Eh, als het een grote eter is 200 gram ofzoquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 18:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh! Even een vraag aan de grote vleeseters: Donderdag wil ik mijn vriendje verwennen met gehaktballetjes, alleen deze vega-opgevoede vrouw die nog vega is, heeft nog nooit dat gemaakt. Een recept heb ik gevonden: alleen hoeveel gram vlees gebruik je voor een grote (vlees)eter?
Oké, dank je welquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 18:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Eh, als het een grote eter is 200 gram ofzo
Shit, dat had ik nog bedenk ik me netquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 18:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Roerbak noodles met een halve kilo groente (serieus) en nootjes. Ik zit echt te smullen
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 18:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh! Even een vraag aan de grote vleeseters: Donderdag wil ik mijn vriendje verwennen met gehaktballetjes, alleen deze vega-opgevoede vrouw die nog vega is, heeft nog nooit dat gemaakt. Een recept heb ik gevonden: alleen hoeveel gram vlees gebruik je voor een grote (vlees)eter?
Lokquote, let niet op de Pikanto praat maar Monopoly is de meester der gehaktballen heb ik vernomen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 12:11 schreef Monopoly het volgende:
Pikanto's zijn erg lekker.
Vraag bij je lokale snackbar om een 'Jos Brinkie'. Lekkere pikanto met saté.
Dan eet je dat toch morgen oidquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 18:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Shit, dat had ik nog bedenk ik me net
Dank je wel!quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 18:13 schreef Divje het volgende:
[..]
[..]
Lokquote, let niet op de Pikanto praat maar Monopoly is de meester der gehaktballen heb ik vernomen.
Dat is het plan inderdaadquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 18:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan eet je dat toch morgen oidNu pizza
quote:
Ja, hier ook 24.5 binnen preciesquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 18:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier is het inmiddels 24.5 dus het gaat wel lekker omlaag
Mijn huis is op het zuiden en ze zon zit nu net achter mijn overburen, dus het koelt lekker afquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 18:52 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, hier ook 24.5 binnen precies![]()
Ventilators
Action en Big bazarquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 19:09 schreef Fripsel het volgende:
Waar koop je goedkoop pingpong balletjes?
Jaaaaquote:
Wahahhaa, iddquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 19:27 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Jaaaa![]()
Ik dacht eerst ik ga de balletjes flashie maken. Maar dat is misschien niet zo fris als ze in drankjes belanden.
Dat zou ik niet doen neequote:Op dinsdag 29 augustus 2017 19:27 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Jaaaa![]()
Ik dacht eerst ik ga de balletjes flashie maken. Maar dat is misschien niet zo fris als ze in drankjes belanden.
Alcohol ontsmet.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 19:30 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dat zou ik niet doen nee
Ik vind ze zo ook al dubieus#smetvrees
boh! Goede keuze Grunneger!quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 18:13 schreef Divje het volgende:
[..]
[..]
Lokquote, let niet op de Pikanto praat maar Monopoly is de meester der gehaktballen heb ik vernomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |