ja dat blijkt uit de vele mensen, waaronder jijzelf, die de discussie voeren op basis van zaken die er niet in staan.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:10 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Lezen is echt te veel werk hé?
[..]
Is een aanbieding krijgen hetzelfde als onder druk worden gezet?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:02 schreef Buurtzwaan het volgende:
[..]
Precies dit. Natuurlijk zijn er modellen die zich op rijke kerels gooien, maar er zijn er ook zat die niet met die insteek model willen zijn. Nogal triest dat die laatste groep onder druk wordt gezet om zichzelf te gaan prostitueren.
Dat is geen probleem. De impliciete druk die erbij komt kijken is wel een probleem.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:12 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Ja dat blijkt uit de vele mensen, waaronder jijzelf, die de discussie voeren op basis van zaken die er niet in staan.
Maar wat is precies het probleem dat iemand die niet genoeg verdient met zijn/haar normale werkzaamheden ergens wat bijverdient?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |