Omdat ze bepaalde dingen die ze leuk vinden aanrekenen als hun persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 13:13 schreef Voxs het volgende:
Het verbaast mij hoe snel mensen hier zich 'aangevallen' voelen als anderen aangeven iets niet mooi etc te vinden.
Waarom draag je een wetsuit naar werk dan?quote:
*triggeredquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 13:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik checkte even mijn gender en haalde opgelucht adem.
Ik ook, en dan heb ik niet eens een pak aan, en al die wijven maar in hun rokjes en korte broekjes rondlopen hierquote:
Werk bij een bank he, die werken met liquide zakenquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 13:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom draag je een wetsuit naar werk dan?
ohquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 13:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik checkte even mijn gender en haalde opgelucht adem.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 13:27 schreef STING het volgende:
[..]
Werk bij een bank he, die werken met liquide zaken
*triggered2quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 13:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Omdat ze bepaalde dingen die ze leuk vinden aanrekenen als hun persoonlijkheid.
Ik zie het probleem niet.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 13:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook, en dan heb ik niet eens een pak aan, en al die wijven maar in hun rokjes en korte broekjes rondlopen hier.
Hiquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 13:27 schreef STING het volgende:
[..]
Werk bij een bank he, die werken met liquide zaken
Ik ZIE het probleem ook niet, maar ik voel het welquote:
Wat heb je nou aan je muur hangen, jonguh....quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 13:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ZIE het probleem ook niet, maar ik voel het wel/
Ironisch. Jij bent degene die over persoonlijkheid begonquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 13:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Blaming the victim hier weer hoorquote:
Altijd leuk jaquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 13:31 schreef Elvi het volgende:
"Bel me zo snel mogelijk terug, ik ben de hele dag bereikbaar!"
Ik heb nu 6 keer gebeld, de eerste keer een half uur na het voicemailbericht, ik ben 2 keer doorgeschakeld naar een mobiel die uitstaat, ik heb een voicemail ingesproken, en nu ben ik er klaar mee en heb ik een mail gestuurd "bel mij maar"
Godsamme en dat gaat dan over je herstel. Alsof dit geen stress oplevert.
Victim, victim? Jij hebt kennelijk geen last van de warmte, op die windy island van jequote:Op dinsdag 29 augustus 2017 13:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Blaming the victim hier weer hoor
Dat maakt ook onderdeel uit van je persoonlijkheid. Een verzameling van voorkeuren, ideeën etc. maakt wie je bent.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 13:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik kan daar gewoon tegen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 13:37 schreef STING het volgende:
[..]
Victim, victim? Jij hebt kennelijk geen last van de warmte, op die windy island van je
Dit doet een deel van mijn familie.quote:
Vertigo level over 9000 hier...quote:
Ik zou het zien als een compliment.quote:
Plaatsvervangend iddquote:
leuke dingen zijn datquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 13:31 schreef Elvi het volgende:
"Bel me zo snel mogelijk terug, ik ben de hele dag bereikbaar!"
Ik heb nu 6 keer gebeld, de eerste keer een half uur na het voicemailbericht, ik ben 2 keer doorgeschakeld naar een mobiel die uitstaat, ik heb een voicemail ingesproken, en nu ben ik er klaar mee en heb ik een mail gestuurd "bel mij maar"
Godsamme en dat gaat dan over je herstel. Alsof dit geen stress oplevert.
Mooi uitzicht, zou er ook wel gaan zitten, maar dan wel ff aan een touwtjequote:
Ik vind het ook zo sneaky. Ze belde om half 9, spreekt mn voicemail in "ik ben er tot half 5!" en vervolgens is ze niet bereikbaar. Terwijl ze het verslag van de bedrijfsarts wilde bespreken waar ook gewoon in stáát dat ik overspannen ben. En mij dan alsnog zoveel moeite laten doen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 13:44 schreef DrMarten het volgende:
[..]
leuke dingen zijn dat
Ik heb gister bij het ziekenhuis mijn beklag gedaan over het contactcenter dat ze hebben. Dat het sinds de invoering alleen maar bagger is en ik meermaals ordinair voorgelogen ben. Bleek dat de secretaresses er ook allerminst blij mee waren en het hun ook door de strot is gedrukt. Kreeg dus ook meteen hun rechtstreekse nummer
Zo ben ik te vinden aan de bar jaquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 13:45 schreef STING het volgende:
[..]
Dit is jouw versie van een "suit" zeker
[ afbeelding ]
En zo verdwijnen er laptops bij bedrijvenquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 13:53 schreef DrMarten het volgende:
Altijd leuk als er iemand langs komt handje schudden omdat ie met pensioen gaat en je werkelijk geen idee hebt wie het is
Ik kreeg een brief van de bedrijfsarts met een datum voor een afspraak. Zetten ze het nummer van je teamleider erin voor het geval je die dag niet kunt. Maar de teamleider is met vakantiequote:Op dinsdag 29 augustus 2017 13:49 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik vind het ook zo sneaky. Ze belde om half 9, spreekt mn voicemail in "ik ben er tot half 5!" en vervolgens is ze niet bereikbaar. Terwijl ze het verslag van de bedrijfsarts wilde bespreken waar ook gewoon in stáát dat ik overspannen ben. En mij dan alsnog zoveel moeite laten doen.
Ik ken dr ook niet eensZe is niet mijn casemanager... Dus ik begrijp het hele bedrijf ook niet. En super stom ook dat je je mobiel uitzet
En dan wel dreigen dat ze korten op je uitkering als je geen gehoor geeft aan het terugbelverzoek.
ligt er ook n beetje aan hoe je er moet komenquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 13:45 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Mooi uitzicht, zou er ook wel gaan zitten, maar dan wel ff aan een touwtje
Ook als je er gewoon wandelend kunt komen ga ik er niet graag zonder touwtje zittenquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 13:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ligt er ook n beetje aan hoe je er moet komen
Op je kont naar het randje schuifelen en dan bij het opstaan een klein beetje je evenwicht verliezen. Heb je gelijk je adrenaline voor het komende half jaar gehad.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 13:59 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ook als je er gewoon wandelend kunt komen ga ik er niet graag zonder touwtje zitten
Of *splut*quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 14:00 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Op je kont naar het randje schuifelen en dan bij het opstaan een klein beetje je evenwicht verliezen. Heb je gelijk je adrenaline voor het komende half jaar gehad.
dat heb ik al als dat bovenaan de trap gebeurtquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 14:00 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Op je kont naar het randje schuifelen en dan bij het opstaan een klein beetje je evenwicht verliezen. Heb je gelijk je adrenaline voor het komende half jaar gehad.
ok ok,quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 14:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
veel te veel tijd om na te denken voordat je splut
Ja en daarom leg ik uit dat mensen daarom defensief worden.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 13:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ironisch. Jij bent degene die over persoonlijkheid begon.
Lijkt me best kut, dat je een seconde of 10-20 weet dat je dood gaat en er helemaal niets aan kan doen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 14:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
veel te veel tijd om na te denken voordat je splut
I see what you did there.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 14:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja en daarom leg ik uit dat mensen daarom defensief worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |