Hou er rekening mee dat ze hier alleen maar voorprogramma zijn van Motorhead.. In Haarlem hebben ze hun eigen show.. That's where I'll be !quote:Op woensdag 10 september 2008 09:43 schreef Acathla het volgende:
24 Nov 2008 20:00
013 Tilburg
Weet niet of ik ga. Laaste keer dat ik Danko zag op Werchter, was ik een beetje Danko moe. De laatste show in 013 vonden wij Gogol Bordello stukken beter. Misschien dat ik toch even binnenhop.
Me 2.quote:Op zondag 2 november 2008 15:46 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Hou er rekening mee dat ze hier alleen maar voorprogramma zijn van Motorhead.. In Haarlem hebben ze hun eigen show.. That's where I'll be !
Ik wilde ook, maar moest vanochtend vroeg naar stage, dus t ging nietquote:Op maandag 24 november 2008 09:57 schreef metallicelmo het volgende:
Ik was er gisteren bij en vond het best vet (al had ik wel het idee dat er veel mensen waren die nog nooit van Danko Jones hadden gehoord..!) Iemand foto's?
Wel vreemd inderdaad ook omdat het niet zo'n lang nummer is, maar dat maakt het wel afwisselend aangezien ik ze al veel vaker live heb gezien, ik heb me echt vermaaktquote:Op maandag 24 november 2008 19:19 schreef Dupje het volgende:
Wel apart dat ze met I'm Alive And On Fire afsloten, die stond eerst altijd ergens aan t begin van de set.
Ik heb ze ook wel eens eerder gezien *kuch, gigantisch understatement, kuch* Haha ik heb me ook weer uitstekend vermaakt. Opvallend dat ie niet meer met Mountain afsloot, maar juist afsluiten met zo'n lekker hard, snel en kort nummer vond ik erg sterk!quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:27 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Wel vreemd inderdaad ook omdat het niet zo'n lang nummer is, maar dat maakt het wel afwisselend aangezien ik ze al veel vaker live heb gezien, ik heb me echt vermaakt
Present.quote:Op maandag 23 februari 2009 10:10 schreef AntiChrist het volgende:
nog meer mensen die morgen naar het concert gaan? (watt, rotterdam)
het kan niet op vandaagquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:26 schreef Siegfried het volgende:
Jep, en nieuwe clip met Frodo (Elijah Wood), Lemmy en Selma Blair!
http://www.chartattack.co(...)r-for-upcoming-video
eind deze maand ook op Pinkpopquote:
quote:We are excited to announce that Atom Willard will be joining Danko Jones as the drummer on their upcoming summer tour, replacing Dan Cornelius who is no longer with the band. With a history in bands like Rocket From The Crypt, The Offspring and Social Distortion and being a current member of Angels & Airwaves the experience and talent Atom is bringing to the band will be the beginning of a very exciting new chapter.
Dan zal ik niet missen. Maar de kop van het nieuwsbericht doet anders vermoeden: Hij gaat mee op tour. Daarmee is niet gezegd dat hij de nieuwe drummer is.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:41 schreef Dupje het volgende:
Nou, ik ben bang nieuwe drummer. Ofja, Atom Williams is goed (AVA), maar jammer dat Dan weg gaat. Ben benieuwd waarom!
[..]
En toch weer gewoon lekker!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |