Was zeker een tl;dr voor je?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 01:35 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Hoer klaagt over haar werk...
Kies dan een ander beroep!
Met andere woorden. Mevrouw is getuige geweest van misdadig gedrag zelf en heeft getuigenverklaringen gehoord van andere meisjes waarin misdadig gedrag werd beschreven. Zonder dat ze hiermee naar de politie is gegaan.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 01:18 schreef slashdotter3 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)llen_normaal___.html
Zelfs minderjarigen worden gelokt, vertelt ze aan De Telegraaf.
[...]
Ze is bedolven onder reacties van jonge lotgenotes, die het herkennen.
[...]
Het model vertelt aan De Telegraaf dat vermoedelijk ook minderjarigen de ’aanbiedingen’ krijgen. „Ik weet dat. Vriendinnen hebben dat verteld. George vroeg me ook nooit om mijn leeftijd. Het interesseerde hem duidelijk niet.”
Een medeplichtige die eerst uitgerangeerd moest raken om vervolgens terug te slaan. Nu ze weet dat haar modellencarrière alleen nog maar down hill kan heeft ze ineens interesse om deze minderjarige meisjes te helpen. Hiervoor heeft ze 7 jaar lang haar bek gehouden terwijl het gebeurde.quote:[...]
Kruistocht
Egger is een kruistocht begonnen om de misstanden in haar sector aan te pakken. Ze is inmiddels een oudgediende, met zeven jaar ervaring.
ALS JIJ MISSCHIEN EERDER JE BEK OPEN HAD GETROKKEN, KUTWIJF.quote:[...]
Ik hoop dat modellen, zeker de minderjarigen, geen vragen meer krijgen om te slapen met rijke en beroemde mannen. Het kan gevaarlijk zijn, zeker voor jonkies.
Dat is wat de bron insinueert, maar niet wat er staat. Je conclusie klopt niet.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 04:45 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Met andere woorden. Mevrouw is getuige geweest van misdadig gedrag zelf en heeft getuigenverklaringen gehoord van andere meisjes waarin misdadig gedrag werd beschreven. Zonder dat ze hiermee naar de politie is gegaan.
Dus ze is medeplichtig.
Hoe je het ook wend of keert er is iets raars aan dit artikel. Mevrouw lijkt intiem kennis te hebben over praktijken waarin seksdeals worden aangeboden aan minderjarigen. Of die kennis nou eerste of tweede hands is maakt wat dat betreft weinig uit. Als je weet dat er misdaden worden gepleegd en je houdt je 7 jaar lang stil dan ben je wat mij betreft niet geloofwaardig meer. Of je bent gewoon mede-schuldig. 1 van de 2.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 05:09 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Dat is wat de bron insinueert, maar niet wat er staat. Je conclusie klopt niet.
Er staat:quote:Op woensdag 30 augustus 2017 05:23 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Hoe je het ook wend of keert er is iets raars aan dit artikel. Mevrouw lijkt intiem kennis te hebben over praktijken waarin seksdeals worden aangeboden aan minderjarigen. Of die kennis nou eerste of tweede hands is maakt wat dat betreft weinig uit. Als je weet dat er misdaden worden gepleegd en je houdt je 7 jaar lang stil dan ben je wat mij betreft niet geloofwaardig meer. Of je bent gewoon mede-schuldig. 1 van de 2.
Ze weet dat het met volwassenen gebeurt. Dat het met minderjarigen gebeurt is een vermoeden. Wat zou de politie moeten doen dan?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 07:13 schreef Bloemkool het volgende:
Het is inderdaad de vraag waarom ze de politie niet eerder ingelicht geeft als ze weet dat dit soort dingen gebeuren.
De rest heeft er dan blijkbaar minder moeite mee en kiest voor het geld ipv iets aan de misstanden te doen.
Het klinkt allemaal fout en hypocriet.
Omdat de politie toch niks doet.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 07:13 schreef Bloemkool het volgende:
Het is inderdaad de vraag waarom ze de politie niet eerder ingelicht geeft als ze weet dat dit soort dingen gebeuren.
De rest heeft er dan blijkbaar minder moeite mee en kiest voor het geld ipv iets aan de misstanden te doen.
Het klinkt allemaal fout en hypocriet.
En nu?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 01:20 schreef Dagoduck het volgende:
Hier is, ik schat twee jaar terug, ook al eens een topic over geweest.
Verkracht worden als ze 'te uitdagend' gekleed zou zijn is inderdaad haar eigen schuld natuurlijk.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 02:07 schreef Tamabralski het volgende:
Altijd heel pretentieus als een slet op de foto. En dan klagen over seksistische mannen..
Ze gaan er toch gewoon zelf mee in?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 07:26 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Verkracht worden als ze 'te uitdagend' gekleed zou zijn is inderdaad haar eigen schuld natuurlijk.
Maar de meeste mannen durven echter niet zo luchtig en sexy gekleed te gaan. Bang om te worden nageroepen en te worden nagefloten.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 02:07 schreef Tamabralski het volgende:
Altijd heel pretentieus als een slet op de foto. En dan klagen over seksistische mannen..
Wat ze letterlijk heeft gehoord en meegemaakt weet je dus niet. Waar het was genoeg dat zij aangaf dat ze WEET dat minderjarigen geneukt worden in deze branchequote:Op woensdag 30 augustus 2017 05:48 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Er staat:
Het model vertelt aan De Telegraaf dat vermoedelijk ook minderjarigen de ’aanbiedingen’ krijgen. „Ik weet dat. Vriendinnen hebben dat verteld. George vroeg me ook nooit om mijn leeftijd. Het interesseerde hem duidelijk niet.”
Wat ze van de vriendinnen heeft gehoord is niet duidelijk: dat vermoedelijk minderjarigen worden geronseld, dat er een vermoeden is van seks, wat heeft ze gehoord?
Nee ze gaat over 2500 nachten ijs.quote:"George" vraagt niet naar haar leeftijd, maar waarom zou hij? Waarschijnlijk staat dat al bij de info die hij vroeg voordat hij haar liet komen.
En waar zou ze aangifte moeten doen als ze niet weet waar het misbruik plaatsvond en de namen van daders en slachtoffers niet kent? Dit is haar manier om het te doen en dat het zo lang moest duren: het is natuurlijk wel een meisje dat haar carrière op het spel zet, daarbij ga je niet over een nacht ijs.
Eerst genoeg geld binnenhalen, he.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 08:06 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Wat ze letterlijk heeft gehoord en meegemaakt weet je dus niet. Waar het was genoeg dat zij aangaf dat ze WEET dat minderjarigen geneukt worden in deze branche
[..]
Nee ze gaat over 2500 nachten ijs.
Dit ja. Maar ja, NWSquote:Op woensdag 30 augustus 2017 08:13 schreef VEM2012 het volgende:
Vrouw stelt misstanden aan de kaak waarbij jonge meisjes geronseld worden voor betaalde seks.
Gemiddelde fokker: wat een hoer!
Bizar gewoon.
Ik blijf me verbazen. Dit topic is weer pure triestheid gewoonquote:Op woensdag 30 augustus 2017 08:13 schreef VEM2012 het volgende:
Vrouw stelt misstanden aan de kaak waarbij jonge meisjes geronseld worden voor betaalde seks.
Bizar gewoon.
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 08:15 schreef de_boswachter het volgende:
Welke websites zijn hier dan voor?
Niet dat ik geïnteresseerd ben maar gewoon voor research.
Die zullen er zat zijn, maar dan is het vrijwilligerswerk.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 08:56 schreef Boris_Karloff het volgende:
En hoe zit het met de onbetaalde seks om juist in het wereldje te raken en er te blijven? Of geloven we dat dat niet gebeurt in het modellen wereldje, met zoveel meiden die er graag zouden werken? Hoe ver zijn die bereid te gaan om model te worden?
Om die grote deals te krijgen?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 08:56 schreef Boris_Karloff het volgende:
En hoe zit het met de onbetaalde seks om juist in het wereldje te raken en er te blijven? Of geloven we dat dat niet gebeurt in het modellen wereldje, met zoveel meiden die er graag zouden werken? Hoe ver zijn die bereid te gaan om model te worden?
Ze weet alleen dat jonge vrouwen worden meegevraagd, niet of ze seks hebben. In het verhaal in een link eerder in dit topic lees je dat er geen sprake hoeft te zijn van seks.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 08:06 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Wat ze letterlijk heeft gehoord en meegemaakt weet je dus niet. Waar het was genoeg dat zij aangaf dat ze WEET dat minderjarigen geneukt worden in deze branche
[..]
Nee ze gaat over 2500 nachten ijs.
Inderdaad. En ook "ze is zelf schuldig!"quote:Op woensdag 30 augustus 2017 08:13 schreef VEM2012 het volgende:
Bizar gewoon.
"Jazz Egger weigert het ’normaal’ te vinden dat modellen seks moeten hebben voor geld, of voor een betere carrière. Zelfs minderjarigen worden gelokt, vertelt ze aan De Telegraaf."quote:Op woensdag 30 augustus 2017 08:59 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Ze weet alleen dat jonge vrouwen worden meegevraagd, niet of ze seks hebben. In het verhaal in een link eerder in dit topic lees je dat er geen sprake hoeft te zijn van seks.
Dat wil een vriend van mij ook graag weten.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 08:15 schreef de_boswachter het volgende:
Welke websites zijn hier dan voor?
Niet dat ik geïnteresseerd ben maar gewoon voor research.
Gelokt? Volgens mij willen vele meiden graag model worden en een deel zal bereid zijn daarvoor ver te gaan. Veel mannen denken met hun geslachtdeel, dat zal in dat wereldje niet anders zijn als in de rest van de wereld. Wie gebruikt nou eigenlijk wie in dit verhaal?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 09:01 schreef SpecialK het volgende:
[..]
"Jazz Egger weigert het ’normaal’ te vinden dat modellen seks moeten hebben voor geld, of voor een betere carrière. Zelfs minderjarigen worden gelokt, vertelt ze aan De Telegraaf."
Gelokt voor seks voor geld dus. Dat zegt ze. Aan de telegraf.
Ach het zijn ook weer precies de users waarvan je het verwacht. Maatschappelijk teleurgestelden die hun eigen sneuheid afreageren op vrouwen, buitenlanders, de overheid.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 09:27 schreef Jigzoz het volgende:
De FOK!-cultuur mag heel snel homeopathisch verdund worden.
Dit.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 09:27 schreef Jigzoz het volgende:
De FOK!-cultuur mag heel snel homeopathisch verdund worden.
Het is inderdaad best wel heftig en nog taboe. De vrouw van John Legend heeft hier ook wat over gezegd.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 08:49 schreef Farenji het volgende:
Wat een vreselijke afzichtelijke geenstijl mentaliteit in dit topic. Blaming the victim op de meest nare seksistische manier. Ongelooflijk.
Echt nieuws is het dan niet hè.quote:
Welkom op FOK! 2.0.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 08:13 schreef VEM2012 het volgende:
Bizar gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |