Ik moest vandaag voor het eerst alleen op de snelweg (na 4 jaar ofzoquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:42 schreef Elvi het volgende:
[..]
Joe. Al 5 jaar een rijbewijs, eigen auto.. en ik durf niet de snelweg op of ergens heen te rijden waar ik niet eerder ben heen gereden
Hoe rijd je dan ergens heen waar je nog nooit bent geweest?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:42 schreef Elvi het volgende:
[..]
Joe. Al 5 jaar een rijbewijs, eigen auto.. en ik durf niet de snelweg op of ergens heen te rijden waar ik niet eerder ben heen gereden
Nee, eigenlijk andersom. Rij liever alleen dan met iemand in de auto.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:41 schreef Lokasenna het volgende:
Zijn er hier nog meer die jaren na hun rijbewijs halen nog een beetje bang zijn/waren om (alleen) auto te rijden?
tom tom? Iquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe rijd je dan ergens heen waar je nog nooit bent geweest?
Aws.... maar je hebt het wel gedaan!quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moest vandaag voor het eerst alleen op de snelweg (na 4 jaar ofzo), ik was ongeveer 20 keer overtuigd dat dit mijn laatste seconden zouden zijn.
Kwam ik daar aan met mijn wit vertrokken gezicht.
+1quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:44 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk andersom. Rij liever alleen dan met iemand in de auto.
Dus......een mod mag hier dickpics plaatsen. 'Okay. Dan mogen wij toch zeker wel wat mooie tepels neerzettenquote:
Hopelijk knap je snel op. Geen koorts meer is een goed teken in ieder gevalquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, als ik woensdag nog ziek ben even bloedprikken en verder kijken (alleen ik heb een beetje "kastje muur"-gevoel. Mijn HA is op vakantie en die vervanger heb ik vaker gehad en heeft er nooit zo'n zin in). Maar woensdag koorts is mij willen zien
(en ik was nu de hele ochtend koortsvrij en toen heb ik gewoon te veel gedaan. Naja... te veel, even boodschappen gedaan. Morgen waarschijnlijk weer een stuk beter, want dan doe ik het rustig aan)
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:45 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Dus......een mod mag hier dickpics plaatsen. 'Okay. Dan mogen wij toch zeker wel wat mooie tepels neerzetten
Ik stem voor.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:45 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Dus......een mod mag hier dickpics plaatsen. 'Okay. Dan mogen wij toch zeker wel wat mooie tepels neerzetten
Kut, nu je het zegtquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:45 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:45 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik zat naar die streep op dr voorhoofd te kijken.
Ik probeer er niet over na te denken dat ik morgen weer moet.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Aws.... maar je hebt het wel gedaan!
(zelf durf ik niet eens voor een rijbewijs te gaan)
ja en ik zat de achtergrond te speurenquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:45 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik zat naar die streep op dr voorhoofd te kijken.
TR TR TRquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kut, nu je het zegt. Even verwijderen.
Daaromquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hopelijk knap je snel op. Geen koorts meer is een goed teken in ieder geval
What the...quote:
Ziedaar je probleem. Je moet meer pikgericht worden. Wie weet hoeveel piemels je in je leven hebt gemist, simpelweg omdat je een metertje te hoog keek?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:46 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik moest er eerst op gewezen worden
Herkenbaar. Ik rij dus ook nooit dus dat rijbewijs is behoorlijk nutteloosquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik probeer er niet over na te denken dat ik morgen weer moet.
Meer dan twee jaar over gedaan om het te halen, met een reden.
En tot de dag van vandaag geloof ik niet dat ik een rijbewijs verdiende.
Optie 1: niet, dan ga ik met het ovquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe rijd je dan ergens heen waar je nog nooit bent geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |