Hoezo, je weet je hele leven dat je dood gaatquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 14:05 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Lijkt me best kut, dat je een seconde of 10-20 weet dat je dood gaat en er helemaal niets aan kan doen.
Same same, slightly different.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 14:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoezo, je weet je hele leven dat je dood gaat.
Gewoon blijven ontkennen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 14:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoezo, je weet je hele leven dat je dood gaat.
Sja, opzich ben ik onsterfelijk tot het tegendeel bewezen is natuurlijkquote:
LEEEEEEEEEEEEROOOOOOOOOOOOOYYYYYYYYYY JEEEEEEEEEEEEEENNNNNKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINSSSSSSquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 14:05 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Lijkt me best kut, dat je een seconde of 10-20 weet dat je dood gaat en er helemaal niets aan kan doen.
Onkruid vergaat immers niet.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 14:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, opzich ben ik onsterfelijk tot het tegendeel bewezen is natuurlijk.
Pareltje was dat.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 14:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
LEEEEEEEEEEEEROOOOOOOOOOOOOYYYYYYYYYY JEEEEEEEEEEEEEENNNNNKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINSSSSSS
Kakkerlakken overleven ook een kernoorlogquote:
Als je daar op dat moment aan denkt ben je wel een eindbaasquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 14:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
LEEEEEEEEEEEEROOOOOOOOOOOOOYYYYYYYYYY JEEEEEEEEEEEEEENNNNNKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINSSSSSS
Ben je eindelijk voor een echte voetbalclub?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 14:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kakkerlakken overleven ook een kernoorlog.
Hand in hand!quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 14:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Ben je eindelijk voor een echte voetbalclub?
Daarom wil ik ook geen kankerquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 14:05 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ontkenningsfase.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 14:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hand in hand!
Nee, natuurlijk niet mafklapper.
Ik ontken helemaal niets!quote:
Helemaal niet als er 'altijd bereikbaar' wordt gezegdquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 13:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
Zijn die mensen meteen na het belletje op vakantie gegaan ofzoIk begrijp dat niet...
Dat is niet zo definitief als van een kilometer naar beneden storten.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 14:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Daarom wil ik ook geen kanker
Zie PIquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 13:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zou het zien als een compliment.
Gewoon zo gaan toch?quote:
Dr. Strangelove.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 14:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon zo gaan toch?
[ afbeelding ]
Heerlijke film is datquote:
Mwa, voor die gedachte hoef je niet perse een depressie te hebben.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 14:15 schreef Elvi het volgende:
Soms denk ik 'ik zeg m'n baan op en ga hoer worden' en dan weet ik dat m'n depressie weer wakker aan t worden is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |