[Dit bericht is gewijzigd door spacemangraig op 16-12-2002 21:35]
[Dus ja alle nummers zijn ongeveer zoals Lovercall en beter...]
En als je toch gelijk bezig bent dan kan je gelijk ook wel zijn eerste ceedee I'm Alive and on Fire ook wel ff halen... staan ook van die instant-klassiekertjes op.
Tsk, malloot, gaat'ie een videoclip maken waardoor heel huppelalto Nederland weer een nieuwe held erbij heeft.
quote:ach zolang de muziek niet al te commercieel wordt (lovercall zitten best commerciele stukjes in) boeit het me niet. Rammstein is bijv. ook veel commercieler dan vroeger maar ze maken nog wel goede muziek!
Op dinsdag 17 december 2002 16:33 schreef FLIPNEUS het volgende:
Maar hij wordt nu wel commercieel zeg, gadverdamme, vind het meteen een stuk minder leuk..
Tsk, malloot, gaat'ie een videoclip maken waardoor heel huppelalto Nederland weer een nieuwe held erbij heeft.
quote:me too!
Op dinsdag 10 juni 2003 20:37 schreef vector200 het volgende:
Heb Danko Jones op pinpop gezien en ik moet zeggen: DAT klinkt goed
Was wel lekker ramwerk moet ik zeggen, niet erg subtiel, maar wel erg energiek!
quote:Inderdaad ja.... nou nog ff kijken waar we die cd vandaan gaan halen... maar als ik hem heb gaat ie toch wel vastroesten in de cd wisselaar
Op dinsdag 10 juni 2003 20:38 schreef HeatWave het volgende:[..]
me too!
Was wel lekker ramwerk moet ik zeggen, niet erg subtiel, maar wel erg energiek!
quote:
quote:Dat zou ik ookwel zo kunnen stellen
Nu I'm alive and on fire ookmaar meteen besteld maar zal ookwel ff duren, maar kon echt niet tot october wachten op hun volgende album En idd Lovercall is eigenlijk nogmaar 'the top of the iceberg' ben eigenlijk alleen van het laatste nummer Love is unkind niet geheel kapot vind het geen topafsluiter maar dat mag de pret zeker niet drukken
6 Oktober 2003 komt ie uit. Schrijf dat in je agenda!!
Ennuuuuh MCH: Ergens in December tourt ie weer door Nederland, en Vera staat er ook bij. Komt allemaal goed. Ik weet alleen even de datum niet uit het blote hoofd.
I'm so horny, I need a Sex Change --> Staat nog in mijn geheugen gegrift!!
quote:ja
Op woensdag 10 september 2003 19:48 schreef Robzilla het volgende:
dus hij komt naar nederland?
Dat wordt echt rocken in rockcity Eindhoven midden december!
quote:Hij is echt fuckin' rock & roll baby
Op dinsdag 30 september 2003 11:13 schreef TimoBasso het volgende:
Goddamn ..wat is die gast goedDat wordt echt rocken in rockcity Eindhoven midden december!
29 okt. in Tivoli, ik heb kaartjes via Oor waarschijnlijk.
Het is een gesloten concert maar ik ben nog 15 en je moet 16 zijn..
Zijn ze daar streng bij Tivoli?
Danko Jones - Sound of Love
quote:Dit is het begin DeStedebouwer, straks luister je alleen nog maar rock
Op zondag 5 oktober 2003 22:35 schreef DeStedebouwer het volgende:
Ik had naar aanleiding van de uitzending van Pinkpop maar ff wat gedownload, en het is wel strakke herrie. Eigenlijk hou ik van andere soort herrie, maar deze is ook goed.Danko Jones - Sound of Love
quote:nee, ben er ook paar keer op m'n 15e geweest.
Op zondag 5 oktober 2003 22:19 schreef Robzilla het volgende:
*kick*29 okt. in Tivoli, ik heb kaartjes via Oor waarschijnlijk.
Het is een gesloten concert maar ik ben nog 15 en je moet 16 zijn..
Zijn ze daar streng bij Tivoli?
oja, kga natuurlijk ook de 15e naar de melkweg moet ik niet vergeten!
[Dit bericht is gewijzigd door superheist op 05-10-2003 23:19]
En juist als het zaaltje/tent niet te groot is is het vet leuk! iedereen lekker gek enzo
quote:Ja, vind ik ook. Qua muziek weinig bijzonders, erg rechttoe-rechtaan. Maar prima sfeertje in de tent
Op dinsdag 9 september 2003 22:59 schreef FokTijn het volgende:
Ik heb hem gezien op werchter, muziek is zozo maar een show die hij maakt. ik kon erg om hem lachen.
quote:Ook KINK-FM aan het luisteren ?
Op maandag 6 oktober 2003 17:40 schreef superheist het volgende:
z'n nieuwe single I Want You is trouwens ook niet slecht!
quote:6 oct. uitgekomen
Op maandag 6 oktober 2003 20:31 schreef MCH het volgende:
Dat nieuwe album roeleert wel zeker, is ie al uit in Nederland? Heb hem al een tijdje staan op de pc.
quote:Ah maar eens aanschaffen dan
Op maandag 6 oktober 2003 21:04 schreef superheist het volgende:[..]
6 oct. uitgekomen
Op Pinkpop ook al gezien, maar ach, nog een keer kan met Danko geen kwaad! Hoe is de nieuwe CD verder?
quote:Je kan 'm beluisteren bij de 3voor12 luisterpaal.
Op dinsdag 7 oktober 2003 18:25 schreef LintuxCx het volgende:
*ooknaarmelkweggaat*Op Pinkpop ook al gezien, maar ach, nog een keer kan met Danko geen kwaad! Hoe is de nieuwe CD verder?
quote:Heb ook nog niks gehoord, heb het briefje geloof ik maandag op de post gedaan.. Kzie het wel..
Op zondag 5 oktober 2003 23:18 schreef superheist het volgende:[..]
nee, ben er ook paar keer op m'n 15e geweest.
Ik ben ook maar lid geworden van OORvoor die cd, t-shirt en kaartjes natuurlijk. heb jij na het "inschrijven" er nog wat van gehoord eigenlijk? heb niet eens een mailtje gehad oid.
oja, kga natuurlijk ook de 15e naar de melkweg
moet ik niet vergeten!
quote:Hey Coen, jij hier?
Op donderdag 9 oktober 2003 08:35 schreef desintbestaat het volgende:
Plaat is echt top!
Zie ook hier
Uhm, ontopic: Ik ga ook naar de Melkweg.
quote:Momenteel in Spanje (of is hij al onderweg?).
Op vrijdag 10 oktober 2003 08:07 schreef desintbestaat het volgende:
De Sint is overal, dat weet je toch
quote:Ik zou wel willen, maar weet niet of de toestanden het thuis toestaan. De pieten zijn nogal lastig als we éénmaal terug zijn in Spanje
Op vrijdag 10 oktober 2003 13:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:[..]
Momenteel in Spanje (of is hij al onderweg?).
Is de Sint ook in de Melkweg, 15 december?
Een van me hoogtepunten daar hoor... hoe hij die tent opzweepte!!
Held!
Achja, moet ik er voor over hebben... Nieuwe CD is gaaf.
Maar ik dacht toch echt dat ik ergens gelezen had dat Danko bij Barend en van Dorp zou komen. Nu ben ik al een beetje van dat idee af aangezien ik er niks meer over terug kan vinden, maar is het misschien toch nog waar?
[zoekerdezoek] Wacht, ik heb mijn eigen antwoord al gevonden. Toch even posten zodat idereen het hier weet. Van Usenet:
5-Dec NL Groningen -Vera
6-Dec NL Rotterdam -Nightown
8-Dec NL Barend & Van Dorp (appearance on dutch tv)
14-Dec NL Eindhoven -Effenaar
15-Dec Amsterdam -Melkweg
quote:Arme TV kijkertjes van Nederland
Op woensdag 22 oktober 2003 13:24 schreef LintuxCx het volgende:
8-Dec NL Barend & Van Dorp (appearance on dutch tv)
quote:Ach die zijn wel wat gewend na Jantje Smit ergens deze week
Op donderdag 23 oktober 2003 09:00 schreef desintbestaat het volgende:[..]
Arme TV kijkertjes van Nederland
quote:Heb je mijn post boven die van jou gelezen?
Op donderdag 23 oktober 2003 13:55 schreef baantie het volgende:
Ik heb ooit eens gehoord dat Barend en van Dorp zelf de muziek uitkiezen. Als dat waar is hebben ze een verdomd goede smaak!
Zo ja, verander het dan maar in een verdomd eclectiscche smaak...
quote:Ik heb het over Barend en van Dorp en niet over die kijkertjes...
Op donderdag 23 oktober 2003 14:13 schreef ullie het volgende:[..]
Heb je mijn post boven die van jou gelezen?
Zo ja, verander het dan maar in een verdomd eclectiscche smaak...
En wat betekent "eclectisch"?
quote:Ja ehm ik val door de mand
Op donderdag 23 oktober 2003 14:47 schreef baantie het volgende:[..]
Ik heb het over Barend en van Dorp en niet over die kijkertjes...
En wat betekent "eclectisch"?
B&vD hebben namelijk van de week Jantje Smit uitgenodigd in hun prgramma, dus als ze het allemaal zelf uitkiezen dan hebben ze meer een vreemde smaak dan een goede smaak...
quote:Ah, vandaar dat je het wou weten.
Op donderdag 23 oktober 2003 15:40 schreef ullie het volgende:
Ja ehm ik val door de mand. Ik dacht dat eclectisch iets van vreemd betekende, maar het betekent 'het beste uitkiezend' en dat bedoelde ik eigenlijk niet.
quote:Terecht. Ze moeten nodig eens opgevoed worden.
Op donderdag 23 oktober 2003 09:00 schreef desintbestaat het volgende:[..]
Arme TV kijkertjes van Nederland
quote:Volgens mij is het vooral van Dorp die over de muziek gaat. Aan de gezichten die Jan Mulder af en toe trekt tijdens de optredens is wel duidelijk te zien dat hij er in ieder geval niet over gaat
Op donderdag 23 oktober 2003 13:55 schreef baantie het volgende:
Ik heb ooit eens gehoord dat Barend en van Dorp zelf de muziek uitkiezen. Als dat waar is hebben ze een verdomd goede smaak!
Maargoed vanwege het kopen van de single kan ik er vanavond ook heen .
quote:Whu? Iedereen die de single koopt? En ik heb het album en ik weet van niks. Naaierij!
Op woensdag 29 oktober 2003 14:30 schreef VVouter het volgende:
Maargoed vanwege het kopen van de single kan ik er vanavond ook heen.
quote:Ik vond het ook wel jammer dat het om de single ging. Wel een reden om de single te kopen opzich, maar geen geld. Als ik het ticket nou bij het album gekregen had, dan had ik misschien even geld geleend.
Op woensdag 29 oktober 2003 14:57 schreef LintuxCx het volgende:[..]
Whu? Iedereen die de single koopt? En ik heb het album en ik weet van niks. Naaierij!
![]()
Nu heb ik dus het album én de single . De single gekocht voor het kaartje, normaal gesproken koop ik geen singles.
quote:Veel plezier en probeer even een playlist te bemachtigen (of onthouden).
Op woensdag 29 oktober 2003 16:04 schreef superheist het volgende:
heb er zin in! straks (6 uur) ben ik op weg
quote:Zitten we in dezeflde treinen
Op woensdag 29 oktober 2003 16:04 schreef superheist het volgende:
heb er zin in! straks (6 uur) ben ik op weg
quote:Moet je wel snel zijn, als je al niet te laat bent.
Op woensdag 29 oktober 2003 17:14 schreef TimoBasso het volgende:
ik w8 wel tot dat Danko in de effenaar is..
http://www.effenaar.nl/fnr_content_engine/Effenaar_act.php?act=709
quote:
Danko Jones + Electric Eel ShockLET OP: dit optreden is uitverkocht bij de Effenaar kassa!
Wél zijn er nog enkele kaarten te koop in de (landelijke) voorverkoop bij de Ticketservice. Hiervoor kun je terecht bij de grotere postkantoren, GWK's, VVV's, Ticketlijn, etc. Wees echter snel!
quote:Aaagh, had het nou aan mij gevraagd!
Op woensdag 29 oktober 2003 17:53 schreef superheist het volgende:
nou mooi k*t dus... heb nu al aan 12 mensen gevraagd... kunnen/mogen/willen allemaal niet... en alleen mag ik nietzou het aan mij liggen
?
quote:Hebben ze als laatste nummer nog dat stuk over die mountain en wat dooie gasten gedaan? Ja dit klinkt vaag, maar zo ja dan weet je wel wat ik bedoel
Op donderdag 30 oktober 2003 01:38 schreef VVouter het volgende:
Het was géén flutconcert.
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 01:38 schreef VVouter het volgende:
Het was géén flutconcert.
was het lang?
quote:Ja.
Op donderdag 30 oktober 2003 04:27 schreef ullie het volgende:[..]
Hebben ze als laatste nummer nog dat stuk over die mountain en wat dooie gasten gedaan? Ja dit klinkt vaag, maar zo ja dan weet je wel wat ik bedoel
.
Anderhalf jaar geleden zag ik ze voor het laatst en toen was de zaal in 10 minuten overtuigd en nu was dat wederom het geval. Het was een geweldig optreden.
Electric Eel Shock is een te gekke Japanse band. Afgelopen jaar waren ze met The Datsuns op tour en in december dus met Danko Jones.
Er werd wel genoeg gespeeld, mijn gehoor is alleen een beetje matig vandaag .
quote:
Vanaf http://www.tvgids.nl/detail.php?pid=949977&tab=1 :
# Een optreden van: Danko Jones met het nummer 'Hot Damn Woman.'
quote:Na elf uur iig...
Op maandag 8 december 2003 19:56 schreef superheist het volgende:
hoe laat in de uitzending is de muziek meestal?
Ik heb er zin in.
quote:hoezo in zaandam parkeren :S in A'dam heb je toch zat parkeerplaatsen.
Op maandag 15 december 2003 16:25 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Wij vertrekken rond 19:15, dan nog even iemand ophalen, maar dat duurt niet lang. We parkeren in Zaandam en gaan dan met de trein verder naar CS. Hoe laat we bij de Melkweg zijn hangt er nog een beetje van af of we de tram pakken.
quote:Ja. Dat roep ik ook al langere tijd. Maar ze willen graag de auto in A'dam parkeren en met de trein verder.
Op maandag 15 december 2003 16:41 schreef superheist het volgende:[..]
hoezo in zaandam parkeren :S in A'dam heb je toch zat parkeerplaatsen.
Danko was super! energiek en hard! Misschien net iets te kort, maar als ze nog een nummer hadden gespeeld kon je de drummer in een kist afvoeren, die zat er doorheen.
iedereen veel plezier vanavond!
quote:hey, jou ken ik... beetje, maarja, ga nu ook maar eens inpakken.. heb er wel zin in.
Op maandag 15 december 2003 19:21 schreef VVouter het volgende:
Ik ga zo maar alvast beginnen met reizen.
Heb er echt zin in
quote:Beetje offtopic maar ik kan je anders niet bereiken, zou je me willen mailen naar Lexbouhuijzen@home.nl
Op maandag 15 december 2003 17:10 schreef markjacoo het volgende:
gisteren in de Effenaar in Eindhoven geweest.
electric eel shock:
Vooral humor! Lekkere simpele japanse rock met een knipoog. 1 minuut lang het woord e-mail grunten is best lollig.Danko was super! energiek en hard! Misschien net iets te kort, maar als ze nog een nummer hadden gespeeld kon je de drummer in een kist afvoeren, die zat er doorheen.
iedereen veel plezier vanavond!
Verder vond ik Electric Eel Shock (double peace ) erg grappig
quote:Ochja, als het maar lekker is, en dat was het!
Op dinsdag 16 december 2003 01:21 schreef cinnamongirl het volgende:
Was wel een oke optreden..alleen jammer dat ie steeds hetzelfde kunstje uithaalt op het einde...van die mountain en zijn groet naar o.a. Bon Scott enzo...
Ik wilde eigenlijk nog een "Do The Metal!" shirt kopen, maar ze waren me toch net wat te duur. Jammer, zoiets wil je gewoon in lopen, dat heeft niemand!
quote:Op de achterkant van We Sweat Blood staat ook een leuke foto...
Op dinsdag 16 december 2003 15:15 schreef Maestrov het volgende:
Wat zag die drummer eruit zeg!
Het is (nog) niet uitverkocht. De online verkoop stopt altijd een bepaald aantal dagen voor het concert, omdat dan de kaarten niet meer op tijd verstuurd kunnen worden.quote:Op maandag 28 februari 2005 11:32 schreef bouwvakker666 het volgende:
meer mensen die donderdag naar de 013 gaan???
ik heb nog geen kaarten, weet iemand of het uitverkocht is? de online verkoop bij ticketservice is namelijk al sinds vrijdag gestopt.
Hehehehequote:20.30 – 21.00 El Guapo Stuntteam
21.25 – 22.20 Peter Pan Speedrock
22.35 – 23.20 Danko Jones
23.45 - 00.15 Connections Set
(tijdschema ovb)
Aanvang 20.30 / zaal open 19.30
The Choice / entree 12,50 euro (minimumleeftijd 18 jaar)/ 2,10 euro servicekosten
Vvk gestart op 20 november
He dat wist ik ook niet, dat het zo'n 'avondvullend' programma wasquote:Op maandag 28 februari 2005 15:59 schreef HeatWave het volgende:
20.30 – 21.00 El Guapo Stuntteam
21.25 – 22.20 Peter Pan Speedrock
22.35 – 23.20 Danko Jones
23.45 - 00.15 Connections Set
Duurt dus langer dan alleen DJ. Wist ik niet eens. ff kijken of de rest ook wat is. Er is nog een rockmeeting ook die avond vlak om de hoek in de Black and White waar ik evt heen zou gaan.
Kiss - Detroit Rockcityquote:Op vrijdag 4 maart 2005 17:09 schreef metalbazzz het volgende:
wie weet de nummers die op het laatst gespeeld zijn door de 'superformatie'? Kom niet veel verder dan Highway Star van Deep Purple..
Zelf heb ik ze in 2004 op Lowlands gezien in de Alpha-tent. Wat een briljant optreden! Danko vroeg aan het publiek om zo hard te gaan roepen dat mensen bij alle andere podia het zouden horen en zouden denken: "What the fuck is that?". Ik heb nog nooit zoveel mensen zo hard horen schreeuwen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:25 schreef kipknots het volgende:
IK heb ze een paar jaar geleden op lowlands gezien. Hadden net 1 album uit en waren nog totaal niet bekend in Nederland maar werd door een Canadese huisgenoot ermee naartoe gesleept. Toen het begon stond er misschien 50 man, aan het eind stonden er grote rijen om de tent heen
AC/DCquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:59 schreef ivosnivo het volgende:vet originele sound ook. ik kan geen band opnoemen die er op lijkt.
Eerder kyuss tochquote:Op maandag 20 maart 2006 22:38 schreef Doc het volgende:
[..]
Hermano (het nummer Invisible met John Garcia had een Hermano nummer kunen zijn).
Hermano heeft in z'n sneller rocknummers meer een ACDC sound zoals Danko Jones.quote:
Ben je het kaartje al kwijt?quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:07 schreef Stofje het volgende:
Ik heb 2 kaartjes gekocht voor Danko Jones, morgenavond in Tivoli. Helaas was degene met wie ik zou gaan verhinderd. Vervanging gezocht, gevnoden, maar die is nu ineens ziek. Best frustrerend.
Het concert morgenaovnd is uitverkocht, maar ik heb dus nog een kaartje over. Mail me op stofje_steven[AT]hotmail.com, als je dit kaartje wil overkopen, want anders is het ook zo'n zonde van het geld. Kosten waren geloof ik 19 euro. Kaartje krijg je dan gewoon voor de ingang van Tivoli.
Neequote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:01 schreef Doc het volgende:
[..]
Ben je het kaartje al kwijt?
Ik ben ook in Utreg, maar heb het kaartje dan niet (meer) nodig (als ik het eerder had geweten...)
Door wie?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:55 schreef HeatWave het volgende:
Het was erg lekker weer gisteren.
Die gast blijft gestoord, maar wel cool.
Nog gespot door een fokker ook.
De broer van Vork of all people, maar pas toen ik wegging ergens.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:11 schreef Doc het volgende:
[..]
Door wie?
Ik zal vanavond niet mijn LFC-shirtje met DOC er op dragen dus op ik "gespot" zal worden betwijfel ik
Daar heb je iid iets meer aan danquote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:26 schreef Doc het volgende:
Heb Danko vandaag net iets bewuster meegemaakt bij z'n soundcheck
Ik ergerde me juist aan 6 joint paffers die voor me maar bleven doorpaffen. OK een jointje is ok maar de hele fucking timequote:Op zondag 26 maart 2006 01:19 schreef Maaark het volgende:
Het was wel gaaf, maar vooraan was het te druk, te veel dronken gozers die op me inbeukten. Slechte pit.
Gaaf optreden, wel slecht geluid...
Brant Bjork vond ik niet zo'n geslaagd voorprogramma. Da's wel gaaf, maar meer als ik een joint aan het opsteken ben, en niet als ik daarna nog keihard moet rocken met Danko.
Quit Your Dayjob moet niet naar zijn eigen bandnaam luisteren, want het was echt te vaag en eentonig voor woorden...quote:Op zondag 26 maart 2006 16:54 schreef Dupje het volgende:
Oehh! Het concert in de Effenaar was gaaf!
Vond alleen t voorprogramma btje saai....
Idd, wat aan vage zooi zegquote:Op maandag 27 maart 2006 09:56 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Quit Your Dayjob moet niet naar zijn eigen bandnaam luisteren, want het was echt te vaag en eentonig voor woorden...
quote:
Het applaus (tijdens het concert, tijdens een van de praatjes) voor Quit Your Dayjob was nog harder dan voor Brant Bjork... Schandalig gewoon!quote:Op maandag 27 maart 2006 10:12 schreef HeatWave het volgende:
Idd, wat aan vage zooi zeg!.
Soms snap je echt niet wat een voorprogramma te zoeken heeft bij een optreden.
Hehe, ja, dat vond ik dan wel weer vetquote:
Welk optreden vondt je het beste?quote:Op maandag 27 maart 2006 20:38 schreef Siegfried het volgende:
Ik was bij alle 3 de shows, en het optreden bij That's Live zaterdagmiddag.
Ik vond Quit your dayjob wel lachenBrant Bjork was ook erg goed, maar vond het niet echt iets voor in het voorprogramma van Danko.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:59 schreef Tackleberry het volgende:
"If you come from Youtrekt, don't tell anybody..."
Amsterdam for surequote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:42 schreef chansadres het volgende:
[..]
Welk optreden vondt je het beste?
Nee, dat is juist geweldigquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:27 schreef HeatWave het volgende:
Dat stukje dat ie op zijn hart slaat, zijn arm en dan zijn eigen kop vind ik altijd wat eng.
Ik vind het ook cool hoor, maar hij slaat best hardquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:37 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Nee, dat is juist geweldig
"This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder"
Heerlijk hoe hij zichzelf daar staat op te zwepen![]()
Denk genoeg alcohol.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het ook cool hoor, maar hij slaat best hard!.
Hoeveel coke zal ie nemen voor een show?.
Geenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:37 schreef HeatWave het volgende:
Hoeveel coke zal ie nemen voor een show?.
Goed avondje rocken en bierdrinken wordt dit!quote:23/11 Exclusieve headlineshow Danko Jones
ZO. 23 NOVEMBER 2008
Dommelsch Zaal, Patronaat
Prijs ¤ 20,-
Open 20.00 u Aanvang 20.30 u
http://www.myspace.com/dankojones
http://www.patronaat.nl
Oeh!quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:09 schreef UntilMyEnd het volgende:
[..]
Goed avondje rocken en bierdrinken wordt dit!
Is Haarlem ja. Maar is altijd met de trein goed te doen moet ik zeggen hoor.quote:Op woensdag 10 september 2008 06:58 schreef Dupje het volgende:
[..]
Oeh!
Maar waarom Patronaat, is in Haarlem toch?
Niet handig.
Ja maar laat terug naar Nijmegen en dan volgende ochtend weer half 7 op voor stage?quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:06 schreef UntilMyEnd het volgende:
[..]
Is Haarlem ja. Maar is altijd met de trein goed te doen moet ik zeggen hoor.
Hou er rekening mee dat ze hier alleen maar voorprogramma zijn van Motorhead.. In Haarlem hebben ze hun eigen show.. That's where I'll be !quote:Op woensdag 10 september 2008 09:43 schreef Acathla het volgende:
24 Nov 2008 20:00
013 Tilburg
Weet niet of ik ga. Laaste keer dat ik Danko zag op Werchter, was ik een beetje Danko moe. De laatste show in 013 vonden wij Gogol Bordello stukken beter. Misschien dat ik toch even binnenhop.
Me 2.quote:Op zondag 2 november 2008 15:46 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Hou er rekening mee dat ze hier alleen maar voorprogramma zijn van Motorhead.. In Haarlem hebben ze hun eigen show.. That's where I'll be !
Ik wilde ook, maar moest vanochtend vroeg naar stage, dus t ging nietquote:Op maandag 24 november 2008 09:57 schreef metallicelmo het volgende:
Ik was er gisteren bij en vond het best vet (al had ik wel het idee dat er veel mensen waren die nog nooit van Danko Jones hadden gehoord..!) Iemand foto's?
Wel vreemd inderdaad ook omdat het niet zo'n lang nummer is, maar dat maakt het wel afwisselend aangezien ik ze al veel vaker live heb gezien, ik heb me echt vermaaktquote:Op maandag 24 november 2008 19:19 schreef Dupje het volgende:
Wel apart dat ze met I'm Alive And On Fire afsloten, die stond eerst altijd ergens aan t begin van de set.
Ik heb ze ook wel eens eerder gezien *kuch, gigantisch understatement, kuch* Haha ik heb me ook weer uitstekend vermaakt. Opvallend dat ie niet meer met Mountain afsloot, maar juist afsluiten met zo'n lekker hard, snel en kort nummer vond ik erg sterk!quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:27 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Wel vreemd inderdaad ook omdat het niet zo'n lang nummer is, maar dat maakt het wel afwisselend aangezien ik ze al veel vaker live heb gezien, ik heb me echt vermaakt
Present.quote:Op maandag 23 februari 2009 10:10 schreef AntiChrist het volgende:
nog meer mensen die morgen naar het concert gaan? (watt, rotterdam)
het kan niet op vandaagquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:26 schreef Siegfried het volgende:
Jep, en nieuwe clip met Frodo (Elijah Wood), Lemmy en Selma Blair!
http://www.chartattack.co(...)r-for-upcoming-video
eind deze maand ook op Pinkpopquote:
quote:We are excited to announce that Atom Willard will be joining Danko Jones as the drummer on their upcoming summer tour, replacing Dan Cornelius who is no longer with the band. With a history in bands like Rocket From The Crypt, The Offspring and Social Distortion and being a current member of Angels & Airwaves the experience and talent Atom is bringing to the band will be the beginning of a very exciting new chapter.
Dan zal ik niet missen. Maar de kop van het nieuwsbericht doet anders vermoeden: Hij gaat mee op tour. Daarmee is niet gezegd dat hij de nieuwe drummer is.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:41 schreef Dupje het volgende:
Nou, ik ben bang nieuwe drummer. Ofja, Atom Williams is goed (AVA), maar jammer dat Dan weg gaat. Ben benieuwd waarom!
[..]
En toch weer gewoon lekker!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |