Mwa het zal niet zo lastig zijn voor haar om, met de kennis die LF had, een excuusje te verzinnen waarmee ze lang genoeg bij haar in de buurt kan zijn om de klus te klaren.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:49 schreef Slayage het volgende:
[..]
denk niet dat dat zo verstandig is omdat LF cersei de rug toekeerde
Ja, dit is dus de reden denk ik. Weiss en co moeten een reden hebben om te snijden in het aantal personages die nog van belang zijn voor het laatste seizoen. De focus is verschoven van a game of Thrones naar White Walkers vs de rest.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:51 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Met die hele White Walker dreiging, en good vs evil verhaallijn die we nu hebben oast hij niet meer.
In de eerste 4 seizoenen toen de "game of thrones" nog de focus had, was hij misschien wel het meest interessante personage in de serie.
Dat komt doordat koningshuizen meestal inteelt zijn en dus lelijk. Dat zie je aan willem alexander bijv. ook. Dus goed geacteerd van dat inteelthoofdquote:Op maandag 28 augustus 2017 22:51 schreef Lord-inthe-north het volgende:
[..]
Vind Sansa inderdaad ook niet echt knap alhoewel de actrice die d'r speelt er irl meer dan prima uitziet.
Het is natuurlijk nog niet zeker, maar het ziet er naar uit dat we tot 2019 moeten wachten voor het laatste seizoen. Dit in verband met weer omstandigheden tijdens het filmen.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh dat 2019 wat ik net las ergens snel op FB ging wel over GoT?
Heb ik wel alle tijd om 7 seizoenen terug te kijken.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:54 schreef maho_91 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk nog niet zeker, maar het ziet er naar uit dat we tot 2019 moeten wachten voor het laatste seizoen. Dit in verband met weer omstandigheden tijdens het filmen.
Dat doe je toch gewoon in één weekquote:Op maandag 28 augustus 2017 22:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb ik wel alle tijd om 7 seizoenen terug te kijken.
of om met mij op wereldreis te gaan en in venezuela een gezinnetje te stichtenquote:Op maandag 28 augustus 2017 22:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb ik wel alle tijd om 7 seizoenen terug te kijken.
Schitterende vergelijkingquote:Op maandag 28 augustus 2017 22:54 schreef Maanvis het volgende:
Dat komt doordat koningshuizen meestal inteelt zijn en dus lelijk. Dat zie je aan willem alexander bijv. ook
ouch!quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wist ik serieus niet, geen grap. Lees ik nu voor het eerst.
Niet alleen dat maar Jon is zelf ook een keer dood gegaan.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:26 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Plus wat die heks nog meer zei. Only death can pay for life. Vyserion is nu dood en terug als wightdraak, dat laat ruimte open voor een nieuw leven. Verwacht wel dat ze die scène met de heks nog erin monteren in seizoen 8 als de baby geboren gaat worden.
De eerste 6 seizoenen waren al meer dan voldoende om die titel te krijgen.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:59 schreef Typisch het volgende:
Na dit seizoen is wel duidelijk dat deze serie trouwens echt nooit in het rijtje van beste series ooit mag komen.
Na seizoen 4 kun je dat echt niet met droge ogen beweren.quote:Op maandag 28 augustus 2017 23:01 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Als je de eerste 6 seizoenen waren al meer dan voldoende om die titel te krijgen.
Ik vond dit seizoen ook erg goed.
Voor mij de beste serie ooit, samen met Breaking Bad.
Seizoen 5 heb ik laatst nog bekeken, en dat seizoen is erg ondergewaardeerd.quote:Op maandag 28 augustus 2017 23:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Na seizoen 4 kun je dat echt niet met droge ogen beweren.
Yep. Zucht. Jammer hoor. Intriges > zombies.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:54 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ja, dit is dus de reden denk ik. Weiss en co moeten een reden hebben om te snijden in het aantal personages die nog van belang zijn voor het laatste seizoen. De focus is verschoven van a game of Thrones naar White Walkers vs de rest.
quote:Op maandag 28 augustus 2017 23:04 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Seizoen 5 heb ik laatst nog bekeken, en dat seizoen is erg ondergewaardeerd.
Als je de verhaallijn van 5 niet goed vindt moet je de schuld geven aan Martin en niet aan de makers van de serie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
Er zijn natuurlijk altijd mensen die tegendraads willen zijn in een grote menigte.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:59 schreef Typisch het volgende:
Na dit seizoen is wel duidelijk dat deze serie trouwens echt nooit in het rijtje van beste series ooit mag komen.
Mee eens. Niet dat direwolves (geef Ghost en Nymeria meer budget volgend jaar ipv Dany haar draken alle cgi budget op te laten slurpen) niet tof zijn. Maar aan GoT raakte ik verslaafd door het politieke gekrakeel. De verborgen agenda's van zowel Varys als LF.quote:Op maandag 28 augustus 2017 23:06 schreef minilot het volgende:
[..]
Yep. Zucht. Jammer hoor. Intriges > zombies.
Jaquote:Op maandag 28 augustus 2017 23:08 schreef VacaLoca het volgende:
Oké domme vraag maar hoe ziet de familieboom van de thargaryens er uit dan?
De echte vader van Jon is de broer van Dany?
atypisch was al bezet.quote:Op maandag 28 augustus 2017 23:08 schreef Justevo het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk altijd mensen die tegendraads willen zijn in een grote menigte.
quote:Op maandag 28 augustus 2017 23:08 schreef DestroyerPiet het volgende:
Heb net de laatste aflevering gezien en ik vond het echt weer een topseizoen, jammer dat we nu zo lang moeten wachten op het laaste seizoen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 augustus 2017 23:08 schreef VacaLoca het volgende:
quote:Op maandag 28 augustus 2017 23:09 schreef Justevo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
quote:Op maandag 28 augustus 2017 23:08 schreef VacaLoca het volgende:
Lekkere Targ wincest.quote:Op maandag 28 augustus 2017 23:13 schreef tombolafan het volgende:
En Aerys en Rhaella waren dus broer en zus
Klopt maar dat was vanaf het begin al duidelijk. De serie titel is dan ook wat ongelukkig gekozen met "game of Thrones" terwijl dat alleen de titel van boek 1 was. "A song of ice and fire" dekt al meer de lading natuurlijk.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:54 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ja, dit is dus de reden denk ik. Weiss en co moeten een reden hebben om te snijden in het aantal personages die nog van belang zijn voor het laatste seizoen. De focus is verschoven van a game of Thrones naar White Walkers vs de rest.
Neuh, Jon ging niet naar de hoeren omdat hij bang was er eentje zwanger te maken en niet wilde dat ze zijn bastard op de wereld zou zetten. Dat wilde hij zijn eventuele kind niet aandoen.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Impotent was ie niet, onvruchtbaar misschien
En wat ik zielig vond, Jon heeft ooit eens gezegd dat hij niet met vrouwen naar bed ging omdat hij niet wist wie z'n moeder is en hij dus zomaar bij een familielid in bed zou kunnen liggen, en nu doet ie t met z'n tante
Jup, en Tywin Lannister heeft drie kinderen gekregen met zijn nicht. Het meisje (Cersei) wilde hij uithuwelijken aan Rhaegar. Incest x Incest.quote:
Dat verhaal past natuurlijk precies bij de legende van de Targaryen's. Als Jon rond had lopen hoeren waren er dus nog meer levende Targaryen's geweest en was het voor het verhaal niet echt spannend.quote:Op maandag 28 augustus 2017 23:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Neuh, Jon ging niet naar de hoeren omdat hij bang was er eentje zwanger te maken en niet wilde dat ze zijn bastard op de wereld zou zetten. Dat wilde hij zijn eventuele kind niet aandoen.
Je zou bijna denken dat er over is nagedacht door GRRM.quote:Op maandag 28 augustus 2017 23:19 schreef Justevo het volgende:
[..]
Dat verhaal past natuurlijk precies bij de legende van de Targaryen's. Als Jon rond had lopen hoeren waren er dus nog meer levende Targaryen's geweest en was het voor het verhaal niet echt spannend.
True dat de boeken waren meerdere verhaallijnen zwaar kutquote:Op maandag 28 augustus 2017 23:04 schreef Harvest89 het volgende:
Als je de verhaallijn van 5 niet goed vindt moet je de schuld geven aan Martin en niet aan de makers van de serie.
Klopt. Snap nog steeds niet waarom aSoIaF niet gekozen is en GoT wel. Ja de afkorting is korter en het bekt beter. So what? Bedoel HIMYM is een letter korter en kan ook. Om maar iets te noemen wat mij het snelste te binnen schoot.quote:Op maandag 28 augustus 2017 23:16 schreef alopio het volgende:
[..]
Klopt maar dat was vanaf het begin al duidelijk. De serie titel is dan ook wat ongelukkig gekozen met "game of Thrones" terwijl dat alleen de titel van boek 1 was. "A song of ice and fire" dekt al meer de lading natuurlijk.
Niet alleen aan "zijn" kind ( is een Craster) maar ook aan die van Aegon en Danaerysquote:Op maandag 28 augustus 2017 23:25 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Klopt. Snap nog steeds niet waarom aSoIaF niet gekozen is en GoT wel. Ja de afkorting is korter en het bekt beter. So what? Bedoel HIMYM is een letter korter en kan ook. Om maar iets te noemen wat mij het snelste te binnen schoot.
Qua bittersweet einde denk ik dat we Sam als schrijver/auteur van A Song of Ice and Fire het hele verhaal zien voorlezen aan zijn kind zoals Nan ook allerlei verhalen aan Bran vertelde toen hij klein was. GRRM verzelvigd zich toch ook meer met Samwell Tarley had ik ooit gelezen ergens.. Sam in de Citadel kwam nog met dat is een romantischere titel zou uitkiezen dus daar ligt al wat foreshadowing klaar denk ik.
waar sloeg dat knikje nu op? Hij trekt z'n zwaard maar laat hem gaan.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:51 schreef maho_91 het volgende:
Net gekeken, heerlijke aflevering weer.
Vond het gesprek tussen Cersei en Tyrion goed gedaan!
LittlefingerEindelijk is hij dood. Dat gezicht aan het einde
![]()
Waarom praat er niemand over JAIMEGODDDD! Wat een character. Dacht op een gegeven moment dat Cersei hem echt zou vermoorden. Dat knikje en de mountain die zijn zwaard trekt
BUT JAIMEGOD LIVES!!!!
Jon en DanyBAE (ik ben niet jaloers hoor ehm ehm)
En nu 2 jaar wachten na zo een epic ending.
Was gewoon bluffenquote:Op maandag 28 augustus 2017 23:40 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
waar sloeg dat knikje nu op? Hij trekt z'n zwaard maar laat hem gaan.
Dany is er niet minder op geworden.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat komt doordat koningshuizen meestal inteelt zijn en dus lelijk. Dat zie je aan willem alexander bijv. ook. Dus goed geacteerd van dat inteelthoofd
Die staan als het goed is op de plek waar de muur nog staatquote:Op maandag 28 augustus 2017 23:43 schreef hafcfan het volgende:
Geweldige aflevering. Eindelijk eens een episode met veel gesprekken. Alleen waarom vermoord Jaime Cersei nou steeds niet. Ongekend hoe die zich laat misbruiken. Dacht zelfs even dat hij dood ging. Zijn Tormund en Beric nou dood trouwens? Zal ik jammer vinden. Liet ze dan de vorige episode doodgaan. Enige plothole vond ik die unsielled die daar ineens weer staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |