Klachtquote:
De NS laat abonnees deze week per mail weten dat ze op bepaalde trajecten kunnen fluiten naar een zitplaats.
Na een rustige zomer krijgen treinreizigers volgende week weer te maken met uitpuilende rijtuigen, staanplaatsen en instapweigering in de ochtendspits.
Telegraaf 2017.
De trein van 7 uur zit ook altijd bomvol hoorquote:Op maandag 28 augustus 2017 16:29 schreef mstx het volgende:
Kan de NS ook weinig aan doen dat 10.000 mensen allemaal de trein van 8:30 willen nemen en niemand een half uurtje/kwartiertje later of eerder wil gaan. Het perron en de treinen hebben nou eenmaal maar een beperkte lengte.
Nou ja, de NS heeft al zoveel geld binnengeharkt en krijgt elk jaar zoveel extra erbij dus je gaat mij niet vertellen dat zij al dat geld niet deels kunnen aanwenden om dit soort problemen te voorkomen. Nogmaals: Het is niet iets van vandaag maar al jaren zo dat er altijd gedoe is met treinen inzet en het vervoer van betalende passagiers.quote:Op maandag 28 augustus 2017 16:29 schreef mstx het volgende:
Kan de NS ook weinig aan doen dat 10.000 mensen allemaal de trein van 8:30 willen nemen en niemand een half uurtje/kwartiertje later of eerder wil gaan. Het perron en de treinen hebben nou eenmaal maar een beperkte lengte.
In de basis heb je gelijk maar ooit probeerde iemand die ' technische benaming ' als argument aan te voeren bij de rechtbank (hij wilde bijdehand zijn) toen hij was gedagvaard voor het niet tonen van zijn vervoersbewijs bij controle (men vroeg om zijn plaatsbewijs) maar mooi dat hij 0 op het rekest kreeg van de rechtbank omdat de reiziger (gedaagde) heel goed wist wat er gevraagd werd en moeilijk deed om moeilijk te doen en dus zijn boete meer dan terecht was, nu vermeerderd met de proceskosten en alles wat er bij is gekomen.quote:Op maandag 28 augustus 2017 16:25 schreef zovty het volgende:
Je hebt ook geen recht op een zitplek, je hebt recht op vervoer. Daarom vragen ze ook om vervoersbewijzen, en niet om zitplekkaartjes. Zitplek is een service die ze soms aanbieden.
Onterechte klacht.
tuurlijk kunnen ze daar wel wat aan doen.quote:Op maandag 28 augustus 2017 16:29 schreef mstx het volgende:
Kan de NS ook weinig aan doen dat 10.000 mensen allemaal de trein van 8:30 willen nemen en niemand een half uurtje/kwartiertje later of eerder wil gaan. Het perron en de treinen hebben nou eenmaal maar een beperkte lengte.
Dat konden ze een jaar geleden wel. Ze zijn doelbewust aan het kloten.quote:Op maandag 28 augustus 2017 16:29 schreef mstx het volgende:
Kan de NS ook weinig aan doen dat 10.000 mensen allemaal de trein van 8:30 willen nemen en niemand een half uurtje/kwartiertje later of eerder wil gaan. Het perron en de treinen hebben nou eenmaal maar een beperkte lengte.
Joden moesten in het begin gewoon betalen voor transport.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:16 schreef Roces18 het volgende:
Die maatschappij die al die mensen naar kampen bracht in het oosten die had nog een betere dienstverlening dan de ns....
En die was gratis
De NS vond het geen probleem om dat te innen...quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:20 schreef MCH het volgende:
[..]
Joden moesten in het begin gewoon betalen voor transport.
Vervoer is bij de NS ook een service die ze soms aanbieden.quote:Op maandag 28 augustus 2017 16:25 schreef zovty het volgende:
Je hebt ook geen recht op een zitplek, je hebt recht op vervoer. Daarom vragen ze ook om vervoersbewijzen, en niet om zitplekkaartjes. Zitplek is een service die ze soms aanbieden.
Dat lijkt mij ook sterk.quote:Op maandag 28 augustus 2017 17:31 schreef MCH het volgende:
Ga weg, alsof jij ooit met de trein rijst.
Bronquote:Op maandag 28 augustus 2017 22:20 schreef MCH het volgende:
[..]
Joden moesten in het begin gewoon betalen voor transport.
Wel deze, dus de NS heeft er ervaring mee...quote:
Ja de Duitsers betalen de joden nietquote:Op maandag 28 augustus 2017 22:44 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Wel deze, dus de NS heeft er ervaring mee...
http://www.nu.nl/binnenla(...)en-tijdens-woii.html
Dubbele treinen inzetten. Net zoals dat op zuidplein metro D en E vrijwel achter elkaar komenquote:Op maandag 28 augustus 2017 16:29 schreef mstx het volgende:
Kan de NS ook weinig aan doen dat 10.000 mensen allemaal de trein van 8:30 willen nemen en niemand een half uurtje/kwartiertje later of eerder wil gaan. Het perron en de treinen hebben nou eenmaal maar een beperkte lengte.
Nederlandse spoornetwerk is al te vol heb ik gehoord, beter investeert prorail dus in meer sporen.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:48 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Dubbele treinen inzetten. Net zoals dat op zuidplein metro D en E vrijwel achter elkaar komen
De NS heeft geen moreel waardeoordeel zodra er contanten verschijnen...quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:47 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ja de Duitsers betalen de joden niet
Ga jij met de trein Iwa? Of heb je een eigen wagon inclusief catering en rookruimte?quote:Op maandag 28 augustus 2017 16:23 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Klacht
Elk jaar meent de NS dat de verhoging van hun prijzen voor abonnementen en kaartjes meer dan terecht is, en elk jaar gebeurd er wel wat waardoor je nooit de volle mep kwaliteit, die je betaalt, van de NS terugkrijgt tijdens het vervoer.
Sterker nog:
Nu wil men zelfs eenzijdig een verbod op instappen gaan instellen! M.a.w.: Ondanks dat je dik ¤'s hebt betaalt - alias de volle pond - (alsof het niets is he NS) gaat men jou als reiziger je recht op vervoer ontzeggen omdat ze zelf e.e.a.niet aankunnen alsof dit probleem pas dit jaar is begonnen. Moet jij eens als particulier een eenzijdige regel anderen opleggen ,dan word je van alle kanten erop gewezen dat je dat recht niet hebt en desnoods door de Politie/ordedienst tot de orde geroepen.
Hier nietquote:Op maandag 28 augustus 2017 16:31 schreef rosalinde93 het volgende:
[..]
De trein van 7 uur zit ook altijd bomvol hoor
Maar 100¤ pm? Pleur opquote:Op maandag 28 augustus 2017 23:20 schreef Mortaxx het volgende:
Gewoon dalvrij abo aanschaffen. Maar 100 euro per maand
klinkt als een hoop geld voor ''gesubsidieerd vervoer''quote:Op maandag 28 augustus 2017 23:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat is niets vergeleken bij auto of ander ov als je dagelijks moet reizen
Stukje aanbod aansluiten op de vraag van je klant. Het is eenmaal nog steeds zo dat iedere manager zijn personeel wil controleren en het kantoorpersoneel niet de ruimte geeft om thuis te mogen werken. Terwijl de mogelijkheden er al ruimschoots zijn.quote:Op maandag 28 augustus 2017 16:29 schreef mstx het volgende:
Kan de NS ook weinig aan doen dat 10.000 mensen allemaal de trein van 8:30 willen nemen en niemand een half uurtje/kwartiertje later of eerder wil gaan. Het perron en de treinen hebben nou eenmaal maar een beperkte lengte.
Tuurlijk ga ik weleens met de trein. Soms is het OV naar sommige plekken toe meer tijdbesparend dan wanneer je met je eigen vervoer gaat. (los van het gemak) In dat op zich is het in Nederland logistiek vrij goed geregeld, beetje zoals in Zuid-Korea.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:54 schreef hmmmz het volgende:
Ga jij met de trein Iwa? Of heb je een eigen wagon inclusief catering en rookruimte?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |