Ik snap wel dat Jaime hem peert.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:29 schreef Angelof9 het volgende:
Ondanks het grote sprongen snel thuis tempo van dit seizoen is Cersei's haar niet langer geworden. Dus blijkbaar houdt ze het kort. Vrouwen boven de veertig enzo.
Dat is ook zo. Ned vond Lyanna pas nadat de oorlog afgelopen was.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 20:48 schreef Poes. het volgende:
Kan het niet zo zijn dat Raeghar en z'n kinderen al dood waren voor Lyanna beviel van Jon? Dat ze zelf heeft besloten dat het kind Aegon zou moeten heten?
Volgens hun stamboom zijn ze wel allemaal in xx83 doodgegaan en Jon is in xx83 geboren..quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:41 schreef maho_91 het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Ned vond Lyanna pas nadat de oorlog afgelopen was.
Hij vindt Lyanna ook meteen na de oorlog, logisch dus dat het nog in hetzelfde jaar is.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:42 schreef Poes. het volgende:
[..]
Volgens hun stamboom zijn ze wel allemaal in xx83 doodgegaan en Jon is in xx83 geboren..
Oké..quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:46 schreef maho_91 het volgende:
[..]
Hij vindt Lyanna ook meteen na de oorlog, logisch dus dat het nog in hetzelfde jaar is.
Dat kan, maar wie weet heeft Raeghar van te voren aangegeven het kind Aegon te willen noemen. That we can't know!quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:47 schreef Poes. het volgende:
[..]
Oké..
Maar feit blijft dat Raeghar hem niet Aegon heeft genoemd maar dat Lyanna dat heeft gedaan.
Voor Lyanna alleen is er geen reden om hun kind Aegon te noemen. Is gewoon samen met Rhaegar afgesproken, aangezien daar wel logische theorieën voor zijn.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:47 schreef Poes. het volgende:
[..]
Oké..
Maar feit blijft dat Raeghar hem niet Aegon heeft genoemd maar dat Lyanna dat heeft gedaan.
Heb je er eentje voor me?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:58 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Voor Lyanna alleen is er geen reden om hun kind Aegon te noemen. Is gewoon samen met Rhaegar afgesproken, aangezien daar wel logische theorieën voor zijn.
Minimaal een jaarquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:46 schreef LethalNinja het volgende:
Mooie aflevering zeg, ik ben benieuwd hoe lang we moeten wachten op het laatste seizoen
De theorie houdt verband met Azor Ahai. Rhaegar dacht dat de naam Aegon van zo'n grote historische betekenis is, dat met die naam zijn zoon Azor Ahai zou zijn. Vandaar dat hij/Lyanna hun tweede zoon ook Aegon noemen. Werkt dus ook in het voordeel van Jon/Aegon dat hij Azor Ahai zou zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door Slayage op 29-08-2017 23:25:30 ]Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
kingslayer als ie is gaat ie nog de night king slayen uiteraardquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 18:27 schreef -Strawberry- het volgende:
Benieuwd hoe de arc van Jaime zich gaat ontwikkelen.
Ze kan hem toch vernoemd hebben naar Aegon the Conqueror?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:58 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Voor Lyanna alleen is er geen reden om hun kind Aegon te noemen. Is gewoon samen met Rhaegar afgesproken, aangezien daar wel logische theorieën voor zijn.
Misschien zegt HBO wel dat ze eerst wachten tot Martin zijnquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:46 schreef LethalNinja het volgende:
Mooie aflevering zeg, ik ben benieuwd hoe lang we moeten wachten op het laatste seizoen
Maar voor Cersei is het gewoon een luxe leven zonder dat ze de kroon heeft. Sterker nog, als Cersei niet zo graag die troon wilde dan waren ze nu nog megarijk en aten ze iedere dag druiven onder palmbladeren op casterly rock.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 13:13 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft dat perspectief als wij vanaf ons bankstel. In een middeleeuwse setting is dat best verklaarbaar; de koning is onaantastbaar, kan doen wat hij wil, woont in een sjiek kasteel, heeft altijd voldoende te eten, zuipen en neuken. Menigeen zal zich niet realiseren dat een vorst of andere hoge edelman vaak rivalen had (vooral in de eigen familie) of er gevaar kon komen door gekonkel in de hofhouding, hoge ambtenaren etc.
Er zijn maar weinig mensen die aan macht hebben geroken die het vervolgens weer hebben laten lopen. Ook in onze eigen geschiedenis zijn die er niet veel. Zeker niet als ze het gevoel hebben er recht op te hebben.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 01:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Maar voor Cersei is het gewoon een luxe leven zonder dat ze de kroon heeft. Sterker nog, als Cersei niet zo graag die troon wilde dan waren ze nu nog megarijk en aten ze iedere dag druiven onder palmbladeren op casterly rock.
Dan zijn alle acteurs al dood aan drugsquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 23:38 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Misschien zegt HBO wel dat ze eerst wachten tot Martin zijn
laatste boek (A Dream of Spring) uitbrengt.
In dat geval kunnen we wel eens een dikke 20 jaar wachten.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:23 schreef Poes. het volgende:
[..]
Nu nog haar mooie blonde lokken terug en ze is weer hot as hell
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 23:19 schreef Slayage het volgende:
Waarom hebben hun eigenlijk zo'n hekel aan elkaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
De acteurs hebben een tijdje gesekst met elkaar en zijn niet goed uit elkaar gegaan.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 01:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom hebben hun eigenlijk zo'n hekel aan elkaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |