quote:hoezo in zaandam parkeren :S in A'dam heb je toch zat parkeerplaatsen.
Op maandag 15 december 2003 16:25 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Wij vertrekken rond 19:15, dan nog even iemand ophalen, maar dat duurt niet lang. We parkeren in Zaandam en gaan dan met de trein verder naar CS. Hoe laat we bij de Melkweg zijn hangt er nog een beetje van af of we de tram pakken.
quote:Ja. Dat roep ik ook al langere tijd. Maar ze willen graag de auto in A'dam parkeren en met de trein verder.
Op maandag 15 december 2003 16:41 schreef superheist het volgende:[..]
hoezo in zaandam parkeren :S in A'dam heb je toch zat parkeerplaatsen.
Danko was super! energiek en hard! Misschien net iets te kort, maar als ze nog een nummer hadden gespeeld kon je de drummer in een kist afvoeren, die zat er doorheen.
iedereen veel plezier vanavond!
quote:hey, jou ken ik... beetje, maarja, ga nu ook maar eens inpakken.. heb er wel zin in.
Op maandag 15 december 2003 19:21 schreef VVouter het volgende:
Ik ga zo maar alvast beginnen met reizen.
Heb er echt zin in
quote:Beetje offtopic maar ik kan je anders niet bereiken, zou je me willen mailen naar Lexbouhuijzen@home.nl
Op maandag 15 december 2003 17:10 schreef markjacoo het volgende:
gisteren in de Effenaar in Eindhoven geweest.
electric eel shock:
Vooral humor! Lekkere simpele japanse rock met een knipoog. 1 minuut lang het woord e-mail grunten is best lollig.Danko was super! energiek en hard! Misschien net iets te kort, maar als ze nog een nummer hadden gespeeld kon je de drummer in een kist afvoeren, die zat er doorheen.
iedereen veel plezier vanavond!
Verder vond ik Electric Eel Shock (double peace ) erg grappig
quote:Ochja, als het maar lekker is, en dat was het!
Op dinsdag 16 december 2003 01:21 schreef cinnamongirl het volgende:
Was wel een oke optreden..alleen jammer dat ie steeds hetzelfde kunstje uithaalt op het einde...van die mountain en zijn groet naar o.a. Bon Scott enzo...
Ik wilde eigenlijk nog een "Do The Metal!" shirt kopen, maar ze waren me toch net wat te duur. Jammer, zoiets wil je gewoon in lopen, dat heeft niemand!
quote:Op de achterkant van We Sweat Blood staat ook een leuke foto...
Op dinsdag 16 december 2003 15:15 schreef Maestrov het volgende:
Wat zag die drummer eruit zeg!
Het is (nog) niet uitverkocht. De online verkoop stopt altijd een bepaald aantal dagen voor het concert, omdat dan de kaarten niet meer op tijd verstuurd kunnen worden.quote:Op maandag 28 februari 2005 11:32 schreef bouwvakker666 het volgende:
meer mensen die donderdag naar de 013 gaan???
ik heb nog geen kaarten, weet iemand of het uitverkocht is? de online verkoop bij ticketservice is namelijk al sinds vrijdag gestopt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |