Klachtquote:
De NS laat abonnees deze week per mail weten dat ze op bepaalde trajecten kunnen fluiten naar een zitplaats.
Na een rustige zomer krijgen treinreizigers volgende week weer te maken met uitpuilende rijtuigen, staanplaatsen en instapweigering in de ochtendspits.
Telegraaf 2017.
De trein van 7 uur zit ook altijd bomvol hoorquote:Op maandag 28 augustus 2017 16:29 schreef mstx het volgende:
Kan de NS ook weinig aan doen dat 10.000 mensen allemaal de trein van 8:30 willen nemen en niemand een half uurtje/kwartiertje later of eerder wil gaan. Het perron en de treinen hebben nou eenmaal maar een beperkte lengte.
Nou ja, de NS heeft al zoveel geld binnengeharkt en krijgt elk jaar zoveel extra erbij dus je gaat mij niet vertellen dat zij al dat geld niet deels kunnen aanwenden om dit soort problemen te voorkomen. Nogmaals: Het is niet iets van vandaag maar al jaren zo dat er altijd gedoe is met treinen inzet en het vervoer van betalende passagiers.quote:Op maandag 28 augustus 2017 16:29 schreef mstx het volgende:
Kan de NS ook weinig aan doen dat 10.000 mensen allemaal de trein van 8:30 willen nemen en niemand een half uurtje/kwartiertje later of eerder wil gaan. Het perron en de treinen hebben nou eenmaal maar een beperkte lengte.
In de basis heb je gelijk maar ooit probeerde iemand die ' technische benaming ' als argument aan te voeren bij de rechtbank (hij wilde bijdehand zijn) toen hij was gedagvaard voor het niet tonen van zijn vervoersbewijs bij controle (men vroeg om zijn plaatsbewijs) maar mooi dat hij 0 op het rekest kreeg van de rechtbank omdat de reiziger (gedaagde) heel goed wist wat er gevraagd werd en moeilijk deed om moeilijk te doen en dus zijn boete meer dan terecht was, nu vermeerderd met de proceskosten en alles wat er bij is gekomen.quote:Op maandag 28 augustus 2017 16:25 schreef zovty het volgende:
Je hebt ook geen recht op een zitplek, je hebt recht op vervoer. Daarom vragen ze ook om vervoersbewijzen, en niet om zitplekkaartjes. Zitplek is een service die ze soms aanbieden.
Onterechte klacht.
tuurlijk kunnen ze daar wel wat aan doen.quote:Op maandag 28 augustus 2017 16:29 schreef mstx het volgende:
Kan de NS ook weinig aan doen dat 10.000 mensen allemaal de trein van 8:30 willen nemen en niemand een half uurtje/kwartiertje later of eerder wil gaan. Het perron en de treinen hebben nou eenmaal maar een beperkte lengte.
Dat konden ze een jaar geleden wel. Ze zijn doelbewust aan het kloten.quote:Op maandag 28 augustus 2017 16:29 schreef mstx het volgende:
Kan de NS ook weinig aan doen dat 10.000 mensen allemaal de trein van 8:30 willen nemen en niemand een half uurtje/kwartiertje later of eerder wil gaan. Het perron en de treinen hebben nou eenmaal maar een beperkte lengte.
Joden moesten in het begin gewoon betalen voor transport.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:16 schreef Roces18 het volgende:
Die maatschappij die al die mensen naar kampen bracht in het oosten die had nog een betere dienstverlening dan de ns....
En die was gratis
De NS vond het geen probleem om dat te innen...quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:20 schreef MCH het volgende:
[..]
Joden moesten in het begin gewoon betalen voor transport.
Vervoer is bij de NS ook een service die ze soms aanbieden.quote:Op maandag 28 augustus 2017 16:25 schreef zovty het volgende:
Je hebt ook geen recht op een zitplek, je hebt recht op vervoer. Daarom vragen ze ook om vervoersbewijzen, en niet om zitplekkaartjes. Zitplek is een service die ze soms aanbieden.
Dat lijkt mij ook sterk.quote:Op maandag 28 augustus 2017 17:31 schreef MCH het volgende:
Ga weg, alsof jij ooit met de trein rijst.
Bronquote:Op maandag 28 augustus 2017 22:20 schreef MCH het volgende:
[..]
Joden moesten in het begin gewoon betalen voor transport.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |