Prachtigquote:
Ik denk dat wij prima zouden kunnen samenwonenquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 12:03 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
+1
De spullen die je koopt mogen de boel opfleuren, de muren zo saai houden dat de spullen de aandacht trekken en niet de muren alle aandacht opeisen. Vind ik zelf ook wel zo rustig
Dan zitten we in hetzelfde schuitjequote:Op dinsdag 29 augustus 2017 12:04 schreef Elvi het volgende:
[..]
Deal
Ik hou van kleur en kitsch kitchen achtige spullen![]()
Sommigen noemen t ook wel wansmaak
Ditquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 12:01 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee, gewoon het idee van enorme raampartijen- licht
Maar mijn smaak is nogal eclectisch, ene keer hypermodern, andere keer oud kasteel-ongein. Maar net waar oog plezier van krijgt. Hoewel hypermodern mij snel zou gaan vervelen vrees ik.
Uniek sneeuwvlokje jijquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 12:06 schreef HostiMeister het volgende:
Ben ik nou echt de enige die echt geen fuck geeft hoe het er uit ziet in huis zolang het maar functioneel is?
Tot een zekere hoogte, nee.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 12:06 schreef HostiMeister het volgende:
Ben ik nou echt de enige die echt geen fuck geeft hoe het er uit ziet in huis zolang het maar functioneel is?
Jij manquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 12:06 schreef HostiMeister het volgende:
Zo te lezen denk ik dat ook jaquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 12:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik denk dat wij prima zouden kunnen samenwonen
Dan moeten wij samen wonen, kan ik lekker knallen met de regenboogquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 12:06 schreef HostiMeister het volgende:
Geweldigquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 12:04 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
PrachtigIk heb geloof ik eens in Utrecht iets bezocht wat in zo'n setting nu een café/bar/restaurantsetting in gehuisd was. Heerlijk industrieel oud en toch modern
Dit soortquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 12:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit
[ afbeelding ]
En dan in een prachtige oude stad, Florence of Lissabon of zo
Precies. Nietszeggende onzin vind ik hetquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 12:07 schreef ElDinosaur het volgende:
Al dat frutselgeffreubel is wel een beetje vrouweigen. Je ziet meestal wel waar er een vrouw zich met het interieur bezig heeft gehouden.
Ik ook. Na mijn pensioen of na mijn 80ste. which ever comes first.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:48 schreef Barbusse het volgende:
Ik wil dit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met die houding trok ik in dit huis. Met als resultaat: een allegaartje aan van alles en nog wat, vooral functioneel, 0 doordacht ontwerp. Typisch studenteninrichting en duidelijk van een man.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 12:06 schreef HostiMeister het volgende:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 12:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Daarom zeggen ze ook dat een man een huis heeft, maar een vrouw daar een thuis van maakt
Die kan zo op een tegeltjequote:Op dinsdag 29 augustus 2017 12:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Daarom zeggen ze ook dat een man een huis heeft, maar een vrouw daar een thuis van maakt
Yeah it isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |